Új hozzászólás Aktív témák
-
CYBERIA
őstag
Új Croma kapható már?
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
somodisoma
senior tag
Sziasztok!
tud nekem abban valaki segíteni, hogy megmondja, hogy mi a különbség az alfa 146, és az alfa 146 twinspark között?A Világ IQ-ja állandó, csak egyre többen vagyunk rá!
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz somodisoma #352 üzenetére
A motor. Úgy tudom sima 146-ok boxer motorosak voltak a twinsparkok meg twinsparkok... ennek sem tudom pontosan mi a lényege, kétszer annyi gyertya kell bele az tuti
Feel Good Inc.
-
somodisoma
senior tag
-
RIV
tag
Ha nem is olasz kocsi, de jó móka mire el tudod kötni a verdát!
[link]A titoktartás egy olyan szilárd halmazállapotú anyag, amely alkoholban oldódik.
-
CYBERIA
őstag
válasz _Volkovy_ #356 üzenetére
Miket tudsz! Kösz a felvilágosítást!
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz somodisoma #354 üzenetére
Kaszniban is vannak különbségek még a twinsparkon belül is. 99-ben volt egy kis ráncfelvarrás. Nagyon kedves barátom és egyben kollegám aki itt ül mellettem, pont egy ilyen utolsó szériás 1.6 twinspark 146 tulajdonosa, innen az infók.
A két gyergya meg úgy általában a fejlesztések nem feltétlen az erősség miatt vannak, sokkal inkább, a károsanyag kibocsájtás, tökéletesebb égés és ilyen olyan marketing dolgok miatt vannak.Feel Good Inc.
-
oettinger01
őstag
szervezek egy ph!-s gokart versenyt. ha valakit komolyabban érdekel a dolog:[link]
A széles mosoly titka, VTEC szelep nyitva!
-
venember83
nagyúr
Faj a szivem A japan autos topic szarnyal!!! S ez az olasz meg 360hsz utan meghalt??? Micsoda dolog ez! Valami nincs rendben a vilagunkkal...
-
SzalaiG
addikt
válasz venember83 #362 üzenetére
Nem ismered a 3F-es szabályt? Fiatot, Fordot, Franciát SOHA!
-
venember83
nagyúr
Rossz vagy! Kulonben meg 1 Alfasud tulajdonos mondta, h miert szereti az Alfakat. Eloszor is mert szepek. Masodszor, mert elmeny es izgalom veluk utazni. 1 VW mindig elvisz ahova akarod, de 1 Alfa... Miutan odaersz valahova szepen odamesz es megkoszonod neki, h 1ben celodhoz ertel. Olasz autok szerethetoek, eppen azert mert nem tokeletesek, pont mint az emberek
[Szerkesztve] -
venember83
nagyúr
-
Cxgrav
senior tag
Hali!
Gondoltam rákeresek egy Alfás topicra
Nekem (ill szüleimnek, de szinte csak én vezetem) van egy Alfa Romeo 146 '98as kiadás TSpark motorral.
Ha jól emléxem akkor az egyik 'erősebb' fajta 120LE 1.6
A kocsinak mi vagyunk az első gazdája, sose törtük (kivéve egyszer én, most a nyáron a bal visszapillantónak a tükre eltört de semmi más soha). Nagyon pöpecül karbantartjuk.
Full fekete, most vettem a 7végén zöld helyzetjelzőt bele, nemsokára azok is belesznek szerelve. Mivel a kocsinak nem én vagyok a tulaja, így nagyon nem tudom tuningolni jelenleg, de egyszer az az idő is eljönPicture me Rollin' by 2pac
-
venember83
nagyúr
Ujabb kepek a 8C Competizionerol [link]
-
Gismo
addikt
válasz somodisoma #354 üzenetére
A valamennyivel kevesebb fogyasztás, simább járás és erősebb motor az értelme a TwinSparknak! meg a baromi jó hang!
-
Gismo
addikt
válasz venember83 #362 üzenetére
Dehogyneem!
Csak kicsit vhogy hanyagoltam a PH-t! -
Gismo
addikt
válasz venember83 #364 üzenetére
íígy van!
-
blueMerle
veterán
Egy 6 évs, 1.2 -es 2. típusú 5 ajtós Puntóval beszállok én is a klubba
-
Gismo
addikt
válasz venember83 #367 üzenetére
Számomra még kicsit szokni kell a formát, de azthiszem meg fog tetszeni ez a forma is!
