Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Chal

    addikt

    válasz Killer01 #7939 üzenetére

    Chal: ne keverjük a 3 napon belül jelzett hibásan kapott terméket a garanciaidőn belüli meghibásodással, nem ugyanaz, az összes hozzászólásom erre (hibásan kapott cucc) vonatkozott.

    Te kevered, nem én. Minden feltétel ugyanaz, nincs külön a 3 napra semmi, egyet kivéve, és ezt már ketten is írták neked:

    Ilyen esetben az eladónak nincs mérlegelési és vizsgálati lehetősége, mindenképpen cserélnie kell. Minden másban ugyanaz a dolog mint egy garanciális ügyintézés, semmilyen extra határidőt nem kapsz.

    az egész megvan 3 nap leforgása alatt, akkor nem tartom elfogathatónak hogy csereigény esetén 10 nap vagy akármennyi az átfutás. Ha szerinted igen, miért?

    Bár ezt nem tőlem kérdezted, de erre is megkaptad már a választ, és tartok tőle hogy ő ezt nem fogja megerősíteni :) Egyszerűen arról van szó, hogy a párszáz forintodért nem fogják azt vállalni, hogy egyből cserélnek, aztán nekik meg 10 nap múlva valami probléma miatt a nagyker vagy beszállító pattintja vissza a cuccod. Megvárják tehát amíg cserélik nekik is, és azt adják oda, nincs bizományban előre cserélgetés. Persze csak tippelek, de a piac ezt diktálja, szóval kétlem hogy máshogy csinálnák, kivéve a nagyon olcsó termékeknél.

    És úgy érzem le kell írnom ezt ismét: szerintem egyik fenti dolog sem jó, és én sem örülök neki, 99%-ban végfelhasználó vagyok, szóval én is ugyanúgy iszom a levét mint te, csupán próbálok tényeket közölni, meg józan paraszti ésszel szemlélni a dolgokat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák