Új hozzászólás Aktív témák
-
Gismo
addikt
Nekem is 2 hónapja kapta meg a kicsi Coupe az ugyanilyen Brembo hátsó tárcsákat és hozzávaló Brembo betéteket. Elég jó cucc. Már csak a nyikorgós csikorgós első Jurid garnitúrát kellene lecserélni.
Pl: ha 200-ról állok meg 0-ra, mert mondjuk piros lámpát kapok, akkor állítólag szikrázik az első fékem és belilul a tárcsa (kb 15000km van az első fékszettben) -
Hego
tag
Sziasztok!
Fiat Grande Punto vásárlásnál mire kell figyelni? Egy 1.2-es vagy 1.4-es benzines a cél.
Köszi!
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
zoo8800
veterán
Üdv.
Szerintem legfőképp arra, hogy nehogy az 1.2-es motorral vedd meg.
Olyan túl sok típushibáját nem ismerem, de pl. a digitklímának a terelőmotorjai szeretnek eltörni, ez jó alkualap.
A bőrkormány gyakran málik, ezért a kopott kormány nem feltétlenül jelent csillió km-t. A felhasznált "bőr" minősége változó, az egyik bírja, a másik nem.
Tegnap volt egy cikk a totalcar-on a Grandéról, fusd végig.Jah igen, az Index fórumon van topik, ott is érdemes szétnézni
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
aphra2
aktív tag
válasz zoo8800 #1212 üzenetére
Winne: benzines, és pont a szine miatt szerettem belé , élőben jobb mint a képen.
zoo8800: ne viccelődjünk kérem .... 1.4 16V 6 sebesség sportcsomagos ami csak optika, 17-es felni , abarth küszöb + tetőszárny.
Már néztem ültetőrugót 20-ért van stilo.,, és 16-ért bravo II-es, még agyalok , mert középen a váltótartóbak nagyon lent van így is .
Lehet röhögni ,... kb 2 hete van meg , és tegnap szólt a gyerek , hogy van benne CD tár is.
A kesztyűtartó felett van még egy ajtó , de olyan minha a múszerfal fix része lenne , eszembe se jutott , hogy az nyilik felfeleProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
zoo8800
veterán
Én tuti nem ültetném, de hát ízlések és pofonok...
Pár képet tölthetnél még fel róla, mert szép vasApropó, mai rémtettem:
Friss tárcsa + betét előre. A franc beléje, mert a betét még bírta volna úgy 2 évig, de a tárcsa már a minimumon volt. Még jó, hogy nemrég megmértemrip and tear, until it is done
-
Winne
nagyúr
-
aphra2
aktív tag
válasz zoo8800 #1214 üzenetére
Képek majd később, most szétkaptam a belsejét, mert nem a legtisztább volt, és a porszívó se fér oda mindehol, egy alapos tisztításon esik át.Meg van 1-2 olajfolyás is , ami számomra elfogadhatatlan, mert csakacsakacsaka porszáraz motor
A régi betéteket ha nem voltak félrekopva, meg elrohadva, és még van rajta bőven, akkor simán visszarakhatod egy síkbacsiszolás után,....úgyis kifizetted mindet nem ? ...az újakat ráérsz később koptatni.
Remélem az új tárcsa-betét párosból legalább az egyik brembo ,.. ha nem akkor szégyeld magad , állj a sarokba és tarts önvizsgálatot....bűnbánatot
Feloldozást csak más gyártó fúrt, mart, hornyolt tárcsája adhat , ill EBC betétWinne: A stilo 17-es uborkaszeletelős felni minden fiaton jól mutat , nem csoda ha tetszett , de láttam már punyeszt 16-os stilo gyárival is , az is adja sztem.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
zoo8800
veterán
Háát, nálam sokáig bírja egy fék, az új betét (Textar) tuti kibírja vagy 4 évig, de inkább még tovább. Amíg megvan a kocsi, ezzel már nem lesz gondom. A kopásjelző miatt a régi betéttel pedig 1-2 éven belül megszólalt volna a kocsi, hogy baj van
Júliusban voltam egy elég nagy kört az Alpokban, még a kopott tárcsákat sem sikerült megsütni. Jó nekem a sima tárcsa isrip and tear, until it is done
-
Winne
nagyúr
Találkoztatok már olyannal, hogy az autó random pillanatokban elkezd felpörögni, majd normalizálódik a fordulatszám? Pár pillanat az egész, nem tudom mitől lehet.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
-
aphra2
aktív tag
Nálam menetközbe csinálta , fékeztem , és mintha valaki tolt volna hátulról, a motor adta a gázt, volt is meglepi hirtelen , kuplung ki és akkor láttam , hogy az alapjárat 3000 rpm, mindez piroslámpánál elsőként a sorban
Később rájöttem , hogy néhány gázfröccs , és akkor volt mikor visszaesett.
