Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • VoidXs

    nagyúr

    válasz gbors #9626 üzenetére

    A magyarázatod fizikailag fájt. A játék két szálon fut, ergó két magot képes maximálisan kihajtani. Nálad azért pörög majdnem fullon, mert annyid van. i5-ön azért gyorsabb, mert jobb a magok szólóteljesítménye. Nálam azért megy 20% körül, mert a 6-ból 2-t használ, és a grafika miatt az egyik szál betetőzik, így a másik magot már képtelen teljesen kihajtani. Ez arra utal, hogy bevárja a másik szálat, ami szintén olyan gigászi hiba, ami meredeken csökkenti az FPS-t, amennyiben az a játékszál, márpedig annak látszik fogyasztás alapján. A grafikai szál pedig a megjelenített objektumok száma felé tördelhető, majd utómunkánál akár a monitorod által mutatott 8x8-as blokkokig (az FXAA miatt, amúgy tovább is), a játékszál pedig entitásonként szintúgy kaphat új szálat, majd maga a fő szál TALÁN megér egy magot. Lásd a Unityt, pontosan ezért használom, mert a többmagos procik korában mindet kihajtja, ezzel értelmet adva az AMD szutykainak, amik azonos magszámon az Intel ellen elvéreznek.

    [ Szerkesztve ]

    W̘h̘̹̥̼a̝t̪̝͓̠̪ ̞͔s̼̱̣o͚̻̟un͚d̖̣̗̭̞̹ ̬ḏ̩̤͉o̹ͅe̟͚͕̺s͕̱̙ s̝̮̯͍̝̺o̰̪̲͓̦u̥̻͎n̘̳̟̗d̼ ̞̫̣̲̼̜m͚̼̳ak̪̩̻e̘̹̜?

Új hozzászólás Aktív témák