Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 10. 28.): [link]
(ÚJ: havi limit bevezetése 1% visszatérítésre)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
vnorbi
aktív tag
válasz pictigjis #6899 üzenetére
Bosszantó, hogy ezt így találgatni kell. Nekem is van két ötletem:
1. Elutasítás melletti bezárolt összeg előfordult-e online fizetésnél is, vagy csak fizikai POS terminálnál?
2. Elutasítás melletti bezárolt összeg előfordult-e, ha a Curve devizát váltott a fizetéshez (tehát a a Curve kártyát más pénznemben terheljük, mint a mögöttes kártyára beállított pénznem), vagy csak akkor, ha pénzváltás nélküli fizetés történt? -
pictigjis
Topikgazda
csak ugy eszembe jutott: akiknek magyar bin-es kartyajuk van, es sokszor tapasztalnak "nincs fedezetes" elutasitast, szoval nalatok be van kapcsolva a curve cashnel a "use automatically" funkcio? nalam be volt, most kikapcsoltam, hatha van koze hozza. ennek ugyan ellentmond, hogy a curve cash utan (ahol valoban nincs fedezet kb. semmire a 0,29 fontos egyenleg miatt) mindig tovabb tudott lepni a folyamat az alapertelmezett kartyara, be is tudta zarolni az osszegeket, de en mar semmit nem tudok kizarni ezeknel kiderul majd, hogy igy valtozik-e valami
-
anadroid
senior tag
Ott akkor jelenik meg, ha nem tud az eredeti forrásra visszautalni.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
-
bg24
csendes újonc
válasz zerodot #6894 üzenetére
Ez akkor korrekt. Így működjön mindig. Az igazság az hogy egy kártyát sem fogadott el a footlocker. alapban mindig revolutot használok ilyenkor, de sem az OTP Virtuálist sem a fizikait. Csak a curve-t. Végül Paypal-al fizettem. És írtam a suportnak. Ők azt írták hogy nyugi utána néznek. ehhez Mondjuk kellet négy nap nekik. De tudtam hogy nem tűnik el a pénz. Nem az első eset hogy valamelyik rendszer cserben hagy. Mindig meg lett 1-2 hét alatt . Csak meg lepett, itt mindenki azt írta hogy a curve kártyán jelenik meg, fontban. Ez így sokkal jobb.
-
zerodot
aktív tag
Nem a footlocker küldte vissza az OTP-re, hanem a Curve. Normál esetben a Curve automatikusan az alatta lévő (eredetileg fizetésre használt) kártyára téríti vissza a refundot. Szóval vagy ez történt, vagy pedig a mostani jellemző hiba, amikor a Curve beterheli az alatta lévő kártyát, a bolt viszont elutasítottként érzékeli a tranzakciót (vagy ő maga utasítja el). Ilyenkor is a Curve refundol az OTP kártyára (valószínűleg azonnal), aztán pár nap (változó; 1-3, de lehet 7 is) múlva a bank visszaadja az ember pénzét.
"a megrendelés nem volt látható" - nem tudom pontosan mit értesz ez alatt, de ez arra utalhat, hogy a második eset állt fenn.
[ Szerkesztve ]
-
bg24
csendes újonc
Sziasztok! Érdekes dolog történt, fizettem egy cipőt a footlocker-en curve kártyával otp debit alatta. A levonás meg is történt de a megrendelés nem volt látható. Egy hétre jött is a visszatérítés. csak hogy nem a curve kártyára hanem egyenest az OTP-s kártyára. Nekem nem probléma, mert meg van a pénz. Csak érdekes hogy a footlocker fizetési szolgálója honnan tudta hogy az OTP-s kártyára kell küldeni? Nem iktatta közbe a curve-t. Nekem ez így elég futurisztikus. Mondjuk bajnak nem baj.
-
-
Andreas2
tag
Jó cucc lehet, de ha a jelenlegi helyzetben ha három kártyád van, három zárolás után utasítja el a fizetést?
[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
válasz pictigjis #6883 üzenetére
Jó cucc ez, nekem egyszer már szükség is lehetett volna rá. Amikor a Curve alatt a Revolut még nyáron letiltott egy osztrák autópályadíj fizetést kapunál, mert gyanúsnak érzékelte. Akkor a Revolut kártya is értelmeszerűen elutasított (nem néztem az értesítéseket), majd a jó magyar kártyámmal fizettem. Remélhetőleg a Curve stabilabb lesz ettől a funkciótól..
[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
pictigjis
Topikgazda
na, megjött az első válasz a panaszkezeléstől, majd január 5-ig lesz valami vagy nem. idemásolom az egészet, mert azért hátha tényleg komolyan gondolják a vizsgálatot, és más is profitál majd belőle
Thank you for your recent communication which we received on December 15th, regarding your Curve card. I was very sorry to learn of your dissatisfaction and can confirm we will be conducting a thorough investigation into your concerns.
I understand your complaint to be in relation to:
- You are unhappy that the Hungary specific BIN you have is causing declines, and issues with the 'Go Back in Time' feature.
- You are unhappy with the level of service you've received from the Customer Experience teamIf our understanding of your complaint is not correct, or if there is any additional information that you feel would be relevant to the investigation, please do not hesitate to contact me in the following ways:
Email: support@imaginecurve.com
Post: Curve 1 Ltd, 15-19 Bloomsbury Way, WC1A 2THIn accordance with our complaints procedure and regulatory guidelines we have 15 business days from the date we receive your complaint in which to issue a final response, we will therefore investigate your concerns and write to you no later than 05/01/2021, with our findings or with an update on the progress of the investigation.
I have attached a copy of our Complaints Procedure leaflet for your information, but should you have any queries please contact me.
Finally, I would like to thank you for bringing this matter to my attention.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz zolmesz #6881 üzenetére
egyébként csodálatos funkció - lenne, ha nem a curve-nél lenne a gond. de ott van, mert az összeget sikeresen bezárolják, vagyis a tranzakciónak az a része simán lemegy, és utána megy félre valami. én nem vagyok az új funkciók ellen, meg biztos lesznek esetek, amikor ez hasznos lesz, de mégis jobban örültem volna, ha ennek a fejlesztése helyett a kilométerhosszú hibalistával foglalkoztak volna (és nyilván ez, meg a másik briteknek szóló egyenleges funkció is egy csomó új bugot hoz majd magával)
-
zolmesz
aktív tag
Bekerült egy új funkció a "kínos helyzetek" ellen. Beállíthatsz 2 backup kártyát, hogy ha az elsődlegesen beállított fizetési kártyával nem sikerül a fizetés, akkor automatikusan a backup kártyáról próbálja megoldani a fizetést.
Még nem próbáltam, csak éppen szembejött velem a Facebook-on és meg is találtam az alkalmazásban is. Account - Settings - Anti-Embarrassment Mode menüpont. -
Tegli
újonc
Nyilván minden csapatuk ugyanazt az ügyfélkapcsolati rendszert használja (jelen esetben Zendesket), ettől függetlenül belsőleg valószínűleg elkülönítik az ügyeket (mi is így csináljuk a cégemnél).
Ez mondjuk nem menti fel őket a láthatóan magas fokú inkompetencia alól. Az elmúlt 2 hónapban döntöttem úgy, hogy adok egy esélyt a különböző fintech cégeknek, keresek banki alternatívákat. A fizikai bankomat az elmúlt 17 évben talán ha 5 alkalommal kellett hívnom, néha kellett 10 percet várni, de többnyire 30 percen belül telefonon megoldották a problémám, míg a szolgáltatásuk 24/7/365 tökéletesen működik. Közben megoldottak egy Citi-Erste átadást is gond nélkül.
