Új hozzászólás Aktív témák
-
dnelb
veterán
válasz Kornel #33773 üzenetére
dehogy lesz olcsobb
3.5m kedvezménnyel egy GL+ swift, a glx (ami ugye a párja a gs-nek) 4m.
De legyen 3.5m. Egy normális 1.5ös swift jelenleg legyen mondjuk átírással mindennel együtt 1.4m. Elviszed első nagyszervizre rögtön (osszes folyadék, osszes olaj, gyertyák, szíjak) 80k, felujítattod az abs kockát mert fasz volt a tulaj és sz*r 70k, cserélsz első komplett féket 40k, 2 első lengőkar 50k, 4 uj hankook gumi 60k.
Ott tartasz hogy költségmentes az autód, került 1.7m-be. Nem látom, hogy a maradék 2 milliót mégis mikor hozná vissza az uj auto, mivel innentől ugyanannyi a szerviz mindkettőre.
Ha meg hitelbe verted magad még több.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #33775 üzenetére
Nem, de nagy eséllyel arra használták és használják amire gyárották: élményautó. És ha valaki így használ 10 évig egy autót akkor ott már cserélni kell lassan ezt-azt, 3x áron...
Egyébként meg nincs alku!
(#33777): dehogy kell.... pont ezért éri meg egy olyan előéletű autót megvenni ahol tudod hogy 10 év alatt arra használték az autót hogy elmentek vele hétvégén A-ból B-be pályán, aztán ennyi... ilyen használat mellett az autó 90%-ban gyári állapotban van még 10 év után is...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
AMD Power
titán
válasz Kornel #33786 üzenetére
Én az öreg Astrara úgy költök el egy évben 100-150e Ft ,hogy minden gombokért van hozzá és kitűnő állapotban van az autó.
Az esetek többségében a munkadíj a sok. Nem az alkatrész.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
dnelb
veterán
válasz Kornel #33790 üzenetére
Írhatod, de ugyse lesz igazad Azt akarod megmagyarázni hogy jobb kiadni 2.5m-val többet, mint fogni 500kt és kb minden létező kopó fogyó , nem fogyó alkatrészt kicserélni Lesz 1.5m körül egy patika autód, 0 hitellel 500k-ba kb komplett futomu belefér, minden olaj, folyadék, szuro, gyertya, szíjak, 4 uj gumi, felújított váltó de még az abs kocka is 1.5é meg tudod mivan? Csöves H Astra- darabokból összerakva
Valamint akinek van 1 kis esze, és 1.5m forintja, az nem fog új autót venni 4ért.[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
válasz Kornel #33810 üzenetére
Max vasárnap, de inkább valamikor jövőhéten tudok majd vele szórakozni.
A barna az a hétköznapi D ablaktömítő szivacs.
A fehér meg ugyancsak ablaktömítő szivacs csak szélesebb és lapos verzió (ezt gondoltam a kalaptartóhoz) a barnát meg a kesztyűtartóhoz körbe.
Bár vezetésközben azt néztem ,hogy akkor hallgatott el a kesztyűtartó mikor befelé nyomtam, így lehet valami 3D nyomtatott szűkítőt tennék a zárnyelv foglalatába, hogy mélyebben behúzza.
-
blakey
titán
válasz Kornel #33812 üzenetére
Lehet, hogy egyszer majd fog, én nagyon érzékeny vagyok rá, egyelőre nincs zörgés. Láttad, hogy pl. a kalaptartó nálam másképp van rögzítve mint nálad, ez csak egy példa arra, hogy neked miért "pattogott".
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Harkovz
aktív tag
válasz Kornel #33816 üzenetére
Minden eladó Vagy csere a Te kocsidra,ráfizetek 1 millát.Gondolkodom én is az autó cserén nem azért mert baja lenne hanem tetszik az új S-Cross és ezt most még jó áron lehetne talán eladni.Én 2,5-ért hirdetném meg.De sok költsége van egy újnak,meg megint megvenni hozzá mindent ami kell,sok.Vicc,hogy már se pótkerék se emelő hozzá,mire mindent fekrak még az ember vagy 3-400 ezer.Ez meg már költség mentes atom megbízható motor,mondjuk meg is kap mindent én magam szervízelem most is a váltó olaj,fagyálló,osztó mű és hátsó hajtás is új olajat kapott a motor mellett.Tavaly fékolaj is cserélve lett.Szóval szerintem ha valaki megnézi és ért hozzá az látná,hogy megkímélt és elvinné 2,5 ért 2 garnitúra kerékkel.Majd még meggondolom tavasszal mi legyen.
-
blakey
titán
válasz Kornel #33818 üzenetére
Én értem, hogy megoldottad, de nekem nem kellett. Majd kiváncsian várom. Astrára is mondták, hogy zörög, 9 év alatt csak a fejegységnél volt valami, egyébként semmilyen zörgés nem volt. Írjátok, hogy a kesztyűtartónál is van valami zörgés az S-Crossnál, Vitarában ilyet még nem tapasztaltam, az oldalsó ablakoknál sem hallottam eddgi zörgést, szélzajt igen, de azt minden autónál hallottam, felépítéstől függően erősebben vagy halkabban. Én most a gumikkal vagyok "fúlharmoniában", arra figyelek, hogy miként viselkednek.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
yaneez
csendes tag
válasz Kornel #33828 üzenetére
Bocs, 6.5 a max, ha nem bírok magammal (vegyes fogyi). Ettől tudok jóval kevesebbet is produkálni, ha olyan hangulatban vagyok. És itt Miskolcon közel sincsenek akkora dugók mint a nagyfaluban, nyilván ez is nagyon sokat számít. Illetve én kora reggel és késő délután autózom javarészt a városban .
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz Kornel #33838 üzenetére
Na ácsi,lehet nem egyformán értelmezzük a karbantartást.Szerintem karbantartás az ha például 105K kilóméter után kicserélem a gyertyát,vagy 80000 után az ékszíjat,2 évente a fékolajat,hűtő vizet,tehát megelőzöm a hibát.Nekem mikor megjött a csapágy hang,hol volt,hol nem.Mint a mesében.Elvittem szervízbe,azt mondták van egy kis hangja,de ezzel még több ezer kilómétert elmegy.Mentem pár száz kilómétert és teljesen elhalgatott.Mindenki azt mondta nincs semmi baja.Kiváncsi voltam,kivettem a leeresztőt,és kiesett a golyó kosár.Viszont hibátlanul működött és elmentem vele Szentendrére kicserélni.
-
Vesztor87
senior tag
válasz Kornel #33836 üzenetére
Azért lennék kíváncsi hogy ez a 80k most mit takar. Mikor tavaly az Almera-t megvettük vt aki hülyének nézett, mert a 600k-ért megvett autóra rádobtunk 300k-értékben alkatrészeket, gumikat (4 téli, 4 nyári+4 acélfelni, akku, önindító felújítás, első spirál rugó csere, kormány összekötő csere, első tárcsák, betétek, stb.). Gumik is 3-4 mm-esek voltak, nem azért dobtuk el, hanem mert 6 évesek voltak már, azt nem terveztük hogy 5-10 évig nálunk lesz az autó, valszeg 2-3 max 4 évig lesz nálunk, 10 évesen már nagyon veszélyes lehet a gumi, akkor ha csere akkor mondom legyen új, legyen most, és nincs gond. Akku is simán indított, de 7 éves 44Ah-s volt benne, teszter szerint 25%-os állapotban... inkább csere mint egyszer kellemetlen meglepi hogy nem indul, valszeg évekig megint nincs gond. Egyedül a tárcsák voltak már nagyon csere érettek, de ha már szét volt szedve a betéteket is cseréltük, pedig az kb. féltávon járt a csere és az új állapot közt... de akkor már legyen rendben. Én így állok hozzá, ha eladom valszeg ez senkit nem fog érdekelni...
