Új hozzászólás Aktív témák
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
carl18 #18099 üzenetére
Nyugi (mondom, miközben kezd nekem is tele ...).
Nézem a tracking-et, és: "Kérjük, adjon meg helyes címet a kézbesítéshez, különben a csomagot visszaküldhetjük a feladónak."
Most hívom őket ...... megtörtént: Sokan panaszkodnak a UPS-re, és most már értem, hogy miért.
Tegnap még ugye az volt: "A cég vagy címzett neve téves. Ez késlelteti a kézbesítést. Igyekszünk frissíteni az információt."
Miután beszéltem velük a státusz változott. Sajnos nem mentettem le, de valami olyasmi volt, hogy átütemezve.
Erre ma azt látom, amit fentebb írtam.
Tök normális hangnemben felhívom őket, és jelzem, hogy nem értem a dolgot. Erre azt a választ kaptam, hogy még nem futott át a rendszeren a tegnapi adategyeztetés, ami 2-3 munkanapot (!) vehet igénybe. Én már ezt is le..., de azt nem, hogy a végén még visszaküldik. Na, akkor tuti elszakadna bennem valami.
Próbáltam finoman jelezni, hogy sz@r a rendszerük. Nem feltétlen (csak) azért mert lassú, hanem mert zavaró / félreérthető tájékoztatást ad.
Erre ilyen emelkedett hangon, hogy értsem meg, ő csak azt tudja mondani, hogy ...
OK-OK, de akkor nem lesz visszaküldve a csomag, ugye? Nem.
Hát, kíváncsi leszek. A lényeg, hogy nekem ma tuti nem fog megérkezni. Nem vágok eret, de azért ez felettébb dühítő.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Leleplezte az új Radeon generációt az AMD
- 1992-1993, a játék folytatódik
- MWC 2025: Xiaomi Pad 7 és Pad 7 Pro - munkabírásból jeles
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- AliExpress tapasztalatok
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Powerbank topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Politika
- További aktív témák...