Új hozzászólás Aktív témák
-
hroberto
veterán
válasz alázógyík #1902 üzenetére
Sajnos még nem. A három részegység tartalma felment a Grande ECU-ra, viszont a processzor nem egyforma , és emiatt nem működik, de még dolgozik rajta.
Közben egy ismerősöm aki olasz autókkal foglalkozik pont kinn van, és próbál keresni megfelelő ECU-t, de nem sok sikerrel eddig.
Meg még felhajtottam egyet viszont az már újabb, EURO5-ös motorvezérlő. De azt mondta a szerelő, hogy megnézi, hátha...
A legutolsó lehetőség a Fiat márkaszerviz. 280 000 HUF...Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
F_Zolee
veterán
Hello
Csak elgondolkoztam, hogy mennyire éri meg manapság Brava-t venni? Egyik "álmom" lenne de idővel már csak lefingott darabot kapni.
-
Prime110
aktív tag
válasz F_Zolee #1906 üzenetére
Idővel? Szerintem már zömmel most is azok vannak - akinek meg szintén "álom" azok nem adják el.
Maga a konstrukció nem rossz, ha nem rohad akkor elmegy egy darabig. A formája tulajdonképpen "örök" (nekem is tetszettek), az alkatrész homogén a Bravo-Brava-Marea-Punto tengelyen rengeteg a lehetőség, soha nem lesz alkatrész-hiány.Nekem "álom" kategóriában egy Fiat Coupe 2,4 lenne a "játszósautó" a Kappa-m mellé, bár az még rosszabb helyzetben van, hiszen számottevően kevesebbet gyártottak belőle, így jót kifogni még nehezebb - tyúkólra, meg betegágyra nyilván ne vágyon...!
-
sagesz93
addikt
Sziasztok
A fiat punto classicomba szeretnék előre olyan izzokat tenni, amiknek a színe nem sárgás, hanem kicsit a mai trendeket követi. Az osram night breakert néztem, szabad ilyet venni? A helyzet jelző világítás ha jól gondolom ettol még nem valtozik? Gondolom kell egy H1 és egy H7 páros is?
Rám fér egy kis fejtagitas, köszi előre is
[ Szerkesztve ]
-
Prime110
aktív tag
válasz sagesz93 #1908 üzenetére
Persze, hogy szabad, nekem is volt olyanom, most momentán nincs rá szükségem ezért sima izzóval megyek. Szerintem a NB előnye az a fajta országutazós autókázásnál van, ahol az út szélét is nagyon fontos látni egy részeg kerékpáros miatt mondjuk.
A helyzetjelző az egy külön izzó, nem kell cserélni, H1-H7 ha minden forrás cserélni akarsz akkor persze.
Egyébként ha nem reflektorral mész azt nem kell feltétlen cserélni, jó fénye van anélkül is, de mindenki a pénztárcája szerint válasszon.[ Szerkesztve ]
-
Prime110
aktív tag
válasz F_Zolee #1909 üzenetére
Az nekem már gyanús. Ha valaki el akarja adni, akkor a beltér nagyon fontos. Kívülről neki lehet állni egy polírozókoronggal is, kis hozzáértéssel pár óra alatt szalon állapotot hozol ki távolról, de a kormányt vagy a nap-szívott belteret és a szakadt ülést nem tünteted el ilyen baromi egyszerűen - illetve de, cserélsz mindent, de akkor meg már nem akarod eladni!
-
Prime110
aktív tag
válasz F_Zolee #1912 üzenetére
Kívülről tényleg patika, sehol egy horpadás, vagy parkolási horzsolás. És hát távol álljon tőlem bármilyen üzletet rontani, de ha a fél futómű fel lett újítva (jó, ezek nem nagy tételek (lengőkar + stabilizátor + lengéscsillapító (még egy Monroe is 6 pénz / darab a többi pedig tényleg aprópénz), a kipufogó sem olyan nagy valami (20-40 között van ha leömlőtől dobog mindent cseréltek), de mondjuk a vezérlés már kicsit drágább, plusz munkadíj, mondjuk ráment úgy egy lepedő meg némi apró, csak amit leírtak (jah + a felni gumival...), de bennem akkor is ott motoszkál, hogy ha el akarom adni, akkor max kiganézom aztán Isten hozzád... de nem költök rá ennyit, ami nyilván beleépül némileg a vételárba is...
Na meg a motortér, mintha hetente mosnák, csak azt nem tudom, minek...
-
F_Zolee
veterán
válasz Prime110 #1913 üzenetére
Ha valóban igaz minden amit leírt akkor kb hozzá se kellene nyúlni a következő műszakiig. Bár azt már nem írja meddig érvényes. Ha nem kamuzik akkor nem baj, hogy ennyi mindent lecserélt rajta. Kevés az ennyire törődő tulaj.
Ha megtehetném én is ilyen patyolat állapotban tartanám a motorteret, mert bármit kell belenyúlni máris tiszta kosz lesz az ember...
-
sagesz93
addikt
válasz Prime110 #1910 üzenetére
Nekem az lenne a lényeg, hogy a helyzetjelzőnek is olyan fénye legyen. Nem tudom, ehhez milyen foglalatú izzó kell. ezt néztem, meg hozzá a H7 foglalatú NB-t. Nem értem a H1-H7 dolgot sem, hogyan van.
-
Prime110
aktív tag
válasz sagesz93 #1916 üzenetére
A különböző foglalatok jelzőszáma.
A "H" azt jelenti, hogy halogén izzó. Az autóba épített lámpa fajtája határozza meg az izzó típusát is. A H4-es izzó duplaszálas, azaz egy izzóban van a tompított és a távolsági fény izzószála is. A többi(H1;H3;H7) már csak egy izzószálat tartalmaz.
Amit linkeltél az gyárilag is jó hozzá a W5W típus. -
Prime110
aktív tag
válasz alázógyík #1915 üzenetére
Na de ennyire? Erről enni lehet kábé.
Én nem vagyok - sajnos - ilyen rendes gazda. Karban tartom a kocsim, minden megvan rajta csinálva, de valahogy a motorhoz nem nyúlok. Jelenleg amúgy is kábé így néz ki:
A legnagyobb bajom, hogy egyszer lefújattam a szelepfedelet, de valószínű átb*sztak, mert mint látszik, úgy pereg le a festék, mint a kisangyal. Gondolkodtam, hogy smirdlivel nekiállok és levakarom az egészet. A csupasz fém is jobb látvány, mint ez, de ehhez sosem jutottam el. Valószínű ezért néz ki így a motortér, mert ha felnyitom akkor ezt a csúnya lepergett festéket látom ezért nem motivál semmi arra, hogy enni lehessen a motorról...
most augusztusban megy a kocsi amúgy is nagy-generálra (új vezérlés, klíma-kompresszor, szervó-motor, hűtés - ezek mind cserélve lesznek utolsó szériás Lancia-Alfa alkatrészekre) és az ilyenkor szokásosak a műszaki előtt.[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz Prime110 #1917 üzenetére
Köszi szépen az infót, ez nagyon sokat segített! Akkor a W5W tuti kell, és a H1-H7 páros, hogy mindegyik olyan legyen amilyet akarok? Mindenhol mást olvasok a puntóval kapcsolatban, de leginkább azt látom, hogy H1-H7 kell nekem hozzá. Azt nem értem, hogy melyik a tompított, melyik a refi.
-
Prime110
aktív tag
válasz Stylewars_kp #1921 üzenetére
Köszönöm, de messze van a jótól, sajnos.
Van egy elképzelésem, hogy miként lenne "méltó" (tudom, hülye egy szó), hogy teljesen passzoljon az autóhoz. Ennek csak egyik része a szelepfedél újrafényezése (de ahogy ezt leírtam még kora délután eszembe is jutott, hogy ezt azért nem egy nagy et was megcsinálni, vagy megcsináltatni, úgyhogy a héten lehet újra is fújatom)Van pár cső, amit cserélni is kell(ene), beszerelés előtt áll egy új klíma-kompresszor, egy új klíma + levegőhűtő összeépítve, ha ott már bontunk, akkor jönnek ugye az új szíjak, görgők, akarok egy új Alfa 166-os kiegyenlítő-tartályt, az ékszíjat takaró műanyagot kis tálcát is cserélném - és még pár apróság - és ezek tényleg nem tételek, csak mindezt összevadászni az ország különböző pontjairól, hát ilyenkor elgondolkodik az ember, hogy tényleg érdemes e ilyen "öreg" olaszt tartani - persze, megéri, csak kompromisszumokkal
-
SLYM
veterán
válasz Prime110 #1913 üzenetére
a legtöbben nem gondolkoznak ezen szerintem. ha elkap az érzés, hogy kéne egy új kocsi, akkor keresgélsz 1-2 hetet, aztán ha jön egy olyan ami tetszik, akkor megveszed. (jó ezt lehet árnyalni, amikor összejön a pénz, vagy jön a jó idő, stb, de a legtöbb embernél ez így van). kb senki se nézi mi mikor volt cserélve, mert mindenki akkor cserél ki valamit a szűrőkön meg az olajon kívül, amikor valami baja lesz. ha pl 2 hónappal az eladás (mikor veszed az újat, nyilván eladod a régit) előtt kellett kerékagycsapágyat cserélni, akkor az új lesz, ha aksit fél éve kellett, akkor az is, de ennyi. szóval szerintem, ha az épp aktuális állapota jó a kocsinak, akkor a kocsi jó, senki se áll neki csak azért mert mondjuk a lengőkarokban már van 100.000, akkor kicserélni azokat érted. szóval eladás mindenki csak kiganézza a gépet és ennyi. senki se csinál mást. kár is ezt várni akkor, amikor elméssz használt autót venni az új ár negyedéért, meg abban reménykedni, hogy ezért a pénzért új alkatrészekkel kapod az autót
[ Szerkesztve ]
-
Prime110
aktív tag
Na pont ezt mondom én is, hogy legyen az új tulaj nyűgje - megvette, hadd vigye - így van új barátnővel, feleséggel és persze autóval is.
De van erre szép ellenpélda is, pl egyik haverom, van pár kocsija, mindet árulja, mert mindig kell neki valami új. de olyan maximalista, hogy nem adja EL úgy, hogy ne lenne körbepolírozva a kocsi, legalább 2x. Ha 3 napot áll a kocsi a szabadban megy és mosatja - beteg állat, mondtam már neki, hogy a gatyája rámegy ezekre de nem érdekli, merthogy legyen minden patika állapotú.
Én mondjuk anno úgy vettem, hogy hónapokig vadásztam. Nem kellett elkapkodni, céges kocsim volt, tudtam, hogy hobbi-autónak lesz véve. Akkor nagyobb is volt a választék a Kappa-ból mint manapság értelemszerűen. Aztán meglett a kiszemelt, 3x mentem el megnézni ugyanazt, aztán jött egy hónap lauf, szabadságolások, ilyesmi, aztán tudomásomra jutott, hogy valaki más is kinézte a vasat és akkor éreztem, hogy az a pillanat az, amikor meg kell venni. Másnap nálam volt az autó, két napra rá névre írva állt a házunk előtt.
Én nem kapkodtam el, E36-os talicskát vesznek emberek 1 hét gondolkodás után, nem olasz autót!
-
SLYM
veterán
válasz Prime110 #1924 üzenetére
én az első kocsimat apámtól kaptam, (1.3 swift), azt úgy sikerült eladnia (beszámíttatnia), hogy majdnem tele volt a tank, egy 250.000-es kocsinál az nem rossz extra . szóval tényleg ki lehet fogni.
a jó vételekhez (több rossz vételünk volt, mint jó szerintem), de volt köztük jó is, kereken 4 éves alfa 159 1.9 JTDM 150 LE, 18.000 km, gazdag idősebb arctól (első tulaj, szervizszámlák, ahova fényezésre vitte, mert rácsukta a garázsajtót) 3 milláért. 1-2 napja volt fent a hirdetés már hívták is ráadásul, 3.2-ért hirdette, de 3-ig lement. azóta 70.000 km, 2.5 év alatt a szűrők+olajokon kívül egy aksicsere kellett. ennyi
[ Szerkesztve ]
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz Prime110 #1922 üzenetére
Én ezzel úgy vagyok amúgy, hogy jobban szeretem ha nem csillog mint Salamon töke...állandóan suvikszolni kinek van ideje...
Azt se szeretem ha tiszta retyó az autó. Van az a természetes egyensúly szerintem ebben is.
Van olyan ismerősöm akinek 2002 óta van autója és kétszer ha lemosta, de van ellentettje is aki állandóan fényezi meg polírozza, csillog a műszerfal mint a baka bakancsa.Eladás előtt illik kivillázni a ganét a kocsiból szó se róla, de Én úgy vettem az autót, hogy a tulajnak még ideje se volt kitakarítani, az az igazi, látja az ember, hogy no mivel is áll szembe. Porszívót nem szerette, de mosva az volt. Kivéve télen, hátsó rúgók rozsdásak, nemrégiben tavasszal az elsők el is törtek. Hátsótól is tartok, hogy elpattan. Főleg, hogy most műszakikor rakattam rá vonóhorgot.
Na srácok ez még megér egy misét...gondolám Én és kis családom, hogy veszünk vonóhorgot a kis Puntóra úgy is közeleg a műszaki ideje meg kéregessen a fene mindig horgos autót. Csak leszedhető horgot lehet felrakni most már...itt indult, ezért drágább is volt kb 5 rugóval a horog. Oké megvettük aztán szól a szerelő, hogy sztoj ez már nem lada, hogy majd rákössük a hátsó lámpára az elektronikát oszt joccaka', venni kellett egy canbus jeladót is 15 ropiért. Oké, felrakta öröm bódogta'g! Műszakira begurulunk csont nélkül átmegy majd felírja egy jegyzőkönyvbe, hogy sikeres a vizsga, majd kérdőre vonom, hogy "hát a matrica+forgalmiba beírás főnök?". Okmányirodába be, új forgalmi 6 ezer + matrica 500 Ft. Alapból nincs hely ahova beírhatná azt, hogy vonóhorgos lett az autó...na ez a bürokrácia!
-
Prime110
aktív tag
válasz Stylewars_kp #1927 üzenetére
A suvickolás hagyján, nekem az a bajom, hogy patika tisztán az autó MINDEN hibáját látom!
Tegnapi kép, csak mint érdekesség nem hivalkodás.
Ebből a szögből is látni, hogy a sárvédőn van egy lepattant festéknyom, hogy a bal hátsó ajtón van egy húzás a sárvédőn is van egy elég nagy leválás és ezek csak amik távolról A jobb oldalán is van mit javítani, a hűtőmaszk kamu krómja már lekopott a műanyagról és kábé napestig tudnám sorolni, hogy ilyenkor mi mindent ki nem szúrok. Persze együtt lehet ezzel élni, csak hát na, ha az ember olasz autót vesz akkor legalább legyen stílusa ahhoz is, hogy tisztán tartsa azt. Jó, ennyire talán 3x volt kinyalva, mint most, amióta 6 éve nálam van. -
g4bb3r
tag
Sziasztok,
Alfa 156-al kapcsoltban .. nézeget sok autót most pl Alfa 156-ost is és közben találtam egy ilyet:
sajnos se népitéletben se sehol nem találok ezzel a tipussal kapcsolatban infót.. esetleg itt ült már valaki ilyenben? A 156-os is tetszik de ez még jobban a magasítás miatt..
