Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szacsee

    nagyúr

    Sziasztok!

    Nagyon kezdő vagyok a témában. Még csak drónom sincs. :DDD
    Viszont akad itthon egy occó helikopterem valami gagyi távval.
    Az elképzelésem az lenne hogy egy beltérre való kis ketyerével kezdenék pót motorokkal, akksikkal.
    Később szeretnék vagy venni, vagy építeni egyet kinti használatra.
    Benti gépre mit javasoltok?
    Black Friday alkalmából lehet meg is venném majd, ha lesz akcióban, igaz így is olcsóak már.
    Pack-ban nincsenek kezdő kopterek amihez van pót akksi és motor is?
    360°-os átfordulást melyik kis gép tudja? (bár ez nem létszükséglet, inkább ismerkedésre kell, de valahogy el kell ütni azt az időt bohóckodással amíg megépülne a kültéri).

    Másik kérdésem, hogy ha vennék egy távirányítót FPV-s masinához, akkor azzal tudnám esetleg az ócska kínai koptert és a beltéri drónt is irányítani? ( helikopterén nincs trim lehetőség) és normális távirányítóból egyszer kell beruházni ha jól sejtem. ;]

    Válaszokat előre is köszi!

  • szacsee

    nagyúr

    válasz Saccco #6684 üzenetére

    Köszi!
    Az összefoglalót elolvastam, csak belépő modelleknél is van némi árdifi.
    Nem volt még drónom, így tuti hülyeség összehasonlítani részemről a H8 Minit az X5C-vel, de az X5C árából pl tudok venni egy H8 Mini-t és 4 szett motort, akksit, propellert.
    Gondolom X5-el már kint is lehet bohóckodni, nem csak bent.
    Nem tudom ideérne-e ha most rendelném kínából.
    EU-ban pedig max X5C-t tudok venni, max ha nagyon beindulok veszek azt és hozzá látom van itt is ketyere.

    Kínai helikopternek kampó. Szétkaptam mert nem forgott a felső rotor, a felső rotor, de a fogaskerék el van kopva és kizárt, hogy ilyet kapni lehet és kb annyit sem ér hogy utána nézzek.

    Nagy gépnek valami vidéki cirkálót szeretnék, amivel pár száz méterig el lehet merészkedni és magasban sem tojja össze magát egy kis széllökéstől. (20-30m min)