Hirdetés
- Metroid Prime 4: Beyond - Hosszabb bemutatón a Switch 2 kiadás
- Rövid előzetest kapott a Mandragora: Whispers of the Witch Tree
- Premier előzetesen a South of Midnight
- Free Play Days 14. hét: Age of Wonders 4, Dead by Daylight, Catan
- The Last of Us Part II Remastered - Premier előzetesen a PC-s kiadás
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pardise
senior tag
válasz
Formaster #35436 üzenetére
És akkor essek neki a kereskedőknek aki lehet hogy tényleg nem tehet róla? Javítás ha nem lesz jó akkor ajtó csere szerintem. Egyből nem akarok ajtó cserét, mert azt is ki tudja hogy szerelik össze. Új ajtóba át kell tenni a hangszórót elektronikát üveget burkolatot tükröt stb. Ki tudja hogy ezeket hogy raknak össze.
Egyébként javításnal mit kellene flexelni illetve miért sérülne a galvan? Laikus vagyok sajnos ezekhez.
-
Formaster
addikt
válasz
Formaster #35436 üzenetére
Hozzá teszem, hogy nem arról van szó, hogy nem lehet ezzel a tudattal együtt élni, de azért vesz az ember szalon autót, hogy ne kelljen. Én használtan vettem az autómat az alábbi hibával, egy óra hagyta karc, alapozóig hatolva. Emiatt eszméletlen jó áron kaptam az autót és a mai napig így van, lassan 5 éve. Ha lesz rá időm megpróbálom lejavítani, de egyenlőre annyira sem zavar, hogy időt szenteljek rá. Ott van és kész, de ha le fogom javítani azt tisztességesen akarom csinálni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Yettel topik
- Autós topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Futás, futópályák
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- CPU léghűtés kibeszélő
- BMW topik
- The Last of Us Part II Remastered - Megkaptuk a hivatalos gépigényt
- További aktív témák...
- ÚJ! COUGAR TERMINATOR professzionális gamer szék
- 4db GYÁRI Peugeot 16 -os használt lemezfelnik ajándék dísztárcsákkal Nexen N'blue nyári gumikkal