Ezzel szemben az elvileg magas IT kompetenciával rendelkező fintech cégeknél heteket várok, hogy valami történjen, és az a történés is leginkább a semmi. Curve legalább hetente 1x válaszol, van olyan cég, ahol 2 hete csak az automatikus üzeneteket kapom, hogy majd egyszer sorra kerülök. 15 éve dolgozom customer supportban, tudom, hogy nem könnyű munka, de itt elég egyértelműen hatalmas gondok vannak a management fejében.Szerk.: ha nem lett volna egyértelmű, a Curve kártyám továbbra is csak egy használhatatlan fémdarab
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz <Adamsky> #6855 üzenetére
Bár, ha fogadnom kellene, akkor - költséghatékonysági megfontolásból - ugyanaz az emberke ül a "drót végén".
nem biztos, hogy nagyot tévedtél... valószínűleg ezek a levelek is a supporthoz futnak be, csak más minőségben válaszolnak rájuk, már ha válaszolnak most néztem, a complaints részleggel folytatott eddigi levelezés is látható azon a felületen, ahol a sima supportos ticketek futnak, ezzel párhuzamosan a korábbi nyitott, még meg nem válaszolt bejelentéseim is megkapták a "ticket closed" címkét. ügyesek ezek nagyon...
-
balinlin
senior tag
válasz SzabóTamàs90 #6868 üzenetére
Ha tippelni kéne, curve hiba, de bármi lehet
-
pictigjis
Topikgazda
nekem is megvolt a szokásos nincs fedezetes elutasítás, már előre röhögnek a boltban. tök ciki
jó, mondjuk tényleg direkt csinálom, minden egyes rohadt decline-ról írom a bejelentést is
a feleségem uk kártyájával simán ment a fizetés az elutasítás után (a sajátommal ilyenkor nem szórakozok még egyszer, francnak se hiányzik, hogy akárhányszor zárolja be az összeget)
-
balco
aktív tag
Ma ugyanúgy elutasította a tesco házhozszállításnak, de persze levonta a banktól... Megint írtam nekik...
-
-
doongoo
addikt
Ma újra engedte hozzáadni a kártyát a GPay-hez. Órán is ment megint.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz <Adamsky> #6855 üzenetére
van, complaints@imaginecurve.com
20 perc alatt jött emberi válasz is az automata után (amiben csak megerősítették a háromnapos határidőt)
Sophia here from the Complaints team at Curve. Thank you for getting in touch and informing me that you'd like to lodge a complaint.
I'm sending you this message to confirm that we've received your complaint and we will be in touch within three working days with a formal acknowledgement.
Thanks for your patience while we look into this.
Best wishes,
Sophia
Team Curve -
<Adamsky>
nagyúr
válasz pictigjis #6854 üzenetére
" ... küldtem levelet a support helyett a panaszrészlegre ... " - olyan is van?
Bár, ha fogadnom kellene, akkor - költséghatékonysági megfontolásból - ugyanaz az emberke ül a "drót végén".#6847, #6851 ainterfész
Vicces, vagy még inkább szomorú, hogy neked az első tapasztalatod az, hogy sz@r a rendszer. A szerencsések közül páran (mint én is) az elején legalább gond nélkül tudtok használni. Persze ma is van egy-két még szerencsésebb, akinek változatlanul (szinte) probléma nélkül működik, de én mára már oda jutottam, hogy ha újra működne a GPay-el (nekem ez az alap problémám), én már akkor sem bíznék benne. Szomorú, de itt tartunk.
Ha sok időd van (levelezgetni a support-al), és fölös pénzed (várni a visszatérítést) akkor hajrá, ellenkező esetben én hagynám a helyedben. Majd legkorábban 1/2-1 év múlva érdemes lesz visszanézni, hátha ... -
pictigjis
Topikgazda
válasz interfész #6851 üzenetére
hát az van, hogy ezek az 5574 4489-es kártyák állandóan ezt csinálják. a curve bezárolja a pénzt, aztán a folyamat összefossa magát, és nincs fedezettel elutasítja a tranzakciót (nálam 10-ből kb. 4 esetben biztosan, decemberben atm-ből sem tudtam felvenni kp-t egyetlen alkalommal sem)
a bezárolt pénzt automatikusan visszakapod, amikor lekönyvelik a -4000-et, lesz egyből egy +4000-es tétel is
hetek óta ezzel szopok, közel két hete nem is kapok semmilyen választ a supporttól. nyilván ők is pontosan tudják már, hogy elég nagy a baj (náluk), de ezt elismerni úgysem lehet, szóval a legbiztosabb megoldás nem válaszolni
[ Szerkesztve ]
-
interfész
tag
Most érdekes dolog történt mert utaltam 4000 et és a Curve levette a számlámról a 4000 et viszont a Revolutban azt írja hogy Elégtelen fedezet és oda már nem jött meg a pénz...
Ilyenkor mi van?
Minden ami számítástechnika, PC-k építése, szerelése, diagnosztizálása, alkatrész beszerzések, hálózat, stb. Érdeklődni lehet: 06-20-212-0898 A termékeket itt lehet átvenni: 1039 Árpád utca 64, H-P 9-16
-
K Norbi
addikt
Sziasztok!
Curve kártyát beraktam a G pay alá.
Aztán pár nap múlva kitöröltem.
"Sajnos"Azóta sehogy nem tudom ismét berakni.
Hiába fent a G pay app.
Elindítom onnan, nem érkezik sms. mint először 1x jött.Ennek annyi?
-
interfész
tag
sziasztok!
Most kezdtem a Curve al ismerkedni. Elsőnek Revolutra akartam utalni mert most az Unicreditből nem megy egyből... 3ds miatt...
szóval utalnék de eur os számlának látja a curve os kártyát a revolut meg forint...
Át tudom tenni Forintra? (bár Én úgy látom hogy forint mert HUF ot ír mindenhol...)
Minden ami számítástechnika, PC-k építése, szerelése, diagnosztizálása, alkatrész beszerzések, hálózat, stb. Érdeklődni lehet: 06-20-212-0898 A termékeket itt lehet átvenni: 1039 Árpád utca 64, H-P 9-16
-
lehella
senior tag
Végére ért a sztorim, Dec 6-án volt 3 elutasított tranzakcióm az Auchanban, melyből kettőt már másnap viszontláttam a bankszámlámon. Múlt kedden írtam a Curvenek az anomáliáról, pénteken átadták a pénzügyi csoportnak az ügyet, ők meg szombat este refundedba tették a tranzakciómat, ami mostanra került vissza a bankszámlámra. Most minden sztornózva lett. Ezzel indokolta a Curve az esetet
I'm sorry you were charged in error. This happened because the merchant only sent an authorisation request for the transaction and didn't follow up with a message to say that the transaction failed, which meant Curve unknowingly processed the payment anyway.www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
pictigjis
Topikgazda
válasz SzabóTamàs90 #6840 üzenetére
uk bin-es kartyaval is jelentkezik ez a hiba??? ne maaaar, kezdem erteni, miert nem valaszolnak 8 napja a leveleimre. holnap mar a complaints@-ra irok
-
Krethx
aktív tag
válasz SzabóTamàs90 #6840 üzenetére
"Nekem 9000£ az egyösszegű limit"
Nálam is.Mac mini M4 Pro 64GB/512GB - macOS Sequoia | iPhone 12 / 14 Pro 256GB - iOS 17 | Apple TV 4K 128GB - tvOS 18 | Watch S9 45mm - watchOS 10 | PlayStation 5 / 3 / 2 Network Adaptor 80GB HDD-OSD | Amiga 4000D Cyberstorm Mk-II 060 50MHz 128MB RAM/120GB-HDD/32GB-CF - AmigaOS: Workbench 3.1
-
Krethx
aktív tag
válasz SzabóTamàs90 #6840 üzenetére
Nekem is azzal kezdődik a kártyaszámom mint neked. (UK BIN ) Napi szinten használom és nincs problémám. (szerencsére) Több mint egy éve használom és az elején volt kettő elutasításom. Azóta minden rendben van. Ha majd nekem is elkezd vacakolni akkor én félreteszem egy időre.
Mac mini M4 Pro 64GB/512GB - macOS Sequoia | iPhone 12 / 14 Pro 256GB - iOS 17 | Apple TV 4K 128GB - tvOS 18 | Watch S9 45mm - watchOS 10 | PlayStation 5 / 3 / 2 Network Adaptor 80GB HDD-OSD | Amiga 4000D Cyberstorm Mk-II 060 50MHz 128MB RAM/120GB-HDD/32GB-CF - AmigaOS: Workbench 3.1
-
István89
tag
válasz emeritus #6834 üzenetére
Igen, de nekem amikor "eltűnt" az app, akkor is rendben volt a fizetés. Az sikertelen Gpay tranzakciók pedig nem a Gpay miatt vannak, hanem a Curve miatt.
A Curve-vel én is sokat szenvedtem, mire sikerült hozzáadni.
Curve support-nak lehetne írni, hogy mi a gond, bár sok jóra ne számíts, de azt írod, hogy a fiókszolgáltatás alatt sincs ott Google pay. Eddig volt? Az fura, hogy volt, de már nincs. Próbáld a pay.google.com hozzáadni a kártyát.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz István89 #6833 üzenetére
Én nem bírok vele.... [link]
TW, és Curve 1x alátudtam tenni.
Azóta semmi, nem tudom megint. Jó töröltem a fiók alól. De ettől be kéne megint vegye.
Revolut bezzeg megy.Még várok, ha nem fog menni, kb tavasszal elfogom hagyni véletlenül a TW kártyámat.
Új kártyaszám stb.
Hátha bevenné Más ötletem nem lesz.Mennie kéne.
De mégse megy, sehogy.[ Szerkesztve ]
-
-
emeritus
tag
válasz Somatom #6830 üzenetére
Nem javaslom a frissítést, ha megfelelő működést tapasztalsz és nem zavar, hogy időnként eltűnik az app. Úgy érzékelem, hogy a GPay eltünése miatt végzett frissités után jelentek meg (itt is) panaszok: a friss GPay nem tűnik el, de a "banki" appokkal nincs teljes harmoniában.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
spider23
aktív tag
Na tegnap kipróbáltam curve revolut gpay nfc fizetést telefonnal. EuroFamily és Lidl. Mind a két helyen tökéletesen működött.
Kérdés :
Előtte curve alatt be volt állítva a Lidl a vásárlás után az 1%os visszatérítés. Viszont az appban nem látszik hogy valami történt volna. Ez hogy működik? -
ricsi0307
senior tag
Na meg is jött a visszatérítés az OTP számlára így gondolom a bank intézte mert a Curve appban semmi jele ennek. Mindenesetre én most betettem a fiókba a kártyát, hogy még csak késztetést se érezzek a használatára. Az meg hogy GPay lenne a ludas, hát nem hiszem. Ma pl. Burgerking appban GPay alá rakott OTP-s kártyával fizettem és érdekes módon semmi gond nem volt. Valami nagyon el lett cseszve a Curve részéről, az hogy most direkt foglalják be a pénzt vagy sem azt nem tudom, de számomra is nagyon gyanus dolog hogy pont náluk "lebeg" a beterhelt összeg. A gond az hogy így most sokaknak, többek közt nekem is megingott a bizalmam bennük, én nem szeretnék hétvégén egy bevásárlóközpontban a kasszánál azért gyomorgörcsel csippantani hogy akkor most vagy sikerül vagy nem, mindezt úgy hogy a levont, de el nem fogadott összeghez több napig nem tudok hozzáférni. Mindezt 1% cashbackért ha olyan helyen vásárolsz. Hát kössz nem.
-
Somatom
veterán
válasz <Adamsky> #6823 üzenetére
Nem tudom, hogy mi az oka, de nálam eddig tökéletesen működik a Curve (mögötte Revolut) kombó. A G. Pay app folyamatosan deaktiválja magát, de ez nem befolyásolja a telós tranzakciókat. Sztem már maga a deaktiválódás is a Google szerencsétlenkedésére utal.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz Oliverda #6822 üzenetére
Nem akarom védeni a Google-t, de az én tapasztalatom az, hogy a három nagy fintech - Curve, Transferwiae, Revolt - közül utóbbi működik csak problémamentesen a többek között Magyarországon is bevezetett GPay verzióval (vagyis nincs app, hanem a fiók-szolgáltatásokba integrált Pay-el kellene együttműködnie az adott kártyakibocsátó rendszerének).
Az más kérdés, hogy app. nélkül (amit az elején folyamatosan tiltottak) nagyon foghíjas a szolgáltatás, ill. körülményes annak használata. -
Oliverda
félisten
válasz <Adamsky> #6821 üzenetére
Nem tudom, de nekem ez kivételesen inkább a Google szerencsétlenkedésének tűnik. Amit eddig láttam és olvastam, az alapján az egész itthoni Gpay launch inkább hasonlít egy gyenge tragikomédiához, mintsem egy rutinos multi profi termékbevezetéséhez. Nálam az ugyanilyen BIN-es kártya hibátlanul működik Apple Pay alatt, megmagyarázhatatlan decline-om pedig legalább fél éve nem volt átlag 2-4 fizetési tranzakció mellett.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz Oliverda #6820 üzenetére
Igaz nem tőlem kérdezted, de nekem is ugyanilyen kártyám van, amit a Google Pay magyarországi bevezetése (micsoda oximoron) előtt mosollyal az arcomon használtam a Google Pay alkalmazással, most pedig (most abban ne menjünk bele, hogy miért töröltem) nem tudom felvenni.
Látom aktív vagy a Curve community-n is. Másol is ilyen k@ki a helyzet? Úgy értem más - a Google Pay által nemrég felvett - országokban is?
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz szakmaster #6817 üzenetére
5375 9000 az eleje?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
pictigjis
Topikgazda
válasz balinlin #6818 üzenetére
nem szamit, csak a multkor erstenel jartam porul, most ki akartam probalni mast. egyreszt tanulsagos lehetett volna (esetleg), ha ebbol sikerul felvenni, de ugyanigy jelenthetett volna valamit az is, ha ebbol sem jon ossze. igy gondolkoztam, es a masodik jott be. ennyi veletlen egybeeses, meg pont aznap, abban a masodpercben torteno rendszerhiba nincs. minden 2-3. tranzakcioim hibara fut, terminaltol, atm-tol, mindentol fuggetlenul
-
szakmaster
tag
válasz pictigjis #6816 üzenetére
Én több, mint 1 évig nagy megelégedéssel használtam a Curve-öt, GPay alá volt betéve a kártya és néha euro-t is vettem fel vele ATM-ből. Mióta viszont nálam is megszaporodtak a problémák, inkább hanyagolom a uk bin-es kártyám, helyette a revolut kártyát tettem be GPay alá és azzzal eddig nem volt gondom. Sajnálom, mert jó volt, de így nem használom.
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
na jó, ez a magyar bin-es kártya kvázi nem működik készpénzfelvételre... ma is 19 ezret próbáltam felvenni, erste helyett direkt cib automatából. levonás megtörténik, persze az atm aztán kiírja, elutasítva
ez egyszerűen nevetséges, valami iszonyatosan elba--ódott ezeknél
-
Tegli
újonc
válasz left177 #6782 üzenetére
Szia! Az üzenet megtévesztő, nekem is végig kellett mennem az azonosításon. Gratuláltam is nekik magamban, hogy ezt nem képesek automatizálni vagy proaktívan szólni, napokig vártam a supportra hogy közölje mit kell tennem, és utána egy hetet hogy közöljék aktiválhatom a kártyát. Aminek semmi értelme nem volt, mert nem használható semmire
Minden esetre online fizetésre addig használhatod a virtuális kártyát, ha működik.
-
vnorbi
aktív tag
válasz olizatriznyá #6812 üzenetére
Nekem is volt ilyen, de nem tudom megmondani, hogy mitől javult meg. Lehet, hogy ezen is segít az app data törlése. Mindenesetre ha jön válasz, az e-mailben is megérkezik, úgyhogy ha e-mail nem jött, akkor még valószínűleg nem is válaszoltak.
-
zerodot
aktív tag
válasz bbsofficial #6807 üzenetére
De oda kellett, aztán ha válaszolnak, azt megkapod emailben (is). Nekem most legutóbb 4 nap után jött válasz a supporttól.
Az appban egyébként alul Account -> (jobb felül) Settings -> (Support) Help -> jobb felso sarokban ilyen "lista" ikon -> es mar ott is vagy a My tickets menuben
Itt kell latnod az osszes eddigi ticketedet.[ Szerkesztve ]
-
bbsofficial
aktív tag
Sziasztok,
December 1-én vásároltam Google Pay-el a Lidl-ben, elsőt elutasította, másodszorra sikerült, de a GPay, Curve és a KH felületén is kétszer szerepel, terhelődött is az összeg.
Írtam a hét elején az első tranzakciónál, a "Questions about this transaction" menüpontnál, azt a chatet hol találom meg? Nem oda kellett volna írnom?
Nekem még UK Bin-es a kártyám.
köszi!
[ Szerkesztve ]
-
madrac
senior tag
válasz vodrosjozsi #6803 üzenetére
Nekem eszem ágában sem volt azóta használni, hál istennek van alternatíva. Nincs fölösleges pénzem, hogy azt is lenyúlják. Az idő előrehaladtával most már egyre kétségesebbnek is tartom, hogy a Curve házon belül rendezi a tranzakciókat és visszajuttatja mindenkinek amit idáig ellopott, bár ezért simán perelhető lehet elvileg... valahol...
Próbálok hadakozni az ügyfélszolgálattal azért, mert 1 tranzakció árával még mindig tartoznak. ugye 3 tranzakció volt összesen ehhez a vásárláshoz kapcsolódóan, az utolsónál a helyi kártyámmal sikerült fizetnem. Ezen kívül a bankomnál azóta is van 1 Curve által lezárt tranzakció, és egy ami azóta is függőben van. Ha más nem, írni fogok a helyi bankomnak is, hogy lopják a pénzemet. Hoci vissza! -
MrPeekaboo
senior tag
válasz pictigjis #6804 üzenetére
A mostanában fennálló hibák ellenére UK bin-es kártyáról kísérletképpen megejtettem ma egy 5e Ft feletti web-es vásárlást. Az elfogadó oldalon eléggé sokáig pörgött a fizetési folyamat, már azt hittem eldobja, de aztán mégiscsak sikerült. Ritkán használom ezt a kártyát. Az iOS 12 alatti app crash-re ma jött javítás.
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz vodrosjozsi #6803 üzenetére
en peldaul azert, mert minel tobb az elutasitas, annal tobb bizonyitekom van arra, hogy egy vodor fost er a magyar kartyajuk. aztan legfeljebb nem erek el vele semmit, es ugyanugy nem kapok uk kartyat
masreszt ha nem hasznalom, nem tudom meg azt sem, ha hirtelen javul a helyzet
[ Szerkesztve ]
-
vodrosjozsi
őstag
Mióta ilyen szinten szarakodik a curve (a gpay dolog óta) azóta nem használom, visszaraktam a tokjába és ott csücsül a gépem felett.
Nem akarom kidobni meg a fiókomat megszüntetni, mert egyrészt hátha egyszer jó lesz alapon nem akarok fizetni egy új kártyáért.
Másrészt meg amilyen mostanában az ÜSZ hónapokba telne a megszüntetés
Néztem is, hogy miért van ennyi komment a curve topikban, hát láss csodát még mindig vannak olyanok (itt mindenki ) akik megfingatják magukat a használattal, kiborultok és mégis vásároltok ezzel utána is.
Kérdem én, hogy miért?Samsung Galaxy A35/Samsung Watch 4
-
István89
tag
válasz ricsi0307 #6794 üzenetére
Kíváncsi leszek, hogy neked milyen időkülönbséggel fogják visszatéríteni az összeget, mert én a vasárnapi két sikertelen vásárlásból, csak az egyik összegét kaptam vissza még kedden. Ma mondjuk megkaptam a keddi online és a vasárnapi sikertelen vásárlással együtt a képet a support-tól, bár azon csak egy sikertelen szerepel vasárnapról, mindenesetre a sablon mellé megkaptam most azt is, hogy dolgoznak, hogy az applikációban is sikertelennek mutassa, ha elutasítás történik.
Igen, ő volt az első, akinek ment a Google Pay még a hivatalos indulás előtt. Szóval 55744489 kártyákra a Curve helyett inkább a Curse kellene ráírni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Xiaomi Poco F3 5G 8/256 Ocean Blue
- Zalman ZM650-EBT (hibás) eladó
- Újszerű ASUS OLED Zenbook! Csak 1 kg! 13,3 coll/i5-1135g7/512SSD/16GB 4267Mhz RAM
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 9 5900X + RTX 3060 12GB GDDR6! GARANCIA/SZÁMLA!!!
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest