Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
A Crysis egy sci-fi FPS a díjnyertes Crytek fejlesztőcsapattól, a kritikusok által magasztalt Far Cry alkotóitól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Silenzio
addikt
válasz RyanGiggs #21438 üzenetére
1.2 a single-höz, 1.21 a multihoz kell. Ha így sem jó, akkor crackeld meg. Ennyi. Jogod van hozzá, és semmi hátrányod nem származik belőle. Nálam is elköszörüli a DVD-t vagy egy percig, valami gebasz lehet vele.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Amúgy ez a tirpák Krízis mi alapján csekkolja a hardvert? 460-assal nem ajánlotta fel a Very High-t, szerinte high-ra optimalizált a hardverem, most 3 éves végéával arra kapacitált. Csak akkor szontyolodtam el, amikor a röpüllő fara 16 fps-sel "futott" (repült). FOKK.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz Dantenero72 #21429 üzenetére
Kevés a procid. A táp először a stabilitást rontja, nem a teljesítményt. Nekem 3500-ra húzott Phenom II-vel bűvös 21 fps-t sikerült kisajtolnom a kikötős pályán. Aztán 25%-kal tuningoltam a 460-at, és tádámm: 21 fps-t kaptam ugyanott. Ez van. Nem a proci a szar, a játék kódja nem hatékony eléggé. Vga ezen nem segít, csak brutális tuning. Most 4 Ghz-en nyomom 8800 GT-vel, és elég faszán fut, azt kell mondjam.
RyanGiggs: Milyen oprendszer? Patchelted? Muszáj.
És mindenkinek szól: Patch nélkül meg se próbáljátok futtatni! Nem érdemes.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz #57018880 #12561 üzenetére
Nem történt. Fölösleges amúgy fullra tolni. Ha rászánsz pár órát be tudod lőni úgy ahogy neked tetszik. Sajna egyre több játéknál nem a full a "legjobb", már ami az én ízlésemet illeti. Kiábrándító hogy egyszer meglőnek és azért halok meg mert az effektektől nem látok semmit. A Crysisban kiábrándító a mozgás közbeni blur, a túl erős hdr, stb. Viszont jól testre szabható. Ott a Gears of War: dx10-ben színprofilokat is megadhatsz, a full olyan csicsa hogy az már ízléstelen, abból is visszavettem, gyorsabb is lett. Ha nem tetszik a testre szabhatóság, akkor meg lehet menni konzolozni (és ezt nem feltétlenül neked mondom)...
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz mert_csokis #12556 üzenetére
Én a "gyári" high-okhoz képest mondom, amit menüben lehet beállítani. Nekem ég és föld volt. A HDR tényleg ocsmány, abszolút használhatatlan, nem látni semmit. A blur szintén fölösleges.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Mitől Nuclear? Inkább olyan mint a GSTV tesztek. Ők se sokkal jobbak, díszes egy társaság. Egyre jobban utálom őket... Lehet felnőttem? Hát már ideje volt, így is késtem vele vagy 7 évet...
Ha már nuclear: attól fogok elcsöppenni, ha végre látok egy nukleáris robbanást a Crysisban, mint ami a feature videóban volt... Mert az... Bár a F.E.A.R.-ben sem volt rossz. Pedig az "csak" a F.E.A.R. (ami mondjuk nem egy jó játék)
Mellesleg a Crysis esetében talán nem Fraps-sal kéne videókat menteni, hanem külön géppel, analóg kábellel vagy nem tudom. Mert elég gyengén futott szegény a videóban.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz semmike17 #12539 üzenetére
Buék evribodri!
Te nem a VGA memóriájára gondoltál? "nagyobb ramokról láttam képet" aszondod - itt valami fogalmi zavar van, nem szégyen ha nem vagy nagy hardver-guru, majd leszel mert az kell. Szóval a ram nem függvénye a játék szépségének - kivétel ha ramfüggő a beállítások bekapcsolhatósága - de ez ritka. A videoramnak meg nincs köze a betöltési sebességhez, csak ahhoz, milyen gyors a megjelenítés és hogy néz ki a játék. Fél giga rendszerrammal ez a stuff sztem el sem indul... Nálam már betöltésnél 600 megát zabál -ezt ki is írja ugye ha aktiválod a stats-t. Szóval te nyilván a videokártyára gondoltál - aminek meg (változik a világ) úgy 15 éve még szinte semmi jelentősége sem volt teljesítmény szempontjából, ma viszont sarkalatos pont játékoknál.
