Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
Az új autókkal szemben komoly környezetvédelmi és biztonsági előírások vannak érvényben az EU-ban, ezért nem lehet eladni itt olyan filléres szarokat, amiket pl. Ázsiában igen. Hidd el, nem akarnál Te egy 3500 eurós új autóban utazni.
Egy nyugat-európai lakás árához képest már nem is drága egy autó.
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
válasz szőröscica #1551 üzenetére
én tényleg nem is akarnék, de vannak azért szép számmal akik igen. lehet, hogy jobb az állapotuk minden tekintetben, mint a 15 éves corsa-knak és suzukiknak, szóval én speciel ettől nem tartanék. nagy előny, hogy a javításra nem kell költeni egy új kocsinál. volt egy cikk a totalcaron, ahol valaki összeadogatta, hogy mennyibe került neki ténylegesen az új, a 4 és a 8 éves kocsija (ugyanaz a kocsi), elég meglepő lett az eredmény, nem sokkal volt drágább a teljesen új a 8 évesnél. persze azt gyorsan hozzá is tenném, hogy volt baja a gépnek rendesen "öreg" korára
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
szerk:
azt elfelejtettem odaírni, ha valakinek nem lenne tiszta, hogy az értékvesztés is benne van természetesen ezekben az összehasonlításokban. illetve a lakásos példára kitérve csak annyit jegyeznék meg, hogy oké, de a kocsihoz mint kategóriához közelebb álló laptop, telefon és orrszőrnyíró pedig külföldön is ugyanannyiba kerül, vagy olcsóbb, mint nálunk. tehát a leginkább távol eső dolog esett ki a lakásárakkal, (erre utólag rájöttem, hogy rossz példa volt). még egy kis apróság: nem arról van szó egyébként, hogy mennyire drága is egy autó valójában, hanem, hogy ma MO-on több autó fogy az 1 millás ársávban, mint a 2 millásban és még sem lehet 1 milláért új autót venni. miközben ha mondjuk telefonokból a 30000-es sávban fogy a legtöbb, akkor ott annyiért is kapsz újat, sőt, 3000 forintért is újat lehet venni. szóval konkrétan ezen a magyar piacon lenne nagy szükség olcsóbb új autókra
[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
őstag
Nekünk a Bravo T-jet mellett van egy dizli Grande Punto is. 7 éves múlt, 2db alkatrészt kellett cserélni, amit nem tekinthetünk kopónak. A gar. lejárta után 1 hónappal az ablaktörlő motor, 12K volt egy bontott postával, ill. a múlthéten egy vízpumpa, mert elkezdett nyikorogni. Az új Dolz 9K volt.
Ennyi volt, amit pluszba kellett költeni rá a szokásos olajak/szűrők mellett. -
-
SLYM
veterán
válasz Stylewars_kp #1558 üzenetére
előny a női tulaj... ez azon dolgok egyike, amit soha életemben nem értettem. elég sokat vezetek és lehet, hogy egy hülye paraszt vagyok, aki mer általánosítani, de a női sofőrök között rengeteg a fos vezető, ami nyilván nem tesz jót az autónak. motort melegíteni én még nőt, mióta élek nem láttam, parkoláskor huszonöt jobbra-balra kormány ráncigálás egy helyben bejátszik, egy férfi elvből nem csinál ilyet, ha elbassza a parkolást, akkor úgy hagyja és kiszáll. sebességi fokozat nem megfelelő megválasztása is divat náluk, ilyenek. ráadásul nem értenek hozzá, csak használják a gépet, ami megint nem egy plusz érzésem szerint, nem divat náluk az autó babusgatása (persze ez csak az én véleményem)
[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz Stylewars_kp #1558 üzenetére
Volt 1-2 furcsa momentum. A képeken a vezető ülés nem volt kiszakadva, élőben viszont már kicsit ki volt kezdve(nem zavart volna) / a bal első ajtón látszódott a karcolás, nem is lett volna gond, élőben viszont alkoholos filctollal(!!) át volt húzva az egész csík, így még idétlenebbül nézett ki az egész.
Elöl hátul horpadások, gittelve is volt a jobb hátsó keréknél, elől a két lámpából "folyt a víz", full pára, lökhárító megrepedve/megtörve, motorháztetőnél az egész elejénél a vonalak össze-vissza, tehát szégyenletes állapotban volt. A motor jónak tűnt, illetve a belső is nagyon patent volt. De ez így nem oké.nagyon bánom, hogy a másik győri autót amit linkeltem úgy tároltam el, hogy majd esetleg ha ez a fekete nem jó akkor felhívom, azt a hírdetést már levették
[ Szerkesztve ]
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz sagesz93 #1560 üzenetére
Ez durva. Ez rengeteg dologra ad magyarázatot. Sajnálom, hogy így alakult.
Igazi nepper trükköket vetet be! Lehet a motor is szépen le volt mosva meg tele volt adalékozva, hogy ne csörömpöljön.Találkoztam ilyennel. Cimborám vett egy neppertől autót. Fiat punto 2 1.7 jtd. kékbe. Jajj, de szíp jajj de jó! Csudás fényezés. Szép enteriőr. A motor mint egy svájci óra. Dízel létére ép, hogy kerepelt...
Aztán ahogy teltek bele a kilóméterek egyre zajosabb lett az órája alapján 120 ezret futott autó. Könnyezett az olaj. Első kocsimosás után lekerült a vakszolás. Itt egy karc ott egy nagy mattulás. Pereg a lakk. Belső ami eddig szép volt a kormányról lefeslett a ráfújt műbőr tákolmány. Pedálok leestek... Mint egy horror filmbe!!!Be a Fiat szervizbe ahol közölték, hogy kétszerese van benne. Motor dobós, mert lekvár benne az olaj. Hengerfejes, gát mindjárt átszakad és egybe f*ssa magát az olaj a vízzel. Fényezése nem eredeti mint kiderült, alapból fehér volt. Adatlekérés után kiderült, hogy totálkárossá nyilvánították Itáliánóba! Behozták, itt összehányták aztán ki a piacra! A többi már történelem...
-
.:Kristian:.
addikt
Bravo 1.4T-jet osztóköre valóban 4x100? Kézikönyv ezt írja, bár kicsit furcsállom, azt hittem ez is 4x98-as mint a többi.
-
alázógyík
őstag
válasz .:Kristian:. #1562 üzenetére
Az 4X98, a Grande osztóköre 4X100.
-
Verus
senior tag
Sziasztok!
Segítségetekre lenne szükségem, hátha valaki találkozott már hasonlóval (tudom, senki sem távgyógyító).
Egy Punto-ról lenne szó (2005, 1.2, 8V). A napokban vettem észre, hogy valami hátul mintha nyikorogna. Jobbról és hátulról jön a hang. Magán az autón mást nem veszek észre és nem is mindig hallani ezt, de nem tudom mihez kötni a nyikorgást (nem függ össze sebességgel, kátyúkkal, rosszabb útburkolattal stb.). Kicsit idegesít. Valaki?
Az angyal olyan, mint a gyémánt. Nem lehet csinálni, csak találni. És nincs két egyforma a világon.
-
alázógyík
őstag
válasz .:Kristian:. #1564 üzenetére
-
101Petya
újonc
válasz .:Kristian:. #1564 üzenetére
Érdekes.....meg az is hogy 12x1,5-ös csavart ír a kerékhez.....én úgy tudom hogy 12x1,25-ös.
Fiat Bravo T-Jet
-
Verus
senior tag
-
sagesz93
addikt
sziasztok
nos a múltkori kudarc után most ismét meg tudtam nézni egy autót/punto 2, 2002-es, 5ajtós/ a hétvégén, ez határozottan jobb bőrben volt, 1 érdekesség/furcsaság volt, a motornak elég mély hangja volt, mint amikor kifúj a kipufogó. Az eladó szerint valóban itt a bibi, a motor utáni kipufogó rezonátor csövel mondta, 6 ezer forintos alkatrész árat mondott. Ez helytálló lehet szerintetek? Sajnos jobban nem tudom leírni a problémát.
