Új hozzászólás Aktív témák

  • bul07

    nagyúr

    válasz Presser #7559 üzenetére

    Nem kell az iponhoz küldened ha nem akarod Asus szervizét is igénybe veheted , ezt olvasd

    Én Lenovo lapost vettem és ha kell jön a futár és viszi a telemaxhoz (telemax futárra) , na az még egy érdekes cég remélem sose kell garanciáztatnom náluk a lapost

    (#7555) ACE-

    Csak egy egy kicsi
    Pontosan tudod hogy mi hogy megy, mi miért történik, és mindig jössz a Én nem a beszállítóval szerződtem, hanem a kereskedővel. szöveggel mikkor pontosan tudod hogy nem így mennek a dolgok, és az írásaidból egyértelműn süt hogy az ipon ellen agitálsz
    Lehet nyugodtan írni hogy ipon garanciás ügymenete lassú a kommunikáció is hiányos néha de azt nem hogy nem következetes
    A kereskedő az kereskedő ha nem vigyázna az érdekeire mindenki ott vágná át ahol akarja akkor nem sokáig maradna életben, és futhatnánk a garanciánk után ha szőrén szálán eltűnne
    Igen is csinálja szigorúan de korrekt módon, ha visszakeresnénk évente egy kettő elutasított garancia igényt lehetne találni, ami nem sok valljuk be (nem feltételesről beszélek hanem ténylegesen elutasítottról)

    Viszont ha havi több lenne akkor már igen lehetne aggódni

    [ Szerkesztve ]

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

Új hozzászólás Aktív témák