Nálam hamarabb betölt (20 másodperc kb.) mint a Far Cry- ez eléggé vicces...
feka007: Nem tudok linket. Csak elolvastam a szöveget a képek fölött amit linkeltél. Ott talán van link is de engem ez egyelőre nem érdekel.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz feka007 #12516 üzenetére
Hülye én sem vagyok Én arról beszélek hogy az autó 2 kerekezve tesz meg körülbelül 500 métert, aztán helyre billen, majd egy 20 fokos kanyartól újra 2 kerékre áll és vígan robog tovább. De ez lehet csak nekem tűnt furcsának - vagy csak nálam működik ily furcsán. A linkelt "ultrás" képekre visszatérve ezek a demóval készültek, pár modder nyúlt bele a sandboxban, ez sem nagy mágia tehát, és elérhető bárki számára. Bármilyen hihetetlen is...
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz feka007 #12505 üzenetére
Nem semmi... Na valami ilyesmit mutattak a kezdeti screenshotok... MILYEN VAS KELL MAJD EHHEZ? Mert a játék azért emlékeztet erre a színvonalra, de amit én láttam very high-on az nagyon nem ez...
Nekem a sűrűben annyira nem esik le az fps... 30-35. Inkább a bázisok környékén, ahol sok muksó van. Ott 20-ra lemegy. Képeket próbálok menteni, igérem, de lehet csak nekem újdonság a dolgok megmunkáltsága és kiröhögtök... Most nincs kedvem ezzel cseszekedni mert beadandót kell írnom sry. A cfg-t meg valaki írja már meg hogy linkeljem aztán átdolgozom még kicsit. Az a baj hogy nagyon büszke voltam magamra milyen jól megy, de miközben próbáltam rájönni mivel csesztem el a vizet, sikerült visszaírnom pár dolgot szóval jól belassult. Most már inkább 25 mint 30 az átlag. Mikor a motorcsónakkal csorgok lefelé ott 16-18 - amúgy is szétlőnének, így meg... Ehh
Mellesleg sikerült alaposan gyengíteni a járműveken a Far Cry óta. Jó, az árkádosabb volt, de azért túlzás hogy beülök a géppityu mögé Rambo módra és széjjelkapnak 5 másodperc alatt... És a fizikájuk sem túl stabil - elnézést a magyar kollégától aki programozta, ha esetleg olvassa, de ráférne arra is egy peccs.https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz feka007 #12498 üzenetére
Mindenképp érdemes megnézni, nálam a high cfg-t használva 2x olyan élesek lettek a textúrák mint amikor a programban mindent high-ra toltam. A HDR sem volt még soha ilyen intenzív - pedig a cfg tanulsága szerint még vissza is vettek a max shader-beállításokból. Amit tökre át kell írni bennük, az az árnyékok számolása meg a fentebb említettek. Van egy olyan érzésem hogy bekapcsoltak bennük pár dolgot, amit a kedves fejlesztők a gépigény miatt még elrejtettek... Sztem az az ultra már benne van a motorban csak elő kell hozni.
Megosztanám de a "kedves sárga tégla" című oda nem illő tárgyak megint megjelentek, ergo valami nem kóser. Két újdonság viszont van: a naplemente hdr-je hatással van rájuk és állati jól néz ki. Csillog meg virít meg minden. A másik: a vízesésnél nálam lett egy szivárvány... Ez vagy a cfg vagy az én zsenialitásom eredménye.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Érdekes adalék: a víz megjelenítése valami miatt behalt a játékban. Ez azért jó mert hozzá se nyúltam... Ilyen mozgás nélküli, tükörsima síkká vált. Ötlet?
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Érdekes hogy csak én beszélek a fentebb linkelt .cfg-kről, de mind1 Szóval akinek nem tetszenek a játék által kipakolt textúrák meg a szemünk előtt felbukkanó növények, az próbálja ki őket. Persze ha erős gépe van és igazán igényes, írja át a hiányosságokat!
A very high konfig file-lal elképesztő részletesen megmunkált tárgyakat pakol ki a program - sztem jóval az alapbeállításokkal elérhető very high fölött állnak! Érdemes megnézni! Hahó!Ami szar: erős a hdr, ezen csökkentettem. Levettem 1-2 látótávolsággal kapcsolatos cuccot, feltupíroztam a jég shaderét mert ok nélkül volt ennyire alacsonyan. Levettem az erős blur-t az árnyékokról, helyette növeltem a jitter-t és a részletességet egyszerre. Sokkal jobb a végeredmény. Érdekességképpen: 1024 helyett véletlenül 2024-et írtam be ide, emiatt az fps 29-ról 15-re csökkent Érdekes. Továbbá levettem a gyűlölt postprocess effektek minőségét meg a motion blur-t amit rühellek. A fizika hatótávját is csökkentettem.
Kikapcsoltam a stats szöveget a kép tetején mert semmi szükség rá, továbbá megváltoztattam a gazdálkodási beállításait: nem tudom miért multi-gpu-ra volt állítva, és azt sem minek a v-sync. Momentán nem sok embernek van ezekre szüksége. A videomem szerintem elég ritka esetben 1024 MB, ezt levettem 512-re, mert ennyim van, a rendszerramot viszont felvittem 2500-ra, hogy legyen miből gazdálkodnia, ha már egyszer van. Visszakapcsoltam a növényzet lengedezését mert nonszensz hogy minden csak áll.
Az eredmény: szinte pont ugyanúgy fut mint előtte, csak sokkal részletesebb lett a tárgyak felülete és egy picit erősebb lett a hdr. Érdemes vele pepecselni, bár nem a file-oké az érdem, hanem hogy egy csomó változó fel volt sorolva, ezeket pedig kedvemre állítgathattam. Ajánlom a fejszőrzet részletességére vonatkozó változót ...
FRAPS-ra reagálva: 2 dolgot tudok elképzelni: 1. trial, bár úgy tudom az időt limitálja meg vízjelet hagy. 2.: codec-probléma. Tölthetsz le akármilyen Fraps-ot ha nincs mivel rögzítenie a hangot...
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz Kecuhun #12476 üzenetére
Túl sok neki a tuning, vagy nem bírja a tápod. De ha kékhalállal csinálja, akkor lehet sima windows-gebasz a virtuális IRQ-kal.
Belenéztem a .cfg-fájlokba... Olyan logikátlanságok vannak benne hogy még: 512-es méretű árnyékok agyonmosva meg jitterelve, -aminek látványra sincs értelme már, multi gpu, 1024 mega videomem-re kalibrált no streamelt memóriakezelés... Mindez very high-on. Gyorsan átírtam. Most kipróbálom.[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz T.Peter #12473 üzenetére
Ez engem is érdekel. NEM LÉTEZIK hogy csutkán megvolt 30 fps. 24 esetleg. na kipróbáltam az előbb linkelt cfg-ket. Hát nem vagyok elragadtatva. Igaz, hogy pár effekt sokkal szebb -a textúrákat pl. nem értem, de állati jók lettek. De összességében levették az árnyékok minőségét -drasztikusan, minden árnyék kockás a high cfg-vel, továbbá annyira elvakít a hdr hogy alig látni. És sokat swappel. Megnézem a medium cfg-t, ez lassabb és kevésbé szerencsés mint a saját beállításaim, ahol szebbek az árnyékok és nincs ilyen durva hdr.
Oké. Csökkentették az árnyékok update-jét - ezért remegnek, zizegnek és csúnyák, de elvakít a hdr. Így nem nagy ördöngösség sebességet csiholni. Kihagyom!
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz scorpy02 #12467 üzenetére
Ezt nem értem. Minden beállítási lehetőséghez van egy - low, medium, high stb. Akkor ez most mit dob a teljesítményen? És melyiket használjam? Magyarázd már el pls. miről van szó! Jobban fog futni azonos beállítások mellett?
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz djtoomi #12464 üzenetére
Ha az segít: 8600 Gt-vel, asszem 650/850-en 1024x768 benchmark 24 fps, játékban 15-25 fps, mindez mediumon... Sajna asszem az 1600-1650 még kicsit soványka neki -bár Vistán mértem úgy emlékszem.
Ki akartam próbálni a Call of Juarezt dx10-ben de nem tudtam feltenni a patch-et. Most próbálok szerezni valami upgrade-et. Viszont dx9-ben ég és föld az eddigi kártyáimhoz képest képest: csutkára húzott graffal 40-70 fps. Nem rossz. Ott ahol mind a 8600 GT, mind az 1950 pro egyaránt 18-20 fps-re ment le, most 36 alapórajelen - 2900 próval.https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz djtoomi #12458 üzenetére
Jó fej a haverod Sokat akar a szarka...
