-
GAMEPOD.hu
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz Saccco #57800 üzenetére
Hétvégén nem nagyon reptetem a nagyot a lézengő emberek védelmére, így hétköznap dél környékén nem nagyon mutatkoznak, és ekkor bátorkodom elővenni. Aztán előbb-utóbb kell valami nyugisabb helyet keresnem, mert azért az sem járja, hogy a lakótelep visszhangzik a gép agyament vinnyogásától. (nem lakótelepen reptetem, mielőtt valaki rosszra gondol, hanem lakótelep közelében levő parkban, de nagyon behallatszik a lakótelepre.
Hihetetlen micsoda hangot produkál miközben tolom a szemét, és még nem is a gyári propeller van rajta, hanem mérsékeltebb KK proppok.[ Szerkesztve ]
Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
ezoltan
tag
válasz AMDaZERG_1 #57799 üzenetére
Azigen.... Szép "kis" szett... És még mondja valaki hogy elég egy hátizsák...
Nekem nyavalyás nyolc akksim van mindössze,de minden szirszar ami "muszáj" hogy jelen legyen,bőven megtölt két nagyméretű műanyag szerszámosdobozt.QX7S-R9M/GT Rebel LR/iFlight 8”6S LR-FS/M630 6” LR-FS/2xHawk5 5”FS/X215ProMod5S/X220Modded5”/Beta75X/EV800D
-
Saccco
nagyúr
válasz AMDaZERG_1 #57801 üzenetére
Ezért jó a whoop, nem néznek ki annyira.
Vagy még nem néznek ki.--------------------
Más:
When your brushed whoop flies like this, why bother flying anything else? JBFPVAmi érdekes a leírásban:
"testing out dem 4 blade LDARC TBS clone propz" - Ez lehet az. (20db ~2000ft)Értékelésben valaki azt írja, hogy meglepően halk propellerek.
[ Szerkesztve ]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Peaceliker
őstag
válasz Saccco #57803 üzenetére
Jól megy szó se róla, de nekem egyből a túl a sövényen című animációs filmből a mókus jutott eszembe aki kicsit sokat pörög... Olyan kapkodósan repül. Szeretem ha gyors gépeket de ez inkább eszeveszett jó az amikor az 5 colos gép húzza a szép nagy íveket
Nekem whoop még mindig nagyon beltéri feeling, hiányzik a drift. 47g os 1103 buildem is azért bontottam el mert túl könnyűnek éreztem"Oh my Goa'uld!"
-
thenameless
tag
Ezen kamilláztam ma én is.
Más:
Meg jöttek a gnb akkuk... Hogyarohadtviharba tud ennyire vadulni tőle a gép? Meg is törtem a vázat miatta kicsit. Mi lesz ha a 19k motor is meglesz? Az elpusztíthatatlan kasztni el fog pusztulni -
FingR86
őstag
apis florea 66mm Brushless RC Racing Drone KIT
5.8G FPV 800TVL / OMNIBUS F3 FC with OSD / 4-in-1 6A DShot ESCFlash Sale Price: $66.99
-
molnigee
aktív tag
válasz Peaceliker #57808 üzenetére
Ma megvolt a maiden, de nem raktam rendbe, nem volt idő, inkább kipróbáltam.
397g volt a súly plusz aksi. Nem ment úgy mint a Frog szerintem, ami 357g
Viszont este kitakarítottam és 362g lett. Így szinte ugyanaz a két gép súlya. Illetve kap majd dal 5050c-t--> http://dronearena.hu/ <--
-
Baku
aktív tag
Srácok, azok akik whoop - oznak, racereznek, vagy free style-oznak, legyenek szívesek, és NE szólják, fikázzák le a headlest, és a magasságtartást a kezdő, érdeklődő cruiser-esek, vagy kamera platformosok félrevezetésére. Főleg úgy ne, hogy fogalmuk sincs a whooper - eseknek és a racereseknek sem a dologról, csak láttatlanban szajkózzák, hogy semmire sem jó ....
Igenis, nagy gépeken, kameraplatformokon igen hasznos, és kényelmes mindkettő, megkönnyíti a repülést!
Ti meg csak kerülgessétek tovább a széklábakat, meg a bokrokat, fákat, kapukat, hintákat, mászókákat, és abban osztogassátok a tapasztalatokon nyugvó szakmai jótanácsokat!
(Akinek nem inge.....) -
Peaceliker
őstag
válasz molnigee #57809 üzenetére
Nekem is most épül egy hasonló súlyú gép, szintén 2306 al. Mondjuk egy "könnyebb" 6 colos gépet szedtem szét és építem nehezebbre 5 colra, egyszerűbb lett volna csak oda felrakni az 5 colos propot xD
De hol volt a gépben fölös 30g? miket pakoltál ki?
Igazából fogyasztás miatt aggódom ezeknél csak, bár 6 colos formában a 365g is 2306 marha gazdaságosan repült, nagyon meglepett.Pontos konfig amúgy mi? Mmint ami nem látszik.
(#57810) Baku
Headless el nekem (elméletben) az a bajom, mint racer kategóriában az angle móddal kb. Nem vagy nem jól tanít meg. Magasság tartás kamerás gépen az egyértelmű hogy hasznos lehet ha az ember videózik nem csak kruzol. De a Headlessel sosem tanulja meg az ember a LOS repülést. Fpv repülésben tán nem is égető hogy valaki los pro legyen de kamerás gépnél ez tán fontos, headlessel meg nem jön a skill...szerintem.
"Oh my Goa'uld!"
-
molnigee
aktív tag
válasz Peaceliker #57811 üzenetére
Gopro mount, esc protector, led 1km kábelen, motor védő, km szigszalag
Konfig, runcam Swift, omnibus f4 pro, 30a esc nem tudom milyen dshot 600, tramp hv, tbs triump antenna, mt steele v1 mocik. És infinity race spec aksikkal érkezett.--> http://dronearena.hu/ <--
-
kriszbon
őstag
Sziasztok!
Elfelejtettem benyomni a felvételt, így ennyi maradt csak belőle.
Ja igen, itt nem a sebesség volt a lényeg.Na és róla van szó ugye.
Eachine VTX02, Mista kamera, [Antenna] szerűség.
[ Szerkesztve ]
Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
SpydeR3412
aktív tag
válasz Peaceliker #57804 üzenetére
Pedig faszán lehet vele driftelni.
Ott van ebben is a "súly", csak meg kell érezni. -
vandor01
őstag
egy jo cikk a komoly gépekről! árban biztos [link]
mi itt csak jatekokat hajtunk vagy hogy is mondjam
"a szarral gurigázunk"CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
molnigee
aktív tag
válasz Peaceliker #57813 üzenetére
Nem csak, még 4 esct, tarcsi mocit, teljes plusz chameleon vázat, 6 set dal propot.
--> http://dronearena.hu/ <--
-
-
Peaceliker
őstag
válasz SpydeR3412 #57815 üzenetére
én ahogy nézem videóitokat (meg neten), ezek azonnal megállnak kb, amikor nem dől...kintre nagyon ellenszenves viselkedés ez nekem
(#57817) molnigee
Pfejj az kemény
"Oh my Goa'uld!"
-
SpydeR3412
aktív tag
válasz Peaceliker #57819 üzenetére
Akkor majd megkérjük nfe-t, hogy csináljon neked egy drift verziót.
-
Peaceliker
őstag
válasz SpydeR3412 #57820 üzenetére
Nekem semmi más nem kell mint sima bf os viselkedés bármi mod ami arra irányul hogy több kontroll kerüljön az FC kezébe az nekem nem kell, nem szeretem
"Oh my Goa'uld!"
-
kriszbon
őstag
válasz kriszbon #57814 üzenetére
Azért nem hagytam ám annyiban hogy ne legyen megörökítve videón ekkora távolság, csak egy picit még [Rátoltam] , de aztán visszafordultam, mert baromi messze lett volna elgyalogolni és keresgélni.
Mint ahogy írtam [Eachine VTX02] ami 200mW-os [Mista CCD] kamera, persze a vevőn [Tripla Feed] antenna is volt, [Flysky FS-i6] táv (na jó ezen van galambgrillező is) és egy kicsi gyökér [Receiver] amiről így az derült ki hogy jó valamire(leírás szerint 300m).
[ Szerkesztve ]
Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
Baku
aktív tag
válasz Peaceliker #57811 üzenetére
"Headlessel sosem tanulja meg az ember a LOS repülést. ..."
Ha ez így lett volna leírva, egy szavam nem lett volna, hiszen így igaz.
Annyi kiegészítést tennék hozzá, hogy (mint annyi minden mást) , a headlesst is
ÉSSZEL tanácsos használni, és mivel - a magasságtartással ellentétben - egy ki-be kapcsolható segédfunkció, - inkább csak arra való, hogy LOS-ban repüléskor, orientáció vesztés esetén bekapcsolva, vissza tudjuk hozni a gépet gond nélkül.
(Sokakkal ellentétben ezt tapasztalatból tudom állítani ....) -
Markizmark
addikt
orientáció vesztés esetén bekapcsolva, vissza tudjuk hozni a gépet gond nélkül
Pont rohadt jól jött volna, amikor a legelső repülésem alkalmával majdnem el is hagytam a gépet.
Volt egy enyhe szél és egy bizonyos távolságon kívül már fingom nem volt merre van a gép eleje, és merre kell húzzam a kart, hogy felém induljon el. Nem volt sem FPV, sem GPS, sem headless mód.
Jobb híján letettem a gépet a búzatáblában, megjegyeztem az irányt, hogy merre tettem le és ott botorkáltam jó 200 métert...Azóta csakis alacsony növényzetű (max fél méter fű) nyílt terepen merek gyakorolni, amíg megjön az FPV szettem addig ez így is marad, mert béna vagyok.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
thenameless
tag
Jumper T8SG esetleg van valakinek? Írhatna róla kicsit. GearBest-en 69.99 usd lehet nem kéne kihagyni ennyiért.
-
Saccco
nagyúr
válasz thenameless #57825 üzenetére
A kereső vajon mire jó...
Jackal tesztet is írt róla.
Amúgy azért olcsó, mert kint van a V2, Plus .(#57823) Baku:
Milyen gép volt az?[ Szerkesztve ]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
syler123
veterán
A LOS-t már én is megszeretném tanulni, hogy magabiztosan engedhessem messzire a gépet, érezzem mikor merre fordul és megy a gép. Erre majd be fogom a Falcon-t szegény úgysincs jó ideje használva. Mondjuk van egy olyan érzésem hogy elköszönhetek tőle. Talán jobb is ha le veszem róla a VTX-et, kamerát, OSD-t, ezek nem kellenek a LOS-hoz, ha elmegy akkor pedig nem bukok sokat.
-
Baku
aktív tag
válasz Saccco #57826 üzenetére
Mióta megtapasztaltam, hogy orientáció vesztés esetén mennyire hasznos, azóta minden symámat átépítettem (alaplap csere), de sajnos van amit nem lehet (Bugs3).....
Egyébként az X5 a legjobb példa rá, hogy fapados verzióban ha orientáció vesztés van, max. az ima, vagy a szorosra összehúzott végbélrózsa amibe kapaszkodni lehet, de ha egy gombnyomásra van a headless, ad egy esélyt....
No persze tudni kell használni, amit elfelejtettek symáéknál leírni a kézikönyvben, hogy hogyan is műxik helyesen.....[ Szerkesztve ]
-
Baku
aktív tag
válasz syler123 #57827 üzenetére
A LOS - nak lényeges pontja, hogy úgy limitáljuk a távolságot, hogy még felismerjük melyik a gép eleje, hátulja.
Ha ebből a távolságból kirepülünk, az már nem LOS, hanem vakrepülés .....
Én a kis 5"-osaimmal mindig 10m- en belül tekergek, fordulok, körözöm, nyolcasozom, és nem feszegetem a határokat, mert abból fáramászás, bokorugrás, vagy lógó orral, gép nélküli hazatérés lesz ...
Ezt is csak ésszel érdemes csinálni, és minden gépet arra, és úgy kell használni, amire való....
(Ezért (is) van 12 gépem 50mm- től 380-ig....) -
molnigee
aktív tag
LOS egy egyszerű de nagyszerű dolgot kell megjegyezni és soha nem lesz gondod, régebben is le volt írva.
Nincs olyan hogy nem tudom melyik az eleje. Miért? Stick előre és gáz. A gép előre fog menni, ergó tudod melyik az eleje Amíg egy mm-es pontot is látsz ennyi elég. A trükk, ha ilyenkor balra indul meg a gép a horizonton, akkor balra yaw-olsz, egész addig, amíg balra halad a gép a horizonton. Amint megszűnik a balra haladás, azt jelenti hogy a gép egyenes feléd jön, nyomhatod neki a gázt plusz előre. Ha esetleg elkezd jobbra menni, akkor meg jobbra yawolsz. És lám a gép visszajön hozzád. Ennyit kell megjegyezni és nem kell headless soha többé.Én már hoztam vissza így gépet és tökéletesen működik... hunyorítva láttam egy pontot az égen. Meg kell tanulni irányítani a gépet és tudni hogy mit csinálsz.
--> http://dronearena.hu/ <--
-
Peaceliker
őstag
válasz molnigee #57831 üzenetére
Mondjuk múltkor a raceren powerloop ban ment el az fpv, szemcsi le, mire kiszúrtam a gépet, annyit sikerült hogy egyenesbe fordítottam és akkura estem le. Itt a merre áll tesztelgetest hatraltatta, hogy 2000des/sec a rate, min 60al ment, 100m re volt és acro ban xD
"Oh my Goa'uld!"
-
molnigee
aktív tag
válasz Peaceliker #57832 üzenetére
Jó mondjuk asszem nem a racer+acro+loop esetről volt szó, ott azért más a szitu, én ilyen esetben pl biztos hogy disarmolok Más kérdés hogy asszem 2 szer volt eddig ilyenem. Amúgy jó a 2000/sec? Én 800 körül vagyok csak, de még steele sincs 2000-en
Amúgy ha már ilyen eset, akkor át kell rakni stab módba és máris van esély, már ha van stab mód, nekem pl nincs is már kapcsolón se
Inkább várnék 2mp-t hogy visszajöjjön a kép, és ha nem disarm, ha igen mák. De szemcsit egyszer nem vettem úgy le hogy a gép meg megy valamerre..--> http://dronearena.hu/ <--
-
Gh0sT
addikt
válasz thenameless #57830 üzenetére
Nekem Plus-om van, de hogy az elődhöz képest milyen, arról nem tudok nyilatkozni, mivel ez az első komolyabb távirányítóm.
Épp ma vitte el tőlem Jackal tesztelésre, várhatóan pár héten belül megjelenik róla a cikk, ami minden bizonnyal segíteni fog dönteni. Érzésem szerint közel kétszer annyit nem ér a Plus, sőt, talán még a konkurenciánál is magasabb árazásról indult. Viszont szép sárga!Soha nem késő, hogy azzá válj, aki lehettél volna.
-
Peaceliker
őstag
válasz molnigee #57833 üzenetére
Őőő, fura, de jó. De úgy jön ki, hogy 1.0 rate és 0.9 a superrate asszem, plusz 20% expo. Kb 3/4 gázig egyenes a görbe, nagyon szépen lehet terelni. De lehet ezek a lapok ben hozákk a tempót, nemtom (leaderben volt ez az fc és bf 3.2.x), de nem annyira durván gyors padló karálláson sem, nem is értem.
Úgy jött ki ez, hogy távon állítottam, ott csak érték van, és raktam fel-fel mert lassú volt és ez jött be aztán. Majd otthon gépre dugva össze vissza kattintgattam, mert nem értettem miért ír 2000et Még az is lehet hogy bug és rosszul számolja ki, állíts egy 1/0,9 et ás nézd meg mennyi azAmúgy stab mód be sincs kapcsolva a gépre, mert 1 éve hozzá sem nyúltam, de lehet vissza rakom majd ilyesmi esetekre.
Úgy volt, hogy kép el, magamra szóltam, hogy nyugi, gázt vissza vettem, vártam vagy 1mp et és nem jött vissza...mondom akkor szemcsi le és lássuk mi lesz. Még kopp előtt megláttam, de disarmon volt már az ujjam és hát ennyit sikerült, hogy nem karral vertem földbe 100m ről sem volt halk a puffanás...akku még nem gyújtotta rám a házat azóta sem, szal tán nem vette zokon ps.: ennyit az aksi alá való carbon lapról"Oh my Goa'uld!"
-
syler123
veterán
Ez nem teljesen így van, ebben inkább molnigee-ek van igaza, sok videót láttam már talán quadcopter101-es is tanítgatta a LOS-t és pont az a lényeg, hogy ne keresd az elejét hátulját a gépnek, menj előre fordulj el balra és látni fogod merre fordul a gép, ha már balra megy jó vagy még balra fordulsz akkor pedig jön velem szemben.
Ha csak 20m-re merészkedek el, akkor másból sem áll a repülés csak forgok balra jobbra. Azt megtudom tenni az udvaron a whoop-al.Ezt szeretném megtanulni, hogy rutinosan, félelem nélkül menjen, mert sokszor a LOS még izgalamasabb tud lenni, mint az fpv. Plusz, nem mindig a képernyőt bámulom.
[ Szerkesztve ]
-
Saccco
nagyúr
-
molnigee
aktív tag
válasz syler123 #57837 üzenetére
A legkönnyebb úgy megtanulni, ha van egy gps-es géped és elkezdesz vele LOS-ban menni amíg látod, és betanulod ezt a trükköt. Ha gond van, még mindig ott a GPS. Pár próba és ráérzel hogyan működik élesben, utána már nem lesz gond.
Amúgy én mikor régebben sokat mentem LOS-ban, ott is az volt hogy nincs led, nincs eleje hátulja, valahogy fejben ösztönösen tudtam mikor merre. Mert alapvetően ott is arra kell rászokni hogy előre mész és kanyarodsz, az agyad meg rááll előbb utóbb hogy tudd merre van az előre. Ha még beleyawolsz végtelent is, utánni is előre én rögtön tudod hogy áll és már kanyarodsz is irányba ahova menni akarsz. Olyan mint amikor szembe jösz magaddal és az az előre, az elején nem tudod melyik a jobb és ball, de ha rááll az agyad, onnan már véletlenül se kevered össze, mert agyilag már a gépben vagy mint fpv-ben--> http://dronearena.hu/ <--
-
Baku
aktív tag
válasz molnigee #57831 üzenetére
Szép lenne, ha ez ennyire egyszerű, és automatikus lenne élesben is, amikor már csak egy légypiszok kóvályog valahol a távolban, zabszem a seggedben, és nem vagy benne biztos, hogy most attól húz jobbra, mert Te arra húztad,, vagy azért mert belekapaszkodott a szél...
Hozzáteszem: Azért nem lehet mérlegre tenni kettőnk ezzel kapcsolatos véleményét, mert én annyit tudok repülni EGY ÉV ALATT, mint amennyit Te egy hosszú hét végén....Tökéletesen megértem azokat, akik úgy árulják "szeretett, alig használt" drónjukat, hogy "idő hiányában, .... meg.... kihasználatlanság miatt" ..... stb. eladó .......
-
molnigee
aktív tag
Hát, ha szél van, akkor nem mész olyan géppel amit elfúj a szél Az már nem orientáció vesztés témája hogy elfújja a szél De amúgy hogy k@cs@g legyek, ha szél van, azt észreveszed hogy a szokásosnál gyorsabban megy a gép, akkor szél viszi, vagy ha lassabban akkor széllel szembe vagy. Ez még FPV-ben is érződik. Persze ha elviszi egy hurrikán az ellen semmi sem véd. De ha ismered a gépet, a sebességét, a szél tűrését stb tulajdonságait akkor a szél is kezelhető egy szintig.
LOS-ban amúgy csak az elején repültem, amikor még xk x251 volt meg syma x5c. Vélhetően nem is menne már úgy mint annó. Néha LOS acro van kicsit, általában gép, pid tesztelés miatt.
--> http://dronearena.hu/ <--
-
twine
addikt
válasz molnigee #57839 üzenetére
Na én meg aztán végképp nem szabadna, hogy "beleszóljak" a racerkedős reptetés rejtelmeibe... Mert még az amatőr szint alatt érzem magam... De.... Nekem pld az E10 is gondot okozott régebben orientációban....
Ami meghozta az "áttörést" a fejemben az az esti, éjszakai LOS reptetés volt... Nekem kva. Sokat segítettek a ledek.... Ott kezdtem el igazán élvezni a repülést.... Szinte videó játék feeling volt,, az elöl hátul más színű LED.... Korom sötétben... Egy két ilyen este után, azt vettem észre nappal is sokkal biztosabban terelgetem a gépet amikor pld. "arcal velem szemben" állt..stb... Pikk pakk átállt az agyam,, amit addig dög nehezen akart megtenni... -
twine
addikt
válasz vandor01 #57816 üzenetére
Jézusom.... Jézusom.... Urrrramistenmijaf@.......
Épp az napokban nézegettem az inspire2 +zenmuse x7 szett árait..... És tudását....Most átnézve ezeket a gépeket, az jutott eszembe,,, ki az, aki ezeket a levegőbe meri emelni....
Komolyan....
Elhiszem én hogy hozzá lehet szokni...
Eleinte a Phantomot is úgy féltettem mint a hímes tojást.... Most már inspire-ről almodozom, és egyáltalán nem féltem a P4-et, jól összeszoktunk.... De könyörgöm... Stúdió körülmények között is sok egy 10+ millás gép.... Hát azt reptetni... Mert kézben egy bármilyen kamera.... Ott nem lehet baj... Max elkúrj@ az ember a felvételt... De ha egy ilyen kamera csak 5 méterről zuhan a földre..... röhögtem a cikk végén a dumán...
"1000fps 4K felbontásban, úgy vélem az már nem is a profi, hanem valami Level of GOD szint körül működik"[ Szerkesztve ]
-
AMDaZERG_1
senior tag
Ma volt szerencsém Vandor01 -el reptetni egyet nálunk.
És bizony az egyik gépe neki is zavart (leesős) viselkedést produkált annál a dombnál, ahol rendszeresen vesztem el a jelet, és más drónos is panaszkodott.
Nekem is ma a 220-as oldalra dobta magát, de kb egy másodperc után újra én irányítottam a gépet.
Elég rémisztő ott átrepülni a dombnál
Mellesleg egyetlen ép gépem sem maradt nap végére
Az egyik 130-as gépnek az XT30 csatija adta meg magát.
A másiknak elkezdett szorulni a motorja, ami idehaza kiderült azért, mert valamiért baromira felmelegedett, és a motorvédő műanyag olvadni kezdett, ami a tekercselést is jól bekormozta. Végül kicseréltem a motorrögzítő csavarokat rövidebbre, hátha az. Azután felemelkedett már a kis gép, bár sűrűn kell figyelgetni, mert szerintem nem 100-as.
Aztán meg a X220s gépet sikerült olyan tempóban a földnek vernem, hogy elrepedt a karja.
Szerencsére mostanra az összes gépet helyrehoztam.
Sőt, Vandor adott egy 1104 harangot, amit ráraktam az Eachine 1104 6000kv motorra, ami elfogadta, bár szerencsére volt itthon nekem az Eachinehez hézagoló alátétem, amiből kettőt pluszba be kellett raknom.
Sikerült felemelkednie is.
A 1104 7500kv FullSpeed motoros 130-as gép 110km/h sebességgel iparkodott a 2840-es Leader120 propellerekkel a Forester 130mm vázban GPS-el a hátánOrtus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
molnigee
aktív tag
válasz varadigabor #57846 üzenetére
Így van, múltkor engem is lökdösött a szél(vihar), de azért megküzdöttünk vele. Hátszélben azért van tempó
--> http://dronearena.hu/ <--
-
F.E.K..
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
- Sorozatok
- PlayStation 5
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Xbox Series X|S
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Windows 11
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Netfone
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- További aktív témák...