Jelenlegi szerelmeim: 145QV, 156facelift,166facelift, 159kombi és BRERAAA! de asszem hamarosan ezis bekerül a listába! -
Pompi
MODERÁTOR
Én 2000 óta vagyok ''klubbtag''
Akkor vásároltam egy új Punto 2 HLX-et (3 ajtós) 2005-ben pedig ezt egy 2002-es Fiat Stilo-ra (1.6 Sport) cseréltem.
Örülök, hogy kicsit feléledt ez a topicFeel Good Inc.
-
george11
senior tag
Énis FIAT-os vagyok, de nem bántam meg...
Előtte egy Civic-em volt, amit ugyan nagyon szerettem , de kb. olyan masszív, mint egy swift, és annyi kényelmet is nyújt, de cserébe rohadt a két hátsó sárvédő
Váltottam olaszra. Fiat Bravo 1,8 GT lett az ''áldozat''. Most harmadik éve van meg)amúgy ''96-os az autó).
Mikor megvettem, akkor kapott egy nagyszervízt(szíjak, görgők,szűrők, vízpumpa). Azóta csak tankolnom kell, egy árva csavarhoz nem kellett nyúlni. Télen-nyáron pöccre indul, és veszettül tud menni. Hátránya a viszonylag nagy fogyasztás (télen városban 11 liter, és akkor óvatosan járok).
Egyszó, mint száz, egy percig sem bántam meg ezt a gépet, mert olcsón kaptam egy olyan autót, amiben minden benne van, megfizethető, és megbízható is.
Ui.: azt tudtátok, hogy a Bravo/Brava-t az a Chris Bangle gyerek tervezte, mint a mostani BMW-ket? (csak akkor még volt ízlése is )"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
Gismo
addikt
Noh olasz fanok, hozzuk fel a topicot!
-
Gismo
addikt
Az új Fiat Croma magyarországi forgalmazásáról nem tud vki vmi használható infót?
-
Gismo
addikt
No gyűljenek az Alfa, Fiat,Ferrari,Lancia,Lamborghini,Maserati... tulajok ide!
-
blueMerle
veterán
Na igen, csak egy 6 éves Saabot nem kapsz meg 1,3 milkóért, ezt az említett Opelt pedig a tulaj ennyiért adná el, ami szvsz nagyon jó ár, ráadásul szinte VADIÚJ állapotban van, monhdtani zísrúj, mindig fullszerviz, ismerem elég jól a tulajt. Azt mondta, amint megveszi az új autóját (vmilyen Land Rover mert az ipse terepen melozik) azonnal eladja nekem. Minden nap azt lesem hogy mikor veszi meg az új autótját, mer akkor repulök megvenni az Opelt
-
commanDOS
senior tag
válasz blueMerle #386 üzenetére
Kár, hogy az olasz autók nem a megbízhatóságukról híresek, mert egy alfát sokkal inkább tudnék szeretni, mint v.mi megbízható, precíz, de hideg és fantáziátlan, lélekölő német autót.
Bár a Golf II. nálam bejön, annyira egyszerű az egész, hogy más már különleges
Viszont egy Alfa 155 minden vágyam, imádom a kocka autókat és ez a dög annyia agresszívan néz ki, hogy feláll a szőr a hátamon, gyönyörű. Hátha még a strapát is bírná és nemis rohadna... de nemlehet egyszerre mindentKihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)
-
Gismo
addikt
válasz commanDOS #387 üzenetére
1.Hát akkor kikell hogy ábrándítsalak... ugyanis semmivel sem megbízhatatlanabbak mint a hasonló korú társaik, csak tudod 1 Alfánál sokkal jobban számít az előélet mint egy Astránál, Golfnál... s a másik ami még igen fontos, a rendszeres minőségi szervíz és a Selénia olaj! Ha valaki azér vesz autót hogy agyatlanul széttapossa, amit esetleg kevésbé bír mint német, japán társaik és aztán leszarozza a márkát, akkor az az ember vállon fölül igen szegény! Ezért is alakult ki magyarországon a negatív közvélemény a márkát illetően, ugyanis többnyire nincs pénz a szervízre s aztán csodálkoznak h szétesik az autó!
2.Tényleg gyönyörűen néz ki a 155-ös, az összkerekes verzió egy turbós motorral még megy is mint a szemét! A rohadással kapcsolatban pedig tágranyílt szemekkel csodálkozva fexem ágyikómban, ugyanis a 155-145-146 azok a típusok, amikből nem találsz rohadófélben lévőt.
[Szerkesztve] -
blueMerle
veterán
Gismo és CommanDOS, nagyon köszönöm a sok jókívánságot, amint meglesz, azonnal jelzem. Egyébként a családban van még egy Panda -ráadásul az én nevemen, ergó az én autóm, szóval azért teljes egészében nem szállok ki a klubból.
Imserösnek chip-tuningos 156-os Alfája van, szép is meg jó is, de nekem valahogy nem jön be. -
-
commanDOS
senior tag
Hát nemtudom...sz.tem ez nem csak magyar vélemény, másrészt meg minden autó meghal előbb-utóbb ha a szart is kihajtják belőle és tény, hogy az alfákat hajtják, mert élmény vezetni meg csak sportkocsi vagy mifene, törik is őket szépszámmal. Ne érts félre, mint mondtam külcsínre imádom az olasz gépeket (lancia meg alfa főleg), és biztosan jól is mennek, vezetési élményről meg ne is beszéljünk, de kizárt dolognak tartom, hogy lenne olyan megbízható, mint egy japán vagy német. Az elektronika az achilles sarka mindegyiknek, pedig állítólag némelyikben Bosch rendszer van, némelyikben meg Magneti Marelli. Ha csak idegesítő kis apróságok lennének ezek a hibák, akkor nem lenne semmi baj, de ilyen, mint, hogy az elektronika neadja a kulcsot és se gyújtás se semmi, vagy kaszni szanaszét rohadása, mármár legenda. sok rémtörténetet hallottam. Bár nemtudom, hogy alfáéknál is mikor szoktak rá a galvanizálásra. Láttam már néhány fiatot szarrá porladni, lehetetlen helyeken, tetanusz mérgezést kaptam, ahogy ránéztem. A korai japánok is rohadnak, sőt némelyik német márka is élen van benne (egyes bimmerek pl.) VW-ből meg főleg a régebbiek voltak jók, a mostaniak már filozófiában se közelítik meg és igenis van velük gond szép számmal.
De még, aki szereti őket és ilyenje is van, azis leismeri, hogy nem egyszerű rendben tartani, viszont megéri.
Állítólag úgy szabad venni, ha már a főbb tipikus gondok kijöttek, lehetőleg nem rohad és akkor rákölteni némi pénzt, rendbe rakatni, akkor valszeg évekig nem lesz baja. (vagy kitudja)Kihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)
-
Gismo
addikt
válasz commanDOS #392 üzenetére
Az elektronikáról csak annyit érdemes tudni, hogy BOSCH van mindben, a német autók java részében meg Magneti Marelli. Hálistennek a 159/Brera modellekkel az Alfa visszatért saját nemzetiségű elektronikájának beépítésére.
Ha engem kérdezel, sztem lehet h a Bosch direkt adott el az olaszoknak instabil elektronikát, ezzel is csökkentve a konkurrensek számát, akivel ha ugyanilyen szép de megbízhatóbb autókat csinálnának mint ők( azaz a németek) akkor felse tudná venni a versenyt!
Szerintem ezekkel az apróbb hibákkal is szerethetőbb autók az olaszok mint a német japán arctalan formátlan semmilyen autók! (De ez az én véleményem...)
Ami a rohadást illeti asszem a 145/146/155-ös szériától kezdve szoktak rá olaszék a normális alvázvédelemre. Azóta nincs is velük baj ien szempontból!
[Szerkesztve] -
george11
senior tag
Akkor az enyém a kivétel
Minden elektromos kütyü Hitachi rajta/benne.
A megbízhatóságról meg annyit, hogy többinyire legenda ez is.
Dolgoztam 5 évet VW/Audi/Seat szervízben (szerelőként is), és tudnék mesélni dolgokat ...
Talán a japán gépek azok, amik megbízhatósága kiemelkedik, de azok közül sem mind.
A rohadás téma is megváltozott már rég.
Aki ezt állítja, az nézzen meg egy Opelt(nem a legújabbakat, hanem az 5-8 éve futó gépeket). Mindegyik rohad.
Aztán meg kell nézni meg egy 5-8 éves Fiatot/Alfát ... nem fog rozsdásat találni/hacsak nem volt törve és gányul javítva/"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
george11
senior tag
A koreai kocsikkal szerintem sosem volt baj, legalábbis motorikusan/elektronikában.
A többi dolgot meg gyorsan kinövik a gyártók.
A VW/merci meg no comment ... (itt nem a tömegmodellkre gondolok, mert azok viszonylag jók, de pl egy VW Tuareg, vagy Phaeton, esetleg SEL Merci, hát az vicc kategória, az új S6-al együtt... 3 hónapos S6 komplett váltó+hátsó difi csere, Touareg V10 TDI komplett(!!!) motorcsere, és még lehetne sorolni)
Nyilván az is közrejátszik, hogy ezek a modellek eléggé extémek, de az áruk is az, szóval elvárható lenne egy 30millás géptől, hogy ne hulljon darabokra.
