Új hozzászólás Aktív témák
-
Prime110
aktív tag
-
g4bb3r
tag
válasz Prime110 #1949 üzenetére
kicsit OFF az asszony családja nagy francia autó hivő, apának Peugeot 106-os van, fiának Renault 19 (vagy 20éves min) + Peugeot 807-es, feleségemnek P 406-os, meg van még pár autó a családban (nem francia) összesen vagy 7 De ők pl sose hallottak a francia autó átokról 1-2x utaztam a Renault 19-esben úgy ment mint a barom+ légkonditól lefagytam speciel
[ Szerkesztve ]
-
hoby36
senior tag
Hellotok!Van egy 1.2,8v puntom.Mostanában gyengébb lett a motorja érezhetően.Úgy vettem észre,hogy főleg miután felmelegedett.Légszűrőt nemrég cseréltem.Lehet ez a gyújtókábeltől?Az egyiknek a szigetelése meg van repedve.Hétfőn veszek egész komplett kábel készletet.Ebből szerintetek mindegy a márka?Befolyásolja a rossz kábelt,hogy meleg-e a motor?
Köszi a segítséget előre is!A logikában semmi sem véletlen!
-
hoby36
senior tag
-
hoby36
senior tag
válasz Stylewars_kp #1959 üzenetére
De az függene attól,hogy meleg-e a motor?Van,hogy egy hétig vacakol és aztán pár napig jó.
A logikában semmi sem véletlen!
-
Prime110
aktív tag
Nagyon triviális lenne, ha azt mondanám, hogy nincs semmi hibája, csak az, hogy olasz?
Mint írtam, lelke van, most éppen ilyenje van, hogy csak néha produkál hibát.Jó, ez valóban kicsit triviális, ez a hiba mondjuk amúgy több összetevős, ha nem eszi a vizet és e hengerfejnél sem köpi az olajat még a leömlőre gyanakodnék, hogy talán kilyukadt és a meleg kipufogógáz rossz helyen megy ki ezért gyengébb lehet a teljesítmény, de azért egy szakihoz szvsz vidd el, lehet (biztos) más baja van...
-
hoby36
senior tag
válasz Prime110 #1963 üzenetére
Ha befogom a kipufogót,akkor leáll,így a leömlő kizárva.Gyújtókábeleket tegnap kicseréltem,úgy érzem jobb lett.De lehet csak beképzelem. Egyébként a régi kábeleknél nem egyforma értéket mértem amikor az ellenállásukat megmértem.Gondolom egyformának kellene lenniük.
A logikában semmi sem véletlen!
-
hoby36
senior tag
Lambdaszonda hibánál a motor hiba jelzőnek kellene világítania?
[ Szerkesztve ]
A logikában semmi sem véletlen!
-
j.bravo
addikt
Sziasztok!
Grande Punto-ban hol van a mjúzikcenter AUX bemenete? Hol keressem?
Esetleg alapvetően sehol, mert ki kell venni az egységet, megfelelő kábelt dugni a rádió hátsójába, és megoldani hogy hova, hogyan legyen kivezetve a kábel másik vége?Ha esetleg mégis lenne valahol gyárilag, az remek lenne
Whatever.
-
NagyTessoka
csendes tag
Sziasztok az egyik barátom szeretne vásárolni egy MK2 Bravót 1.9 est valaki tud normálisat értelmes árban?
Vicces de tényleg mindent meg lehet oldani
-
hroberto
veterán
válasz hroberto #1903 üzenetére
Nos úgy tűnik megoldódik lassan (4 hét után) a részecskeszűrő mizériám. Lengyelországban talált a szerelőm a Mitoba való ECU-t. Sikerült is szoftverelni, minden működik. De azért még utoljára megszívatott egy kicsit.
Hazafelé tartva kigyulladt a motor check visszajelző. Vissza a szerelőhöz. Rádugta a gépet, valamelyik szenzor nyomás problémát jelzett a kipufogóban. Mivel a részecskeszűrő már nem regenerál, már kezd eldugulni, és ezt jelzi. Mindegy, mondom hazáig már csak kibírja, holnap meg már fizikálisan is ki lesz szedve. Elindultam, egy idő után a motor egyre erőtlenebb lett. Klíma ki. Visszaváltogatás egyes fokozatig, majd a motor leállt. Kb. félúton. . Haza kellett húzni...Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Elektrosokk
addikt
Sziasztok
Jó ideje már hogy a HF turbóm megadta magát és azóta nem volt autóm, ahogy Tudtam megoldottam a dolgot, de most kellene valami , leginkább olcsón szeretnék egy nem túl kicsi autót. Használt bontott alkatrészeket viszonylag jó áron be Tudok szerezni egy bontós rokoni kapcsolat révén, itt pesten egyébként autó szerelő ismerősöm nem igazán van. Az autót ritkább esetben havonta 2-3 alkalommal hosszabb utakon használnám, külföld illetve belföld autópálya. hirtelen találtam is egyet ami érdekes lehet, bár a 2.5 v6 modell valamiért szimpatikusabb.
Ő lenne az. Mivel mostanában nem nagyon figyeltem az autókkal kapcsolatos híreket sajnos nem tudok a típusokra jellemző hibákkal kapcsolatban semmit, ezért kikérném a véleményeteket. Német és olasz autóm volt már, most néztem a HH-n elég sok kocsit amit ennyiért vagy kicsit többért kaphatnék, de valahogy nem szívesen ülnék olyan autóba ami nem olasz.
köszi!
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
sagesz93
addikt
Sziasztok
Punto classic kocsimmal van egy olyan jellegű probléma, hogy kormányzáskor jobbra ill. balra tekeréskor is, van mindkét irányba egy bizonyos pont, amikor egy kicsit megszorul a kormány, és ha 1 másodpercnél tovább ennél a pontba marad, akkor elszáll a szervó, fel is villanik a kis kormány a műszerfalon.
Másik : kicsit kaotikus illetve véletlenszerű, hogy az alapjárat ingadozik. Általában akkor, amikor szól a zene, illetve ha a tompított fel van kapcsolva. Észlelhetően kisimul a járás, ha le van kapcsolva a tompított, majd utána ugyanez, ha vissza van kapcsolva. Viszont van olyan hogy ha lekapcsolom is marad minden.Ez a két nyomasztó gond van a kocsival, amúgy nagyon szeretem, április óta 8 ezer km ment bele általam.
Előre is köszönöm ha van bárkinek valami ötlete vagy tapasztalata.
[ Szerkesztve ]
-
grunge
addikt
Sziasztok!
Micsoda totyik, nem is gondotlam volna Közel ket honapja vagyok büszke tulaja egy 159 SW-nek, 1.9 jtdm. Hosszu tavokra hasznalom, eddig sikerült bele tenni 5ezret, a fedeleti szamitogep szerint mindet 6,4 literes atlagfogyasztassal. KB 85%-ban palyan megyek, szepen lehet vele haladni.
2008as a kicsike, vasarlaskor kapott friss szervizt / müszakit hivatalos markakereskedesben. Hosszu tavra tervezek vele, itt nemetben is megnezik a mai napig, kitünik az egyen autok közül.159 SW 1.9 jtdm <3
-
grunge
addikt
Igazabol nincs szetextrazva, standard fekrendszer van rajta, fem diszitöelemek sincsenek a kabinban, szövet a belsö. A legkondi viszont automata, ket zonas, igazi aldas ebben a melegben. Blue & Me egesz jo doog, plane hogy viszi az mp3-at usb-röl, jol is szol a hangrendszer.
7-10 oras utakon sem fajdul meg semmim, jol magamra tudom szabni az ülespozit, 180-as magassagommal is kenyelmesen elferek elöl.
Jol össze van rakva a gep, nem zörög, nem csörög semmi.
Eddig baromira tetszik, ez a forma örök, nagyon jo ranezni. Hosszu tavra tervezek vele, le fogok cserelni ezt-azt illetve kijavittatom majd az approbb hibakat. Az idö nem jart el felette nyomtalanul, itt-ott van par köfelverödes, de kivül mas semmi gond, rozsdat nem talatam rajta.Igazabol Ö az elsö sajat kocsim, meg kezdö vagyok, igy elöre is kerem türelmeteket ha hülyesegeket kerdezek
[ Szerkesztve ]
159 SW 1.9 jtdm <3
-
grunge
addikt
válasz j.bravo #1980 üzenetére
2008 februari (nem az uj szeria), 106k km-el szalonbol 8,5k EUR-ert. 1 ev gari + elsö szerviz inklusive, raköltöttek kb. egy ezrest. A kipuffogo rendszer közepsö reszet csereltek, fektarcaskat, fekbeteteket mindenhol, folyadekokat, szüröket. Vezermü tavaly lett cserelve 100ezernel, igy azt msot nem kellett.
Volt kollegamnak uccso sezrias 156-osa van, nagyon elegedett ö is vele, szereti.
Jelenleg meg utcan all a kicsike, telre probalok garazst szerezni, ami itt kinnt majdnem lehetetlen probalkozas esszerü keretek között...
Apolasi tippeket tudtok adni? Itt-ott az A-B oszlop környeken a müanyag mintha fakulni akarna, nem szeretnem ezt megvarni, mit kenjek ra? Esetleg valami lakkvedöt vagy vax-ot is ajalnhattok.
159 SW 1.9 jtdm <3
-
Elektrosokk
addikt
Ferrari Bomba áron ha valakit érdekel.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Prime110
aktív tag
válasz Elektrosokk #1983 üzenetére
LOL, de szellemes azért.
Ilyen Coupe-n én is gondolkodtam a Lancia-m mellé "játszóautónak" és még talán mindig gondolkodom rajta, de persze nem ennyiért.
Sajnos ezek a Coupe-k is, mint az országút, olyan öregek egy előnyük az én szempontomból pl. van, a motorjuk az én Kappa-m (és ezzel együtt az Alfa 156/166) minden részével kompatibilis, azokból meg aztán nem lenne gond az öregségükkel együtt járó alkatrészeket pótolni. -
Elektrosokk
addikt
válasz Prime110 #1984 üzenetére
Ez egy nagyon jó motor igen, ha figyel rá az ember akkor nagyon jól szolgál. Egyébként a Coupe formavilága szerintem nagyon egyedi, mefordult nekem is a fejemben, sajnos az integrale sok helyen gondban volt az ültetés miatt. Bár az autót leginkább pályán használnám nem a városban... Néztem a Kappát is, ár érték arányban az egyik legjobb választás. De most van egy eladó német 156 sportvagon, 2.5 v6 benzines, elég szép állapotban, lehet azt kéne behozni, minél többet nézek eladó kocsit annál bizonytalanabb leszek.
Egyébként legszívesebben egy Thesis-t vennék mindennapi autónak, de sajnos most nincs akkora keret.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Prime110
aktív tag
válasz Elektrosokk #1985 üzenetére
Ár / értékben a Kappa esetén inkább ár / kényelem arányban kell mérni, az előbbire inkább a Dacia Dustert lehet felhozni!
Thesis..., na a legnagyobb rejtély a Lancia-érában, abban az autóban _minden_ megvolt, de a franciák is, olaszok is presztízsautó álmokat kergettek, de egyiknek sem jött be, nem lettek azok. Baromi nehéz a MB / BMW /Audi köreit megzavarni, még akkor is, ha az autó "ott van a szeren".
És a Thesis ott volt, szellőztetős ülés, adaptív futómű akkor amikor a MB 3 éve tette bele először az S-Class-ába. LED-es hátsó lámpa, amikor a világ azt sem tudta, hogy mi fán terem a LED-világítás..., és olyan automata klímarendszer, ami a kocsira épített napelemből (!!!) vette el a működéshez szükséges energiát és nem az autó akkumulátorát terhelte.
Egyedül az a rohadt SkyHook nem jött be, bár az elképzelés zseniális volt, de a (pl.: budapesti utak) évente nyírták ki a szilenteket és amíg 1-2 szilent van az átlag autóba tengelyenként addig a Thesisben 8 vagy 10, hogy ezt a "égi horog" rendszert vezérelni lehessen. Na ez megpecsételt mindent, plusz olyan rohadt drága is volt, hogy az Kappa fék-kopásjelzős dugattyús fékje aprópénznek számított mellette pedig az még most is sok tízezer forint ha pótolni kell (nem is pótolja senki, inkább levágják a jeladót a p*csába és tesznek rá sima féket...)
De egyébként nekem is nagy vágyam a Thesis, de csak ha hétvégi autónak használhatnám és nincs lelakva, és a limitált darabszámából kiindulva erre egyre nehezebb forrást találni...
[ Szerkesztve ]
-
Elektrosokk
addikt
válasz Prime110 #1986 üzenetére
Én használt olasz autóra gondoltam, mással nem vetettem össze az árakat.
Te eléggé képben Vagy az olasz autókkal... bár nekünk többnyire csak az volt a családban de Én ennyire nem ismerem őket műszakilag, az újabb modelleket meg pláne.
A Thesis egy álom az biztos, de most valami olcsóbbat kell vadásznom, egyébként néztem a Kappát a Lybrát, alfa 156-166 és a fiat coupe-t. ezekből is a benzines verziókat, 2.5 vagy 2.0 16v turbo ami a fiatban van. ezeknek a futóműve talán a 156-osé a legproblémásabb? Tisztában Vagyok vele hogy kell majd rá költeni, de a lehető legkevesebb problémát szeretném. ha van bármi tanácsod szívesen meghallgatom.
Illetve azt nem Tudom hogy a fiat coupe és lancia dedra hf turbo integrale futóműve gondolom nem ugyanaz ?
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Elektrosokk
addikt
válasz Elektrosokk #1987 üzenetére
Közben képbe jött még 2 lehetséges típus, bravo HGT és Punto HGT. Bár ezek jóval kisebb autók... de talán ezekkel is ki tudnék békülni. A alfákról nagyon le akarnak beszélni különféle elektronikai hibák miatt. Valóban kell tőle félni? szóval jelenleg Bravo hgt, punto hgt, 156-166 alfa és fiat coupe meg lancia kappa van versenyben. Sokat segíteni pár iránymutató tanács
Nem pörög nagyon a topic, gondolom egész nap csak autóztok.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
aphra2
aktív tag
válasz Elektrosokk #1988 üzenetére
Szia, csak tőmondatokban:
Az ülés pont coupe bőrülés
A coupe futómű a az tipo/tempra delta/ dedra stb futómű, semmi köze az integraléhoz.
Bravo HGT-ből sajna már elég széthullott darabok vannak.
Punto HGT-ben még lehet fantázia , ha sikerül jobb darabot kifogni.
Olasz vonalon még képbe jöhet a stilo abarth is (170 ló) , abból még lehet jó darabokat kapni , és a selespeed se akkora átok, ha az átlag 10 lityó nem gond.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Elektrosokk
addikt
Szia
köszi a válaszokat! A Punto HGT (meg bármelyik punto) formára egyébként nagyon tetszik, németországban láttam eladó darabokat amik jó bőrben vannak. Az autót leginkább pályán használnánk hosszabb távon, ezért is néznék nagyobb motorral szerelt benzinest, ezekkel amúgy sem nagyon úsznám meg a fogyasztást 10 liter alatt.
Most van egy ilyen stilo a hh-n, 350+ regadó meg stb. képeken elég jó állapotban van, lehet hétfőn fel is hívom a csókát, egyébként egy coupe-t már meg akartam nézni, de közben elkelt... Az 156-166 alfa elektronikai gondjairól tudsz valamit esetleg? vagy ez csak ilyen mendemonda ?
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Amarth
aktív tag
Üdv!
Adott egy 96- os 1.6-os boxermotoros Alfa.A motorjának van egy kicsit olyan hangja,mintha dieseles lenne.Tulaj szerint ez normális.Valóban így van ez? Ha igen,mit érdemes megnézni még rajta?Porfestés Szegeden, rövid határidővel!
-
Prime110
aktív tag
válasz Elektrosokk #1992 üzenetére
Ritka is (már inkább azok használják, akik meg akarják őrizni gyűjtés gyanánt).
A 2.4-es motor ugyanaz a benzines, mint az enyém. Sor 5-ös, 176 LE. Tulajdonképpen egy jó motor, ehhez a kasztnihoz bőven elég dinamikus haladást tud biztosítani. Egyetlen hibája (főleg magas km futásnál), hogy ahhoz, hogy a motor beférjen a kasztniba mindenféle módosítás nélkül ahhoz a meglévő 4 hengeres blokkba fúrták bele az 5. hengert, ezzel lényegében a hengerfal oldalához közelítve a hengereket - a nagy futás okán komolyabb terhelés eseten előfordulhat, hogy a hajtókar "kikönyököl" a blokk oldalán és azzal tulajdonképpen kuka is a motort. De ez inkább csak elhanyagolt motoroknál van így, de előfordulhat.
Amúgy én persze javaslom a 10-12 literes városi és a 8 literes országúti fogyasztása mellett is. Én már 6, lassan 7 éve tankolom!
-
Elektrosokk
addikt
válasz Prime110 #1993 üzenetére
Kösziönöm a választ!
Azt Tudtam hogy kappád van, de valamiért úgy rémlett hogy dízel, ezért nem kérdeztem rá direktbe. Gondolom eleve benzinest akartál venni, de kimondottan ezzel a motorral? A Turbós verzió nem is volt alternatíva ?
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Prime110
aktív tag
válasz Elektrosokk #1994 üzenetére
Dízelben sosem bíztam, olasz az menjen benzinnel, a trágyapermetező-géppel nem tankolok közös kútoszlopról!
Hogy kimondottan ezzel akartam e, az így ebben a formában nem igaz, de nem bántam meg most már. Akkoriban úgy gondoltam, hogy elég a 2.0-es is, de az élet igazolta, hogy 4 személlyel, klímával a 2.0-es motor csak annak tűnik erősnek, aki addig 1.4-esnél nagyobban még életében nem ült! Ott mondjuk egy előzésnél elfogy az erő, nem drasztikusan, de nekem pl ritkán kell visszaváltanom ha arról van szó...
Hogy miért alakult így, hogy nekem 2.4-es lett az nagyon egyszerű, ezt akarta az Olasz Nagykövetség! De tudtommal a főkonzul nem adta alább, neki 3.0-ás V6-os volt, preparált világítási rendszerrel (mint a rendőrautók, tudott figyelmeztető jelzéssel haladni...), persze az azt autót ahogy tudom visszavitték Olaszországba, amikor a lecserélték az egész konzuli flottát A6-osokra..., (na ez aztán a nacionalizmus...), de az enyém még eladható lett, így azt megvette egy jogász, aki viszont kinőtte rövid időn belül a 3 gyerekkel, és így került hozzám. True Story
[ Szerkesztve ]
-
hroberto
veterán
válasz Stylewars_kp #1996 üzenetére
Egyetértünk. Egy 2006-ban szalonból vásárolt Grande Puntóm volt 9 évig 1.3 Multijet (75LE) motorral. Nagyon jó kis autó volt. A cikkben említett jegesedés miatti turbó hiba nálam is előjött. Garanciában cserélték. A mostani MiTo-ban is ez a motor van, de már 90 LE-s. Ha jól tudom a turbón kívül mindenben ugyanaz a két motor.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
sagesz93
addikt
válasz Stylewars_kp #1996 üzenetére
Pont a napokban gondolkodtam, hogy még ilyesmi punto classic használttesztet nem is láttam. Erre itt van
Jöhetne benzinessel is. -
hroberto
veterán
válasz Stylewars_kp #1999 üzenetére
Márciusban. Akkor vettem a MiTo-t.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- 3D nyomtatott versenypályák