-
GAMEPOD.hu
Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laris
junior tag
válasz Gery D. #3920 üzenetére
Nos talán sorba venném. Az NS-val játszottam,de valószínű, hogy a célszerű haladási sorrendet átléptem, összekevertem.Az történt, hogy a Zatonos szálat erőltettem, amíg lehetett, majd a Suopos szállal haladtam csak közben megfeledkeztem, Dan-ról, és Arharáról is , és így beütött a kraft. Az az egy idő után nem tudtam felvenni fontos feladatokat, az elvégzett feladatot nem tudtam leadni, lemenni a laborba felvenni küldetés tárgyat stb.Ráadásul régebbi mentésekkel el sem indult a játék. ( ezt úgy értem, hogy időnként az elmentéseket belerakom egy külön mappába) ez volt az előzmény. Újratelepítettem a MEGA-ról most letöltött NS-t ráraktam ami kellett, majd a most leszedett magyarításodat, de ezzel csak angolul ment,meg úgy ahogy föntebb leírtam. Azután találtam a gépen egy tavaly nyári magyarításodat, gamedata mappa törölve magyarítás föl és működik.A legutolsó magyarításoddal nekem el sem indult a játék. Log- file-t nem tudok küldeni, mert már letöröltem, egyébként is minden hibás programot amit le is ellenőrzök törlök.
-
szepko
tag
válasz Gery D. #3922 üzenetére
Üdv!
Nekem ezt dobta.
FATAL ERROR
[error]Expression : false
[error]Function : CXml::Init
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrXMLParser\xrXMLParser.cpp
[error]Line : 87
[error]Description : XML file:text\rus\aem_strings.xml value: errDescr:Error reading end tag.stack trace:
Bocsánat, hogy élek,én tehetek róla!
-
szepko
tag
válasz Gery D. #3926 üzenetére
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\bind_stalker.script:407: attempt to index global 'arhara_dialog' (a nil value)stack trace:
Már elindul.Menüig eljut. Mentés betöltésnél, és új játék esetében ugyan ezt dobja.
Bocsánat, hogy élek,én tehetek róla!
-
Laris
junior tag
válasz Gery D. #3960 üzenetére
Shimmering adta ezt a feladatot. Ő a Kordonban van,két társával. Akkor kerültek a képbe, és hatékonyan segítettek amikor Sidorovichnak kellet kilopni a katonaság táskáját. Pár feladattal kisegítettem én is őket. Visszatérve a témához, Jupiteren elfoglaltam a kijelölt helyet, jött egy SMS.a következő szöveggel, várjak míg mindenki összegyűlik, mindenhol mesterlövészek lesznek, két percem lesz hogy Frost hadnagy kivételével mindenkit lapátra tegyek. Nem maradhat tanú VAlószínű, hogy Lieberman lenyúlta Sakharov papírjait, és passzolja Padlikov őrnagynak A gond az, hogy a helyszínt nem hagyhatom el, a tranzakció tőlem jó háromszáz méterre van Az idő homályos, és közben a zombik lőnek rám. Még nem tudtam eldönteni, mennyire fontos ez a küldi.Még annyit ha letelik a 2 perc akik megmaradtak beszaladnak a helikopterbe, é a feladat rontva..
[ Szerkesztve ]
-
mikej95
aktív tag
válasz Gery D. #4045 üzenetére
Időközben megoldódott (valószínűleg több random crash-hel együtt).
Röviden: eddig még hofix-et sem tartalmazó NS-JP2 2.0 ment 2.09.1, 2.09.2 fixekkel és modokkal. Szerencsére all.spawn is moddolt volt és nem saját szerzemény, így az megfelelő verziójú volt, mentések használhatók maradtak. Most lefuttattam 2 telepítős firssítést (hotfix és .09) most már jó db* állományok vannak fenn.Javításokkal kapcsolatos scriptek-et magam főztem, ahogy általános npc lootáblát is (több lőszert dobjanak), azokkal nem lesz gond.
Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'
-
Laris
junior tag
válasz Gery D. #4048 üzenetére
Köszi, jó hírt közöltél a Stalker rajongóknak. Legalább az angolul kevésbé tudóknak nem kell annyit puskázni. Hát itt a Zatonos résznél, a szöveg eléggé a feladatokra összpontosító rövid tőmondatok, de azért van itt is bla-bla.Fenrir a főszereplője a történetnek. Az eléggé extrém megoldásokat igénylő feladatok sorrendben következnek, de azért fel is lehet cserélni, vagy kihagyni őket, de egyből jön a bug is.Pl én ki akartam hagyni Prime Volkovos feladatát, és az utána következő feladat nem teljesült. Nem dobott ki a játék,de utána már nem indult semmilyen mentéssel sem.A log fájl az actor egy módosítására utalt, de azt korrigálva sem indult. Actor nélkül viszont minden mentés indult.
-
mikej95
aktív tag
válasz Gery D. #4048 üzenetére
NS2 fordításban lenne egy olyan hiba, hogy amikor Guide-nak kell vinni egy Val-t és ahhoz Cobra Collimator-t és 10 glowstick-et (af_fosfor), (és 10 military medkit-et ebben nem vagyok biztos) azt írja a magyar verzió, hogy csak egy Groza (Thunderstorm) kell neki. Ami persze nem jó.
Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'
-
mikej95
aktív tag
válasz Gery D. #4051 üzenetére
Explorer/Guide-ről van szó, vanilla küldetés, miután x16-ból jössz vissza miután megtaláltad Ghost holtestét, beszélned kell vele, hogy megtudd, hol találod meg a Doctort.
Eredeti játékban minden egyebek nélkül elmondja hogy Strelok búvóhelyén van.
Itt kell neki egy AS VAL, Cobra Collimator (reflex sight gyakorlatilag, de ez a neve) és 10 glowstick (af_fosfor) amit a katonáktól lehet megszerezni. Kuznetsov a híd alatt ad rögtön 15-öt, ingyen, ami meglepő.A dialógus a stable_dialogs_escape.xml-ben van esc_provodnik_start_26, esc_provodnik_start_30, esc_provodnik_start_31, esc_provodnik_groza_0 kérdéses. Külön küldetésként is megjelenik, ott AS VAL szerepel már az auto mentésben, de a teljes bevásárlólista továbbra sem. Akkor és ott átváltottam angol nyelvű fordításra, így pontos listát itemekről (kell-e a 10 katonai medkit) és arról, hogy a magyar verzióban van-e dialógusa Kuznetsov-nak nem tudok semmit.
Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'
-
mikej95
aktív tag
válasz Gery D. #4051 üzenetére
Találtam még egy hibát, ez nem akassza meg a főszálat, de nem hiszem, hogy akinek mindenképp kell a magyar verzió ki tudná bogozni bárhogy is. Itt is újra lett hasznosítva a küldetés elég durván.
Petrenko a Bar Duty területen egy Flash relikviát kér az NS2 magyar változatban, közben a netes kutakodásom alapján Green Flash kéne neki soup-ban (af_electra_green vagy af_electra_flash NS2-ben és Soup-ban más az itemid-je), de NS 2.09.2-ben fényképek kellenek neki az X18-as labor embriókról.
Kb így lenne kerek a történet:sak_strings.xml
<string id="tex_bar_dolg_petrenko_electra_flash">
<text>Petrenkonak képek kellenek az X-18 laborban található embriókról. Az egyik képet a kidőlt kapszulán állva a tőle balra lévőről kell készíteni, zoom nélkül. A másikat a lépcsőn félúton állva, zommal a legtávolabb kapszuláról.</text>
</string><string id="artmod_552_dialog_0">
<text>Itt vannak a képek az embrióról. Nagyon ronda!</text>
</string><string id="artmod_551_dialog_1">
<text>Nem tévedsz. Voronin Tábornok azt a parancsot adta, hogy szerezzek egy embert aki képeket készít az x-18-as laborban található embriókról. A képekért cserébe a tudósok ellátmányt biztosítanak nekünk. Te voltál a laborban. Tudnál lőni két jó képet? Egyet közelről, a másikat távolról, nem feltétlenül kell zoomolnod hozzá.</text>
</string>[ Szerkesztve ]
Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Gery D. #4054 üzenetére
Ahogy haladok a javítással, rábukkantam a szóban forgó feladatra:
<!-- Akill begin -->
<article id="tex_bar_dolg_petrenko_electra_flash" name="Találj egy Villanás Műtárgyat (Fénykép???)" article_type="task">
<text>tex_bar_dolg_petrenko_electra_flash</text>
</article>Nem véletlenül tettem zárójelbe a Fénykép??? kifejezést, mert amikor a Soup-os szöveget ültettem át az NS-be, akkor láttam pár különbséget, ezért megjegyeztem azokat és jelezni akartam a fordításomat használókkal is, hogy ennél lehet, hogy nem a Villanás Műtárgyat kell keresni, hanem fényképet. Gondoltam, majd ha valaki ilyennel találkozik és látja, akkor jelzi itt a fórumon és gyorsan tudom majd javítani őket.
De ezekre külön felhívtam anno a figyelmet, hogy ilyenek lesznek.De tehetem azt is, hogy amíg nem tesztelem le magam az egész fordítást, addig leszedem a fórumról a fordításom elérhetőségét. Senkit nem áll szándékomban a játék haladásaban hátráltatni, félrevezetni a fordításom miatt.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
mikej95
aktív tag
válasz Gery D. #4055 üzenetére
Orosz fórumokról kaparom össze amit tudok nem nagyon van angol infó a neten. Ezt a feladatot az xml-eken át bogoztam ki. Elsőre blikkre még relikviát kerestem, mert olvastam valami orosz fórumon, hogy van zöld flash relikvia is gondoltam akkor az kell(google fordító). (Fénykép???) megjegyzés vicces volt, biztos ami biztos lefényképeztem először...
Zsinórba belebotlottam 2 ilyenbe csak ezért írtam ide be őket. Annyit tévedtem az előzőben, hogy mindkét kép ugyanarról a tartályról kell ami a kidőlt mellett van (nem a legszélsőről kell a távoli fotó) Nem kritizálni akarom a munkád, mert sokszor színvonalasabb, mint az angol (pl: SKAT-15M leírása).
Persze semmilyen relikviához nem lett végül köze a feladatnak, de a cucc létezik.
Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'
-
mikej95
aktív tag
válasz Gery D. #4077 üzenetére
Pont ezen morfondírozok. Mongol halálával nem csak a Borov feladatok ugranak, de el se lehet kezdeni Aquila szálat (Sidorovic nem küld SMS-t, hogy el kéne valakit tenni láb alól): hacking software, deerslayer, prototype gauss pisztoly kapásból ugrik (csak a fő jutalmakat nézve). Zahar szálon kapott kontroller vadászat nem fejezhető be nélküle (képződmény recept és/vagy útvonal). Legalább egy Dragunov artifact ugrik vele együtt elakadnak Skadovsk feladatok is egy ponton, (ha nem szállítunk neki, akkor nem lesz mit elrejtenie, bioradar összetevővel együtt). Rare Weapons feladat sem teljesíthető, Freedom-Duty egyedi küldetések második hulláma szintén kiesik. Unknown chips sem teljesíthető, de a Doom 3-ból a Soul Cube sosem ért ennyi macerát.
Cordon katonai dokumentumok kihagyásával szintén egy egész küldetésfa marad ki.
Dimak (East Pripyat) ignorálásával különböző extra utaktól esik el az ember és a Skadovsk lakatlan marad.
Major/Akim ignorálása nem tudom melyik szálakat akasztja el, de nem is lesz Zaton-on kincses barlang, ha kihagyjuk.
Nem tudom NS JP2 fordításodban hibásan van-e, de angol verzióban valamiért lemarad a Black Angel relikviáról hogy enyhe 100 egységnyi sugárzást bocsájt ki. Amikor Jupiteren rögtön 2 darabot találtam nem tartott sokáig a boldogságom.Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'
-
ericdrawen74
senior tag
-
ericdrawen74
senior tag
válasz Gery D. #4094 üzenetére
Nem igazán vettem észre teljesítménycsökkenést kicsomagolás után, mondjuk a Lost Alphánál használtam igazán a photograph mod miatt.
Olyan világ jön, amikor mindenki gyanús, aki szép. És aki tehetséges. És akinek jelleme van… A szépség inzultus lesz. A tehetség provokáció. És a jellem merénylet!… Mert most ők jönnek… A rútak. A tehetségtelenek. A jellemtelenek. (Márai Sándor)
-
ericdrawen74
senior tag
válasz Gery D. #4096 üzenetére
Ezt mondjuk nem figyeltem. Felrakom megint, magyarosítás nélkül, frissítem aztán meglátjuk mit mutat...
Olyan világ jön, amikor mindenki gyanús, aki szép. És aki tehetséges. És akinek jelleme van… A szépség inzultus lesz. A tehetség provokáció. És a jellem merénylet!… Mert most ők jönnek… A rútak. A tehetségtelenek. A jellemtelenek. (Márai Sándor)
-
ericdrawen74
senior tag
válasz Gery D. #4098 üzenetére
Újra telepítettem, újra kezdtem, ugyan az a memory_usage.cpp probléma. Azt hiszem a gépem bőven megfelelő ehhez a játékhoz . Nem értem a problémát.
Olyan világ jön, amikor mindenki gyanús, aki szép. És aki tehetséges. És akinek jelleme van… A szépség inzultus lesz. A tehetség provokáció. És a jellem merénylet!… Mert most ők jönnek… A rútak. A tehetségtelenek. A jellemtelenek. (Márai Sándor)
-
ericdrawen74
senior tag
-
ericdrawen74
senior tag
-
Kinsiinoo
senior tag
válasz Gery D. #4121 üzenetére
Kipróbáltam csak a hecc kedvéért, hogy most mit csinál, hogy ha az ember kicsit buherálja a játékmenetet és a cheat achievementet még mindig megkapja meg a baromi nagy figyelmeztetést de úgy vettem észre a figyelmeztetés ellenére a fő küldit nem teszi elbukottba. Gondolom Sensut módosítása csak a küldetés elbukását meg a fájlok módosításának ellehetetlenítését szedte ki ilyen téren akkor.
Samsung S23 Ultra 12/512
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #4121 üzenetére
Gery D. nagy vonalakban vázolta a peccs lényegét. A peccs lényege nem a játék könnyítése lenne, hanem inkább a tehermentesítése. Köztudottan, minél bennebb haladunk a játékban és a pályák bonyolódnak, a játék egyre gyakrabban crashel. Ez nem csak a szkriptelések hibája, de pld. a kereskedők készletének indokolatlan terjedelme is rengeteg szükséges memóriát felzabál (erről már valóságos tanulmányok készültek ), ami szintén egyenes út az asztal felé. Tehát a peccsben az összes kereskedő kínálatát átszerveztem, kigyomláltam a rengeteg fölösleges holmit és csak a szükséges cuccokat hagytam, ezzel a pályák betöltési idejét is javítva picit. Továbbá betettem néhány nagyon fontos eszközt is a kínálatukba, amelyek hiánya miatt a játékos könnyen órákra elakadhat (pld. az elején a vadászkés). További finomításnak számít a monolitos mesterlövészek látótávolságának normalizálása az erőmű terültén, az egyik feladat során, amikor a ködön át képesek voltak a pálya túloldaláról is egy lövéssel leszedni úgy, hogy még a lövés hangja se hallatszott. A lövedékek ütőerejét is visszavettem kicsit, mert egy szimpla bandita egy stukkerrel kilométerekről képes volt leszedni és instant halált okozni. És még van néhány dolog benne, amikre már nem is emlékszem. Ami pedig a csalásvédelmet illeti, az abban áll, hogy kiszedtem az actor.ltx védelmét. Ez azt jelenti, hogy most már ez a fájl, ami csakis a játékost illeti, szabadon modifikálható, ugyanis előtte ez védve volt és ha hozzá nyúltunk, de csak ha pusztán kimásoltuk a csomagból, a játék nem indult. Utólag tisztázódott, hogy ez egy bizonyos verziónál fordult elő csak, vagy valami ilyesmi..., de nálam ez volt annak idején.
