Új hozzászólás Aktív témák
-
Reaper
őstag
Nem csinálnának semmit a rendőrségen, szépen legépelik amit mondasz, megindul az eljárás, majd lezárják ismeretlen tettessel. Én is csak azért szarakodtam velük, hogy legyen papír amit mutogathatok a biztosítómnak. Egy ilyen után lett másodjára körbe fényezve szegény autóm. Az első meg a jégkár volt. Nekem csak az önrészt kellett kifizetni, a többit a Casco állta, de ahogy tudom, a mostani árak 20-30k/elem.
@kornelka: ha ülteted a kocsit, akkor a gyári gátló nem fogja sokáig bírni, ez borítékolható. Ha cseréled, akkor mind a 4et egyszerre, mert ha csak az első, vagy csak a hátsó tengelyen cserélsz, az elég hülye viselkedést eredményezhet, főleg kanyarnál lehet instabilabb, de akár vészfékezésnél is.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
akkor egyforma gumink lesz...
viszont miért csak új felniben gondolkozol?
mondjuk én is erősen gondolkozok, hogy 85-ért egy szett új, vagy rizikózzak...
na mind1, majd kiderül.
mostani télimet meg nyárimat is az autogumibolttol vettem, olcsok is, es valasztek is van mindig.ja: neked mi a véleményed a képen lévő felniről? kuka, vagy érdemes vele foglalkozni?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
olyan az, kis karral kell állítgatni...
elég sokáig nézegettem ma, szerintem nem a sínben kotyog az ülés, hanem ahogy írtam, csak a támla mozog egy kicsit... olyan, mintha az az oldal, ahol az állító kar van, az stabil lenne valamennyire, a belső oldalon meg jobban lógna.
szét tudom valahogy szedni az ülést otthon, hogy megnézzem mi baja lehet?
ha már szétszedtem, érdemes belerakni ülésfűtést? -
Kornel
veterán
nagyon szép
(#13943) Doze:kösz az infokat. még annyit, hogy a fejtámla is mozog kicsit, komolyan vicces... nem sok, de mégis hogy?
megpróbálom kiszedni az ülést, és ránézek, hogy mi lehet a baja.
mondjuk ha nem jövök rá, akkor lehet fixre hegesztem majd jövő hétvégén apósnál, egy-egy ponton megfogom, aztán lesz ami lesz[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
szóval szerintem akkor a "chiptuning" felejtős, EGR lekötés is.
eddig én is így voltam vele, de most olvastam egy helyen pozitív tapasztalatokat is, bár lehet csak belegondolja aki megcsináltatta.kartervédőt én is azért vennék/csinálnék, ha egy olyan "göröngyös" úton megyek, ahol pont egy "csúcsba" huppanok bele, és bucka leszakítja a kartert, azt nem nagyon élvezném, meg a kocsi se.
eddig mindenki azt mondta, hogy nem az érne le leghamarabb, a kocsit alulról megnézve ez így is van, majd még filózok rajta egyet. egyébként lenne, aki segítene megcsinálni szerintem, szóval meglátjuk.
azon gondolkoztam még, hogy ezzel mennyire borítom meg a hűtést, nem melegszik-e túl majd a motor a megváltozott levegőáramlás miatt.egyenlőre az a terv, hogy elhasználom a gyári gátlókat, szerintem fél-egy éve még biztosan van hátra biztonságosan, utána meg szerintem egy koni str.t lesz, ami annyiba kerül mint a gyári, de 30%-al keményebb. az ültetés már biztos, csak az a kérdés, hogy mikor jön meg a h&r szett
[ Szerkesztve ]
-
Szakbarbár
aktív tag
Az lesz, szétkapom az elosztót, már nyáron sem tetszett amit benne láttam, eléggé el volt oxidálódva. Egyébként nagy gázra csak akkor kezd el akadozva járni a motor, ha van rajta terhelés (sebességben van és gyorsítanék) ha csak üresben pörgetem a motort akkor szépen felpörög.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Kornel
veterán
szerintem az pomt eleg.
nekem azok sincsenek meg mind, elkavarodott mar, meg van amit a szerelo vett.
viszont mindent reszletesen el tudok mondani a leendo vevonek, hogy mi lett javitva, cserelve, illetve a gyari olajcsereperiodust is leroviditem 10-12k-ra. ezek tukrozi is az auto allapota, fogyasztasa.benzinszurore valami?