Bertalan_: Látom nem vagy tisztában a 2007-es követelményekkel. 64 MB rammal úgy 10 éve menő lettél volna. Remélem csak viccelsz -bár nem vicces-, különben én sem értem. Félve merem feltenni a kérdést: tudod mi a RAM?[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz feka007 #12429 üzenetére
Na ja, de én pont az ellenkezőjét tapasztalom: nem ütött sziven a Crysis gépigénye, viszont 3 évig nem volt olyan gépem amivel a Far Cry rendesen elment volna... Azaz, most már tudom hogy a proc. volt a szűk keresztmetszet, hiáb vettem Gef. 6800-at, nem hajtotta ki a gép...
MaciG: másodszor is érdemes végigtolni Mondjuk más stílusban - én először lopakodtam, most szadizom a katonákat.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Keveset teljesít de azt tényleg jól. Nekem is tetszett a Crysis cselekménye. Ugyan a HL2 világa -ha már szóba került- sokkal izgalmasabb, de az Ep2-re nekem már olyan volt mint valami rossz bohózat: túl erős és túl ismerős a szövegek stílusa - eluntam. A Crysisban nincs sok pofázás, de ami van pörgős, karakteres és korrekt. Manapság úgyis Dunát lehetne rekeszteni a kommandírozós játékokkal, egyik laposabb mint a másik. A Crysis még így is cselekményes és fordulatos maradt, ellentétben a CoD és MoH sorozat "csodás" cselekményvezetésével, ahol az ember csak a feladatokra koncentrál és szarik rá mi a háttér. Bár a CoD 4 azért még a személytelenségével is nagy előrelépés - a vége pl. zseniális.
Feltettem a Far Cry-t, hogy lássam a fejlődést Hááát, mit ne mondjak, sokkal szebbre emlékeztem, pedig belepakoltam a HDR-t, 4xAA, 16xAF... Igaz, így se megy 40 fps alá... Belső tereken meg kb. 200 fps... Bezzeg az előző gépemmel medium fölött már szaggatott. Sokkal rosszabbul futott mikor kijött, mint most a Crysis. Viszont állandóan végzetes kivétel hibaüzenetekkel fagy, amit nem értek. A patch-ek azért vannak hogy szinten tartsák a játékot, nem azért hogy degradálják... Max grafikán el se indul, lefagy töltés közben... Ja és valamivel többet tölt mint a Crysis - remélem ehhez értelmesebb patch-ek várhatók...
Ja, ha minden jól megy nemsokára kipróbálom a Call of Juarez dx10-et A képek alapján igen pofás, és a benchmark sunshaft effektje is jobb mint a Crysis-é... Bocs az offért, de mindenki a Crysis elsőségéről beszél, ami számomra nem annyira egyértelmű.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz mert_csokis #12408 üzenetére
Azon a pályán ahol be kell jutni a bányába, ott nekem irdatlan lassú volt először. 12-15 fps. Most nem tom mert nincs kedvem játszani vele. A hegy gyomra sima liba: 40-50 fps akár Very high-on is. (gondolom) A hegyes, havas részek kb. az első pályák sebességén mozognak, persze a vége felé ott is van 1-2 nagyobb hirig, kb. a Terminátor filmek háborús jeleneteire hasonlítanak... Ott is lassú lesz A hajón a végén nekem borzasztó sokat swappelt, de a vga teljesítménye kielégítő volt.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Rohadt jó ez a Blikk-cikk Logika meg retorika tantárgyakból fontos dolgozattéma lehetne, ugyanis a cikkben foglalt EGYIK állítás sem felel meg a valóságnak, viszont a fordítottja igen Mintha valami huncut fordítóéppel csinálták volna, ami jól megtréfálta őket ...
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Annyira szarul futott ez a hülye játék, most meg annyira jól megy :S Most tolom másodszorra. És még mindig nem tudom miért, de van egy érdekes elméletem: szóval, sokan mondják hogy ha sok ramod van, 2-4 GB, érdemes kikapcsolni a pagefile-t mert fölösleges. Nos sztem ez baromság, mind a STALKER annak idején, mind most a Crysis, sztem nagyon cudarul fogadja a pagefile hiányát, és döcög mint az állat. Most már minden oké, 4 GB rammal és 2 GB pagefile-lal. Magyarázatom is van rá: a Windows memóriakezelése hivatalból pocsék. A 3. pályánál járok, idáig sosem ment 20 alá az fps értéke, átlag 35 körül lehet, mindezt úgy hogy majdnem minden high-on. Az objects deatil-t mediumra vettem, kiváncsi vagyok high-on mit produkál ha marad a többi beállítás - általában nem látszik a különbség a high és a medium között - én nem nagyon látok - de néhány szikla valósággal textúrák nélkül jelenítődik meg (textures high-on van), ilyen mosottas csíkokkal mint néha a Far Cry-ban. Mintha sebesülések lennének a természetben ... De tényleg faján fut. Very high-on az anyahajón meg 40-70 fps volt igaz 1024x768-ban, de azért nem panaszkodom. Mégse olyan vészes az a gépigény...
