-
GAMEPOD.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
MrPeekaboo
senior tag
Nekem is ilyen, pedig még a kártyám sem jött meg. Rányomva írja, hogy fejlesztés alatt van, egyelőre nem használható, azonban a korábbi egyenleg nem vész el. Viszont Android-on nekem még egy ősrégi 1.13-as verzió van fent és miután update-eltem iOS-en, mostmár Androidon access denied-or kapok belépéskor. Play store-ban írja valaki, hogy a ma kijött frissítés után nem tud belépni, lehet visszavonták?
-
MrPeekaboo
senior tag
Nekem 11 nap után érkezett meg a kártya, amit ma regisztráltam be. Egyelőre csak Revolut alá raktam be, mint top up kártya, de ez is elég volt ahhoz, hogy a reward pontok felszabaduljanak. Két push üzenet jött az app-ból, az egyik az 1€-nak megfelelő HUF összegről, a másik meg egy declined 1€. Ez utóbbit nem tudom mire vélni, mert csak a zárolásról kaptam SMS-t, a feloldásról még nem.
-
MrPeekaboo
senior tag
Elkezdtem ma használni a kártyát és érdekes hibákba botlottam iOS-en. Először is a timeline-ban csak akkor jelennek meg a vásárlási infók, ha rányomok az adott push üzenetre. Ha csak az app-ot nyitom meg, akkor nem látszik. A másik meg az, hogy két vásárlás során kaptam olyan üzenetet, hogy sikerült a tranzakció, majd utána rögtön egy declined/storno-t is ugyanazzal az összeggel. Az utóbbi vásárlás 8e Ft-ról szólt és a boltban olyan cetlit kaptam, ami sikeres tranzakcióról szólt, viszont 0 Ft-os email-t kaptam róla, de az app-ban rendes összeggel látszik. Ekkor paypass-szal fizettem, úgy, hogy előtte csak a pin kódot változtattam meg egy ATM-ben tehát előtte nem vettem chip & pin használattal semmit. Ezután inkább elmentem egy boltba és chip & pin-t használtam, hátha ez volt a gondja. Mindenesetre lejelentettem ezeket az anomáliákat.
-
MrPeekaboo
senior tag
Nekem szombaton 1 vásárlásom volt, azt nem duplázta/triplázta. Azonban volt egy több 100k-s kiadásom is, azt nem mertem bevállalni a korábbi nálam jelentkező baki miatt ezzel a kártyával, úgy tűnik jól döntöttem. Egyébként elég hektikusan érkeznek a push üzenetek/email-ek a vásárlásokról. Van amikor rögtön vagy pár perc után megérkeznek, de volt olyan is már, hogy 3 órát kellett várni rá, addig az app-ban sem jelent meg... Az email küldést le sem lehet tiltani, mert nem veszi figyelembe a kapcsoló állását.
-
MrPeekaboo
senior tag
Mind a két mobil platformra kijött az app újabb verziója, amiben már újra lehet használni a reward kártyát! A kártya ellenőrzési folyamaton is javítottak.
-
MrPeekaboo
senior tag
válasz sajti_pajti #263 üzenetére
Én mind a két platformon rá tudok váltani a rewards kártyára.
DAndersen: Nálam is ez jön be, de arra gyanakszom, hogy mint ahogyan az első 1-2 mondatban említik is, fel kell építeni egy vásárlási előzményt ahhoz, hogy megajánlják a limit-eket. Mindenhol ezzel fizetek, meglátjuk mikor jelennek meg a limit-ek.
-
MrPeekaboo
senior tag
Nálam a Curve kártya státusza 1 hétig gyártás alatt volt, aztán ezt meguntam és írtam nekik, hogy mi van a szállítással. Ekkor csendben megemlítették, hogy ellenőrizni szeretnék a személyazonosságom. Csak ezután küldték a kártyát. Mondjuk nem értem, hogy miért nincs az app-ban erre vonatkozó kérelem, miért kell a support-nak írni ezzel kapcsolatban.
-
MrPeekaboo
senior tag
Ma délután megint volt valami gond a fizetési feldolgozójuknál, mert visszadobta a kártyát fedezethiány miatt. Aztán láttam, hogy push üzenetben ezt meg is írták.
-
MrPeekaboo
senior tag
Ma K&H-s POS-nál jártam úgy, hogy PayPass-os PIN beütése után visszavették az eszközt és akkor jelent meg a DCC választó... Szerencsére rákérdeztek, hogy miben szeretnék fizetni, így HUF maradt GBP helyett. OTP-s POS-nál automatán HUF-ban terhelt eddig, nem találkoztam még DCC-vel.
-
MrPeekaboo
senior tag
válasz takcslajos1 #560 üzenetére
Nálam egyszer volt hasonló eset, amikor elkezdtem használni a kártyát. A POS-ból olyan papír jött ki, hogy sikeres volt a vásárlás, viszont a Curve utána rögtön stornozta. Ezután írtam nekik ezzel kapcsolatban és pár nap után újra beterhelték.
[ Szerkesztve ]
-
MrPeekaboo
senior tag
"On weekends, which we count as Friday 23:59 - Sunday 23:59, the UK foreign exchange markets are closed. During this time, we take the rate from Friday 23:59 and charge an additional 0.5% for all transactions made in GBP, EUR and USD and 1.5% for all other supported currencies."
-
MrPeekaboo
senior tag
Mostmár HUF feltöltés szempontjából nincsen szükség a Curve-re, mert mától működik a Revolut HUF top-up! Azonban előtét kártyának még mindig jó, ha olyan helyen kellene fizetni Revolut-tal, ahol nem fogadják el.
-
MrPeekaboo
senior tag
válasz JohnnyWeiss #1515 üzenetére
Belefutottál egy itthoni DCC-be. Én K&H-s POS-nál találkoztam ilyennel. Szerencséd van, hogy nem a pénztáros nyomott mondjuk a GBP-re, hanem te választhattál, mert különben a konverzió miatt többet fizethettél volna a tényleges HUF-os árnál.
-
MrPeekaboo
senior tag
Elvileg 03.23-tól él a 3DS 2. Találkozott már valaki vele vagy új app kell majd hozzá?
-
MrPeekaboo
senior tag
Nálam a tegnapi 3.5.20-as update után még az app is elszáll indítás után iOS 12.4.9-en. Nem telepítettem újra, megvárom, hogy jöjjön frissítés, mert nem használom mostanában, csak néha el szoktam indítani.
[ Szerkesztve ]
-
MrPeekaboo
senior tag
válasz pictigjis #6804 üzenetére
A mostanában fennálló hibák ellenére UK bin-es kártyáról kísérletképpen megejtettem ma egy 5e Ft feletti web-es vásárlást. Az elfogadó oldalon eléggé sokáig pörgött a fizetési folyamat, már azt hittem eldobja, de aztán mégiscsak sikerült. Ritkán használom ezt a kártyát. Az iOS 12 alatti app crash-re ma jött javítás.
[ Szerkesztve ]
-
MrPeekaboo
senior tag
Érdekesen működik ez a PSD2-es azonosítás ha Gránit bankkártyát adok hozzá. Fel akartam venni a kártyát, erre kérte a banktól érkező SMS-ben a 296,37 HUF terheléshez tartozó banki kódot. Ezt beadtam, viszont mivel online jelszót is beállítottam korábban, így ezt is kérte. Erre nem emlékeztem már és 2x rosszat adtam be. Ekkor mindig kérdezte előlről az SMS kódot is. Közben a Gránit app-ban töröltem az online jelszót, majd beállítottam egy újat, de mire visszatértem a Curve app-ba, addig megjelent valami tájékoztató szöveg, majd amikor azt továbbnyomtam már kérte a terhelésnél (550? HUF) lévő CRV kódot. Kvázi megerősítés nélkül hozzáadta a kártyát. Vagy az kavart be, hogy időközben kitöröltem az online jelszót és bent voltam az app-ban, így azonosítottam az online vásárlást és továbbengedett vagy itt valami biztonsági hiba van. A két eltérő terhelési összeg is érdekes, mert az első meg sem jelent a számlainfóban, csak a második.
-
MrPeekaboo
senior tag
A UK bin-es kártyám most decemberben jár le, már úton van a fizikai új, ami már ugye HUN bin-es (5574 4489). Időközben telefont is váltottam és most látom, hogy valahogy a virtuális kártya felváltotta a régi fizikait az Apple Pay-ben. Ráadásul amikor bejelentkeztem az app-ba, akkor újra el szerette volna indítani az azonosítási folyamatot, de azt abbahagytam, hogy majd folytatom, most meg már nem kínálja fel. A limitek már HUF-ban vannak, a korábbi £ helyett, a napi költés és ATM limit 740e/74e, az éves 518m/3.7m.
-
MrPeekaboo
senior tag
válasz pictigjis #9967 üzenetére
Igen, automatikusan küldték. Viszont ma a virtuális kártyát Apple Pay alatt két helyen, két külön kártyával alatta is declined-dal visszautasította a terminál (Aldi, Easybox) App-ban is látszik ez. Most kiszedtem AP alól a kártyát és újra hozzáadtam, meglátjuk a napokban működni fog-e. De látom más is panaszkodik GPay alól ugyanerre.
[ Szerkesztve ]
-
MrPeekaboo
senior tag
válasz pictigjis #9997 üzenetére
A nem sikerült vásárlás napján ki- és bekapcsoltam többször a zárolást az app-ban, majd újra felvettem a kártyát AP-be is. Na ezután random időpontokban napi többször is kaptam push-t, hogy AP-ben ki-vagy bekapcsolva lett a kártya, pedig azóta nem piszkáltam többet. Ma önkiszolgálós pénztárnál már működött.
-
MrPeekaboo
senior tag
Tegnap egy helyen elutasították a kártyát, ami mögött Revolut volt, így másik kártyával fizettem, viszont az elutasított tranzakciót is beterhelték és ma már completed is lett. Sajnos az elutasításról nem kértem el a papírt abban bízva, hogy majd úgyis visszafordítják. Papír nélkül is tehetek panaszt vagy ez volt a tanulópénz (kb. 1700 Ft)?
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Apple notebookok
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- A használt VGA piac kincsei - Július I
- Autós topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- PLC programozás
- Milyen egeret válasszak?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Filmvilág
- További aktív témák...
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W