Új hozzászólás Aktív témák

  • Rawulf

    őstag

    válasz CoolBoy323 #32212 üzenetére

    A garanciát pl. sok országban úgy oldják meg, hogy van két polc, az egyiken a plusz bontatlan termékek vannak, hogy ha 1 hónapon belül elromlik a telefon/tablet, akkor egyből cseréljék és a másik polcon a javítottak vannak és azzal cserélik ki a hibás cuccodat 1 hónap utáni hibásodáskor (még garin belül) és nem vacakolnak vele, mert így is olcsóbb, mint egy szervizest alkalmazni...
    Az Artisjus és a magas hazai áfa miatt nem éri meg a magyar forgalmazás, amíg nagyrészt csak kockák a vásárlói.
    És még a bürokráciát nem is említettem.

    Ha már a ZTE szóba került. Ők is olyanok, mint a Lenovo. Az EU-ban a drágább (nagyobb haszonnal eladható) termékeket akarják eladni és az olcsóbbakat szívük szerint csak a belpiacukon árulnák, Kínában.
    Azaz ők akarják meghatározni, hogy mely terméküket hol forgalmazzák.
    Például hivatalosan a kínai vámos egy tételes ellenőrzésnél nem engedheti, hogy egy retail V970 dobozos telefont küldjenek neked az EU-ba.

    [ Szerkesztve ]

    "Please state the nature of the medical emergency."

Új hozzászólás Aktív témák