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz fpeter07 #12356 üzenetére
Kizárt dolog. Ha 4 gigás pagefile-t csinálsz, egy giga rammal is bőven játszható. Az 1600 pro is elég neki. Haverom x700-assal nyomta végig.
Nem tudja valaki a Far Cry 64 bitest hogy lehetne rávenni hogy Vista alatt is működjön? Kikapcsolta az egerem, vagy 6 percet töltött és olyan fekete képernyő fogadott -közben a hang ment- hogy még! Persze a konfignál mindent low specre állított be... A kis cseles, hogy dögőne meg!
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz feka007 #12335 üzenetére
Witcher, Bioshock, World in Conflict -ezek megérik talán.
Csabahun: Nekem is! Fíling, grafika, sztori, western! Western fan vagyok és gyűjtő, még több ilyen jól jönne. Nem is értem miért nem erőltetik jobban.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz Dr. Romano #12283 üzenetére
Ez nálam is dettó így van. Még very high-on is változó. Igazából nem láttam még olyan játékot, ami végig kielégítő lett volna textúrák tekintetében. Talán csak egyet, a Timeshiftet. De helyenként az is lelombozott, ugyanis nekem szokásom fél centiről, nagyítóval kukkolni a környezetet... A Bioshock még teljesen jó volt ebből a szempontból. Pedig az UT3.0 textúrázási megoldási hát eléggé... szélsőségesek...
pisti: (vagyis inkább az elakadók) ez az anyahajókon ugyebár így szokott lenni. Teherliftekkel kell szállítani a sok röpüllőt. Én csak a Core-ban akadtam el, a legnyilvánvalóbb helyen nem találtam a megoldást Ja meg most hogy újrajátszom: nekem sem frissül a küldetés az iskolánál. Pedig mindent ugyanúgy csináltam. Azaz egy különbséggel: most hogy a játék határozottan gyorsabb és tudok célozni, mindenkit kicsináltam a pályán. Heccből.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz fpeter07 #12270 üzenetére
Már 2 "narancsot" is találtam. Az egyik akkora volt mint egy vasbeton szerelvény (ha tudom egyáltalán mi az ), a másik meg ugye az autóba volt beágyazódva és úgy gerjesztette mint a mikrohullám a folyadékrészecskéket... Újra is kellett indítanom a játékot mert megmaradtak a hangok... Pl. negyed órán át hallgattam amint egy már rég halott géppuskás enemi lövöldöz Ezt nem értem, miért van. Nálam nem nagyon búgzott korábban...
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Megvannak a sunshaftok. Megvan a color grading. Ezeket látni azért. Sőt, ha egy felhő a nap elé kerül, az árnyékok is halványulnak. Minden gyönyörű, minden fullos. Megvannak az apró kis kavicsok is, meg minden szirszar, még az utolsó falevél is árnyékot vet a srácok fülcimpájára, de AKKOR SE NÉZ ÚGY KI. Lehet az élsimítás hiánya teszi, de a trailerekben vágni lehetett a felszálló párát, és a fák között beszűrődő fények szinte téglákat alkottak a fák között. Elképesztő vakítóan és durván csillogott a nap a fegyveren. Ez mind megvan, de nem ANNYIRA. Olyan volt, mintha a mostani Crysis-grafikát még megfejelnénk az UT3.0 csicsa-effektjeivel. Megnéztem kismillió játékból linkelt képet, és egyik se nézett ki úgy mint a trailerekben.
