Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jackal2

    senior tag

    válasz molnigee #15061 üzenetére

    Nos, bár nem vagyok annyira otthon XK ügyben, a jelenség általában a következő:
    - amikor armolod, akkor egyszerre kell felpörögnie az össze motornak, azonos sebességgel
    - olyan bug van Naza vezérlőkön, hogy pl. 6 motorból egyet nem pörget fel, de ez látványos, ráadásul neked APM 2.6-od van
    - ha terheletlenül jól repül a gép és max gázra sem kezd el támolyogni, akkor szerintem a propellerek jók (kivéve ha a plusz súly alatt nagy teljesítményre hajlanak, mert pl. az egyik lágyabb)
    - az hogy terhelten bedadog, olyan mint ha valamelyik motor erőtlen lenne, VAGY mint ha túl sok áramot kapna, ez lehet pl. nagyobb karbon propellertől, ha cseréltél ilyen

    Én a következőt próbálnám:
    - cserélj propeller szettet és nézd akkor is csinálja-e. Ha van karbon propellered, azzal is próbáld ki, terheletlenül és terhelten is

    Ha csinálja, akkor ezt kilőhetjük. Marad három hibaforrás, motor, ESC, akku:
    - ha az akku gyenge, akkor az én Nighthawkom esetében leesik a fényerő a hátsó ledsoron. Szoktuk is túráztatni, hogy lássuk, az akksi mennyit bír még. Nálad is előfordulhat az az eset, hogy az akksiddal van valami baj, pl. csúnya aftermarket akksi van benne és nem tudja azokat az értékeket már leadni, amit újkorában. Ezért a motorok és az ESC-k több áramot követelnek nagy terheléskor, mint amennyit le tud adni, ettől kezd el dadogni a gép (mint amikor koszos a benzinadagoló és rángat a benzines motor)
    - szerintem ha rossz lenne az ESC-d, akkor nem is repülne, de nem vagyok elektronikában jártas ember, ezt majd valaki más mondja meg
    - ha motorral van baj, az szinte mindig csapágyazás. Ha görbe lenne mondjuk az egyik tengely, akkor azt terheletlenül is éreznéd szerintem. Általában egyébként a csapággyal van baj, a sok forgás miatt

    Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu

Új hozzászólás Aktív témák