Új hozzászólás Aktív témák
-
Bikeman
aktív tag
válasz rATdrAgOn #131 üzenetére
Ignisnek ha jól tévedek, akkor azért van mervevtengelyre hasonlító cucca, mert amikor még az Ignis ''eredeti'' volt (értsd: japán), 4WD-s és rohadt drága, akkor ez volt alatta, most meg egyszerübb volt a kihajtást kipakolni belőle, de a tengely maradt.
Különben igaz, hogy a merev tengely nem a legjobb (most is ilyet használok mármint nem Ignist, hanem merevtengelyes gépet ), de az biztos, hogy elnyűhetetlen. Szvsz egy Ignis igazán 4WD-sbe király. (tudom, drága..)
Meg van valami olyan verzió, (szomszédnak olyan van, 1.5-ös, megsasolgattam..) ami ilyen műanyag kerékjárati íveket kapott, az jobban néz ki, mint a standard.
Van mostmár valami sport is, ami két ajtós, de tény, az nem családi verda. -
Dzsekó
addikt
válasz rATdrAgOn #193 üzenetére
Megnyugodhatsz többet ér mint egy Suzuki ha nincs előtted is egy Kamaz.
És a törés ütközés nem bináris fogalom hogy vagy Kamaz vagy veréb megy az autónak. Nagyon sok eset van amikor egy ilyen autóban semmi esélyed nincs míg egy Volvo-ban vagy más autóban amelyet a biztonságra terveznek, és ellentétben a Suzukival elmerik küldeni bármilyen oldal/frontális/hátulról való ütközés tesztelésére.
A hozzászólásod egy az egyben félremagyarázás.
Én összesen két töréstesztet találtam Suzukiról most a neten Liana+valami B betűs és csúnyán leszerepelt (0 csillag oldalról való ötközéskor ilyet még nem is láttam) amit az élőben látottak is alátámasztanak. -
Dzsekó
addikt
válasz rATdrAgOn #214 üzenetére
1. Ez ismét félremagyarázás senki nem mondta hogy úgy kell vezetni hogy összetörjön idézz hol írtam ilyet vagy ne irogass ilyeneket.
2. Én meg túl sok ilyen hiradót láttam ami arról szólt hogy valamilyen autó vs. suzuki a valamilyen autó és nem a suzuki volt az amiből......... -
Dzsekó
addikt
válasz rATdrAgOn #235 üzenetére
Suzukival kapcsolatban konkrét esetet írtam.
Nem lenne gond összekeresni Suzuki képeket ütközés után de valahogy nincs kedvem hozzá belinkelgetni ebbe a Suzuki fórumba.
A Volvo-val kapcsolatban meg keress rá ilyenekre hogy Volvo saved my life asszem külön weboldaluk van képekkel.
Persze én sem csak Volvo-t mondtam hanem bármilyen más autót lásd skoda Octavia és biztos van még több is amit hasonló áron be lehet szerezni és jobb. -
pweisz
senior tag
válasz rATdrAgOn #246 üzenetére
Azabaj hogy van olyan helyzet hogy hiába a vezető tudása nem lehet elkerülni a ütközést. De erre nem lehet építeni, mert akkor az embernek ugye folyamatosan parázni kéne, szóval én is elmernék Trabesszal is közlekedni, más kérdés hogy városon kívül nem szivesen mennék vele a csekély elérhető sebesség és gyorsulás miatt.
-
Bikeman
aktív tag
válasz rATdrAgOn #345 üzenetére
Én mentem már CX-el (25TRI Break) úgy, hogy a hátsó gömbök rosszak voltak, középállásban, ----> csillapítás nuku, pályán százzal, ilyenkor érezni az aszfalt alatt a régi beton dilatációs hézagait igazán az emhetesen...
De jól is néz ki sevice állásban, volt szerencsém hozzá, mikor az alvázvédelmét csináltam, majd befért a fejem szintén a kasztni meg a kerék közé..
Ja az Abeának az eleje az Punto? Mert nem hasonlít a most futó Punto első lámpája az Albeáéra.. -
Bikeman
aktív tag
válasz rATdrAgOn #365 üzenetére
Volt bakolva, de csak az emelő melleti biztosításként, de elég volt, mert csak (a csak idézőjelbe, amekkora hátsó dobja van annak.. pfff...) a kerékjárati íveket (dobokat) csináltam, alá nem másztam, azt jónak ítéltem, a doboknak kellett egy kis biztosítás, mert amúgy rostfrei (csak 1 kisebb lukat találtam az első dob belső részén, de meg lett oldva, sufnituning rulez... )
-
kymco
veterán
válasz rATdrAgOn #717 üzenetére
A motor 1.4 100LE-s, tehát 4 henger és 16 szelep.
A fogyasztásra igyekszem majd odafigyelni.
A beltérnél én is éreztem, hogy pld hátul az 5 ajtós swift kényelmesebb, de hát oda a gyerekek lesznek száműzve. Elöl pedig elboldogulok majd valahogy (lehet, hogy nem igaz, de itt is az az érzésem, hogy kevesebb a szabadság, mint a suziban, viszont nem érzem azt, hogy a forgalom centikre tőlem zakatol, sőt igazából nem is nagyon hallok semmit sem, jó a hangszigetelés.)www.refujvaros.hu
-
Integra
titán
válasz rATdrAgOn #934 üzenetére
nekem a C4 az első francia amelyik kívülről tényleg tetszik.
mondjuk belülről már felejtős ez is (finoman fogalmaztam), de a külső, az tényleg nagyon impressive.
venni én sem vennék, várnék vele, majd legfeljebb csak akkor ha már tudom, hogy a psa totálra szétrabolta a mitsubishi-től átvett tqm-et, akkor talán a megbízhatóságuk tényleg látványosan javulni fog. de addig inkább flotta autónak jó, amit a cég finanszíroz.
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
viharhozo
addikt
válasz rATdrAgOn #963 üzenetére
Volt AX-em. Eleg szuttyadek volt, igy visszagondolva, de ez akkor nem erdekelt, mert nekem o volt az elso. Asszem, kokemeny 33 loerot mozgositott, viszont 8-9 litert evett, es csak feltankkal lehetett vele jarni, mert vhol lyukas volt.
Aztan lett Xsara. A belseje ugyan szepen rendesen esik szet, viszont inkabb kellemetlen, mint sulyos problemak voltak vele.
A csaladban van meg egy C5. A vilagon semmi baja nem volt az elso 110k kilometeren. En keveslem a 2.0as HDI-t benne, egyebkent se vagyok oda a dizelekert.
Volt meg egy Laguna, meg egy Yaris, de ezekkel csak 2-3000 km-t mentem. A Yaris rendben van, csak baromi kicsi, a Lagunaban meg 250k km alatt csak az ment tonkre, amit a markaszerviz elbarmolt. Viszont mindvegig budos volt a klimaja, hiaba csereltuk ki az egesz rendszert.Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
divot
veterán
válasz rATdrAgOn #1140 üzenetére
Legalább fél óráig vizsgálgattam az új Swiftet. (Már kezdtek hülyének nézni, mert tele lesz a bemutatóautó az újlenyomataimmal. ) Ez egy autó, semmiféle közösséget nem mutat a korábbi modelekkel. Ha melléteszel egy Ignist, akkor olyan, mint ha nem is ugyanaz a cég gyártaná a kettőt. A szalonban ráadásul egy Ignis és egy Alto között állt, hát utóbbival aztán végképp semmi rokonságot nem mutatott.
-