-
zoo8800
veterán
-
g4bb3r
tag
esetleg alfás szerelőt tudtok BP-en akihez el lehet vinni kocsit átnézetni stb? Köszi
-
zoo8800
veterán
Nincs velük tapasztalatom, de régebben sok jót hallottam az Alfa Szamosiról.
rip and tear, until it is done
-
Prime110
aktív tag
Azt nem csodálom, mert ahhoz képest, hogy mennyi 156-os szaladgál ezek a Crosswagon-ok olyanok, mint a fehér hollók. Biztos jó kis vas, az Audi Allroad-nak szánták ellenfélként, de hát tudjuk mi lett a sorsa azoknak az olasz nagyvasaknak, amik német prémium közelébe akartam menni...
-
g4bb3r
tag
-
g4bb3r
tag
válasz .:Kristian:. #1936 üzenetére
köszi bár elég valószinű, hogy a kereskedő nem fog oda kibumlizni velem, privát eladó talán... ezzel is szemezgetek.
bár a fekete jobban tetszik de ha tényleg elvégezte a tulaj ezeket a szervizeket akkor még jó is lehet...
-
Prime110
aktív tag
De gondolom nekik az e36 jobb esetben e46 maga az űberautó, nem igaz? Az 1,6-os varrógép hanggal és teljesítménnyel...
Amúgy tényleg, ez a "3F törvény" még vagy 100 év mire kikopik a fejekből. Ne felejtsük el, hogy 1980-ban a japán pont egyenlő volt a gagyi szarral, amit az olaszok is megkapnak (na persze nem annyiszor, mint a franciák ).
Én azt mondom, aki olaszt akar, az vegyen azt, de vigyázni kell, mert lelke van MINDNEK! És aki ezt nem tartja észben azok szajkózzák legtöbbet ezt a 3F-dolgot. Ismerek olyat, aki agyig kicserélt a Kappa-jában, de egy métert nem tudott az autójával menni, mert az _autó_ nem akart. El is lett adva - állítólag most már hibátlanul teljesít.
Tudom olyan kicsit, mint a Transformers első része, de abban is elhangzik, hogy valójában az autó választja a sofőrt és van is benne valami.
Egy átvizsgálás meg egy próbakör nem a világ, csak jó szakival menjél oda, aki mondjuk meghallja, hogy esetleg kerepel a szervó-szivattyú - nekem igen, de a mai napig nem hallom csak szerelő cimborám mondja mindig, hogy nyüszít már nagyon. Na ilyen kaliberű ismerőssel érdemes menni, szvsz.
-
g4bb3r
tag
válasz Prime110 #1939 üzenetére
Én se hiszek ezekben, sok boldog francia autó ill ford tulaj ismerősöm van. Egy autovezető oktató ismerős csak puntokkal oktat mert mindent kibirnak szerinte
Egy haver nagyon vágyott 159-es Alfára de lebeszélték róla a "haverok".. most elégedett Mazda 6 tulajdonos de szerintem még kacsingat az alfákra azóta is
Sokféle autót nézegetek mert egy kategórián belül keresek inkább, de már t..m tele van a túlárazott német autókkal.. japókat is néztem érdekes hogy ami onnan közel áll a szivemhez az pont a 156-ra hasonlitó Honda Accourd Tourer
Mindbe bele kell ülnöm h el tudjam dönteni.. de mikor megláttam a 156sw-t kivül belül nagyon megtetszett árban se rossz , szóval le fogom csekkolni.. Kicsit tartok tőle, h kicsi méretre de beleülök aztán kiderül.. Sajnos szakit nem tudok vinni csak egy ex nepper ismerőst aztán ha jónak tünik akkor el kell vinni szerelőhöz megemelni alánézni etc. Sajnos őt nem tudom kirángatni. Ez van.
-
ACAB95
tag
Üdv
Autóvásárlás előtt állok, a keresést leszűkítettem Fiat Marea 1.9 JTD -re. Megbízható autók? A 77 vagy a 81kw a jobb? Mennyi a reális fogyasztása? Köszönöm"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
Prime110
aktív tag
Nem döntött rosszul, a Mazda 6 nem egy rossz konstrukció, lehet is látni százával az utakon ,tehát csak jó. Itt nálunk az egyik kereskedésben 8 Mazda 6 áll egymás mellett, tehát az igény is megvan rá, csak ami jópofa formájú volt mára már olcsó tömegcikké silányult, de igásló, nem lesz vele baja...
Na, de egy 159-ről lemondani egy Mazda 6-ért?! Na, nem, azt soha! Mint itt fentebb írtam, az a kocsi öregedni is szépen fog, még 10 év múlva is élmény lesz ránézni és menni vele, a Mazda 6 sem csúnya, de nem egy 159.
Ez a Crosswagon nem rossz, ha tényleg vigyáztak rá akkor minden esély megvan rá, hogy elnyeri a tetszésed. Nem "tucatalfa", éppen a ritkasága miatt. Beférni biztos be fogsz, max magad mögött nem tudnál beférni. Na de ki ül maga mögött vezetés közben, ugye?
-
Prime110
aktív tag
Hát azon túl, hogy öreg, mint a országút szerintem sok baj nincs vele.
Ez az 1,9JTD az egyik, ha nem a legjobb motorja a Fiatnak, kábé a világból kimegy ha ennyi év alatt nem pusztították le. Azt vedd figyelembe, hogy a legfiatalabb (!) Marea is 12 éves ezzel a motorral...
A 105 LE-t gyártották 2003-ig, korban inkább ez javasolt, mert a 110 LE-t 3 évvel korábban befejezték és hát az a +3 év az sokat számít(hat). -
g4bb3r
tag
válasz Prime110 #1942 üzenetére
Valamennyire az is szempont hogy rajtam kivül még 3ember elférjen néha én meg 195cm vagyok he he. Kiprobaltam egy haver G Astrájában, hogy beállítottam magamnak a vezetőülést aztán megpróbáltam beülni magam mögé.. ha én nem is de egy átlag ember elfért volna..
Részben azért is kell a jármű, hogy szülőket hurcolásszam szóval valamennyi hely azért kell.. többek közt ezért is merült fel a crosswagon, kicsit magasabb így könnyebb az ősöknek talán bekászálódni..
-
Prime110
aktív tag
Érthető, szerintem nem lesz gond, 4 emberrel annak jónak kell lennie, de próbálni kell.
Mondjuk engem a kappa elkényelmesített, én magam mögé 192 centimmel még beférek, úgy, hogy van 3 centi a térdemnek, de mindazt úgy, hogy a vezetőülés egyébként mondjuk úgy 55-60 fokosra van hátradöntve , én tespedek a fotel-ülésekben, de ez nem mérvadó, ez a 166-osaban van még meg ugyanígy, más Alfa-ban, így a 156-osban sajnos nem. -
Land
veterán
válasz Prime110 #1942 üzenetére
Nézegettem én is a Mazda 6-ost autó vásárlás előtt. Ültem is 1-2 db 2005-ös facelift előttiben és olyan semmi extra belülről. Kívülről nem rossz. Na de a 159 kívül-belül köröket ver rá.
Persze a legtöbb autót veri a 159 nálam kívül belül... Valóban pár év múlva sem fog rútnak számítani, nem lesz vele szégyen bárhova is beállítani.
Végül nem tudtam ellent mondani a kísértésnek és egy 159 Sw-vel szaladgálunk barátnőmmel felváltva.Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
g4bb3r
tag
válasz Prime110 #1945 üzenetére
Egyébként az mennyire városi legenda amivel azok riogatják az embert akik le akarnak beszélni az alfáról..
Állandó elektromos bajok etc? Nekem nics alfás ismerősöm, a netet bújva (népitélet, autonavigator, fórumok) meg kb ugyanannyi a panasz mint bármilyen más tipusra.. utaznék rensszeresen hosszú távokat külföldre nem szeretném ha valahol féluton rakoncátlankodna
-
zoo8800
veterán
Biztos van némi alapja, de főleg városi legenda. Csak egyszer ragadjon rá egy márkára valami probléma, és pár hülye évtizedekig azt fogja szajkózni. Olvass bele a Milyen autót vegyek topikba. A Mazdák most kivétel nélkül mind rohadnak, mert az első 3-asok közt voltak ilyen gondok.
Apropó, nekem a Bravoval volt már bajom, de egyszer sem elektronikus probléma volt. (klíma, féltengely)rip and tear, until it is done
-
Prime110
aktív tag
Ez kábé az egy milliárd dolláros kérdés!
Mint minden legendának ennek is megvan valahol az alapja, lásd nem sokkal feljebb pl a japán példát is.Én a magam oldaláról tudok nyilatkozni. A Kappa-ban minden ami elektromos az BOSCH (tehát német), a légtömeg-mérőtől a fényszórókon át a generátorig bezáróan minden a németektől van, de a klíma-kompresszorom pl. DENSO (tehát japán), vagyis ha a példádat nézem akkor én a németeket előbb kell, hogy szidjam, mint az olaszokat. De az embere ugye alapvetően nem ilyen, hanem felszínes, ergo: olasz=szar, pedig az olaszok max. a karosszériát adják meg a belteret az én kocsim kapcsán.
Én azt tudom mondani, hogy nekem ha volt benne benzin elektromos hiba miatt nem állt meg! Az igaz, hogy az enyém durván megkímélt példány volt mikor megvettem (konzuli autó volt az olasz nagykövetségen) de volt törve 2x is, egyszer a konzul, egyszer én zúztam szét, de mindkétszer meg lett csinálva és elektromos hibának nyoma sincs - van más baja, ezt nem vitatom, de az inkább az én trehányságom miatt alakult így.
Haveromnak volt Bravo-ja, kuplungon kívül SEMMIT nem cserélt rajta 10 év alatt amíg nála volt, porladt a kormányborítás meg minden, de ment. És egy ismerősömnek is Punto-ja van, éppen rohad, mert törve volt de rosszul rakták össze, de az sem elektromos gond, azzal nincs baj.
Szóval én a szűk környezetemben lévő olasz tulajdonosoktól sem hallottam soha ilyet. Sőt, az én szerelőm, aki szintén "kappazott", na nála előbb könyökölt ki a hajtókar a motor oldalán, minthogy elektromos hiba miatt elszálljon bármi is.
De ugyanakkor aláírom, ha valakinek voltak rossz tapasztalatai, de azt ilyenkor tényleg nem szabad elfelejteni, hogy egyetlen autó sem homogén alkatrészben. Ha belegondolunk olyan, hogy "német" vagy "olasz" vagy "francia" az nincs is, itt Európán belül szerintem minden konszern szövetkezett már mindenkivel. Japán kilóg kicsit a sorból, de ez földrajzilag érthető is.
Számomra a mai napig a legnagyobb rejtély, hogy miként állhatott össze a Fiat a PSA-val akkor, amikor egyáltalán eszükbe jutott, hogy közös padlólemezen utazó, egyterű kisbuszokat fognak gyártani (nyíltan a VW ellen)? Ekkor születtek ezek a csodás Fiat Ulysee, Lancia Zeta, Peugeeot 806 "tyúkólak" na mert itt aztán mindenki azt tette bele, amit csak tudott adni a közös vállalkozásba, és a francia elektronika az nem egy német Bosch, csak ezek elhitték, hogy az lehet.
-
g4bb3r
tag
Nagyon jól hangzik ez a minden le volt szervizelve dolog, de hogy lehet ezt leellenőrizni, hogy valóban megtörtént e? Szerelő meg tudja állapítani?
Ez elég tuti vételnek tünik ha tényleg minden meg lett csinálva.. (kár hogy nem fekete, 17es gyári felnivel már rohannék érte) .
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban