Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
Köszönöm az infót, a karpittisztitot ki fogom hamarosan próbálni a babahordozon. A többiről majd írok ha ki lesznek próbálva, tavasszal a Sheron felnitisztitot fogom kipróbálni a lemezfelniken.
Auto ápolós topicban nem kaptam választ sajna...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Vigneau
félisten
Lassan 30e km van az enyémben, de még semmi nyoma ennek. Igaz, az enyém nem 1.2 DJ, hanem 1.0 BJ (2018/5).
Engem inkább a koppanó kormánymű ért el, de nem volt szükség cserére, csupán a teljesen száraz jobb oldali tengelyvéget kellett megzsírozni a gumiporvédő alatt.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
Ezt jó tudni. Akkor nem kizárt, ezen a téren legalább szerencsés vagyok.
Bár a váltóm ropogott harmadikban és rükvercben, így a 2 éves szerviznél lecseréltettem az olajat. A kapott Castrollal már elég simán működik a szerkezet.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
-
dethroner
veterán
Ezért javallott nem csak nyáron használni, legalább hetente egyszer pár percre bekapcsolni, mert a gázban lévő olaj adja a kenést a forgómorgó alkatrészeknek.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
2010-es Subaru Forester klímájának is pont hasonló hangja volt amikor beindítgatta a kompresszort. Pedig az anyagilag egy jóval magasabb szint volt. Ez ilyen, ne a klímát hallgasd, kapcsold be a zenét
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
-
tboldi
nagyúr
Van egy teóriám, ami vagy igaz, vagy nem, nincs max. páréves Swiftem, amit szétszedhetnék bizonyításképpen, úgyhogy megint csak a wannabe autószerelő gondolkodásmódra tudok támaszkodni. Erre jutottam:
Kopás (legfőképp a csúsztatás) közben nyilvánvalóan kopadék, jelen esetben por keletkezik. A váltó harangja és a motor forgattyúsháza között szokott is lenni valamilyen nyílás, rés, amin távozhat, de meglehet, hogy valamilyen oknál vagy okoknál fogva nem tud rendesen tisztulni (talán nem elég nagy a fordulatszám, azzal együtt a centrifugális erő?). A bennmaradt apró szemcsék miatt viszont nem tud rendesen tapadni a lendkerékhez a kuplungtárcsa, ezért nem várt apró megcsúszások fordulhatnak elő közöttük, az erőátvitel darabossá válhat, amit a kedves user rángatásnak él meg.
Természetesen a vadonatúj kuplunggal megoldódik a probléma, mert az még teljesen tiszta (és feltételezem, a szerviznek van annyi esze, hogy a nem cserélendő alkatrészeket is lefújják legalább féktisztítóval), de idővel eljuthat ugyanerre a pontra, ahogy az is kopik.
A más márkájú szettre való csere meg azért oldhatja meg végleg, mert a tárcsák kopórétegében bizonyára van összetételbeli különbség. Ahogy a fékbetétek között is van olyan, ami jobban porol, és van olyan, ami kevésbé.szerk.: Vagy túlgondoltam, és egyszerűen csak elgyengülnek a rugók a kuplungtárcsán.
Az új és/vagy más márkájú tárcsán az is lehet erősebb.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
2ozzmexy
aktív tag
Sok dolgot meg lehet oldani akna és csáposemelő nélkül, de nem könnyű. Alá kell bakolni, ahhoz kell bak vagy rámpa, egy rendes emelő, nem mindenki foglalkozik vele, inkább elviszi a szerelőhöz.
Mellesleg egy bakokon álló autó alatt fetrengeni nem egy életbiztosítás..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
csaba1203
addikt
Nem akarok kukacoskodni de ha valakinek problémája van az autójával az nem szokott vele dicsekedni....
Nálad a problémákat nem tudták orvosolni ezek szerint, amin nagyon csodálkozom.
Legfőképp a Swift-en, amit ugye eredendően Japánban szerelnek össze.
Te lettél a kivétel, aki erősíti a szabályt, hogy egy megbízhatónak tartott típus is lehet selejtesen összerakott. -
Qtya123
őstag
Na ezeknek a dolgoknak majd utána olvasok. Nem hangzik túl jól. Szülök Swiftje most 1 éves, de nem sok km van benne (8.000), egyelőre nincs gondjuk vele.
Én azon agyalok, hogy legyen-e egy új Swift/Yaris, vagy kb ugyanilyen árkategóriában egy 4-5 év körüli Corolla/Auris.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Fogyasztás az nekem nem mérvadó. A jelenlegi városban 13-at, kint 10-et eszik, az az előtti meg 14-et evett városban, szóval nem azon fogok fennakadni, hogy az egyik 5.5-öt a másik meg 6-ot eszik. Mindegyik a levegővel megy kategória. Főleg, hogy az évi futás nálunk kb 8.000 km maximum.
Na mindegy, majd meglátom. Fiestát nem akarok, én japánbérenc vagyok. Viszont az nem örömteli, hogy a kuplung nem a legtartósabb darab.
Swift mellett szólna, hogy új autó, Corolla mellett, hogy 400 kg-al több, gondolom egy balesetnél azért ez számít. Viszont 5 év után a Swift 5 éves lesz, a Corolla meg 10. Én meg nem vagyok egy nagy autócserélgető. 7 évnél kevesebb ideig egy autó se volt nálam.Viszont autószerelők számával sem akarom megtölteni a telefonkönyvem és én már nem annyira vágyom arra, hogy fetrengjek alatta, vagy könyékig benne legyek. 18-30 éves koromig buli volt, de azóta már az olajcserének is szájhúzva állok neki. Nem mondom, hogy a Toyota 10 évesen egy vödör csavar lesz, de azért az időt nem lehet megerőszakolni. Meg ahogy látom minél újabb autók, annál kevesebb ideig hibamentesek, nem 15-20 évre vannak tervezve már. Aztán lehet csak túlmisztifikálom.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
zsolt19900
őstag
ez az első számú kiszemeltem oktatóautónak (amennyiben új autóra adom a fejem), én is hallgatlak
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
-
addikt
Látom próbálod, de nem tudod elvenni a kedvem.....
Először is, ahogy olvaslak, sok dolgot általánosítasz a te problémád miatt. Egy 10 milliós autóval is kifoghatsz egy fekete bárányt.
Arra nem tudok érdemben reagálni, hogy mi van/lesz 16000 vagy több kilométernél, mert az enyémben kb. 150 km van.
Az meg (már megbocsáss) marhaság, hogy "szerviz tapasztalat is eléggé kiábrándító, kókler hozzá nem értő banda mindenhol "
Van jó szervíz, szalon és szakember és van szar is, de ez nem hinném, hogy suzuki specifikus dolog.....
Amiben már ellent tudok mondani, hogy nálam aztán nem ráz egy felni sem. A hangszigetelést nem tudom mihez hasonlítod, kisautóhoz képest szerintem teljesen vállalható, a fényezését meg imádom.
Hosszútávon persze lehet akár igazad is de remélem nem lesz.....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
csaba1203
addikt
Alapjába véve az a gond, hogy nagyon sok alkatrészt külső gyártóktól szereznek be a japók....
Ezek minősége na az nem japános és itt kezdődnek a gondok.
Hiába példás az összeszerelés minősége ha gatyi a felhasznált alkatrészé.
A húsz harminc éve gyártott japán márkákban keress Európai beszállító által gyártott alkatrészt.
Nehéz lesz találnod..... -
Chereiose
addikt
Nekünk S-Cross van, ez a kuplung jelenség nem jött elő, de ellenben 1 hónapja folyamatosan nyeszereg/ropog a talpam alatt a kuplung pedál, rohadt idegesítő és ez gondolom így is marad már kb örökre, le se szarnának garival. A fényezés pedig igaz, fél éves a kocsi, de már vagy 3-4 helyen jön le, azt sem hiszem el, hogy kavics felverődéstől, simán valamiért magától több helyen pöttyökben jön le a fekete metál fény. Na meg a hátsó ajtón a műanyag fedél elem kb leesik a kezembe, ha azt fogva nyitom az ajtót. Szeretem ezt a kocsit, de ilyen tekintetben borzalmas minőség. Mondjuk ahogy olvasgatom az autós topikot is, jó sok más drága márkának is van mindenféle nyűgje, úgy hogy úgy látom ez az új trend, a szart drágán adni. 15 éves Golf Pluson ami az S-Cross előtt volt,korábban nem volt ennyi minőségbeli gond, de az én 17 éves polomon sem szakad le semmi meg nem nyöszörögnek a pedálok, stb. Csak persze az ilyen öreg autókon meg előjön 20 másik hiba, úgy hogy választhat az ember, hogy vagy vesz horror áron újat az említett hibákkal, vagy a régit havonta hordja szervizbe szinte.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
Nem kell feltétlenül így élni hozzá, csak ésszel kell költeni vagy többet kell keresni.
380-400 egy jó fizu!? Inkább le sem írom mennyit locsolok el havonta a családra meg gyerektartásra... (nyugodtan szorozd meg kettővel )
Bementem a szalonba és közölték hogy nincs kocsi. Mondom kár, mert hoztam pénzt is, megyek máshova... Nagyon gyorsan előkerült a semmiből egy értékesítő hogy várjunk még 5 percet. Valahogyan mégis lett autó hirtelen. Kéket szerettem volna, de rendelni sem lehetett, ami volt azokból ez a galaktikus metál volt amitől nem keveredett fel az asszony gyomra... Az S-Cross-t megnézte szemből és közölte hogy randa. Pénteken zárás után fizettem ki, rákövetkező pénteken már névre írva, forgalombahelyezve, kipucolva vihettem haza. Nem kell mindig bank ehhez.
Kellemetlen hogy így jártál, pedig a K12C motoros Swiftek piszok értékesek. Az i30 mindenkinek nagyon frankó, én coptam vele sok évet mire lett egy diák srác aki vette a fáradtságot és megtalálta a hiba okát, azóta akár a Doxa. Ki kell fogni, ez van. ncc1701 már nincs itt, de neki is olyan swiftje van és semmi baja vele.
A fényezés tényleg katasztrófa, de a króm se kutya:
Itt még nem volt egy éves a vas... Azóta hála a sok cickányéletet élő véglénynek körbe van verve szegény...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
AMD Power
titán
Ez nem élet. Igy inkább egy 20 éves autóm lenne.
Milyen Kia Ceedet kapunk egy Suzuki Vitara áráért?
Szeretem a KIA, de én ilyen 1.0 3 hengeres szart biztos nem vennék.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
2ozzmexy
aktív tag
Az itthoninál bármi jobb, de vannak azért benne logikai bukfencek. Mondok példát, mert a múlt héten vettem fel két ASP .Net fejlesztőt:
Junior software developer (még a tinta szárad a diplomáján!) 650bruttó alatt el sem jön ha hívom. Haveromnak van egy C katos jogsija meg egy PÁV3-ja és kukás autót vezet 2 év tapasztalattal 600 bruttóért. WTF!? Na, emelni kell a minimálbért!? Frászt, a többit kellene már, vagy a reálértékkel kezdeni valamit, mert lassan többet vagyok kint mint itthon, hogy legyen mit a tejbe aprítani... Bocs, csak úgy kijött belőlem.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
Azért valjuk be, ezen infók hasznosabb felét a swift kiírja a saját műszerfalára. A haszontalanabb része meg parasztvakítás, pont mint a telefonnal nyitható zár. A swift is tudja a kulcsnélküli dolgokat, mi soha nem vesszük elő a táskából a kulcsot, csak mellé lépünk és nyomjuk a kilincsgombot és nyílik, gombnyomásra indul.
A festék vékony ez tény, nálunk 20 hónap alatt nem kapott még annyit, hogy elkezdjen hámlani, sőt, igazából talán 1-2 homokszem méretű helyen jött eddig le. 17 ezer van eddig benne, ezen a héten fogunk beletolni bő másfél ezret, de kuplungnak semmi baja, kormánynak se, zajszigetelés az tényleg nagyon gyenge. Motornak nincs hangja, de a gyári nyári gumi nagyon hangos, ha olyan az útfelület, nagyon durván hallani bent, és az autó aljához verődő kavicsok is mintha bent pattognának. De ennyi rosszat tudok mondani, műszakilag nagyon egyben van még a jármű. Te kifogtál egy problémásabbat, vagy csak nem szimpatizáltál vele.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
aktív tag
"haveromnak ,,csak" egy szakmunkás bizonyítványa van.. érettségi nélkül"
Éppen ezért írtam amit írtam, 600 bruttónak 400 a nettója... Igen, végzetségéhez képest túl van fizetve, akiket én vettem fel meg alul... (nem bántásból, csak a tisztán látás végett írtam)[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Gyöször
senior tag
Szeretem az ilyen okos kütyüket, klíma, konnektorok, stb. Ezen a fordoson dobtam egy hátast, nagyon ott van, de ezt nem merném használni, nem kell neki sok idő, hogy autószerelők helyett villanyszerelők javítsanak autót, meg klasszik autótolvajok helyett hekkerek lopjanak kocsit.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
addikt
-
zsolt19900
őstag
azért megpiszkáltad a fantáziámat a Fiestával kapcsolatban
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
addikt
Nekem egy 2018as, utolsó szériás Vitara gl+ allgripem van. Anno 4,75M kp-ért a piacon a legjobb vétel volt! A Suzuki Barta Szekszárdban volt egy utolsó darab piros-fekete, szervízre a Kozármislenyi Vargàba viszem. Egyetlen hibája volt, a Bosch szenzor az adaptiv tempomatban. De az a világon mindenhol visszahívás alatt van/volt, itthon kellett futni pár kört, mire cserélték (sw frissítés, állítás, majd ezután is sz@r, csere). Ezen kívül csak a kötelező szervíz. Alkalmanként 30-38e között, attól függően, volt e fékolaj cserélve. A Vargánál bent lehet lenni a szervizben csere alatt és az egész társaság vér profi! Ennyire költségmentes autóm talán utoljára az e46os BMW-m volt, abban még német turbó és kifogástalan CRD motor volt, ott is csak a kopó alkatrészek voltak cserések, 13 évet használtam új kora óta és 450e km-rel meg tökéletes volt a gyári turbó, 250e-nél volt lendkerék csere, futómű meg lopásnak megfelelően. Imádtam. Ahogy most a Vitarát is. Nem is tudom, mire lehetne cserélni?! A családi autónk egy VW touran 7 személyes. 2.5 éves és eddig 14x volt szervizben, ilyen olyan "garanciális" hiba miatt... Gyűlölöm. Nem bízom meg benne. És egy olajcsere szervíz 87e Ft...
My name is Bond, James... Dean.
Új hozzászólás Aktív témák
- Euforia kétszemélyes kanapé
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.