A cfg-kről meg csak annyit: mivel nehézséget váltottam játék közben, a biztonság kedvéért mindenhova beírtam a parancsokat. Nem tudtam hogy szükségese-e. Sőt, sztem azért volt ilyen csiga a végére, mert véletlenül rajta hagytam a very high patch-et és végig (félig) very-n játszottam. Nagyon very volt, csak épp lassú volt mint a busz. Így se tudta azt a látványt produkálni mint a screenshotokon amik a honlapon vannak.[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz feka007 #12259 üzenetére
Lehet csak a 0xAA meg az 1024x768 mondatja velem, de volt szó (és kép) pár plusz effektről, a fénypászmák a dzsungelekben látványosabbak lettek volna, a pára atmoszferikusabb... Mindez a játék eleji intróban benne is van, de magában a játékban már nem találtam. Élethűbb lett a grafika. Ez tény. De nem látványosabb. A core-részre gondolsz? Az tényleg kafa lett. És végre játszhattam jó magas részletességgel, azt szépen vitte. Viszont az anyahajón már kb. mediumon nyomultam. A képfrissítés most is 30-70 fps kb. high-on, de annyit swappel közben, hogy inkább csak 15...
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Viszont megjelentek a pályán ilyen narancssárga világító téglatestek, főként az autóroncsokba ágyazódva. Mik azok?! Idáig nem volt ilyen grafikahiba... Ez a gyorsaság ára vagy mi? Ja, amúgy minden effekt megvan, hdr, sunshafts, árnyékok mindenen, high textúrák stb. egyedül az árnyékok minőségéből meg a részecske-cuccokból vettem vissza. Meg persze a fizikából meg a hangokból. Így is lemegy 15 fps-re nagyobb hirigeknél, ha robbantgatok meg ilyenek.
krómX: elég rákeresni a neten. A gugli a haverod!
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz feka007 #12254 üzenetére
Hehe. Januárban jön a patch, de a Gef 9 sztem csak később...
Az az érdekes, hogy korábban annyira lassú volt a játék, hogy végig lopakodtam és igyekeztem kerülni a harcokat. Most meg valahogy megtáltosodott, pedig egy-két effektet még rá is dobtam ami nem volt korábban. Persze lehet hogy egyszerű a magyarázat: az FSP X3 amit múlt héten azért vettem hogy meghajtsa a karit, eleve hibás volt és visszafogta, most meg ez a gagyi kis Mercury kihajtja amennyire tudja... Nem tom, de ciki hogy pont szenteste halt be szegény táp. Az meg még cikibb hogy végignyomtam ezt a szerencsétlent, most meg sokkal jobban élvezem... Persze így is nagyon swappel, de jócskán élvezhetőbb mint idáig. És végre nem lövök mellé...A Far Cry mint kerek egész sztem sokkal jobb, ebben viszont maga a harc az ami zseniális. Partiban a Halo-val , jócskán beelőzve a F.E.A.R.-t (amit sose szerettem) meg a Half-Life 2-t. A többi név nem játszik, ha élvezetes harcról beszélünk. Ha valamit kihagytam szóljatok!
2 nagy bajom van: a grafika azért nem olyan elképesztő mint a trailerekben meg a shotokban láttuk. Kicsit rádolgoztak. Vagy nem maradt idő a dx10 mód megcsinálására? Ja, és ha láttátok a legújabb trailert: a játék helyenként még ott is riceg
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Mindent visszavonok .
Xp-n, még ennél is merészebb beállításokkal, az eddigieknél jóval visszafogottabb tuninggal 35-45 fps ugyanott!!!
Nem értem... Egy dolgot csináltam, visszakapcsoltam a pagefile-t, gondoltam, 4 giga rammal minek. Idáig úgy tudtam az fps-arány a vga meg a proci függvénye Lehet hogy végigswappeltettem a Crysis-t a géppel és ezért tűnt ilyen vacaknak? Komolyan, nem tom, dehát ez legyen a legnagyobb bajom, hogy valamitől nem várnám, és mégis jól fut... Az egészet nem vágom... most kapcsoltattam vissza még a HDR-t meg a sunshafts-et is és 45 fps.[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz ChromeX #12249 üzenetére
Lesz grafika Anélkül nem igazán. Kimaradoznak dolgok, szemetel jobba-balra... De most már FELESLEGES feltenni a hotfixet, már 5 napja kint van a 7.12-es driver. Azzal tökéletesen rendben van a játék. Bár volt aki panaszkodott hogy semmi sem indul el, nálam no para. Minden megy frankón, legalábbis amiket próbáltam, azaz: Hitman Blood Money , CoD4 és Crysis.
