Új hozzászólás Aktív témák
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz LaptopSystem #1599 üzenetére
Hello.
Fogyasztás csökkentő guruknak biztos számít valamit...Én nem szeretem. Az ilyen autókba magasabb teherbírású önindítókat szoktak rakni.
Kettős tömegű lendkeréknek mi nem árt? Jóformán minden.
Ha ilyenbe gondolkodsz vegyél nyugodtan, de Én erre nem adnék ki több pénzt esetleg. Nem hiszem, hogy azon a pár mililiteren sok minden múlna. Károsanyag kibocsájtás miatt alkalmazzák ezeket szerintem. -
szőröscica
addikt
válasz Stylewars_kp #1601 üzenetére
Ez így van, nagyobb önindítókat tesznek bele, komolyabb akkut, de nem lennék meglepve, ha a lendkerék is ehhez lenne méretezve. Igazából két dolog miatt jó: egyrészt a gyártónak a fogyasztásmérésre, illetve arra, hogyha állsz a pirosnál, ne okádd tele a várost kipufogógázzal. Szerintem jó dolog.
-
válasz szőröscica #1602 üzenetére
Mondjuk erre szerintem a számlálós piros lámpák a legjobbak. Látod, hogy mennyi időd van és akkor le tudod te is állítani és tudod, hogy mikor kell újraindítani.
-
Cartmenn
tag
válasz NagyTessoka #1593 üzenetére
Ez ilyen? http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/kulso_autofelszereles/optikai_tuning/csr_tuning_morcosito_szemoldok_spoiler_fiat_bravo_1978913684.html Könnyű felrakni?Fényeztetted? Nézem én is ,csak mikor a kocsin néztem a helyét ahová lenne felrakva nem sok helyet láttam.Nem dudorodik ki nagyon?A képen nekem tetszik. köszi
-
NagyTessoka
csendes tag
-
Cartmenn
tag
válasz NagyTessoka #1605 üzenetére
Kép az jó lenne,köszönöm.
-
sagesz93
addikt
válasz sagesz93 #1588 üzenetére
Sziasztok
Nos, úgy érzem most már én is a csoport tagja vagyok, mivel egy olasz autó tulajdonosa lettem!!
Nemrég beszámoltam 1-2 autóról amiket megnéztem, hát ezeket mindet hagytam a franca, várva a jobb példánya(egyik se tűnt atom biztos tuti vételnek), azóta megnéztem jó pár autót, leginkább magánszemélyek által árult kocsikat, amik mindennapi használatból kerültek volna át hozzám, hát 1-2 esetben megdöbbentő volt milyen igénytelenséggel használják az emberek a kocsijaikat.
Már ez alapján kihullott jó pár autó.
No de végül sikerült kifogni az ízlésemnek is igényeimnek megfelelő példányt!!
3x mentem "érte" el 55km-re, de megérte!
Ízelítőként itt van két kép a járműről: [1] [2]Sajnos időhiány miatt nem igazán tudok hétköznap foglalkozni az autóval, így még kiismerni se nagyon tudtam, csak annyit tudok, hogy nagyon bírom ezt a kis tragacsot
[ Szerkesztve ]
-
Winne
nagyúr
válasz sagesz93 #1609 üzenetére
Grat, legyen sok balesetmentes kilométered vele!
Az enyémet amivel vettem, talán uez a felni, jól mutat rajta szerintem ahhoz képest, hogy kicsinek tűnik.
Anno az enyémen:
Szerintem idén erre veszek téli gumit már, nem a lemezre, talán fogja bírni a strapát...
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
sagesz93
addikt
válasz sagesz93 #1609 üzenetére
Alig tudtam megtankolni az új járgányt marha érdekes az egész művelet. Vagy lehet kút függő is?
Masik: egyre jobban zavar a plasztikus, és egy csöppet nyikorgó kuplung pedál. Lehet ezen valahogy javítani?
Meg valami: könyöklőt vett már valaki ebbe a puntoba? Ill uleshuzatot? kormanyt/valtot bebőröztette már valaki? Tapasztalatokra vagyok kíváncsi.
-
nesa
veterán
válasz sagesz93 #1616 üzenetére
Konyoklot ne vegyel bele, hugomeba volt mikor vettuk, nagy orom volt megszabadulni tolle, annyira idegesitett az ovet nemlehetett csak szenvedve becsatoni a kezifek se alt tobbet kezre, szerintem felejtos.
En meg a tipoba se raknek peddig az nagyobb, a masik kocsimba meg olyan van hogy az ulleshez tartozik es lehajthato, de ott nagyon messze van egymastol a 2 elso ulles.Kolegamnak a ladaba is volt ilyen szar agyfaszt kaptam mire bekotottem magam, mert az a szar kurv@ fontos volt bele.
Ulleshuzat egyeni izles kerdese de mar a tipo karpit is olyan hogy 330k es meg a vezeto ulles se feslik total egybe van.
[ Szerkesztve ]
-
Winne
nagyúr
válasz alázógyík #1615 üzenetére
Nagy felette a tér, sztem azért fura. Ezért is dob sokat ezen a fajta Punton az ültetés, de M.o.-ra értelme nincsen az biztos, ráadásul nekem bele is érne szerencsére a gumi, úgyhogy nincs is kísértés.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
SLYM
veterán
na erről tudnék mesélni, volt itthon 2 ültetett BMW is, mikor még tized ennyit vezettünk jó poén volt (igazából lófaszt volt poén). szerintem öcsém még írogatott is a BMW topicba mikor eladó volt egy egyik. csak annyit ezzel kapcsolatban, hogy ha nem akarsz azon agyalni egy kör előtt, hogy most akkor éppen hova tudsz bemenni a kocsival és hova nem, ha pl mennél pestre is, nem csak a kertvárosok jó minőségű útjain közlekedsz, esetleg nincs kedved évente kerékagycsapágy cseréhez, dupla áron gumikat venni, felnit javítgattatni ha ráadásul olyan hülye vagy, hogy 19-es felniket veszel, vagy csak szereted a kényelmet, akkor felejtsd el az ültetést. és akkor az olyan finomságokról, mint amikor koppra ki kell tekerni a kormányt, akkor a gumi beleér a kasztniba már ne is beszéljünk. az meg már csak a bónusz, hogy ha 25 körül vagy, akkor egy ültetéstől az autódat egyből apád vette, ha meg fölötte, akkor a pöcsöd lesz kicsi. MO-on se az emberek mentalitáta, se az utak minősége nem való az ültetett autókhoz, szóval ha valakinek egyáltalán eszébe jut ilyesmi, még akkor is jobban jársz, ha elégeted a rá szánt pénzt, úgy legalább a szopás részét a dolognak megúszod
[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
őstag
válasz sagesz93 #1616 üzenetére
Kattog a pisztoly, mikor teljesen beletoltad a nyílásba?
A Punto kuplung nyikorgását a motortétben lévő kis "könyökre/csatlakozóra" kell fújni.
Valakit kérj meg, hogy nyomkodja a pedált, és látni fogod, hogy mi mozog. Oda kellene fújnod egy kis zsírsprayt. Ha a motorral szemben állsz, akkor a jobboldalt alul/hátul.Üléshuzat szvsz. nagyon tré, bőröztetni a kormányt én a jövőhéten próbálok elmenni Kecskemét mellé Kadafalvára a Fell-Serr Kft.-hez.
-
sagesz93
addikt
-
101Petya
újonc
Én is tervezem ezt a bőrözést,mert a kormányon már kicsit meggyűrődött a cucc
Fiat Bravo T-Jet
-
sagesz93
addikt
Valaki van itt esetleg aki győri, és fix emberhez viszi a kocsiját szervizelni? Valami jó szakembert keresek, sose lehet tudni mikor lesz rá szükség!
Olyan gondom van amúgy az autóval(már a vásárláskor is tudatában voltam), hogy a két első ajtó kattog. Ezzel a problémával küzdött már valaki? Annyira nem zavar, csak hát a tudat... jó lenne ha nem kattogna.
-
nesa
veterán
válasz sagesz93 #1634 üzenetére
amikor nyitod nezd meg az eknel, az az enyhen kupos ureges ek elszokott torni ekkor kattog,nekem mar mind 2 elso ropira tort es kiesett, mivel ilyen kupos ekem nemvolt 6 csavart dugtam bele, ami kicsit szinten lotyog, igy megjobban kattog viszont ez mar nemtud szetesni.
Nemi kenoanyag tudja a tompitani
-
Cartmenn
tag
válasz sagesz93 #1632 üzenetére
Nekem az bravo1-ben is akkor kattogott nyitáskor az ajtó, ha az ajtóhatárolót a karosszériához rögzítő csap törött vagy deformálódott volt--lötyögött a helyén."filléres" dolog olyat kell belerakni nem csavart---mert akkor is kattogni fog.Felfelé kell kiütni--befelé fordítva (ha az ajtóhatároló megy tönkre az ajtó csak úgy lengedezne)
-
Cartmenn
tag
válasz sagesz93 #1634 üzenetére
Ja és mikor az ajtó határolóm(bal odal,csak ez nyílik a legtöbbet) ment tönkre ---úgy emlékszem akkor nem is a "rugózott elem" hanem belül az egyik felfogatásnál tört el--így csak egy csavar fogta--akkor is kegyetlenül kattogott.Bontásból volt 3000ért---csak a bravón az ajtó borítás megbontásával-levételével(ez a melósabb,és vigyázósabb!! a feszegetés miatt) féhető hozzá,kívülről fogja 2 imbuszos csavar.(de vigyázni kell arra mert 2féle képpen is be lehet rakni--mert ha 180fokkal eltérően rakod akkor is bele mennek a csavarok---csak mikor a kasznival kötnéd össze nem illene,nekem elősször rosszul sikerült,nem néztem mikor szétszedtem.Persze ez bravo nem punto ott nem tudom milyen.
-
huszi.gyb
senior tag
Sziasztok!
Múlt hétvégén családunkba került egy Fiat Stilo 1,9JTD 80Le... Eddig úgy tudtam, hogy kettős tömegű lendkerék van benne, de most azt olvastam, hogy csak a 115lovasban van... Tud valaki igazságot szolgáltatni?
Unix szerint van hozzá kettős tömegű...
www.dongosofor.hu
-
sagesz93
addikt
Sziasztok
Lenne egy olyan furcsa észrevételem, hogy akármikor megyek a kis puntómmal, utána ha kiszállok, és kívűl hozzáérek az ajtóhoz, elég emberesen megráz. Ez mindig van, ha megyek vele, majd utána kiszállok és be akarom csukni az ajtót. Miért lehet?
Másik: Ki milyen fejegységet használ a puntójában, hogy lehet a legszebben megoldani? Hogy ne üssön el a műszerfaltól. A hangszórók is érdekelnének, az enyémnek a kalaptartójában van 2 macaudio, nem szólnak rosszul, de nem tetszenek... lehet lecserélném valamire ami jobban illik a kocsihoz, az se baj ha jobban szól
Most a gyári van benne, még ami zavar, hogy ha leállítom az autót, egyből kikapcsol. Nem lehet megoldani, hogy csak akkor kapcsoljon ki, ha kihúzom a kulcsot? (az ignisnél így volt, ezért furcsa, hogy itt meg más, és szerintem így rosszabb.) -
Tonyo
őstag
Sziasztok!
A napokban kipróbáltam egy 1.9 es multijet fiat bravo-t. Sokáig állt, így a kuplung be is ragadt egy kicsit minden kinyomásnál.
A kérdésem az, hogy normális, hogy 2-esben padló gázzal, 2-2300 fordulatnál semmit nem húz? Csak a kis utcában tudtam menni vele, így nem tudom mit csinál 40 felett.
-
Tonyo
őstag
válasz szőröscica #1646 üzenetére
27 ezer van a kocsiban valós, mi lehet a gond? Szervizes srác azt mondta, hogy 3 ezertől kezd a dízel húzni :/
-
szőröscica
addikt
3 ezer felett már inkább kifulladni kezd, nem húzni. Én nem tudom, sok baja lehet, lehet, hogy a sok állástól beállt a turbó geometriája, elképzelhető, hogy a turbónyomásszabályozó szelep nem működik rendesen, stbstb. Menet közben gyári diagnosztikát kellene ráengedni, szakértő segítségével, nem pedig szervizes sráccal.
-
Tonyo
őstag
Köszi szépen! Én se találtam normálisnak, az 1,4 -es benzines focusommal úgy ott hagytam volna...
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- LEGO klub
- Suzuki topik
- Júniusban végre bemutatkozhat az új Gears of War játék
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Politika
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- 3D nyomtatott versenypályák