Mondjuk, ha belegondolok, akkor az olasz csúcsmodellek is széthullanak pl.: Delta Integrale, 155 Q4, stb.
De az Opel sem kivétel az összkeres turbós Calibra/Vecra elvétve találni olyat, amin jó az összkerékhajtás.
Ahol már az extremitás határa van súrolgatva, ott a japánok verhetetlenek egyenlőre."5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
Gismo
addikt
válasz george11 #396 üzenetére
Egyik havernak van egy ősrégi Hyundai Excell nah az még valami katasztrófális minőségű, összevissza csilingel, aztán ha nagynehezen beindul akkor 5 percig nem nyúlhatsz a gázhoz vagy lefullad... meg ááá szóval az totál KO! nemtom h azzal lehetne-e még tenni vmit?
Ilyen rémsztorikat hallottam énis a német csúcsmodellekről meg úgy általában is hogy egyre szervízigényesebbek, s naggyon gáznak tartom!
Opel fronton a Bertone Coupe-ról és az új OPC-kről mi a véleményed?
Olasz fronton meg például a 147-156GTA-ról? Azok talán már nem annyira szétesősek, bár pont a 147 és 156 az ami elég kényes darabok voltak!
Ha esetleg van infód a Lancia Lybráról az is érdekel, nagyon teccik!
1ébként sztem meg pont azért kuriózum karban tartani 1 szétesősebb autót is, hogy azzal győzhesd le a japán autókat. (itt most főként a gyorsulási versenyekre gondolok, pl egy összkerekes calival tolod le a hondákat bmw-ket a fenébe akkor én azt jobban tudom értékelni mintha 1 mittomén skyline-al tennéd ugyanezt) -
george11
senior tag
Az alfákat drága szerivzelni, de nem kicsit ez tény.
Ellenben, semmivel sem jobbak a Fiat/Lancia-nál, csak kicsit spotosabb a hangvétele a dolgonak, és gyönyörűek kívül-belül
Az Opel-ek jó autók, az OPC-k különösen, de amíg olyan a belterük amilyen most, és amilyen volt, addig nálam szóba sem jöhet, mert valami hervasztó beleülni
A gyorsuláson meg nem a japán autókat kell leverni, mert ahol a civic-ek, integrák indulnak, az csak amolyan ''vicc'' kategória. Ez nem lekezelés(tényleg nem), de azért egy igazi drag az nem ott kezdődik, ahol ilyesmi autókkal labdába lehet rúgni. Arról nem is beszélve, hogy egy összkerekes autót nem kéne egy első/hátsókerekeshez hasonlítani.
Az összkerekes Calibra próbálkozzon egy S2/S4 Audival, vagy akár egy régi Lancia Delta Integrale-al, vagy egy összekerekes Golf3 VR6-al.
Ezek a magyar gyorsulái versenyek szórakoztatóak, de gyakorlatilag ennyi. Van pár ember akik komolyan veszik(és minden tiszteletem az övék), de a java része az csak a világítósablakspriccelős, műanyagtuningos-spotlégszűrős civic-astra GSi kategória ....
Nincs azokkal sem baj, csak nem tudom mi keresnivalója van egy versenyen Anno énis voltam a Civiccel a ringen gyorsulni. Hát mit nem mondjak, nem volt valami egetrengető élmény 200 méter 112Km/h, 10,8sec ... ha ez versenytempó, akkor nemszóltam, de ezt a szintet hozza egy újabb diesel merci is
Annak örülnék, ha több épített autó lenne, de ahhoz meg rengeteg pénz kell"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
Gismo
addikt
válasz george11 #398 üzenetére
Én szeretek ilyen gyorsulási versenyekre is kijárni,mert ígyis sokkal jobb mint a semmi!
Hálistennek egyre többen vannak azok akik komolyan veszik a versenyt s jó gépek készülnek és indulnak!
Nekem semmi bajom azokkal a kékledes ablakspricnis müanyagtúnerekkel, mert ugye valahol elkell kezdeni, csak az a gáz ha ott meg is áll a tuningolás, és azt tartja gizdának!
És tutod ezzel a sportléxűrős Astra GSI-s Civic-es kategóriáva llehet becsalogatni az utcáról a nézőket és a versenyző kedvű emberkéket, akik csak kiváncsiságból mennek 1-2 hosszt hogy kiváncsiságukat kielégítve megtudják, hogy milyen időt megy a kocsijuk!
Ha csak sugárhajtású épített drag autók mehetnének a versenyeken akkor asszem sokan halnának éhen a szervező gárdából! Szórakozásnak mindenféleképpen jó! -
Gismo
addikt
Elértük a 400-at!