Új hozzászólás Aktív témák

  • godzsy2

    senior tag

    válasz Edem25 #8842 üzenetére

    Az a baj, hogy nem kell hozzá két titán szétrobbanása, hogy szaggasson. Amíg nincs ellenfél a pálya nagylátószögű részén, addig folyamatos a mozgás, de amint belecsöppensz a sűrűjébe és záporoznak a golyók mind a pilotok, mind a titánok részéről, akkor egyből ott a framedropp. Az ok, hogy még béta verzió, de ezt egy hónap alatt nem hiszem hogy ki fogják javítani.

    Eddig játszottam a DR3-mal, a TR-rel, a BF4-el egyiknél sem vettem észre semmit, ezek alapján azt mondom jó választás volt a One.

    Egyedül a a CoD Stonehaven és Containment pályáján van framedrop, de ott is csak a pálya egyes területein. Jó lenne látni ugyanezeket a pályákat PS4-en is, hogy el tudjam dönteni, hogy a pálya van-e egyáltalán rosszul optimalizálva. Mert ha PS4-en nem szaggat, akkor ez a One-ra nézve elég nagy szégyen. Eleve kisebb felbontáson fut és van két pálya, ami framedroppos. Miért?

    És én, mint egyszerű felhasználó, most próbáljam meg kitalálni, hogy mitől szaggat a játék?! A készítők nem tudják rendesen optimalizálni vagy a vas nem bírja?! Esetleg a motorral van a gond?
    Itt van egy (játékokkal együtt) közel 200ezer forintos NEXT-GEN konzol és szaggat a játék, ami lássuk be: dühítő.

    Jah, és a ram típusának mi köze a teljesítményhez? Nem vagyok egy nagy szaki, de tudtommal a CPU és GPU felelős a számítási feladatokért, akkor a ddr3-as ram miben gátolja a fejlesztőket? A ddr3-as ramból lassabban jut el az infó a CPU/GPU-ba?

Új hozzászólás Aktív témák