Új hozzászólás Aktív témák
-
HZSolti
tag
Beszivárogtunk ide is Hooli75 vagyok az indexről.
Te egy igen komoly érv vagy az abortusz mellett.
-
zoo8800
veterán
Ma elkezdtem feldolgozni az index fórumos lemaradásomat. Kár volt: repedő leömlő, nyikorgó féltengely kosár, és még hol van a vége...
rip and tear, until it is done
-
101Petya
újonc
válasz Cartmenn #1349 üzenetére
Ne is mondd! Itt is folyik ezerrel a csatornázás,és hát....sártenger minden felé.Nagyon utálatos!!!
Nekem is fekete a gépem és hát tényleg eléggé csúnya tud lenni ha koszos.De hát minden autó úgy szép ha tiszta Az előző autóm kék volt,na az sem volt jobb semmivel se! Azon is azonnal meglátszott a kosz meg a por....Fiat Bravo T-Jet
-
.:Kristian:.
addikt
Szerintetek ez a cicergés mitől van? Csak egy bizonyos pontnál csinálja, ha nagyon fújatom akkor meg sem szólal. Szerelővel megnézetem ha viszem cseréltetni a vezérlést, de azért jó lenne tudni merre keresgéljek(jünk).
-
alázógyík
őstag
válasz .:Kristian:. #1360 üzenetére
A venti motorját kellene 1 kicsit megkenni.
Ha minden igaz, a kesztyűtartó mögött lesz. -
nesa
veterán
válasz .:Kristian:. #1360 üzenetére
Ez meg nudli, meg gondolom csak hidegen csinalja, ha bemelegszik elmarad a hang, nalam a Tipon is esedekes lesz kiszedni mert hidegen 2. fokozat felett vonyit/visit kell neki 20 perc mire elmarad a vonyitas.
-
RockHaRD
addikt
válasz .:Kristian:. #1360 üzenetére
Nekem is pont a 2-3 között ad ki halk, de éppen idegesítő hangot. Sőt, az utóbbi 1 évben (amióta nálunk van), ki tudja hány terelőmotor halt meg már benne, mert csak fölül fúj levegőt, akárhova is állítjuk
-
Winne
nagyúr
válasz Cartmenn #1358 üzenetére
Az enyém is hasonló szokott lenni, de annál jobb, mikor tavasszal megvan a külső-belső nagytakarítás és az alu megy vissza, akkor látszik a különbség.
Valamelyikőtök használt már gyári alufelnit téligarnitúrának? Mennyire bírná vajon?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
RockHaRD
addikt
Van jó pár féle alu szett a Bravohoz. Ha pl a bicolorra gondolsz, akkor a miénken az előző tulaj tuti azt használta télen is, és nem szerette túlságosan. Ha megkarcolod, akkor szétmarja a só, és mehet a kukába 1 év alatt. Ha nem karcolod meg, akkor csak a lakkot kezdi el marni a só, idővel nagyon ronda lesz. Ez volt a miénkkel, és a szálcsiszolt részt ezért kellett felpolírozni, így viszont télire kiesett, ezért van most a csodás 15 colos lemezfelni.
Polír után egyébként így nézett ki a felni:
De így már tényleg nem szabad télen használni.
[ Szerkesztve ]
-
Winne
nagyúr
válasz RockHaRD #1366 üzenetére
Az enyém nem ilyen "bevonatos", a régiből gondoltam télit csinálni. Most lemezfelnin van a téli kerekem. Vagy azt kellene eladnom és akkor az alura az új gumik egy része meglenne belőle, vagy a régi alut kellene eladni és a lemezre új gumit venni. Nem tudom melyik lenne jobb.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz .:Kristian:. #1360 üzenetére
Szia,
ezt csinálta nekem is. Kitakarítottam a levegő nyílásokat erős szívóképességű ipari porszívóval. Azóta nem csinálja. Tele volt apró kosszal a porgyűjtője a porszívónak. Nagy szervizen meg pollenszűrőtől kezdve minden szűrőt kicseréltem.
-
.:Kristian:.
addikt
Üdv!
Nincs valakinek Bravo 1.4T-jet hez olajteknője? Most lett volna lecserélve a motorolaj, a szerelő kiszedte a leeresztő csavart, viszont vissza már nem megy. Kikopott a menet. Esetleg ötlet, honnan tudnék szerezni? -
alázógyík
őstag
válasz .:Kristian:. #1385 üzenetére
Fiat bontott alkatrész. Fiat autóbontó autóbontás autóbontók autó bontás használt gyári .... Tata-Agostyáni bontó. Cím: 2835 Tata-Agostyán Kossuth u. 22.
06-34-383-254
06-20-927-5418 -
alázógyík
őstag
válasz .:Kristian:. #1385 üzenetére
Van még egy :
-
Louies
tag
Hi all!
Valakinek tapasztalat az alfa 1.9 JTD 8v 16v vel kapcsolatban. Egy ilyen autó megvételét tervezgetem és nem tudom mennyire nyűgösek a dízeléi illetve mire kell oda figyelni.''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
-
SLYM
veterán
alfa 159-el van tapasztalatom. 2 ilyen autó van itthon jelenleg, mindkettő manuális váltóval. 1.9-es (150 ló) és egy 2.4-es (chip nélkül 200 paci). az 1.9 kevés a nagy kasznihoz a sportos vezetéshez, de nyilván elég lesz átlag felhasználásra, csak ne várj tőle nagy csodát, ez a motor arra van, hogy keveset fogyasszon a barom nagy kaszni mellé. 6 alatt el lehet vele járni ha nem nyomod neki. pályán 140-nél eszik 7.5-et, 80-al városon kívül 4.5-4-8 között. 100-al 5.5 körül. ha berakod 6.-ba elkezd 1 literrel többet enni, mert kicsit gyenge a motor a hatodikhoz és 100-nál már jó ha 6.-ba teszed. a 2.4-essel ilyen gond nyilván nincs, de az 7.5-et bepuszil lazán. a 120 lovas 8v-t felejtsd el, túl gyenge, többet is eszik emiatt az autó és azt már egy 1.6-os 100 lovas szívó benzin legyorsulja szerintem. baja egyik motornak sincs az itthoniak közül, de odafigyelünk rájuk, dízeleknek nem árt a törődés
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
válasz zoo8800 #1393 üzenetére
igazából minden attól függ itt is, hogy mennyire nyomod neki. tegnap este pl nem siettem sehova, sikerült is egy 50km-es szakaszra 5-ös fogyasztást produkálni [link]. ennek a fele pest, másik fele országút. de talán ha a városban 1x kaptam pirosat (ismerem az összes lámpát). visszafelé már pályán mentem kb 20 km-ert a végén, így majdnem egy literrel többet evett a gép
[ Szerkesztve ]