No, ha már itt tartunk: Crysis 7.12 Vista alatt: a 60 Hz amit a monitorom írt, furcsa, mert nem folyt ki a szemem és nem igazán vibrált, lehet hogy egyéb meghibásodás vagy driver-hiba. Másnál gondolom minden oké. A sebesség pedig most már egyáltalán nem sokkal rosszabb az xp-snél, bár 1-2 dolgot vissza is vettem, összességében az elvárható módon gyorsult a játék, és -ássatok csodát- az xp-n nálam sajna gyakori beakadások is megszűntek. Valamint furcsa mód a 25 fps alatti részek is simábbnak tűnnek, erre nem tudom mi a magyarázat, de 20-22 fps-es fraps jelzéseknél (merthogy az új változat megy dx10 alatt is) teljesen folyamatos volt, pedig nagyon, azaz nagyon háklis vagyok a sebességre. Mindezt mondom úgy hogy beszart a külön vga-tápom, ezért cca. 100 Mhz-cel kevesebbre tuningoltam a kártyám. A ramok órajeléből is visszavettem 30-40 Mhz-t biztos ami biztos. Azért voltak furcsa lassulások Vistán. Elmentettem a játékot a tenger felé nézve egy partszakaszon xp-n, minden very high-on volt, így kaptam 36 fps-t. Vistán ugyanez 34 volt, ami jó, de ahogy megmozdultam és elindultam bármerre, 25 lett és addig nem gyorsult fel amíg újra meg nem álltam. Ilyen XP-n nem volt.
Továbbá a 0xAA is jobban néz ki, erre sem látok indokot, de így vettem észre. Összességében sokkal nagyobb élmény volt a játék, nem tudom miért, de egyből lenyomtam 2 pályát delta fokozaton, istentelenül jól lehet szivatni a népet. Teszek egy gyors azonnali összehasonlítást xp-n, hátha túl jó formában vagyok vagy valami, de ha nem, akkor tényleg marad a Vista.
Ja, megkövetem magam: a dx10 mód nem sokkal látványosabb a dx9-nél. Egy-két dolgot azért fenntartok: a sunshafts effekt és a hdr jobb Vistán, akármilyen very high patcheket nyomatunk. Valamint a napszakok változása. Ja és még valami: a levelek felületének csillogása - ez nekem az istennek se működött xp-n. Mintha Vistán több növényt kezelne 3d-s objektnek, sokkal finomabb a mozgásuk, és sokkal gyakrabban reagálnak a játékosra. Amit most mondok nyilván hülyeség, de mintha több fa is lenne rongálható. Koreai barátaink a motorcsónakukkal valósággal szétforgácsolták körülöttem az erdőt, korábban csak az egészen vékony szálú fákat láttam kidőlni, pedig high-on hagytam a fizikát, Vistán meg médiumra raktam. Ezt sem értem.[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Izévammá. Nem tudja valaki hogy a kibeb@szott Vistában hogy kell a rohadt 60 HZ-es képfrissítést, ami 3d-ben jelentkezik, felülbírálni? Próbáltam a refreshlock-kal. Próbáltam Catalyst-ben force-olni. Átírni az automatikus beállításokat. Semmi. Marad 60 Hz.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz fpeter07 #12243 üzenetére
Hát nem lett sokkal lassabb... De nem hiszek ennek a high to very high patch-nak. Szabad szemmel szinte semmi különbséget nem látni - legalábbis a 0xAA tönkrevágja jól. Ezért feltettem Vistára is. Nem tudja valaki hogy kell az fps-t konzolban kiiratni? Dx10 módban a fraps meg se nyikkan
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Legjobb: próbálgattam kicsit a beállításokat, ezúttal cvarok nélkül, a fenti útmutató segítségével. Bár kicsit eltértem a fentiektől, hiszen azért xt-re tuningolt 2900 pro-val ne legyen már minden low, volt 2 low és 2 medium is a beállítottak között. Egy különösen nagy számításigényű helyen, egy magaslaton, alattam a fél észak-koreai üdvhadsereggel, szétnéztem. Siralmas 19 fps volt. Aztán feltettem mindent high-ra, és 22 fps lett. Namármost az én gépem ilyen gyökér csak, hogy optimalizálás címszó alatt lassul? Kipróbáltam objects high-on és mediumon is, és mediumon 2-3 fps-sel lassabb volt. Ki érti ezt?