Másik: a kuplungot marha keménynek éreztem(egy suzuki ignis után), először azt hittem a fékpedált taposom. Ez így normális? -
nesa
veterán
válasz sagesz93 #1574 üzenetére
Gondolom a flexi cso fuj ki, nem is baj ha kicsereled utanna nagyon sokaig nem lesz vele gond.
meretfuggo hogy mibe kerul cirka 5k- 20k ig
[ Szerkesztve ]
-
őstag
sziasztok
lehet már tudni valamit,hogy az új alfa mikor érkezik?
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
#24060160
törölt tag
Üdv,
Volt hasonló problémám Puntóval, szintén nyikorgó hang hátulról.
A ludas a hátsó lámpa rögzítő csavarja volt, belülről lehet hozzáférni, egy kis kör alakú műanyag fedőlemezt kell lepattintani hozzá.Egyébként én nem vagyok egy indulatos ember, de ez a hang annyira idegesített, hogy már félreálltam az M1-en, hogy felgyújtsam a kocsit, a kollegám beszélt le végül, aki mellettem ült
-
SLYM
veterán
sokan nem izgulják túl a dolgokat, ahogy pl én se teszem hasonló esetben. nálam pl a motiváció nincs meg kopott váltógombot cseréltetni, pedig filléres tétel. a telefonom hátlapja is karcos már, majd annyival olcsóbban adom el. szerintem nem kell messzemenő következtetést levonni ezekből, a totalcar cikkek miatt sokan már a használtautóra feltöltött képek minőségéből, az eladó kertje szépségéből, meg az autó tisztaságából közetkeztetnek lassan, hogy milyen is az autó. ami azért valljuk be kezd nevetséges lenni
[ Szerkesztve ]
-
Stylewars_kp
senior tag
válasz sagesz93 #1574 üzenetére
Szia,
hát igen, ez az autóvásárlás ilyen bicikli! Gázolajos 1.7 TD vagy 1.1?
Hány kilóméter van benne az óra szerint? Lehet ám, hogy a leömlőnél éget ki a tömítés. Az már zsebbenyúlósabb. Feküdj alá...egyből meglátod, hogy ha a flexi cső az.
Ez a "kemény" a kuplung nagyon relatív. Szuzikba amúgy is nagyon puha a kuplung. Próbáld ki az autót. Ha nagyon lent fog (főleg hátramenet kapcsolásakor) és recseg akkor gyanús, hogy a végén jár. Az se túl olcsó. Ha tényleg olyan kemény mint a fék akkor tényleg gáz van!
Nepper árulja? És mennyit kér érte?
-
sagesz93
addikt
válasz Stylewars_kp #1585 üzenetére
Úgylátszik komolyabb beszámolót igényel a történet.
Ő lenne az autó[link]
Nos, ma voltunk a kollegámmal megnézni ismét a kocsit(aki ugyebár autó/kamionszerelő).
Az a verdikt, hogy az autónak tényleg a flexi cső a baja, esetleg még egy helyen a kipuff kifúj. Törött biztos nem volt, nagyon szép egyenes vonalai vannak, gyári fújás van rajta, csak a bal első sárvédőn és a motorháztetőn lehetett újra fújva, a motorháztető javításáról vannak is képek, az éle volt elrohadva.
Két karosszériai hiba van az autón, az egyik bal elől a kerék mögött egy apró horpadás, javítható, nem tűnik vészesnek, illetve hátul a jobb hátsó kerék előtt egy apró meghúzás, itt jobban lejött a festék, de abszolút nem gáz.
A motor hideg indítás után nagyon szépen jár, nem füstöl nem csörög nem kopog nem folyat, 129 ezer van benne óra szerint. Osztrákból van a kocsi, magánszemélytől(az eladó is magánszemélyként árulja, már 2 puntót is behozott saját célra, ill. többet el is adott), kb 7 évre visszamenőleg az összes számla benne van, illetve szervízkönyvben is vannak bejegyzések. Az utolsó 3 műszaki vizsga papírja is megvan, rajta kilóméter állással, ami alapján teljesen hihető a kilóméterállás.
A belső tér is abszolút alátámasztja a futásteljesítményt, sehol, de tényleg sehol egy szakadás, kopás, vagy bármi.
Kollégám még annyit tett hozzá a sztorihoz, azt vette észre, hogy az autó elején alul a fenéklemez, vagy hogy hívják le van festve, javítva van, ott hozzányúltak. Ebből még nem derül ki mi történt vele, lehet rohadás, vagy valahogy megnyomták. Máshol nem látszik javítás nyoma. Illetve az én észrevételem a kemény kuplung, még nem volt próbaút az autóval, majd esetleg az alatt kiderül mennyire esélyes, hogy cserés.
Ahol tart jelenleg az ügy, hogy a kollegám intézne hozzá egy aknát, ahol át lehetne nézni az alját, illetve én ajánlottam egy 320ezres vételárat, ez van átgondolás alatt. láttam az eredeti adásvételit is, 1 hónapja történt, 950euróért
Mi a véleményetek?[ Szerkesztve ]
-
sagesz93
addikt
válasz szőröscica #1587 üzenetére
Ennek a példánynak a kormánya szenzációsan újszerű, feltűnően rücsis. De a bőrözés szerintem is nagyon jó dolog lenne, illetve a váltógombot is természetesebb anyagra cserélném annál, amilyen gyárilag.
Kalkulálgattam, minden ügyintézés kb 130-150 ezerbe kerülne. Akkor még teljesítmény adó, biztosítás, és az esetleges javítások lennének hátra, az meg ugye előre nehezebben kalkulálható. -
lorcsi
veterán
Ilyen csreket én is nagyon nehezen hozok össze (a hátsó ablaktörlővel is kinlodom egy ideje
De masfel evig neztem a ha.hu-t, olyan 20-25 autot biztos megneztem a környező megyékben es nagyon sokat segített a TC cikk, sok igazat talaltam benne a valósággal
Biztos van kivétel, de szerintem nem erre kell alapozni a vásárláskor
Jpl tudni mennyi kupec árul autókat... -
101Petya
újonc
válasz NagyTessoka #1593 üzenetére
Halihó! Pofás lett!! Honnan lehet ilyen szemöldököt szerválni és mennyiért vesztegetik...ha nem titok?
Fiat Bravo T-Jet
-
Winne
nagyúr
válasz NagyTessoka #1593 üzenetére
Frankón néz ki! Nagy Feró az anyósülésen hh rákerült a képre?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
footy
addikt
válasz NagyTessoka #1593 üzenetére
-
őstag
sziasztok
lenne egy kérdésem
ez a Start stop rendszer mennyire megbízható,nem károsítja a motort hosszabb távon?értem én ez alatt,hogy városban a lámpáknál állandóan leáll ,majd újra indul a motor persze ki lehet kapcsolni,de mégisha van ilyen irányú vélemény azt szívesen meghallgatom
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
footy
addikt
válasz LaptopSystem #1599 üzenetére
Nekem meg csak berautokban volt start-stop, altalaban kikapcsoltam, mert valamiert nem biztam benne, pedig mikor be volt kapcsolva hiba nelkul mukodott. Mind diesel mind benzines autonal.
Egyebkent nem mindig allitja le az elektronika a motort. Kulonbozo felteteleknek kell teljesulni, ugy mint motor homerseklete, akkumlator toltottsege, stb.
A lendkereknek nem feltetlenul tesz jot a gyakori inditas es az inditomotor sem biztos hogy az auto teljes eletcuklusa alatt kitart, de ezen kivul en nem latok veszelyt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- Telekom mobilszolgáltatások
- Exkluzív órák
- Villanyszerelés
- Milyen switch-et vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- GoPro Topic
- Steam Trade (csak csere!)
- További aktív témák...
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000