-
Vesztor87
senior tag
válasz Kornel #33849 üzenetére
Mi ahogy látom megyünk évente 15k km-t, és nem városban, szal ezzel a futásteljesítménnyel még 10 évesen 150k km-el ha karban van tartva még majdnem új
pjen: sprilál rugó meg volt repedve szerelő szerint. Hallottam ahogy a körforgalomban volt egy érdekes recsegő hangja. Azért kellett cserélni. Akkut meg azért mert a 25% nem festett jól, ráadásul pont mentünk külföldre, mondom egy akku 20k, ha kint trélert kell szerezni akkor az cumi... jobb a békesség
-
pjen
félisten
válasz Kornel #33857 üzenetére
A legnagyobb baj az,hogy nem lehet 10 évre előre számolni.Nézd meg pár éve még a diesel volt a megváltó,most meg nem győzik kitiltani őket a városokból.A mai rohanó változások mellett,lehet 10 év múlva csak elektromos autó lesz.Írom ezt úgy,hogy az előző suzukit 10 hónaposan vettem,a mostanit újonnan.2,6 volt 11 éve,van benne 100K,és el tudnám adni mondjuk 1 milkáért.
(#33858) Vesztor87:Akkor ez nem karbantartás volt.Törött rugó,kopogó kormányösszekötő,recsegő bendix,csere érett féktárcsa.Hát nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Kornel #33868 üzenetére
jaj hagyjuk már. Amíg az ország felében gumival futenek a nemidénbarnultak, pont nem a kocsik miatt van szmog, meg fog tönkremenni a bolygó. Az elektromos autó nem old meg semmit, csak máshova helyezi át a szennyezést. A jelenlegi formájában meg tömegesen elterjedni úgysem fog soha, zsákutca. Szóval motion nem kell ettől félni szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
-
AMD Power
titán
válasz Kornel #33932 üzenetére
Nem rossz. De kicsi. Vitarahoz képest meg főleg. És a Vitara jobban is tetszik.
Nekem régen kormányzár volt a biztonsági szerszámom. Hála Istennek még soha semmi nem kellett bevetnem. Ma már egy kisebbet és egy nagyobbat használok a kocsiban. A kicsi egy kutya nevére hajazó "szerszám". A nagyobbik én vagyok.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
mdani01
aktív tag
válasz Kornel #33947 üzenetére
Németből lettek hozva, magánembertől.
Minden papirjával, szervizekről számlákkal igazolva.Krisztián: Nekem nem fáj kiadni rá 2 milliót, főleg E46-ra, és azért még a tíz év fölötti példányoknak is van presztízse, legalábbis itthon. Formára meg..még mindig b@szó.
[ Szerkesztve ]
iPhone 6S SpaceGray
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Kornel #33964 üzenetére
Mol támogatói tartalmat láthattunk. Egyébként mi a helyzet a prémium 95-össel? Az is rendesen adalékolt, kizárt, hogy a 100-as lenne a megváltó, pláne, hogy a csoda adalékok hasoló mennyiségben vannak jelen, és a higroszkópos etil-alkohol abban sincs
Egyébként pémiumn95-öt tankolok mindig."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
AMD Power
titán
válasz Kornel #33968 üzenetére
Pontosan. Vagy ha serult volt vagy ha rosszul lett megcsinalnva utana.
Premium benzin? En ha tehetem csak OMV tankolok. MaxxMotion autopalyazas elott inkabb. Az Astra eleg igenytelen ezen a teren is. 95 Super szoktam nyomni bele. Az Ignis vagy Swift motorja nem tudom mennyire kenyes erre. Ha az lesz akkor az mindig MaxxMotion fog kapni.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html