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
válasz Goliath8 #12225 üzenetére
Hát... én meg úgy tudtam hogy mindez a fényvisszaverés kiküszöbölésével áll kapcsolatban. Azt én is tudom hogy kísérleteznek vele. Meg igazából a többi cuccal is: kb. 8 éve olvastam erről valami férfimagazinban. Egy ruháról, aminek a szövete izomköteggé válik ha kell, és akár több száz kiló megmozgatására képes, valamint láthatatlanná válhatsz vele, valamint ellátja a sebesüléseid ha teheti és folyamatos állapotjelzést ad a parancsnokságnak. Jó kis kütyü lehet. Érdekességképpen a Batman Begins játékszereit is valódi eszközök és kutatások ihlették. Naszóval, a baj nem is azzal van, hogy mennyire logikus. Ha egyszer csak árnyékban, mondjuk kaméleon mintára sűrű bozótban lehet bevetni, ám legyen. De ha alkonyatkor, 10 méteresre nyúlt árnyékommal partiban lopakodok, nehogy már ne tűnjön fel senkinek!
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Hihetetlen hogy egyesek nem veszik észre azokat a sziklákat... Mi lesz veletek a Core-ban emberek?
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Látom egyesek még el is akadnak. Naccerű.
Végigvittem ezt a "csodát". Sokat vártam tőle. Az első felével nem is volt gond, gondoltam ez a bevezető, később majd rátesznek pár lapáttal... Hát arra nem számítottam hogy a 2. fele meg egy klasszikus script-halom lesz, ráadásul a rosszabbik fajtából. Remek.Pár adalék a tuti játékélményt taglalandó: cloak módban a játék vígan kirajzolja az árnyékomat. A készítők nyilván nagyon büszkék az engine-re, de hogy ettől a maradék eszük is elment, az már nem kóser. Miféle álcázás ez így? Tisztára mint a vámpír-mitológiában - csak fordítva. Aztán az is remek, hogy a játék vége felé, a starship troopers legcsúnyább részeit idéző harcok közepette, "a játék első felében ragadt" script azt mondatja szegény katonatársammal: "Hallok valamit." Remek. HÁT PERSZE HOGY HALL VALAMIT! AZ EGÉSZ ANYAHAJÓ OSTROM ALATT VAN. Mindez legalább hatszor történt meg.
Azt is nehéz volt elhinnem, hogy a derék észek-koreai néphadsereg szorgos sorkatonái az egész napjukat guggolva, lesben állva töltik, ilyeneket mormolva hogy "what was that?" Paranoiás társaság, mondhatom. A legjobb azonban a játék vége volt: az autosave-rendszerrel idáig sosem volt gondom. Ja de: csak a Far Cry-ban cseszte el a játék a legrosszabb szituációk elmentésével. Nos kérem ez itt folytatódik: a főellenséggel vívott harcban életemet vesztettem -fogalmam sincs miért, 100-on volt az életerőm és nem kaptam jeget a pofámba. De meghaltam. Ez a derék játék meg elmentette. Hát nagyon örültem, az tuti. Aztán, miután kikerestem egy korábbi mentést, mintha csak a játék jóvá akarná tenni, a főllenfél magától felrobbant, mielőtt még a tec fegyverrel befoghattam volna. Esküszöm. Nem szaladt meg az ujjam, a fegyver még be sem fogta, így aztán bajosan lőhettem volna. EZ MI?
Nos aki ezek után, és a be nem tartott igéretek után továbbra is olyan nagy számnak tartja, kérem, fejtse már ki! Mert a Far Cry-jal nem voltak annak idején ilyen gondjaim. Sokkal forradalmibb volt az a maga idején, minden ostobasága ellenére. És hosszabb is volt, nem volt hiányérzetem.
Ja, végezetül: az már csak a hab a tortán, hogy hiába örömködsz ha high-ban 35 fps-sel fut a benchmark szerint, mert lesz az még 15 is tartósan. Szégyen hogy mediumra kellett vennem a végére.Boldog Karácsonyt kedves Crysis-fanok!
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
[OFF]Jaja, a Soul Reaver 2-nél a karóba húzott fickónál:
"-Ííí, és fáj?
-Á, csak ha nevetek."GyZ-nek voltak fenomenális aranyköpései.[/OFF]
(Aha. Most miért nem rakja offba? Ez az új ph!-engine egy rakás kaki. A kereső ostobaságokat művel, és sokkal nehezebb megtalálnom egy fórumtémát. Erre még ez is...)
(Amúgy lefuttattam a demó-benchmarkot, és mediumon, jókora tuninggal, pár elem high-ra kapcsolásával 25 fps a gpu benchmark, 22 a cpu... Elvben tehát játszható egy 8600 Gt-n, X2-vel. Csak a baj hogy a havas részen, a demó végén 12-re esett le az fps-érték.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Archívum I. - [link]
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest