-
GAMEPOD.hu
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
krx21
nagyúr
válasz Patics #14721 üzenetére
Én úgy gondoltam, hogy ha veszek phatom 4-et akkor rögtön 2-3 darabot veszek, hogy nehogy már akkumulátor csere esetén ott kelljen vacakolni. És persze nem cigit, hanem valami jó vastag szivart hozzá egy nagyon drága napszemüveggel. A drága BMW-vel pedig nagyon közel állok két ok miatt: az egyik hogy nehogy má sokat kelljen gyalogolni, a másik pedig az, hogy lássák mivel jöttem...
Komolyra fordítva a szót: Számítottam ilyen jellegű hozzászólásra is hiszen Magyarországon vagyunk...
De egyrészt nem dohányzom, nincsen BMW-m és nekem is igen sokat kell gyüjteni egy esetleges phatom 4-re...
Tudom hogy nagyon sokan imádnak drónozni és nem gondolkozhatnak phatom 4-ben, mert drága... Nekem is az... Lehet, hogy valakit irritál, hogy valaki szamárlétra nélkül phatom 4-et akkar venni... Egyrészt ez a kategória az ami már tudásilag megmozgatja a fantáziámat, főleg a felvételek miatt... Nem akkarok amúgy drónversenyző lenni... Sőt még ezen a p4-en is csak gondolkozok... Remélem ezért nem leszek neked unszimpatikus felvágós dohányzó csávó...Akikből meg nem váltott ki ilyen érzést és a jótanács vezérelte őket, köszönöm a segítséget, legfőképp a hozzáállást.
[ Szerkesztve ]
-
Jackal2
senior tag
válasz _X10Dead_ #14736 üzenetére
Az XK 250 igazából nem sportos. Legalább is nem abban az értelemben, ahogy azt a cég szeretné láttatni. Nihui U807, MJX X400 Lishitoys L6052 sportosabb árban ugyanaz vagy alatta (bár a Lishitoys beszerezhetetlen kb.). Ezeknek a közös őse a Latrax Alias, 30-40.000+VÁM-ért, de erre is van megoldás, a lidiger.at-ról lehet EU-ból rendelni, aki rá van gerjedve az eredeti amerikai gépekre.
A GP2 az igazából a kindertojás műanyag és nem tudtak semmi extra featuret kitalálni rá, ezért ráírták: water resistant. Láttam videókat mikor egy pillanatra leszáll vízre, de ezt mindegyik tudja, ha elég gyors vagy és nem megy túl mélyre a test és nem éri el az akksit és az FC-t. És nagyjából ennyi, nem tud semmi mást.
A Tarantula 1505-öt nem ismerem, a reviewt láttam, de szerintem nem sok tapasztalat van vele, ha csak neked nincs személyesen.
Még nagyon sok kérdés felmerül, indoor vagy outdoor, mekkora rá a keretösszeg stb. Én azért az alábbiakat azért nem felejteném el, mint kezdő gép:
- indoor: Hubsan X4, Eachine H8, Eachine H8 3D, Eachine H8S, MJX X900/901, JJRC H20 variánsok
- indoor/outdoor (inkább out): MJX X800, MJX X400
- outdoor: Nihui U807, Wltoys V686 alap (az FPV-s szerintem nem ér meg 25-öt), MJX X600 (elbírja a runcamet, Mobiust)Mindegyik jó és stabil gép és ismertek viszonylag.
Szerk: basszus, most nézem hogy később ugyan ezt írtátok
[ Szerkesztve ]
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
_X10Dead_
aktív tag
Én konkrétan már arra gyanakodtam, hogy kormányzati "szakember" vagy és így monitoroztok minket, hogy mennyire vagyunk hülyék.
Nem vagyunk.Nem érdekel, hogy milyen arcot vágsz, ha rájössz, hogy uncsi. Nem érdekel, hogy milyen arcot vágsz, ha elveszíted. Nem érdekel, hogy milyen arcot vágsz, ha összetöröd. Idáig magánügy.
Az viszont már érdekel, hogy hova esik le. És milyen botrány lesz belőle. És azt ki, mire fogja felhasználni.Nagyon nem tetszik, hogy pont én írom le, de éppen amiatt van szükség szabályozásra, mert a technológia olyan olcsóvá vált, hogy bárki hozzá férhet. Az impulzív / felelőtlen / rossz döntések száma illetve aránya nagyságrendekkel ugrott meg az elmúlt egy évben és a tendencia tovább folytatódik. Ez baj, mert a következményeket azoknak is viselniük kell, akik vétlenek a dologban.
A magam részéről nincs anyagi vonatkozása a kritikának, mindenki annyit költ amennyit megengedhet magának és arra, amire jól esik.
Ez nem a pénzről szól, hanem a felelősségről és az önkontrollról.
Értem az indokaidat, de nem gondoltad át rendesen. A "szamárlétra" kihagyását (még) meg megteheted, de tényleg nem kéne. Ha rászánod a nagy lóvét a Phantomra, miért akarsz spórolni egy 25/50/100 dolláros beugrón? Nem veszíthetsz semmit, ha hosszú távon is gagyinak tűnik, max odaadod az unokaöcsédnek.Nem elriasztani akarlak és nem is leszólni, és másokat sem, akik hasonlóan gondolkodnak. De kérném, hogy szálljatok le a földre (haha, milyen vicces) és gondoljátok át mégegyszer
U.I.: Az első drónom egy racer volt. Átgondoltam és úgy döntöttem, hogy úgyis azzal akarok repülni, kár lenne másra költeni a pénzem, meg máson tanulni stb, stb.. Szerencsére több mint egy hónapot utazott, így volt időm elgondolkodni azon, hogy botlott-e valahol a logikám. Naná, hogy kiment egy rendelés. Aztán, ahogy egyre több crash-videót láttam, kiment még egy.
A racer megérkezett, kipróbáltam, örültem és visszaraktam a dobozba több mint 2 hónapra, mert hétről hétre kaptam infarktust a kicsikkel is és rájöttem, hogy mennyit kell még tanulnom, mennyi bajba kell még kerülnöm, mire legalább odáig eljutok, hogy átlássam a kockázatokat és megfelelően tudjak reagálni.
A méregzsák(ok) már repül(nek) egy ideje, de még mindig meg bírnak lepni, így óvatosan bánok velük.
Hogy mi van a kicsikkel? Minden nap repülnek azok is és marha szórakoztatóak. Van, hogy a nagyok ki se jönnek a csomagtartóból, mert elbohóckodjuk az időt a kicsikkel.[ Szerkesztve ]
LiftOff: https://youtu.be/MQknbMvMpGc
-
krx21
nagyúr
válasz _X10Dead_ #14753 üzenetére
Köszönöm a tanácsot. Bár szintén azt érzem, hogy azért mert p4-ben gondolgodok, felelőtlen embernek feltételezel... Felelőtlenebbnek mint Pistike aki 12 évesen kap apucitól egy 50e-es drónt, amivel megy a játszóra.
Megnyugtatlak, hogy felnőtt ember vagyok...
Vajon ugyan ezt a "féltést" megkaptam volna ha egy 30-50e forintos drónt emlegettem volna?l Nem mellesleg amit szerintem még nehezebb is (szerintem) írányítani mint egy phatomot...
Ha tévedtem a gondolatmenetetben akkor elnézést kérek...[ Szerkesztve ]
-
vanni
csendes tag
Sziasztok, türelmes segítségeteket szeretném kérni.
Kaptunk egy Overmax X-Bee 2.1-t, és mivel soha, semmilyen drón nem volt a családban , egyszerűen gőzünk nincs az alaptudnivalókról. Bárhol keresgélek, mintha az alapokkal mindenki tisztában lenne. Értem én, hogy egy okostelefon vásárlásakor sem magyarázzák el, mi az az Android, de mégis a totál kezdőnek jó lenne valami alapfokot elmagyarázó oldal... Egyszer mindenki volt kezdő, nem?
Nem jövünk rá többek között, hogy a baloldali gázkar és a jobboldali előre-hátra, jobb-bal (ebben sem vagyok biztos) kar alatt vannak ilyen kis vezérlő csíkok, amikkel valahogy oldalt lehet dönteni, de hogy hogyan kell használni... Mit kell tenni azért, hogy egy helyben lebegjen? Hogy megfordítsam a levegőben és visszatérjen?
Szóval nagyon megköszönném, ha adnátok linkeket, ahol az elemi ismereteket el lehet sajátítani, mert így csak elindul és nekirepül mindennek, mint a barom. Ezer köszönet előre is!
-
_X10Dead_
aktív tag
válasz Jackal2 #14752 üzenetére
Az X250 gyárilag nem sportos. Nem butított kontrollerrel ugyan olyan jó (ha nem jobb), mint az U807-es.
Az X6058-at még igy sem nyomja le, de az meg időközben elkurvult, ma már szinte biztos, hogy upgradelt PCB-vel jön, ami ebben a műfajban semmi jót nem jelent.A hozzászólásodból úgy tűnik, nincs Aviax-od. Nekem van. Igen, a vízállóság volt a hívószó, de nem ezért ajánlom Syma X5C helyett. Hanem azért, mert jobban néz ki, olcsóbb, masszívabb, szerszám nélkül tudsz prop-ot cserélni, annál is stabilabb és a szélre sem olyan érzékeny.
Tarantula 1505: Az is van (semmi olyat nem ajánlok, amivel nincs személyes tapasztalat). A review-k nem hazudnak, nagyon vicces kis jószág. Nagyon könnyű, repkészen nincs 70 gramm, így nem lehet lezúzni és másban sem tud komoly kárt tenni. High-raten úgy pörög, mint a motolla, a mikrókra is köröket ver. 716-os motorok hajtják, amiket gombokért vehetsz egy marékkal. Egy baja van: a tejfölös-doboz kasztni + tejfölös-doboz csomagolás + posta. Nem egyértelmű, hogy mi lesz a csomagban, mikor átveszed a futártól.
LiftOff: https://youtu.be/MQknbMvMpGc
-
Jackal2
senior tag
Nem kaptad volna meg mert AZ arra van hogy összetörd. Múltkor kint a hajógyárin repkedtünk és izomból hátba találtuk egymást az MJX X600-al. Tudod mi történt? Semmi. Mert 170 gramm és lepattan rólad. Na a Phantom nem fog, mert 1.5 kiló és 70-el megy. Nem az áron van a hangsúly, hanem azon ami egy drágább gép birtoklásával jár. Tudod hogyan gyakoroltuk a hétvégén az FPV szemüveggel? Egy repült, egy másik mindig ELŐTTE 100 méterrel haladt és kiabált, egy harmadik pedig nézte FPV képernyőn merre áll a gép. 3 ember, egyetlen géphez és ez egy lassú hexa volt, nem egy racer. Mert még sose próbáltuk és jobb a biztonság. Pedig aki a szemüveggel repült, nem élete első gépét vezette, hanem mondjuk a 20-at...
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz _X10Dead_ #14756 üzenetére
Erről az XK 250 controller csere dologról írhatnál mert érdekelne. Lehet veszek egyet próbára, ha meggyőzöl Milyen kontroller kell hozzá hogy máshogy repüljön? A nagy XK táv, ami a többi modellhez van? Nem tudjuk szoftveresen hackelni 100%-ra?
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Teréz Atya
senior tag
Fenti osszefoglalot olvasd el. A te geped valami Syma X5C klon lesz, de a tavja mas.
Asszem Jackal2 is irt a blogjan ilyen kezdoknek valo osszefoglalot. En inkab a buheralasra koncetralok.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
_X10Dead_
aktív tag
Olvasd el az utolsó bekezdést még egyszer.
Azért írtam le a saját példámat, hogy lásd, értem és megértem a gondolkodásodat, sőt, hasonló cipőben jártam. Nem felelőtlennek tartalak, csak úgy érzem, hogy bizonyos dolgokat nem vettél számításba, vagy nem súlyoztál megfelelően. Hülyékre nem pazarolom az időmet, ha annak tartanálak, nem próbálnálak meggyőzni arról, hogy nem késő átgondolni még egyszer.Még egyszer mondom, nem a pénzzel van bajom, hanem a súllyal, illetve a HAMIS biztonságérzettel, amit a rahedli szenzor meg elektronika ad.
Pistike meg az apukája: Nekem is van fiam. ehhh..Nem Pistike, de 10 éves. khmmm. Szóval, együtt drónozunk. Eddig kínos is lehetne, de mi nem a játszótéren nyomjuk, hanem kimegyünk a város szélére a mezőre, ahol nincs más, vagy olyanok vannak, mint mi. A játszón drónozó Pistike apukájának szépen elmagyarázom, hogy hol találja a placcot, ahova mi is járunk és megkérem, hogy inkább fussunk ott össze. Meg szoktak lepődni, de eddig még senki nem emberkedett.
35-50 ezres drón, meg a törődés: már megint a pénz :-) 150 gramm alatt tanácsokat kapsz, hogy mit vegyél, hogy jól is érezd magad. Afelett tanácsokat, meg egy javaslatot, hogy előbb vegyél egy kisebbet
LiftOff: https://youtu.be/MQknbMvMpGc
-
vanni
csendes tag
Bocsánat, hogy új hsz-ban, de olvasva a topicot, hogy mit értünk "repülés" alatt, én nagyon örülnék, ha szélcsendes időben fel tudnék szállni, függőlegesen, aztán arra repülni nagyjából, amerre én akarok, amd visszajönni. Megérteni, a gyakorlatban mi az a headless irányítás, egyáltalán, az alapgombok mire jók...
-
_X10Dead_
aktív tag
-
_X10Dead_
aktív tag
Itt a manual, ha nem kaptatok hozzá. A sokadik oldalon ott a magyar is.
A távirányító funkcióit, illetve az alapvető kezelését leírja, ha jól látom.Soha nem fog úgy lebegni, mintha odatűzték volna. A karokkal játszva tudjátok nagyjából egyensúlyban tartani, de a folyamatosan változó légmozgás miatt nem tud egy helyben maradni.
Általában:
Jobb karral billented (ettől mozog előre-hátra, jobbra-balra) A bal karral az emelkedést, illetve a függőleges tengely körüli forgatást szabályozhatod.
A kis pöckök a karok körül azért vannak, hogy a sodródást tudd mérsékelni.A headless módot próbáljátok ki, az első pár percben jópofa. Ez annyit tesz, hogy nem érdekes, merre néz a quad, mindig a bekapcsolásnál felvett pozícióhoz képest megy előre-hátra jobbra-balra, nem a drón tengelyéhez képest. Ez esetben a bal karral csak a magasságot kell szabályoznod, a jobb karral irányítod a vízszintes mozgást.
Hosszú távon nincs jelentősége, túlzottan nem kell erőltetni a használatát.[ Szerkesztve ]
LiftOff: https://youtu.be/MQknbMvMpGc
-
molnarpeter
nagyúr
válasz _X10Dead_ #14745 üzenetére
A motorok külön- vagy egyesével szeretnek leégni? Milyen tényezők segítik elő? Addig értem, hogy könnyűnek kell lennie, ezért pengeélen mozog a tartósság/tömeg arány, de az a pár perc repülés alatt, propeller által hűtve is szeretnek megmakkanni? X5C kültéren mennyire használható? (Elsősorban arra lenne, hely akadna.)
[ Szerkesztve ]
-
szacsee
nagyúr
válasz molnarpeter #14764 üzenetére
Kefés mivolta miatt nem örök életű. Ált. 1-1 hal le, túlterhelés miatt romlik el leghamarabb... Pl szélben reptetés
-
Teréz Atya
senior tag
Elobb voltam kint FPV-zni az MJX X600-al es a Quanum V2-vel. K*vajo. A leszallas meg nem megy.
Ja es nezzetek meg a frekikiosztast. Nekem el volt allitgatva es nem ertettem miert megy el a jel 10 m utan. Hat ezert.
Egyelore a Tarantula FPV monitorat kendacsoltam be elore, mert a hozzavalo tuner meg nem jott meg. Mind1, igy is turheto a kep.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
AGE-T
senior tag
-
_X10Dead_
aktív tag
válasz molnarpeter #14764 üzenetére
Egyesével, mert ha egy maghal, akkor a madár leesik, te meg hazamész, így nem tudod leégetni a többit.
A legnagyobb ellenség a hő, mert azt könnyű csinálni, a második legnagyobb az ütés/rázkódás, ami éri.
Hő:
- Túlsúly
- Túl-járatás
- Folyamatos agresszív repülés
- Szorulás
A propeller nem eléggé hűti. A játék motorok zártak, túl kicsik a megfelelő hőleadáshoz, nincsenek rajta hűtőbordák, és általában többé-kevésbé zárt kapszulában vannak.
Túlsúly. Az, hogy a gép meg tud emelni valamit, nem jelenti azt, hogy szeret is erőlködni. Több amper>>>több hő
Túl-járatás, agresszív repülés: Ha maxon pörög nyilván több hőt termel. Ha van egy marék elemed, akkor pár másodperc alatt tudsz cserélni és tovább menni. Ezeket kombinálni is lehet A lényeg, hogy a kis felület miatt nem tud megszabadulni a veszteséghőtől, ha ész nélkül hajtod. Hagyni kell lehűlni két repülés között. és időnként engedni a gyeplőn közben is.
Szorulás: A legviccesebb. A legtöbb elektronika észleli, ha beakadt a motor és lekapcsol, de azt nem tudja, ha egy hajszál / madzag /fűszál szépen rácsavarodik a tengelyre és lassan kezdi fojtani. Ilyenkor még inkább tolja az adott motorra a kakaót és már kész is a baj.
Ütés/rázkódás. Mint minden amiben mozgó alkatrész van, ezek sem szeretik a rezgéseket illetve az ütéseket. Rezgést a propok kiegyensúlyozatlansága okozza, ütést meg kap minden crash-nél, vagy ha a rotor belever valamibe. Szerencsétlen esetben az ütést nem a váz fogja fel, hanem pont a motor kapja. Ilyenkor akár egy is elég indok lehet a cseréhez.Ezek a motorok eldobósak. Olcsón gyártják őket, érdemi minőség ellenőrzés nélkül. Még a tízszer annyiba kerülő MMW motorok élettartamát is csak 5 órára garantálja a gyártó.
A brushless motorok általában már szabadon vannak, illetve esetleg bordák is vannak a hűtéshez, illetve komolyabb igénybevételre vannak tervezve. Teljesítményben nem, tartósság tekintetében toronymagasan jobbak a keféseknél.
A bejáratást és karbantartást mindkét típus meghálálja.
Az X5 stabil és jóindulatú, jó kültérre is, csak ne legyen komoly szél. A hatótávolsága kb 50-60 méter.
Künnyű és nagy a felülete, így figyelni kell rá. 5-10 méteren repülj vele, mert nem tudhatod, hogy fent mi van, onnan meg még relatíve gyorsan le lehet hozni. Egy termik még igy is megviccelhet, de kis szerencsével időben elengedi.[ Szerkesztve ]
LiftOff: https://youtu.be/MQknbMvMpGc
-
Teréz Atya
senior tag
válasz _X10Dead_ #14768 üzenetére
Mondjukra en vettem egy szakajtonyi 0820-as motort mert nagy tetelben olcsobb, meg penz szamolva, gep hajtva jo.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
_X10Dead_
aktív tag
válasz Teréz Atya #14769 üzenetére
Lassan én is boltot nyithatnék :-P
De irigy vagyok így az összeset megtartom magamnakbecsipogott az imax, hogy mehetünk, kis afk
[ Szerkesztve ]
LiftOff: https://youtu.be/MQknbMvMpGc
-
kettom
csendes tag
Sziasztok!
X5C
Ma repültem kicsit, több akkut vittem gondoltam sokat repülök.
Ez sikerült is, folyamatosan figyeltem, hogy a kamera be legyen kapcsolva.
Szép idő kis szél, minden klaffol!Csak ez a szar X5C nem!
Hazajövök kártya ki, gépbe be!
A 8 felvételből 2 lejátszható a többit úgy jelzi hogy "0" pedig ha az adatosokat lementettem, akkor azt írja hogy még van valami a kártyán mert nem üres!
Vazze,
Valakinek történt már ilyen?
Vagy ez az olcsó kategória csak ezt tudja? -
molnigee
aktív tag
válasz kettom #14771 üzenetére
Nekem ilyen akkor volt ha:
- lezuhantam, kicsuszott a kamera kábel
- lemerült az aksi és nem állítottam le a felvételt
- lenyomtam a távot, felvétel leállítás előtt
Tehát a lényeg, csak akkor lesz meg a videó, ha leállítod a felvételt, mert csak akkor mentődik el
Ha így csináltad és mégsem jó, akkor passz.--> http://dronearena.hu/ <--
-
Watt25
veterán
válasz kettom #14773 üzenetére
Igaz, én eddig csak egyszer játszottam el azt, hogy úgy kapcsoltam le az X5C-t, hogy nem állítottam le a felvételt, de akkor is csak az utolsó néhány másodperc veszett el a felvételből.
Szóval, legalább is nem annyira egyértelmű, hogy annyira háklis lenne, mint ami veled történt.
Tudom, ez nem nagyon vigasztal.Itt a válasz: http://sablonvalasz.blogspot.hu/
-
Patics
tag
Biztos van valahol leírva hogy mik az alapok, lehet kapsz linket, addig is egy kis segítség.
1. kapcsold be a drónt
2. kapcsold be a távot (Bár elvileg fordítva kellene, tényleg ki tudja, hogy a drónnál miért nem a táv az első?)
3. Várj kicsit amig abbamarad a villogás vagy csipogás, ekkor összehangolódnak.4. a "kis vezérlő csíkokat" hagyd, egyenlőre nem kellenek
5. A bal oldali kart ha előre tolod (gázadás), emelkedik, ha hátrahúzod (gázelvétel) süllyed.
6. A bal oldali kart ha balra tolod balra fordul, ha jobbra akkor jobbra, de ezt is hagyd, egyenlőre ez sem kell.
7. Egyenlőre a jobb kar sem kell.8. Bal kar előre (finoman), felemel, 10 cm-re, majd hátra, leereszkedik. Utána 30-40-50 cm-re és majd hátra, leereszkedik.
Eddig megvagy? Ja, mindezt szobában, nagy ágy felett, akkor nem zuhan nagyot...
Ha szerencséd van, jó az alapbeállítás akkor közel függőlegesen emelkedik és süllyed. Ha nem, akkor jönnek majd a "kis vezérlő csíkok", meg a jobb kar.
Ha írsz privit akkor segítek bővebben, vagy telefonon keresztül...
Elég alap dolgokat írtam?
Egy helyben magától lebegni, sohasem fog. Csak, ha folyamatosan korrigálod a két kar mozgatásával, annyira kóvályogva, amennyire finoman korrigálsz.
A drón, meg főleg a heli, repülése olyan mintha egy nagy labdára tennéd rá. Talán ki tudod éppen egyensúlyozni, pár pillanatra, de egyébként mindig le akar majd esni valamerre, a gömb peremén. Ezért folyamatosan "egyensúlyoznod" kell, mint a zsonglőrnek aki labdán egyensúlyoz. Így az első feladat is az, meg a második és sokadik is, hogy egy helyben tudj lebegni vele. van akinél ez néhány óra, van akinél néhány hónap. Drónnal azért aránylag nem túl nehéz. Ha megvan a lebegés, akkor jöhet az elindulás...
Madaraim: Sbach 342; Double Hourse 9081; Skyartec Wasp V3; Align Trex 500; WLtoys V686G; Floureon H101; ZMR-250 FPV Racer ------- Földi ellátó: M1 Abrams
-
Pikachu24
aktív tag
válasz Patics #14777 üzenetére
A jobb kar meg az irányok. Előre tolod előre megy ha hátra hátra megy.
Én annyival kiegészíteném, én is ágy fölött kezdtem, de amikor először kivittem rájöttem hogy ott sokkal könnyebb irányítani(JJRC H8C).
Az F450-em meg alapból kint fogom kipróbálni. Azért 45cm-es drón nem szobába való.
-
_X10Dead_
aktív tag
válasz kettom #14775 üzenetére
Engedd rá a windows hibaellenőrzését. Meglesznek a videók, csak nem tudod őket tekerni
Újra csak bebizonyosodott, hogy ami nem megy, azt nem kell erőltetni. Itt jó erős szél van, ráadásul tele lökésekkel. A kicsiket fel se lehetett küldeni. A nagyokkal próbálkoztam, de szinte az összes leszállás bukfenccel végződött. Fél óra alatt el is fogytak a gondosan kibalanszolt propellerek, most meg takaríthatok...
LiftOff: https://youtu.be/MQknbMvMpGc
-
Teréz Atya
senior tag
válasz _X10Dead_ #14781 üzenetére
En eros szembeszelben probaltam eletemben eloszor Fpv fejessel repulni. Rendelhetek uj talpakat az MJX X600-ra.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
_X10Dead_
aktív tag
válasz Teréz Atya #14782 üzenetére
Pedig repülni nem is veszélyes.
Lezuhanni...az igen!Ma volt olyan, hogy kivártam, hogy csituljon, szépen a szélre dőlve kezdtem emelni, jött a szélroham és úgy hanyatt vágta, hogy pislogni sem tudtam. Nem a 100 grammos XK-t, hanem a 600 grammos Walkerát.
Ez egy 2 propos kisérlet volt, plusz a birkasz@r, amiben landolt.
Ekkor döntöttem úgy, hogy hideg van és ideje hazamenniLiftOff: https://youtu.be/MQknbMvMpGc
-
medvegy
aktív tag
Valaki tudna esetleg segíteni gimbal beállításban?
Van egy Eachine Light 2D gimbalom egy EKEN-nel, és mindez egy P1.1.1-ra szerelve. Az a problémám, hogy a gimbal össze-vissza rezeg repülés közben nagy pitch-nél. Feltettem a SimpleBGC kezelő szoftvert, ami felismeri szépen a gimbal-t USB-ről. Kalibráltam, megnéztem csomó youtube-os tutorial videot, és beállítottam azok alapján pár dolgot szoftveresen. Jobb lett valamivel, mint a default, de a gimbal még így is használhatatlan.
Itt van néhány printscreen a jelenlegi beállításaimról.
Mit csinálok rosszul?
FOTÓIM: facebook.com/otvos.aerial/ & instagram.com/sandor_otvos/
-
trafóóó
tag
Jól gondolom hogy ez a 5in1 töltő jó a u807 akkukhoz? 5in1
Az eredeti 1es töltőm össze vissza világít.
Mennyi idő alatt töltődik fel normál esetben 1 u807 akku hálózatról illetve power bankról? -
jony77
tag
válasz medvegy #14784 üzenetére
A gondot okozhatja ,hogy nincs megfelelően rögzítve a kamera!(Szorosan ,nagyon fixen kell! És jól kikell egyensúlyozni ,az a legjobb ha magátol is szintbe áll)Ez ha megvan próbáld ki, ha még mindig nem jó akkor írj privibe ,hogy ne off oljuk az oldalt,és segítek a beállitások ban!
[link][ Szerkesztve ]
-
shaddam
aktív tag
Kisütött a nap. így végre volt színe a képeknek. A szél mondjuk fújt, meg hideg is volt
RájzenHét 1700|GTX 1060 #TeamZsarnokgyík #Internetesvérpistike Retro multis mókák---> http://szondi.ninja
-
molnigee
aktív tag
Nálunk meg ez a helyzet: windguru
Ti szoktatok előrejelzést nézni? Itt ma 40km/ó széllökések voltak... Na ebbe nem lehet repülni...
Holnap jön az eső/havaseső, szerdán meló után talán már javul a helyzet
Hétvége megint gáz...--> http://dronearena.hu/ <--
-
veterán
Banggoodon a h8 mini most akciós, 3674ft.
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
Allien
veterán
válasz _X10Dead_ #14762 üzenetére
Valszeg én is belépek majd a sorba, azaz meghekkelem a devo 7E-met, mert unncsi, hogy pl most vegyek egy v666-os távot, mert a gyári XK egy zsákutca... Azt kell kitaláljam, hogy mivel fogatom majd meg pl a 4,3 colos monitort. Mondjuk, van tefelon tartója, ami külön megvehető, meg egyéb kiegek.
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
molnigee
aktív tag
Nem tudom volt e már de Horgász drón
Ennyi pénzt a hülyének is megér--> http://dronearena.hu/ <--
-
Teréz Atya
senior tag
válasz Allien #14795 üzenetére
Akkor, ha meg nem keso, inkabb azt talald ki hova fogatod fel a 7 colos monitort. Van 4,3-am, de olyan kicsi rajta a kep, hogycsak na. A Quanumban a fresnel lencse szepen felnagyitja, erzesre 7 colra, igy mar sokkal, de sokkal jobb.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Bornie127
senior tag
Kérdeznék egy lámát.
A left hand throttle transmitternél, a bal oldali karral emelkedünk és süllyedünk, a jobb oldalival pedig a dőlést szabályozzuk?
Jobbkezeseknek melyik a jobb? -
Allien
veterán
válasz _X10Dead_ #14744 üzenetére
XK X250 kamera szet nem egyezik, szerintem. Bár lehet, csak más verzió, de pl az Xk-n nincsen battery fedél külön, és az antennája is csak egy sima antenna. Kamerán sincsen csatorna választó... Én 70 dolcsiért vettem a X250-A-t, így ennyiért megérte, hisz kb a kopter 20 dolcsi...
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Napelem
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- LEGO klub
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Politika
- További aktív témák...