-
Kornel
veterán
pedig sx4-re irtak pont.
akkor marad az, hogy megy, ameddig megy...
mondjuk meg egy pont, amit nem ertek, ennel megtervezhettek volna normalisabban is.ja splash forumba scracnak is eltort a rugo, gyarba vannak kapcsolatai, megkerdezte, es tudnak rola, az alkatresz konstrukcios hibaja okozza, gari alatt cserelik, utana fizetos... azert ez igy mennyire gaz? mi van ha 130-nal kettetorik es elszall valaki? miert nem csinalnak visszahivast? a markaszervizek miert tagadjak, hogy letezik a problema? vagy csak nekem vannak tul nagy elvarasaim? lehet kene egy cikk rola
-
Kornel
veterán
de a legelsok egyike sajnos
viszont a rugon kivul szerencsere eddig nem volt egyeb varatlan baj, ez az ules tema idegesit most, de hetvegen ranezek.mondjuk most megy bele majd a h&r szett, ha megjonnek, illetve jovore a koni str.t gatlok, ez lesz a legjobb splash az orszagban
-
Xmodule
őstag
Pedig hidd el hogy nincs benne 150e csak 80e. Onnan tudom hogy itt van egy fizetős oldal ahol meg lehet nezni a kocsi történetet. Es mivel ez nem import auto volt ezért mar az első km-t itt tettek bele. Minden dokumentálva van. Es ez az oldal amiről beszélek kiírja ha tekerve volt az óra, mivel amugy itt nem illegális az ilyesmi csak baromi drága. Ennél a kocsinál meg szerintem meg sem érne tekerni. Mondjuk azt is jo figyelembe venni hogy itt svedben a tel hosszabb es soznak mint a vadbarmok ha kell ha nem. (Múltkor reggel mentem melóba es jött velem szembe a soszoro +6fok-ba. Jol telibe is szórta a kocsi elejét pedig mar majdnem hogy megálltam annyira le lassitottam.) na szóval a lényeg hogy itt elég hamar le amortizalodnak a kocsik sajnos. Főleg a rozsda itt a legnagyobb ellenség ugye a sok só miatt a szelep hézagot en is ki tudom mérni hézag merovel nem?) vagy valami nagyon spéci szerszám kell hozza?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
hossszú
őstag
A múltkor láttam ilyen gumiharangot, nem tudom a való életben milyen lehet, ehhez nem kell kiszerelni a féltengelyt.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Xmodule
őstag
A szelep kattogasra meg van egy kérdésem. Ezt a kattogast akkor is kellene halljam ha egy helyben áll a kocsi es nyomok neki egy gaz fröccsöt nem? Mert en csak menet közben hallom. De ha mondjuk nagyon nagyon óvatosan nyomva nyomom a gaz pedált es úgy gyorsulok akkor nem jön ez a hang. Szelepek közötti hézagot lemerem azért mar tudom hány mm kell legyen. Most meg csak azt nem tudom a motort hogy forgassam meg, mert a suliban anno volt egy spéci lendkerek forgató szerszám. Hirtelen arra gondoltam hogy kocsi elejét meg emelem es valamelyik első kereket forgatom úgy hogy sebessegbe van az auto. Persze nagyon lassan. De ez csak egy ötlet volt kicsit jobban utánna nézek ennek. az a helyzet hogy a kocsi mar eléggé rendesen szét van rohadva szóval túl sokat mar nem akarok költeni ra(szerelő). Szóval amit tudok magam megcsinálom aztán ha mar nem fog menni tovabb akkor meghirdetem alkatrésznek.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
biker
nagyúr
a hiba ott kezdődik, hogy alapjáraton ha terhelt a generátor, elkezd sikítani, lekapcsolom a lámpákat, abbahagyja
kb 2 nappal a feltétel óta csinálja, hidegen rosszabbGates-ről épp jókat hallottam, Hutchinson meg meg a régi verseny bringa gumimból kiindulva azt hittem, márkás...
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
Gondolkodom ,tehát vagyok...
Van két szíj, egyik hajtja a vizet és a generátort, másik a klímát.
Ugyan a klíma is fogyasztja az áramot, de...
2 esetben visít a cucc
- nagy áramfogyasztás, kis fordulatszámon (elektromos szervo, világítás, ablakfűtés)
- klíma bekapcsolásamikor visít kis eséllyel: meleg motornál (meleg a tárcsa)
Így belegondolva 99% a tárcsa a szar, most azt kell kiderítsem, ezen is gumibetétes tárcsa van-e?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Mercutio_
félisten
Ismertem olyan hazai tulajdonú céget akik 600 millás beruházásra készültek, aztán jöttek kormányunk unortodox ötletei, és úgy döntöttek szlovákban csinálják meg a céget, ott nem változnak 2 naponta és adott esetben visszamenőlegesen a szabályok
Alkatrészből lehet olyat találni szerintem ami nem rögtön 300 millás CNC gép beszerzését igényli, de a sok élőmunkát igénylő dolgokrais érdemes lenne ráállni (kábelkorbácsok pl.) csak ugye oda minőség kell...
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Kornel
veterán
szerintem ez még nem okoz gondot... de szerintem ne költs ilyenekre...
nyomtávot felnicserével is szélesíthetsz, ha kisebb ET számú felnit teszel fel, annyival nő az ET...
pl. a splash gyári 14-es kereke ET 45, a gyári 15-ös kerék ET 50, így 2*5 azaz 10 mm-el csökken a nyomtáv!de ha 6,5*15 ET38-as felnit rakok alá, akkor a gyárihoz képest kicsit ki fog lógni, de 14 mm-el nő a nyomtáv...
ez az ET és a nyomtáv definiciójából is adódik, de le is mérhetedmod: szerintem nekem is az lesz, hogy a gyári kisebb nyomtávú felni helyett veszek egy kicsit szélesebb kisebb Et-jű felnit, és akkor legalább a nyomtávam is nő, még stabilabb lesz az autó
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
egyébként mennyit szánsz a projektre? én kicsit elszörnyülködök, amikor kiszámolom, hogy mennyit kellene rá költeni... felni 100+k, gumik meg megint majdnem annyi, 200k már szép summa
vagy még egy ilyen swift 3 felnit kellene keresni, elég komoly lenne a 195/45 r16
185/55 r15 is 23k körül van sajnos... a 195/50 r15 meg kisebb átmérőben
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
ezért kellene berakni egy utólagos olajnyomás -és hőgombát.
van tipped rá, hogy milyet kéne, és kivel belerakatni?
bár te otthon megoldod(#14328) pjen: igen, ez jogos, de engem amúgy is nagyon érdekelnek az autók, főleg műszakilag, autószerelőnek kellett volna mennem, vagy még inkább valami autóipari mérnöknek, bár lehet ráborítanám az asztalt a főnökre, amikor azt mondaná, hogy tervezd meg a dugattyút 200k km futásra
egyébként szerintem az sose árt, ha pár dologgal tisztában van az ember, nem csak beül, és vezet, abból szép történetek kerekednek[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
Pedig terhelhetnék mert a sok ökör azt hiszi hogy ha a vízhőfok jó akkor már lehet tiporni.
kornelka: Én is csak akkor járatom állóhelyben ha le van fagyva. Linkeltem azt a brutál jégoldót amit vettem de attól még a kocsiban hideg van. Nekem a váltóm amúgy sem szereti a hideget, 2esbe alig tudom berakni ha komoly minuszok vannak. Tavasszal egy váltóolaj csere kijár majd neki.
A spórolás meg érthető csak olyan dolgokon spóroljanak már amiken van is értelme. Egy olajhőfok mérő és vízhőfok mérő pont nem az amit lekéne spórolni szerintem.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Kornel
veterán
az a baj, hogy fűnek fának adnak jogsit, pedig nem kéne.
fizikai, és műszaki alapismereteket kötelezővé tenném, vizsgát is csinálnék belőle, kb. mint a C kategóriánál a Szerkezeti és üzemeltetési ismeretek, csak kicsit bővebben, hogy jól meg legyen szűrve a nép.
ja és minimum PÁV III mindenkinek -
Kornel
veterán
értem amit mondasz, de!
az emberek többsége lassan az alapvető fizikával sincs tisztába, sz, hogy a vizes út csúszik, vagy a 10 éves gumi már elöregedett, vagy a fékbetét elkopott, az nem téma, mert megy a kocsi, nem?
sok embert még tömegközlekedésre se engednék fel, mégis kocsival járnak...
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- XPEnology
- Politika
- Milyen egeret válasszak?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen notebookot vegyek?
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Windows 11
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- További aktív témák...
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.