Új hozzászólás Aktív témák
-
SLYM
veterán
válasz zoo8800 #1399 üzenetére
hát pedig ez nem sok. amúgy a 320d is többet eszik, mint 6 pályán, 120 az nem 140, pályán is számít mennyivel méssz. 110-120-nál a 159 is 6 körül eszik. passatot nem tudom, de annál is esélyes, hogy nem áll meg 6 liternél. szóval jól fogyasztanak ezek a dízelek nagyon, de sokat kell velük menni, hogy megérje lecserélni egy benzines hasonló kategóriás autót, mert ha költeni kell rá, akkor az pénzbe fog kerülni
meg úgy egyébként is számolni kell vele, hogy jóval drágább rá minden, mint egy bravora. egy szett gumi 200k. márkaszervízben egy szűrők+olajcsere 65k (ezt mondjuk most untam meg, fele ennyiből meg lehet oldani maszeknál, ezt pedig nem fogja neked elbaszni senki).
példa a drága szervízre: a 2.4-es 159-nek nyikorgott valami a futóművénél, bevittük, kaptunk egy árajánlatot a kerékagyakra, meg a lengőkarokra (full csere) egy 500k-s gyári alkatrészes árajánlatot. lol . még szerencse, hogy utángyártottból ez csak a fele lett volna, meg a végén azért kiderült, hogy a lengőkarokkal se volt semmi gond, szóval olcsóbb volt ez a kör azért, de itt már látszott, hogy kell költeni a verdára. szóval oké, hogy 1.5-2 misiért most tudsz venni egy németből behozott, tekert órás 1.9 -es alfa 159-et, de azért nem árt ha jó alaposan lecsekkolod milyen az állapota, mert valamiért elég drága szervizeltetni
[ Szerkesztve ]
-
Stylewars_kp
senior tag
Ma tört el. Punto II/B '07
Pedig kátyúba se mentem bele. Sík úton eltört aztán egyből belefúródott a gumiba és kivágta. Szerencse, hogy cserés volt már a gumi.
-
Winne
nagyúr
válasz Stylewars_kp #1402 üzenetére
Az is szerencse, hogy úton maradtatok vele.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Cartmenn
tag
Nekem volt egy 5ezres átlagom 6.4el semmi város(annyival mentem amennyivel szabad nyáron légkondival ) 15-20kmes körzet néha Szeged vagy Bcsaba.November tájékán nullázta magát (?) most 6.5 nél tart.Mikor vettem 8as átlag volt benne (legtöbb autópálya Dunaújv- Bpest meg a többi)--tjet150
-
Winne
nagyúr
válasz Cartmenn #1404 üzenetére
Gondolom akkor nem túl nehéz a lábad.
Nullázni nekem is nullázott, pedig egy komplett évet akartam mérni szeptembertől szeptemberig, de törölte a köcsög félútnál kb.
Megint előttem ment valamelyik nap ismerősöm a T-Jettel és úgy kilőtt, hogy kb. csak lestem, nagyon szemezgetek vele.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Stylewars_kp
senior tag
-
Stylewars_kp
senior tag
Ja, elég duuurva.
Én se akartam elhinni, de többször ellenőriztem tankoláskor KM/L arányt. Kiszámoltam és minimális eltérésekkel visszaadta a computer jelzését.
Most hoztam a szerelőtől. 30 ezer volt a két rugó cseréje meg a munkadíj. Ebbe az is benne van, hogy szombaton családi ebédről hívtam el. Ilyen szerelőt mindenkinek.
Azt viszont beszéltük, hogy kerékösszetartást nem állította be. Nem volt rá idő így hoztam el.
Nem tudom, hogy jól döntöttem-e? Hétvégén ér rá megint a héten meg nem fogjuk használni az autót csak minimálisat. Szerintetek? -
xigris
őstag
válasz Stylewars_kp #1412 üzenetére
Ennyi idő alatt nagy baja nem lesz már én is voltam így igaz nekem kb. 2 hét volt mire újra visszakerültem vele.
-
mokus1
addikt
válasz .:Kristian:. #1392 üzenetére
Én ezt nem tudom hol olvastad de legenda... Nagyon jó dízel motorok a 2,4-esek. Viszont a 10v-vel kevesebb baj van az alfások szerint mint az újabbal.
-
Speeedfire
nagyúr
Sziasztok,
punto/bravo hgt-n gondolkozok vagy legalábbis valami hasonló kaliberű kis morcos autón. Írnátok róla jót/rosszat?
Egy pár véleményt olvastam már a népitélet oldalán, de nincs túl sok.
Amit többen említettek, hogy bajos az az izzók/kuplung/szervó.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
nesa
veterán
válasz Speeedfire #1419 üzenetére
Bravo HGT vel kapcsolatba van egy rossz hirem, imadni fogod ahogy zenel az 5 henger, ez viszont nem kedvez a fogyasztasnak szerintem a regebbi 5 hengeresnek nagyobb a szivo hangja.
Volt szerencsem vezetni ilyet. -
-
nesa
veterán
válasz Speeedfire #1421 üzenetére
Annyi van a sor 5 nel hogy tovabb tart a vezerles csere, es nem valoszinu hogy otthon sufniba meglehet csinalni, de ezt ugyse kell minden heten, valoszinuleg max 1x ha ugyse mesz vele sokat.
-
Speeedfire
nagyúr
Teljesen analfabéta vagyok a kocsi műszaki dolgait tekintve, így mindenképp szerelő lenne.
De egyelőre első helyen a punto áll. Második a bravo.
Remélem betoppan egy hgt tulaj és tud hideget/meleget írni róla.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
mokus1
addikt
válasz .:Kristian:. #1418 üzenetére
Hát én ezt nem nagyon láttam sőt...
Nagyon sokan ajánlják csak a 20E-es olaj faszság. 10-12eKm és cserélni kell. Illetve a hosszbordás feszítőjét is cserélni kell!
Egyébként 159-eshez is dízelek közül azt ajánlgatják ha már nem benzinest vesz valaki. 1,9 ,,gyenge" hozzá, 2,0 meg nem annyira megbízható illetve az 5 henger hangja se mellékes
Mivel hasítasz egyébként?Viszont tény hogy 156-ban a sima 1,9-es amit még kettőstömegű nélkül csináltak gyakorlatilag semmi baja nem lehet Jó motorok ezek na...
[ Szerkesztve ]
-
Winne
nagyúr
válasz .:Kristian:. #1425 üzenetére
Ezigen, jampi egy verda.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
zoo8800
veterán
válasz .:Kristian:. #1425 üzenetére
Ez a járgány, egy 150 lovas T-Jet motorral...
rip and tear, until it is done
-
mokus1
addikt
válasz .:Kristian:. #1425 üzenetére
Ez szép, bár én a breraért vagyok oda nem tudom miért Az eleje egyértelmű hogy gyönyörű és a hátulja is tetszik a maga extravaganciájával.
-
mokus1
addikt
válasz .:Kristian:. #1429 üzenetére
Seleniat pakoltál bele? Nekem nincs kertem úgyhogy mindig szervizben csinálják azt is.
Persze egyébként én se azt mondom hogy tudnám fizetni de nagyon tetszik -
t1
addikt
válasz .:Kristian:. #1432 üzenetére
Szép az új géped is
-
szőröscica
addikt
válasz .:Kristian:. #1432 üzenetére
Mondjuk 10w60-nál sokkal jobbat is tehettél volna bele. Vagy állandóan üvegen járattad a hungaroringen?
[ Szerkesztve ]
-
.:Kristian:.
addikt
válasz szőröscica #1434 üzenetére
Gyári viszkozitástól nem jó dolog eltérni. Anno JTS-nél 10w40 volt a gyári, viszont sok motorban a vezérműtengely vészesen, idő előtt elkopott, köszönhetően a nem megfelelő olajnak, ezután módosította a gyár 10w60-ra.
Hungaroringre nem jártam, de német pályán sokszor mentem 200 felett.t1: köszi.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz .:Kristian:. #1435 üzenetére
Hmmm, ez érdekes, tekintve hogy extrém magas terhelést leszámítva egy alacsony viszkozitású olaj jobban ken, mint a 10W60. De ha ez a gyári ajánlás, akkor nem szóltam.
-
zoo8800
veterán
rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz szőröscica #1438 üzenetére
Kárpitból nekem olyan kellene, amilyen ebben van. Az előző vasban a motor a lényeg.
rip and tear, until it is done
-
szőröscica
addikt
válasz zoo8800 #1439 üzenetére
Igen, ez a plüss is szép, hát még bézsben milyen szép lenne.
Nem szeretem a halottaskocsi hangulatot odabent.Az 1750-es turbo benzinára én is csorgatom a nyálam, bár nekem egy Lancia Deltában lenne igazi, de azt hiszem ott nincs kézi váltó, és nem tudom, hogy az automata az normál hidrodinamikus vagy valami fos robotizált.
-
zolikaDB
veterán
Valakinek volt itt mar dolga Alfa 166 2.5 V6-al?
Nyilvan automento cimu dolgot mar ellottek masik forumban -
Louies
tag
alfa 1,9 JTD ből melyiket vennétek inkább és miért? A 8 (116LE) vagy a 16 (140LE) szelepest
[ Szerkesztve ]
''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
-
Nem tud valaki egy jó benzines 2 literes twinspark motort Alfa 147-be? Az enyém épp most halt meg. Legalábbis a hangja alapján, lassan kinéz a hajtókar a motor oldalán.
-
Zewa
senior tag
Szerintem félre címezted. .: Kristian :. Vasa volta GT.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
L4mie
veterán
válasz .:Kristian:. #1449 üzenetére
elég volt belőle?
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák