Új hozzászólás Aktív témák

  • Allbundy

    tag

    válasz Steady74 #719 üzenetére

    Egy kicsit ezekről a váltásokról:
    A mai fékeknek, -akár közúton, akár versenypályán- nincs szükségük segítségre. Önállóan is tudják blokkolni bármelyik/mindegyik kereket ;) Tehát motorfékre nincs szükség. Nem is ezért váltunk vissza féktávon, hanem egyéb hasznok miatt. A fordulatszám megfelelő értéken tartása a kigyorsítás miatt fontos, sokat segít a megfelelő fokozat használata a sebesség megbecsülésében, nekem plusz jó ritmust ad az egész féktávnak.

    A legjobbak/tapasztaltak leginkább a visszaváltás időzítésével oldják meg a gondokat, a gázfröccs is segít, plusz azzal a difi üzemmódját is befolyásolhatod. Van aki folyamatos pici tartott gázzal oldja meg, ez persze erős szokást igényel.

    Néhány autót ugyan ki lehet nyírni eszetlen kuplung nélküli visszaváltással Race07-ben is, de ez nem jellemző, főleg a WTCC/STCC autókra nem.

    Javasolnám kipróbálásra a visszaváltás nélküli fékezést. Meglepően hatékony, valószínűleg jobban tudunk koncentrálnia fékerő adagolására. Persze ekkor más fékerőeloszlás szükséges, és persze autokuplung is bekapcs.

Új hozzászólás Aktív témák