Viszont a kuplun csúszás , vagy hogy a motor adja magától a gázt az két külön dolog , azt azért valahogy elkéne határolni egymástól.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Geller72
veterán
Egy kis sztorizgatás, ha nem bánjátok.
A szokásos előítéleteknek köszönhetően nagyjából mindig is kerültem az olasz kocsikat. Legjobban a Fiatot.
Soha nem vettem volna. Többnyire külföldre járok, baromi sokat, messze - oda is sok km-et. Majdnem mindig dízelem volt. Történt, hogy éppen kocsi nélkül voltam és akartam egyet venni, ezért előre betáraztam címekből, és útra keltünk. A cél egy közepes méretű motorral szerelt diesel lett volna, vagy (elsősorban) Japán, vagy Német. Azaz legalább kétezer, vagy 2.2-es. Hogy most miért nem az lett, azt hagyjuk. A lényeg, hogy nem akartam sem kis köbcentis, sem benzines autót, kiváltképp Fiatot nem. erre mit vettem, Egy Fiat Punto 1.1 Sole-t. Mondhatnánk, hogy milyen ökör voltam, sőt a barátaim (is) meglepődtek rendesen, amikor hazaállítottam vele. Nem akartam drága autót venni, szar helyen lakunk most ide elég egy olyan kocsi is, amit nem sajnálok. Hogy miért vettem egyes puntót kis köbcentivel? Mert mérlegeltem. Igaz, utólag. És kurvára nem bántam meg. Ez egy 99-es, galvanizált kasztnis kocsi, amiből adódóan abszolút egy rozsda foltot nem találtam rajta. A motor pöpec, annak ellenére, hogy ilyen pici, minimum meglepő, hogy milyen erős még hegynek is. Tempózni is tud, simán mentem vele GPS szerint 160-at. Felénk meglehetősen ismerem az utat és eléggé meg szoktam lepni vele sokkal komolyabb kocsikat. A fogyasztását nem tudom 6 fölé vinni és ez nem duma. Nem terelem amúgy, 100 környékén megyek vele, ahogy én látom, azt nagyon kedveli. Így a fogyi megáll öt lityinél. Most komolyan. Ha lenne egy jó dizelem, az sem enne kevesebbet. És mivel most nálunk 380 ft a benzin, nincs miről beszélni. A kötelező gyakorlatokon kívül azt kellett cserélnem, ami nálam ért meg y cserére. Fékdobok, betétek, kézifék kötél, kipufogó rendszer. Ennyi. 124 ezer km-el vettem. 11 ezret raktam bele és semmi gondom nem volt vele. Amilyen kicsi kívülről, belül annyira zavaróan nagy a hely. Négy felnőtt komolyan kényelmesen tud benne utazni. A csomagtartója ahhoz bőven elég, hogy egy nagy bevásárlást le tudjak bonyolítani vele. De ha az ülést előredöntöm, olyan lesz, mint egy kisteher. . komplett konyhai tálalót, gardróbot hoztam vele haza fillérekből. Nagyon kellemesen csalódtam benne. Ha ez ilyet tud 55 lóban szép lehet az "egykettes" 80 lóval...
Gondolom én.
Nézegettem (nézegetem) a HGT-ket is, de egy picit félek tőlük. Ennek ellenére még mindig lehet, hogy jobb és olcsóbb alternatíva, mint egy 20 éves Honda, ami nem állna meg ennyiből, mint ez amennyiért megkapom gyári állapotban. De azt a verziót sem vetettem el.
A GT is teszik, de eléggé lelakottak és öregek vannak a piacon.
Kint, az AVIS gépkocsikölcsönzőtől bérelt (talán) 3 hengeres, új turbós puntót vezettem..hááát. Inkább hagyjuk. Na, az ami soha nem kellene. Százszor inkább egy egyes puntó... Második kocsi lenne, az utazóautó szerepére még nem találtam megfelelő autót.