[ Szerkesztve ]
-
Kinsiinoo
senior tag
válasz Gery D. #4127 üzenetére
Most, hogy mondod a logot elfelejtettem átnézni és meg is lett a hunyó, hogy az XML-el inicializálást rontottam el.
Szerk.: Az exe-t nem hiszem, hogy módosították, max kicserélték a 64bites oxygen portra. A gamedatakat meg mindet kibontottam
[ Szerkesztve ]
Samsung S23 Ultra 12/512
-
Kinsiinoo
senior tag
válasz Gery D. #4130 üzenetére
(NARODNAYA SOLYANKA Cumulative Pack 2 mod!)
Az egyik menü a jelenlegi 5 közül.
Már lehet addolni:
- Vanilla fegyvereket
- Vanilla páncélokat
- Vanilla lőszereket
- Vanilla gyógyító és antirad itemeket
- Hasznosabb fogyasztható dolgokat (Vodka, Energiaital)
- Sima, Fejlett, Elit, Elit sak, Elite John detektorokat
- 100, 1.000, 10.000, 100.000 RU-t
- Mindennél be lehet írni, hogy mennyit szeretnénk beadniSzerk.: Van egy kis typo a mod fejlécében de majd átírom.
[ Szerkesztve ]
Samsung S23 Ultra 12/512
-
Kinsiinoo
senior tag
válasz Gery D. #4133 üzenetére
Hát végül is 300-400 fegyvert id van modból kb. Ráadásul itt minden egyes fegyverhez kell gombot csinálni, ami gombonként 4 sor, funkció egy ilyenhez kb 3 sor, funkció hozzárendelés a gombhoz még 1 sor. Plusz az XML-ben lévő 6-7 sor egy gombnak ...és ezzel még csak 1 fegyverhez lett kész 1 gomb. Töredéke a kódnak.
Elég pepecs munka szóval elhiszem ,hogy a fordítást meguntad.Samsung S23 Ultra 12/512
-
Kinsiinoo
senior tag
válasz Gery D. #4135 üzenetére
Azzal van a gond, hogy gombra vannak rendelve... Ha a vanilla cuccok elfoglalták Num1-6-ig a gombokat, és visszatolom, hogy 0-5-ig legyen akkor is marad 4 számgomb a numpadon ami mind kellene a mod fegyverekhez. A GUI-t meg még nem tudom annyira, hogy lapozható vagy tab-os megoldást készítsek.
Samsung S23 Ultra 12/512
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Gery D. #4168 üzenetére
Elég sok változás van a fájlokban. Az egyik script fájl fordítanivalóját átrakták a text mappába. Ez nem 5 perces munka lesz.
Ahogy látom, beszállt egy új tag is a moddolásba. Egy fájlt mindenesetre optimizálta, elvileg.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Aarpok
őstag
válasz Gery D. #4168 üzenetére
Én a beépített frissítéskezelőjét használva kaptam ezt a 9-es számot.Megnéztem a játék főkönyvtárában van egy gamedata.dbv1 fájl ami 44,5MB. Viszont a technos gyerek mega oldalán az Latest Patch mappában van ugyan ilyen nevű fájl viszont 584KB -os
[ Szerkesztve ]
Аарпок
Új hozzászólás Aktív témák
- Vostro 3590 15.6" FHD i5-10210U 16GB 256GB NVMe + 500GB HDD magyar bill DVD író gar
- Precision 3571 27% 15.6" FHD IPS érintő i5-12600H T600 16GB 512GB NVMe magyar vbill., gar
- Akció! Gamer számítógép játékra! I5 9400F / 16GB DDR4 / RTX 3060Ti 8GB / 1TB SSD
- XBOX Series S 512GB megkímélt állapotban eladó
- Airpods Gen 3 MagSafe tokkal