Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Drizzt
nagyúr
válasz Dare2Live #6890 üzenetére
Ez egy remek kérdés. Nem tudom megmondani, nem volt még dögmeleg, pont aznap kezdett újra felmelegedni az idő. Ez szerintem már 16.00-18.00 környékén lehetett. Tippre 25-26 fok. És szerintem az én oldalamon 23 fokra volt állítva a klíma. Az utas oldalon talán 21-re.
(#6894) Doki16: én most pont lenulláztam a pálya elején, s a pálya végén néztem meg az értéket, az autópálya vége táblánál. Meg félúton. Akkor még 5.3, 5.2 körül változott. A legvégén 5.0 lett. De az utolsó fél órában nagyon ritka volt hogy 130-at sikerült tartani, mert bedugult a pálya a végére. Voltak olyan többperces szakaszok, amikor 70 km/h volt szerintem az átlagsebesség. Az első féltávon viszont nem nagyon, ott elég egyenletes volt a tempo. Nekem is gyanúsan alacsony ez az érték btw. A másik ami fontos, hogy szinte végig tempomat, biztos nagyon sokat számít ahhoz képest mintha én kezeltem volna a pedálokat.
Figyelem majd még.
[ Szerkesztve ]
I am having fun staying poor.
-
Doki16
addikt
válasz Dare2Live #6890 üzenetére
Elektromos a klíma. Autópályán nem számít bele semmit a fogyasztásba. Ott már pörög annyit a motor, hogy még akkut is feltölti és könnyedén üzemelteti a klímát.
Ha tisztán csak az autópályás fogyasztást nézzük akkor az olyan 6 liter körül alakul inkább. Viszont ha már belevesszük a teljes távot akkor a 4 liter is hozható.
Én nem rég jártam meg Ausztriát. Az út egy jó részét pályán tettem meg és ilyen fogyasztásokat produkált. [kép]Ha az M6-on megyek fel Dunaújvárosból Budapestre akkor mire BP határába érek olyan 5,5-6 körül mutat. De mire elérem a célom rendszerint simán lemegy 5 körüli értékre.
Az a baj, hogy az autópálya nem a legjobb terep ezeknek, mert ott akkor már folyamatosan fixen dolgoznia kell a benzinmotornak. Az hibridnek az előnye leginkább városban/elővárosban jön elő, meg országúton települések között. Ez a rekordom eddig amit az alföldön hoztam össze országúton. [kép]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest