Új hozzászólás Aktív témák
-
Vigneau
félisten
válasz BigBlackDog #45312 üzenetére
Olvastam, váltakozó fényerősség mellett olykor meg tud bolondulni az érzékelő. Inkább kivettem a döntést a kezéből. Városon kívül ne szórakozzon velem.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz BigBlackDog #45314 üzenetére
Rendőr Kollégák viszont előszeretettel nézik ködlámpának...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz BigBlackDog #45516 üzenetére
"Illetve a fékfolyadék és a szervófolyadék az közös az S-Crossnál, vagy két külön töltet?"
Külön töltet természetesen, mivel az egyik hajtóműolaj (hidraulikafolyadék köznapian) a másik meg egy speciális folyadék. (nem tudom már mi az alapja, talán alkohol, csak azt h megköti a vizet és rettentően korrozív)
Szerintem te keversz vmit... A japán autók nagy többségében hidraulikus a kuplung kinyomócsapágya, az szokott közös tölteten lenni a kormányszervóval, de az S-Cross-ban ZF-es EPAS rendszer dolgozik, a hidro-val nem tudnál parkolni. Inkább arra figyeljetek ilyenkor hogy az ABS kockát és az ESP szelepeket is légtelenítsék, ne csak a féknyergeknél, ehhez rá kell kötni a fedélzetit egy gépre és a megfelelő szervíz programot elindítani rajta. Ha nagyon érdekel hogyan csinálja, akkor leírom bővebben is.Szerintem nem para hogyha Bartáékhoz viszed, ismerem őket, eléggé jók, de ha nem vagy biztos benne csörögj rájuk, kézségesen segítenek bármiben.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz BigBlackDog #45518 üzenetére
Igen, csak a pecséten szerepel a szervíz neve és azonosítója.
Kuplung hidraulika folyadék lesz az, de az nem azonos a fékfolyadékkal.
Noha mindkettőt olajnak hívják a konyhanyelven, a fékfolyadék nem olaj. Két külön szmötyi, külön kiegyenlítő tartályuk van a motortérben. Szóval nem, nem ugyanaz.
Ha ennyire érdekel: [link] Das ist fékfolyadék. Szóval nem, nem olaj, hanem egy glikol/szilikon bázisú folyadék.
Kuplung-ba hidraulika folyadék van (nem fékfolyadék), többnyire DEXRON minősítéssel. [link] például ilyen, de nem tudom milyen típus való a kocsidba így fejből...A lényeg hogy az egyik glikol-bázisú a másik meg olaj-bázisú folyadék.
Majd a szervízelés árát megírhatnád, mert itt BP-en 50-60ezer alatt tuti nem állna meg, Székesfehérvár meg oda-vissza nekem egy jó 6ezres tankolásból meg van."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
pjen
félisten
válasz BigBlackDog #45518 üzenetére
Kapsz számlát is,abban benne van minden.Legalábbis én a Gusztávnál mindíg kaptam.
45519:igaz bakancs Swift,de a kuplung és a fék folyadék ugyanaz,Csak egy tartály van.[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz BigBlackDog #45614 üzenetére
Én látok ebben még fékfolyadék, kuplungfolyadék és váltóolaj cserét kézi váltóban (robot váltóban is???), motorolaj+szűrő, légszűrő és pollenszűrő, a többit csak E vagyis ellenőrzik.
@tboldi: Úgy látom ennek a swift-nek nem 15k hanem 20k km vagy 1 év a csere peridóusa a számok alapján.
@ncc1701: Nekem telefonon is elmondták mindig h mit fognak cserélni és ellenőrizni és mennyi lesz kb.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz BigBlackDog #45616 üzenetére
Köszi, ezt nem tudtam h ehhez már nem volt a robotizált váltó...
Mert ír kézit meg automatát, azért kérdeztem h a robotváltó a kézihez vagy az automatához tartozik e, mert nekem nem volt egyértelmű, de így már értem...
Ezek a 2 éves (40k km) szervíz adatok, az első évesnél csak motorolajat meg szűrőket cserélnek, a többi csak E, vagy rosszul olvasom?"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Montesantos
senior tag
-
Nirvatti
tag
válasz BigBlackDog #45735 üzenetére
Átvételkor biztosan rendben volt, az 1 hónapos szerviz előtt nem figyeltem.
A legutóbbi ablakmosó folyadék töltésnél szúrt szemet a dolog, ezután fogom figyelni rendszeresen hogyan akakul.
-
Montesantos
senior tag
válasz BigBlackDog #45825 üzenetére
Cégünknek van egy 2005-ös 2,5 literes (116kw) v6-os benzinese 146000km van benne. Végszükség esetén használják, autópálya felejtős szemmel láthatóan csökken pályán az üzemanyag szintjelző mutató Motorikusan nem volt még vele gond eddig.
Dízelben nem vagyok otthon de azt hiszem suzuki nem gyártott saját diesel motort hanem az olaszoktól, (fiat) és a franciáktól (renault) vette. Az 1.9-es diesel francia. A neten sok teszt van erről a motorról....
Gabi
-
dethroner
veterán
válasz BigBlackDog #45911 üzenetére
Ez logikusan hangzik. De nem kéne a hűtőrendszert bemutató fejezetnél ugyanúgy kiemelni, hogy az izraeli más? Meg elég meleg lehet Cipruson, Spanyolország és Olaszország déli részén, Portugáliában is. De ezekhez nem jelzik a kivételt.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz BigBlackDog #45920 üzenetére
Nem, csak ezt az egy tankolást, amit tegnap csináltam (39,64L és majdnem kiesett a a mutató már, 54km-re számolta a fedkomp a megtehető távot 8,45l/km átlaggal), mert végre eljutottam odáig (november óta) hogy felvigyem...
Ezek szerint volt még benne 7L E10-es nyál!?
Valahogyan nem jön ki a matek, két kattanásra tankoltam pedig... (47l-es a tankja gépkönyv szerint)[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz BigBlackDog #45922 üzenetére
Okés, akkor majd ha megint tankolok akkor felviszem azt is.
Decikben volt mérhető a gyári feltöltés... kicsit illuzió romboló volt, amikor átvettem a szalonban a kocsit és kiírta hogy azonnal menjek tankolni...
Szószerint értsd hogy 2-3km-re elég benzint hagytak benne...
Amúgy nézem hogy van akinek ugyanez a kocsi 5,55-t eszik... biztosan rossz a lábam.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz BigBlackDog #45924 üzenetére
Eddig mindig ilyen tizenpár litereket tankoltam az E10-esből, de tegnap (a többiek ajánlására megrendeltem a Forensis kártyát) telenyomtam Mol EVO 100 Plus-al, mert annyira a bányászbéka hátsója alatt van az üzemanyagár, hogy jobban megérte most telenyomni a prémiummal (333HUF/L-re jött ki kedvezménnyel), mint havonta E10-et tankolni... (utoljára 384-ért tankoltam az E10-nek literjét, BP...)
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
beef
őstag
válasz BigBlackDog #46202 üzenetére
Sajnos az a rohadt gravitáció közbeszól állandóan. Le kellene szerelni az ajtót és vízszintesen profi munkát csinálnék
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz BigBlackDog #46253 üzenetére
Köszi az infót neked is.
Más:
Szerintetek lehet probléma abból a 3mm-ből amivel hosszabb a kerékőr mint a gyári csavar?
[link] ez 50mm hosszú kerékcsavar, [link] ez 47,5mm hosszú (gyárival megegyező méret) és mindkettőt kidobja ha kerékcsavart keresek az autóhoz...
Igazából azt sem látom meddig ér az agyban a gyári... hol lehet ennek utánanézni? hívjam fel a szervízt?
Minden valószínűség szerint hétvégén mennem kell Nagykanizsára és nem szivesen indulnék el így...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz BigBlackDog #46490 üzenetére
Aszem meg lehet rá kérni h wifin szedje le, h offline is tudjon navigálni a wazze és csökkentse az adatforgalmat, de ez csak rémlik, a gmaps talán nem tud ilyet.
A lényeg h mindig up-to-date és nem évente egyszer frissül, mert képzeld el ha 2 héttel a frissítés után adnak át egy új utat, akkor az már nem lesz rajta jó eséllyel, ellenben a a fentebb említet megoldással mindig friss térképed van és még szakszervízbe sem kellett menni vele, vannak trafipax/útépítés/baleseti/kátyú/aktuális "népsűrűség" infók pl wazze-val, de utóbbit a maps is tudja."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz BigBlackDog #51880 üzenetére
Tolerancia nincsen, pontosan tartani kell, km-re és dátumra pontosan kell tartani a 12hónapot. Ami addig senkit sem zavar amíg nincsen garanciális nyűgöd, na utána az élő fába is bele fognak kötni.
Az S-Cross áramvonalasabb, a Vitara nem túl ideális autópályára és országútra, sem fogyasztásban sem stabilitásra. Konkrétan könnyű mindkettő és magas építésű, ám a Vitara mégis a városban van elemében, ami kissé paradox.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Chereiose
addikt
válasz BigBlackDog #51880 üzenetére
Én nem vettem észre, hogy sokat kellene korrigálni S-Crosson, szerintem az stabil, meg csendesebb mint a vitara.
Gariról: én olvastam olyat, akinek ugrott a garija emiatt, jobb betartani szerintem.
-
Hego
tag
válasz BigBlackDog #51880 üzenetére
Én Vitarát még nem vezettem, de minden újabb Suzukit amit eddig vezettem valami hasonlót éreztem. SX4 2009, SCross2020, Swift2019.
Nekünk a márkaszervíz azt mondta hogy van 1 hónap toleranciaidő, sőt, ők mondták hogy minél később vigyük, mert csak 5000 km volt benne 1 évesen.
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #51880 üzenetére
Az S-Cross valamivel jobb, hosszabb a tengelytáv, és talán (?) a súlypontja is alacsonyabban van némileg.
-
Moleman
addikt
válasz BigBlackDog #51885 üzenetére
Szerintem semmi gond nincs az S-Cross-szal, egyszer autópályáztam és szerpentineztem vele a saját CX-5-ömből átülve (2 liter szívóbenzin 165 ló), nyilván nem fog ugyanúgy viselkedni a csatolt lengőkarral, de teljesen kiszámítható. Az erő hiánya sokkal feltűnőbb volt, hiába kicsi a turbó, hegynek fel egészen nagy turbólyuka van, teljesen kiforgatva is. Cserébe nyilván visszaváltás nélkül sokkal rugalmasabb hatosban is.
Vitarából csak 1.6-ost vezettem, vidéki utakon kb 20 km-t, ott nem tudtam messzemenő következtetéseket levonni.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz BigBlackDog #51885 üzenetére
Nekem azt mondták, hogy nem mehet túl, mert ugyan a gyári garanciát nem érinti ha véletlenül túlmegy egy olajcsere pár nappal (3 év), de a Pro garancia esetén már nem megengedett...
@blakey: A gyár abroncsok csapnivalóak, de kellő alázattal és elővigyázatosággal használhatóak. Én legutóbb erős oldalszélben mentem a Vitarával autópályán óra szerint 130-al és nem éreztem valami stabilnak...mintha kissé kóvályogott volna a sávban. Biztosan én vagyok betoji. Olyan 110 körül az M0-n körbeszaladni még szeles időben is kényelmes, bár nem egy i30. (gondolom a futómű és a felépítés miatt a kóreai szopóroller érzésre biztosabban fekszi az utat )
A külsőről kár vitázni, ízlések és pofonok, én még mindig a Vitarát venném, mert "autóbb formája" van.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz BigBlackDog #51911 üzenetére
A tiptronicban van ha jól emlékszem, ez már nem a régi hidraulikus, hanem elektronikus automata váltó, de sajna GM-ben nem vagyok otthon.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
blakey
titán
válasz BigBlackDog #62265 üzenetére
Próbálj ki egy másik kártyát, hogy látja-e. Ha nincs normálisan a helyén a kártya, akkor érzékeli és ki is írja, hogy kártyát érzékel, helyezd be …. Amúgy a navi-kártya biztosan jó?
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
addikt
válasz BigBlackDog #62265 üzenetére
Nem vagyok tapasztalt a kérdésben de eredeti a kártya+szoftver?
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
blakey
titán
válasz BigBlackDog #62267 üzenetére
Gépen még nem próbáltam.
Amikor behelyezem, akkor lehet látni, hogy a navi inicializál, utána lehet használni, különösebb dolgokat nem fog kiírni. Honnan van a kártya?*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
addikt
válasz BigBlackDog #62272 üzenetére
Tehát valószínűleg nem eredeti....
A gyárinak szerintem működnie kéne.Más sokszor gondolkodtam, hogy eladom az én eredeti szoftveremet amit a szalonba kaptam. Fullos 2021-es szoftver.
Nekem minősíthetetlen, de technikailag hibátlanul működik. Még nem vettem rá magamat....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Franky74
tag
válasz BigBlackDog #62274 üzenetére
Ez a kártya, csak a navi softvare-t, navi térképeket tartalmazza?
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz BigBlackDog #62278 üzenetére
Szerintem arra gondolt hogy másoltál e mást mellé a kártyára, de annak csak FW update-kor van jelentősége.
Bízz meg Belovári-ban, évek óta csinálja már ezt a bizniszt, lesz megoldása és ugye ő garival adja el ezeket, ha nem működik, akkor felveszed vele a kapcsolatot és ad másik kártyát, a Vitaras index fórumon van sok elégedett ügyfele akik visszajárnak hozzá...
Esetleg még az SLDA-nak lehet "túl új" a kártya formátuma. Nekem is szokott vacakolni a kártyaolvasó a 19-esben, hozzá sem nyúlok és egyszercsak nem érzékeli a kártyát, gondolom tele megy porral...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz BigBlackDog #62280 üzenetére
Azt is érdemes lehet frissíteni ha az új kártyával se megy.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
BigBlackDog
veterán
válasz BigBlackDog #62265 üzenetére
Ma megérkezett a második kártya; betéve kellett neki egy 4-5 másodperc, míg megjelent a "navigáció" menüpont a "média", de működik tökéletesen. Úgy tűnik, hogy az előző kártyával volt valami nyűg.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- 3D nyomtatott versenypályák
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000