Béke veletek. -
gzbotii
veterán
Sziasztok.
Kezdtem szemezni egy Alfa 147-essel. Olvastam, hogy vannak azért típushibák, főleg elektronika.
Az lenne kérdésem, mennyibe kerülne egy ilyen, 10-12 éves autó karbantartása (egy Opel, VW-hez képest, pl) ?
Egyetemista vagyok, szóval lehet nem futná minden hónapban 15.000 Ft karbantartásraWhen every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
gzbotii
veterán
Ahogy olvastam használt teszteket, elég költséges. Jönne olyan dolgok, amik 50.000Ft-ba kerülnek, és ezek normális, fogyó alkatrészek. Plusz típushibák. Pedig szép autó
[link]ja, és én is facelift utánit vennék, sokkal jobban néz az ki.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
L4mie
veterán
válasz gzbotii #1232 üzenetére
Igen, olvastam, népítéletet is nézegetem, olajat szereti, na meg silencerek /vagy hogy kell írni/ gyorsan mennek szét.
Régi mondás, hogy az alfa vagy a szerelőnél áll vagy a garázsba, de a családban volt egy 156 most van egy MiTo és egyikkel se volt soha komoly probléma. Nem tudom mitől függ, Luigi mennyi olivapálinkát ivott reggel vagy fene tudja...Használtan nézem már egy ideje őket, meg a grande puntokat de a 147 valahogy jobban megfog. speciel bőrt nem szeretnék, szöveten meg amit eddig láttam számomra jó áron olyan szintű kopások voltak 160k km-re írva, hogy a 16 éves astránk körberöhögi.
Amúgy szörnyű és eléggé kétségbeejtő érzés, hogy ennyire nem értek a kocsikhoz [/OFF]Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
L4mie
veterán
válasz zoo8800 #1234 üzenetére
Látod nem beolvastam valamit ennek és beégett így.
Valami a futóműben, lengéscsillapító körül*szilentek re gondoltam
** [link] de legalább utána is olvasok, ha már így égetem magam legközelebb ne forduljon elő
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
zoo8800
veterán
szilent
vagy szilentblokk, ua.ami azt illeti, jópár szilent van a futóműben, elöl 2*4, hátul 2*6 szilent csak a lengőkaroknak. Ezen felül a toronyszilentek, a stabilizátorrúd szilentjei, és talán az első gátlók alján is van...
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Geller72
veterán
Lenne egy kérdésem. 1-es punto. Csináltuk a fékeket az egyik öreg szakival és éjszakára, hogy nyugodtan tudjon aludni, (. Megértem az öreget, nem akartam vele vitatkozni) levette az akkusarut. Megcsináltuk, visszatettük, eljöttem. Azóta olyat csinál, hogy miután felment nagyjából üzemi hőfokra, addig van fűtésem, utána viszont nincs. Ma volt a csúcs, amikor este hazafele jöttem, ugyanezt adta elő azzal a különbséggel, hogy mire hazaértem, felgyulladt a hőfok lámpa, hogy túlmelegedett a víz éppen, mikor hazaértem. Leállítottam és hallottam, ahogy fortyog a víz. Hiába tekertem fel a fűtést és indítottam el a ventit fullon, csak hideget fújt. Lehet e összefüggés? Valamint eddig a hűtőventzi is ment, ha lassan jöttem fel a hegyre, most az sem kapcsolt be. Ötlet?
-
zoo8800
veterán
-
őstag
-
őstag
már nagyon várjuk,sok sok idő telt el amióta a 159-es gyártását befejezték!
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
őstag
na mind1 is pár évet úgyis várni kell rá,hogy elérhető számomra megfizethető áron legyen
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
Winne
nagyúr
válasz LaptopSystem #1242 üzenetére
Az Alfánál általában nem a külsővel van gond az is biztos.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
őstag
-
őstag
válasz LaptopSystem #1246 üzenetére
ja és egy Alfát sem láttam az út mellett lerobbanva 9 év alatt amióta Olasz autó fan vagyok, Német autót na inkább hagyjuk annál inkább
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
Winne
nagyúr
válasz LaptopSystem #1247 üzenetére
Ez a statisztika sajnos nem mérvadó, mert németből sokkal több van az utakon, de jól hangzik.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!