Új hozzászólás Aktív témák

  • Edem25

    tag

    válasz Csöbronit #8906 üzenetére

    Ezt a hitboxot nem értem mert ezt mindig elmondják a semi prok ,hogy szar a hitbox minden játéknál!
    A BF3-nál az volt mert ott rendszeresen buktam a fedezék mögött de se a Bf4-ben se a TF-ben nem tapasztalom a Halok-ban sem a hitboxnak tulajdonítottuk a rossz találatot hanem a lagnak ami a Host miatt volt. A CoD-ról nem nyilatkozom mert Mw2-ota nem játszottam vele de ott meg olyan kevés sebzés kellett ,hogy aki előbb húzta meg a ravaszt az nyert vagy aki előbb befordult a sarkon és felemelte a fegyvert,
    és ennek tulajdonítom a sikerét a gyors ,egyszerű sikerélményben mert bárki aki előszór leül 1 CoD elé az leől legalább 3-4 embert és sajnos ezért lesz a HALO is CoD-os meg a BF is Cod-os ,hogy könnyű, gyors sikert érjen el az ember ezért lesz CoD-os is a TF! A pozitívumot abban látom, hogy nem akar több lenni mint ami! Nem még több perk meg még több fegyvert akar belerakni hanem a pilotak mozgása + Titánok harca is komplexebb dolog mint , hogy odalövök sorozatot azt fekszik.

    A Source tökéletes választás volt mert a CS-is azzal fut és ha népszerű competitive Fps-t akarnak csinálni akkor jól döntöttek mert nincs más motor a piacon ami jobban optimalizálható! Frosbite ,CryEngine blah

    Én nem vártam sokat a TF-től de kellemeset csalódtam!

    https://www.youtube.com/user/Edem22

Új hozzászólás Aktív témák