Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #14253 üzenetére
ismerős a helyzet, a pénz nagy úr.
viszont kicsit több pénzért már megnyílik a világ, pl. egy ilyen liana szerintem fényévekkel jobb, és biztonságosabb autó, megtartva a swift minden erényét, nagyon megbízható (igazi japán), és olcsón fenntartható.
hatalmas csomagtér, kényelmes, tágas utastér (próbálgattam ilyeneket, nekem határozottan jobb volt az ülése, mint a magyar swift2-ké), megbízható M13A (van belőle M16A is) motor, motorélettartam lánccal, ami azt jelenti, hogy a motorban csak olajat, fagyállót és szűrőket kell cserélni, na meg persze 105 ezrenként a gyertyát, nincs vezérléscsere pl.
tudom nem 400k, de én inkább gyűjtenék egy ilyenre, vagy egy folyószámlahitellel áthidalnám a kp és a vételár közötti különbséget, mert egy ilyennel még hosszú távon számolhatsz. -
Kornel
veterán
válasz AMD Power #14255 üzenetére
ok, csak árnyalni akartam a képet, hogy azért ne legyenek illúzióid egy swiftről...
egy 15 év körüli példánynál az is csoda, ha nem rohad, de 4-5 év múlva biztos fog, főleg ha kint áll.
liana nekem se tetszik, de majdnem megvettem, ha nem fogyasztana kevesebbet a splash, akkor liana lett volna... -
Nem3sys
tag
válasz AMD Power #14253 üzenetére
Ha így ki van számolva a kereted ne vegyél kocsi!
Nekem 600ezer volt a keretem.
Vettem 140ért egy külföldi papiros 1.9tdi ibizát, lepapiroztattam 220ezer-ért.
Vezérlés csere ez az amaz... Maradt 200e durván.
Óra szerint 347ezer km van benne.
4új téli gumi volt rajta, fékek felújítva. Gátlók jók,
Turbó már engedte az olajat, bontóban 15e ft-ért vettem rá egy másikat.[ Szerkesztve ]
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
Doze
aktív tag
válasz AMD Power #14573 üzenetére
már csak az hiányzik hogy a töréstesztek körül legyen valami balhé.... eddig sem volt titok hogy töréstesztre tervezték az autót, de ha kiderült hogy manipulálták is, onnantól kezdve az összes német autómárka oda dugja a csillagjait ahova akarja.
Eddig is feltűnő volt német autó, német gumival, német olajjal.... a németek az sem tudják mi az az eneos, a Toyo meg azt hiszik valami csirke, a honda az csak is sz*r lehet... a német kivagyiság itt is látszik, ha nem megy ésszel akkor meg kell venni kilóra az Adac-ot.
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #14579 üzenetére
renault-nál biztos. direkt az euroncap-ra fejlesztenek. németek is ezt csinálják.
viszont a suzuki kizashi jó eredményt ért el az iihs small overlap teszten is.
mindjárt kerek linket is.
ja a legtöbb autó itt megbukott, amikor behozták ezt a tesztet USA-ban.[ Szerkesztve ]
-
-
-
Nem3sys
tag
válasz AMD Power #14641 üzenetére
soha nem vennék ilyen koporsót
lehet hogy olcsó és fillér hozzá minden, de mi a szent szart érek vele ha 50el nekem jönnek és meghalok, meghal az egész családom benne? inkább megyek busszal vagy gyalog és ezt komolyan mondom vezettem ilyen kocsit 2hónapig[ Szerkesztve ]
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
Giot
addikt
válasz AMD Power #14660 üzenetére
Szerintem a 2es swift még jó választás lehet 1 misi környékéig. A sajátom 1.150M volt 6 évesen 60e.km. A splash nem tetszik, a sima sx4 árai meg túlzóak. 1-1.5 millió között, vagy picit felette civic vagy corolla (2000-2005). Legalábbis nekem így a sorrend.
(#14659) kornelka:nincs mit.
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz AMD Power #14886 üzenetére
A régi swifteket lopják a legjobban a suzukik közül. Valami listát láttam azon a 4.-5. helyen volt. Alkatrésznek lopják, mert most nagyon pörög az alkatrész piac... újabban itthon gyártott svájcban/osztrákban eladott suzukikat hordanak haza alkatrésznek... hazatérnek
mod: Voltam tegnap osztrákban, bekaptam egy követ a szélvédőre, berepedt középen, 7500ft-ért láthatatlanul bejavították... pedig azt hittem cserés lesz az egész
[ Szerkesztve ]
-
zalman90
őstag
válasz AMD Power #14889 üzenetére
és ha teszel egy rejtett kapcsolót az üzemanyag szivattyúra ? vagy valami hasonló.. a lényeg h. csak akkor tudjon menni a kocsi , ha bekapcsoltad azt a kapcsolót is , amit csak te tudsz hova van elrejtve
Az ember társas állat. S többnyire minél nagyobb a társaság, annál nagyobb állat.
-
Doze
aktív tag
válasz AMD Power #14889 üzenetére
eldugott kapcsoló jó megoldás lehet.... mert ha valami über brutál riasztót raksz bele többe van mint maga az autó ...
A szélvédő javításon meglepődtem én is... nagy fedett műhely, 3-4 alkalmazott de maga a főnök csinálta a javítást... kicsit beszélgettem vele, azt mondta sima kőfelverődés 5000huf, de az enyém már tovább repedt centinként meg +500 forint.... viszont van az a repedés ami akkora, hogy nem éri meg kijavítani... és ami a lényeg: áfával kérem vagy sem
A műhelyben még állt egy VFTS is... megnézegettem
-
Doze
aktív tag
válasz AMD Power #15019 üzenetére
én Simson, MZ, Aprilia motorokban használtam.... sőt még vettem Re-cord márkájú olajokat is. Nem gondolom azt hogy kirívóan fos lenne... sőt ők gyártják a HG12 fagyállót ami nagyon is jó.(használom)
Ahogy megnéztem az általad linkelt weboldalt, látható petronas termékkel vannak tele.
Máskülönben, ha jó az API minősítése, megfelelő a viszkozitása, miért ne?... személy szerint kipróbáltam volna pl a MOL 5w30, Q8 5w30 stb is... de maradt eneos mert az volt elérhető (boltban), de attól hogy egy cégnek nincs milliárdos marketingje még lehet jó olaj.
-
Doze
aktív tag
válasz AMD Power #15027 üzenetére
amúgy ez a forensises izé nem ők? Zs+U Autóalkatrész
Még a weboldal felépítése is stimmel. Árak is hasonlóak.
-
Reaper
őstag
válasz AMD Power #15071 üzenetére
Full fapad, se klíma, se légzsák, se abs, legalább is az extra lista alapján, azon kívül "igényes" Homasita díszcsík, a fényezés full foltos, még ezeken a gyenge képeken is látni, hogy valamit valamihez hozzá ködöltek, leginkább a hátulján, de mintha a motorház tető is elütne a bal első sárvédőtől, és akkor még nem néztünk a motortérbe, se a csomagtartóba a szőnyeg alá, se a kocsi alá, plusz a sedanoknak hamar gallyra megy a fosgyenge gyári hátsó hátlója.
Most hirtelen ennyi jut eszembe[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz AMD Power #15073 üzenetére
Azt nem tudom, én megoldottam 4 kayabával, most hibátlan
De egyik szerelőm azt mondta, hogy a Sedanok azért nem bírják, mert ugyanazokat a lengéscsillapítókat kapták, mint az 5 ajtósak, csak ugye utóbbihoz lettek méretezve, és sok neki az a sok plusz cucc ami a hátsó tengely mögött visz. Ha nem így van, akkor javítson ki, aki ért hozzá.
Olcsóbb megoldás lehet a felújítani a lcs-t ott azt is megmondhatod, hogy mennyire legyen kemény a cucc, de mivel én maximalista vagyok, és nem volt gond hogy most 40 ezer, vagy 80 ezért én a Kayabát választottam, és ezzel biztosítottam, hogy ehhez egy jó ideig nem kell majd hozzányúlni.
Plusz gond még, hogy a szar lcs-val a rugók is meghalnak hátul, én ezt is ültető progresszív rugóval orvosoltam, amit minél jobban nyomsz össze, annál keményebben tart ellen. Talán az enyém az egyedüli sedan, aminek nem ül a segge, ha 4-en ülünk benne
Persze itt is van olcsóbb megoldás: felkovácsoltatás. -
Reaper
őstag
válasz AMD Power #15075 üzenetére
Egyszer kell megcsinálni rendesen, utána imádni fogod, és nincs vele többet gond.
Így képről a GTC-t mondanám a legjobb állapotúnak, HDJ-n látszik, hogy elöl-hátul puffos volt, ami magában még nem a világ vége, ha jól megvan csinálva, de ezek mind csak személyesen deríthetőek ki.
Ha nem rohadnak a küszöbök, az alja kívül-belül (HDJnél látszik, hogy a küszöböt már nyaldossa a rozsda) akkor nagyon nem lehet ennyért mellé nyúlni, de ha hibátlant akarsz, akkor azt nem ebben az árkategóriában kell keresni. De szerelővel menjél, és mérjetek kompressziót, én nagyon besz*ptam vételkor, a vége motorcsere lett.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DIGI kábel TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- További aktív témák...