-
GAMEPOD.hu
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mcwolf79
veterán
válasz BeLucZ #39601 üzenetére
Hát ha 200/200-as a sereg, akkor valszeg a Z már Hivetech-en van, onnan meg a Viper-ek pórázra kötve húzzák a Roach/Hydra sereg közepére a colokat,ahol ugye nem kell ecsetelnem, hány mp alatt olvadnak el.
A maradék energiából beköpik a Stalker-eket, és ha van még Infestor, az is tudja cifrázni a dolgokat. Tudom, ott a HT feedback-je , de szerintem nem éri el időben a Viper-eket, hogy megellőzze a huzigálást. Szóval szerencsére nem ilyen egyszerű a dolog, mert Wol-ban nekem late-game-ben volt nagy gondom az efféle deathball-lal, de most már a Viper-ekkel jobban tudom kezelni a dolgokat.Már ki akartam próbálni, hogy mennyire sikerülne a berántott Colokat megparazitáznom, csak még attól tartok, kevés hozzá az APM-em, meg a harc hevében még kevésbé volnék hatékony.
Még a Swarm host-ot kellene megtanulnom kezelni, mert szerintem mióta kijött a Hots, szerintem 1 db-ot SEM gyártottam le belőle. Valahogy nem tudom még hova elhelyezni a seregben
[ Szerkesztve ]
Intel I5 12600K + RTX 4070 Ti + Asus B660M Plus D4 + 32 GB DDR4 RAM
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest