-
GAMEPOD.hu
Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laris
junior tag
Köszi a tippet, de szerintem a játék egy meghatározott területen belül mindig máshová generálja a feladatokban szereplő keresendő tárgyakat. Az alapjátékokban azért nem volt gond a keresgélés, ( miután türelmesen elintézel egy mutánshordát, kilábalsz egy anomáliából azonnal át kell állnod sólyomszem, és vaslogika üzemmódra ) De megéri.
-
Gery D.
Topikgazda
-
Gery D.
Topikgazda
Nem gond.
Úgy látom, ezeket az egyszerű feladatokat, miszerint vedd fel ezt és vidd el valakinek, teljesen megbonyolították. Így Sajnos ezzel a fordításom is pontatlan lehet néhány helyen.
Íme a feladat, ami nem stimmel:
<!-- Akill begin -->
<game_task id="yan_kruglov_art" prio="0">
<title>Találd meg az Adatokat.</title>
<objective>
<text>Találd meg az Adatokat.</text>
<icon>ui_iconsTotal_tutorial_help_wounded</icon>
<infoportion_complete>yan_kruglov_art_done</infoportion_complete>
<article>tex_yan_kruglov_art</article>
</objective>
<objective>
<text>Találd meg az adatokat a Hydra Injekcióról.</text>
<function_complete>sak_dialog.yan_kruglov_art_have</function_complete>
<infoportion_set_complete>yan_kruglov_art_have</infoportion_set_complete>
</objective>
<objective>
<text>Vidd el az USB Meghajtót Kruglov-nak.</text>
<map_location_type hint="Kruglov">blue_location</map_location_type>
<object_story_id>yan_ecolog_help</object_story_id>
<infoportion_complete>yan_kruglov_art_done</infoportion_complete>
</objective>
</game_task>
<!-- Akill end -->Úgy látom, hogy ez az Akill nevezetű egyén módosítgatta, ha ezekre rákeresek, meglesznek a változtatások, remélem.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
Ez a Macskák területén rész ez nem Agroprom-ban van Yantar áthaladási pontjánál? És Kostya-nak kell az a Zsák, ha jól emlékszek.
A Soup-os rész a Halott Város alatti Teleportig nagyjából megegyezik az NSCP2 alap sztorijával. Az eredeti forgatókönyv szerint a Soup-ban nem a Collector Mód jönne azután a Teleport után, hanem Zaton, mint az NSCP2-ben. Egy Iskra nevű Lányt kellene megkeresni, akit Lightning üldözött el a Halott Városból.
Nem, ez a Laptop megtalálósdi feladat valóban más volt. eredeti NS-ben ugyanis itt tényleg Műtárgyat kellett elvinni Sidorovich-nak, aki ezért Pénzt adott Kruglov-nak. Mindezért kaptunk Aranyhal Receptet, de itt Sidorovich ki van hagyva a játékból és sokkal összetettebb, keresgélős feladatot kaptunk helyette. És a végén, a beszélgetés szerint Galacsin Receptet kapunk.
A lényeg, hogy neki kell állnom az NS-be integrált fordítást ellenőrizni és fordítani játék közben. Előre látom, hogy ez egy jó móka lesz, megint.
Karácsonyra biztos, hogy végzek a Soup-os fájlok végleges átrakásával, mivel már csak az sms-ek maradtak. Igaz, tavaly Karácsonyra ígértem, nézzétek el, hogy késtem egy évet.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
A Soup-ban már végigvittem az Alap, 0-ás szintet. A Collector módban, (vagyis az 1-es szint) csak Sidorovich-ig jutottam el. Még bele se kezdtem a ZEP dokumentumok keresgélésébe. Valahogy nem látok fantáziát ebben a Collector módban, ezért nem is folytatom egyelőre. Talán akkor, ha 100%-ban le lesz fordítva a 0-ás szint. Elvileg 5 szint lesz. Az utolsó a benépesedés nevet kapta. De ahogy a történet áll, ez sose fog elkészülni.
A project ott áll, hogy próbálják a bug-okat gyomlálgatni a módból, de közben újabbakat raknak bele. Pl. valamelyik nap, ahogy a 12-es patch-ből néztem át a 15-ös patch változásait, az egyik fájlban találtam egy 0-t az egyik script sor után, aminek nem lenne szabad ott lennie. Egy ok az összeomlásra.
Pl. a magyarításomban ilyen nem fordulhat elő, mivel egyedül csinálom és nem úgy, mint ők. Egymás ellen irkálják át az Angol nyelvtudók a Guglis Angol szövegeket ahelyett, hogy fognának egy Orosz-Angol fordítót és felkérnék a fordításra.Egyébként az Angolok ott rontották el, hogy nem használták az eredeti Shoc fordításukat. Még azt is Gugli angollal fordították le. Ez a mód 50%-át teszi ki.
Az igaz, hogy a magyar se lett tökéletes, gondoljunk bele az emeletekbe. Az Oroszban nincs földszint pl, vagy pince helyett padláson volt a zsák, amit keresni kellett. A Soup-ban ezeket mind javítottam.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Laris
junior tag
Emlékszel még, mikor, és, hogyan jutottál el kelet Pripyatba, Neked van valami fejlett relikvia detektorod,sajna elhagytam a plazma hernyót, hátha azzal elő lehetne keríteni. Bezoárból lehetne csinálni, de olyanom nincs, és nem is emlékszem rá hogy néz ki,pedig a neve ismerős.Tudom a visszatöltés megoldaná, de már két hete elhagytam. Köszi
[ Szerkesztve ]
-
Laris
junior tag
Bezoárom van 4 is, és szerencsére elfogadtam az elején Saharov ötven ezer rubeles receptjét,ami most jól is jött. Még nem kaptam átjárót a mocsárba, ez mikor lesz.? Thunderrel, és Goblinnel még nem találkoztam. A küldiket figyelem, de mivel rengeteg van belőle, igyekszem kihagyni az egyszerűbbeket, de ez nem mindig sikerül. Egyébként csak azt lövöm le, aki támad, vagy a feladat része.Ahogy haladok előre, egyre jobban úgy érzem, hogy átugrottam egy két fontos dolgot.Valahogy nem látom át a sorrendet,és fölöslegesnek tartom bennei az alapjátékot, ami megkeveri és megnyújtja a történetet
[ Szerkesztve ]
-
Laris
junior tag
Nem akadtam el,csak nem akarok kihagyni fontos részeket, amik blokkolhatják a későbbi játékmenetet. Most kerültem a Felderítetlen földre. Ha valami nem sikerül, vagy fontos karakter meghal mindig visszatöltök, Cat Ibrahimovics óta nem ad feladatot Petrenkó Gauss pisztolya "csak olyan szaladj el a tepsiért " nem fontos.Gery D az alapjátékkal kapcsolatos véleményemet visszavonom. Kell egy kis szünet.
[ Szerkesztve ]
-
Laris
junior tag
Szerezd meg a széfet a labirintusból, vidd el Miner-nek, ő nem tudja kinyitni de ajánl valakit a Felderítetlen földön aki ért hozzá, és kapod a Fima által említett átjárót.Cross most nem ugrik be ki ő, és hol van. A fekete angyal témát már régebben teljesítettem, nem is emlékszem mit kaptam érte.A széfre visszatérve fönt az összefoglalóban részletes leírás van róla.
-
Laris
junior tag
-
Gery D.
Topikgazda
Igen, Elfelejtett Erdőt akartam írni, csak bekavarodtam. Rá gondoltam, de mást írtam.
Laris: Az a fegyveres küldetés azért nincs lefordítva, mert nem része a Soup-nak. Csak a Soup-os küldetéseket vannak lefordítva.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Laris
junior tag
Csak a Soupos szálon tudok tovább haladni, de a kelet Pripyatos ,és Jupiteres feladatok is érdekelnek.Beszéltem minden fontosabb karakterrel mindkét helyre kaptam valami pitiáner feladatot, de átjárót nem.A játék elejei rohangálásnak ez lett az eredménye. Valószínű, most kiszállok a játékból, és valamikor újra kezdem.
-
Gery D.
Topikgazda
Ez az, amit érthetetlenül kivettek a Soup-ból. Pedig ez szerintem egy jó dolog, hogy lehet páncélt találni a hulláknál. Elég gyenge ok volt az, hogy ha nem fixálják a cuccokat a hulláknál, a páncél elöntené az egész játékot. Viszont épp ezzel a húzással lett olyan, hogy a lőszerek és a fegyverek öntötték el. Aztán hoztak egy nagyon bugyuta fixet, hogy nem lehet, csak X mennyiségű cuccot felvenni minden egyes tárgyból.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
kekeeci
senior tag
Miért kell Kuznyecovot megölni? Jó kis feladatokat ad, és egy csomó cuccért ő adja a legjobb árat.
kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
Gery D.
Topikgazda
Már lopott az NSCP2-ből és szerintem fognak is még. Mondjuk nem lenne hülyeség a Story módot folytatni az SNCP2-vel. És csak utána jönne a Collector, vagy szépen beleintegrálná a 0-ás szintbe az 1-est.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
kekeeci
senior tag
Minden kereskedőnek mások az árai. Nem mindegy, mit hol veszel és adsz el. Néha csak filléres különbségek vannak (sok kicsi...), de néha elég jelentős az eltérés (pl. az ACOG távcső Petrenkonál 6000, Adrenalinnál és Szidorovicsnál 12000).
A katonák (Kuznyecov és Sherstuk - Agropromban) például a következőkért fizet jobb árat:
lefűrészelt csövű BM-16
PMm
Fort
Mossberg
PB1s
P-90
M-79
lézeres Groza
katonai és bandita ruhák...Szidorovics a NATO fegyverek egy részéért, a csapos a többiért, a keleti (volt VSz) fegyverekért Petrenko fizet jobban.
kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
kekeeci
senior tag
Ott én még nem járok. Most készülök Sötétvölgybe.
Már legalább tizedszer kezdek bele, a hadiraktáraknál tovább még egyszer se jutottam.kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
Gery D.
Topikgazda
De az elvileg lehetetlen. Mert ha kinyírod a Banditákat, akkor Borov-tól nem kapsz feladatot. Ha nem nyírod ki őket, akkor amíg menekül a Kötelességi, leszedik a Banditák. És ott van még az a tag, aki a gödörnél van. Ha nem gyilkolod le a kapunál őrködő Banditát és a mellette álló kettőt, szintén hullajelölt. Ezt még az eredeti Shoc-ban is baromi nehéz volt összehozni, a Soup-ban már csak 10X kellett visszatölteni, az NS meg még nehezebb lehet.
Egyébként ez ügyben már akartam írni TB-nek, hogy egy küldetés keretében szabadon engedné a két foglyot. De már annyira elszállt a hülyeségével, hogy inkább hagytam a francba. Pedig ebből is egy jó kis mellékfeladatot lehetett volna összehozni. Pl meg kellene neki szerezni valamit a Laborból, vagy kettő valamit és akkor annak függvényében, hogy végül melyiket szereztük meg, úgy engedi el azt a Kötelességit. Persze nekünk kellene elvinni a Sötét Völgy határába.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
A prométeuszos mondattól számomra érthetetlen az, amit írsz. Kihez mennek, kit nyírnak ki? Aztán kit lőnek le helyből az emeleten, meg ki? Meg milyen baráti tüzet viszel kihez?
Az első mondatodban gondolom Max Lubero-t említed.
Szóval, tök felesleges ide-oda futkosni, mivel ha Bullet-tel való párbeszéd után mented meg Mongolt, ugyanúgy eljut a Bandita Bázisra. Az a baj, hogy amikor elkezded kinyírni a banditákat, egy idő után az épületben fogvatartott rabot kinyírja az őt őrző Bandita. Hacsak nem sietsz le a börtönbe és addig nem szabadítod ki a tagot, amíg ki nem nyírtál mindenkit a Bázison. Borov és a Bandita kereskedő valóban zöld marad, de azután bármikor a Sötét Völgyben jársz, az újra Spawn-olódó Banditák mindig pirosak lesznek és mindig kezdheted előröl kinyírni őket.
A másik hiba, hogy a két Kötelességi tag folyton össze-vissza szaladgál és mindaddig nem hagyja el a területet, amíg ki nem érnek a határhoz. De sokszor volt olyan, hogy 5-6 mentést kellett csinálni, mert igaz, hogy eljut egy darabig a Kötelességi, mindig visszafordul és úgy dönt, hogy felkeresi Borov-ot és megöli. Csak hogy ennek mindig az a vége, hogy Borov kinyírja őt. Ez lehet a börtönben raboskodó és a gödörnél álló Kötelességi tag is.
Ezért kellene egy normális küldetést csinálni, hogy ne kelljen ezret menteni, mire kiszabadítod a két Kötelességit.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
Jaígy már értem. Nem tudtam hova rakni Prométeuszt.
Nálam valahányszor, ha a Kötelességi a földre kerül, az azért van, mert fejbe lőtték. Sajnos elég kevés az élete. Tulajdonképp Mongol után már nem kell a csövön keresztül közlekedni, a kapun is be lehet menni. Viszont ha jól emlékszek, amint belépsz a Banditák bázisára, egy képzeletbeli visszaszámlálás indul el, ami ha lejár, a két bandita kinyírja a foglyot. Ez az idő azt hiszem 2 perc.
Szerintem az eredeti készítőkben fel sem merült az, hogy valakinek eszébe jut kiszabadítani a gödörnél fogvatartott tagot. Amikor Max Lubero-t megmentjük, (arra most nem emlékszek, hogy ő, vagy Bullet említi-e meg) akkor is csak a börtönbe zártról beszélnek, meg hogy még valakit elkaptak. Viszont a célzott küldetés ugye itt a börtönbe zártra irányul.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
-
Gery D.
Topikgazda
Mindjárt utánanézek.
Update: gamedata/scripts/arhara_dialog.script fájl javítva.
Tesztelve, a fordításom használható most már. Köszi Szepko a logokat.
Loggal egyszerűbb a javítás, mint úgy, hogy beírjuk ide, hogy nem indul, mert kidob. Minden esetben, amikor crash-sel kilép a játék, egy log vég sokat segít.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Gery D.
Topikgazda
Az első fájlban a </text> részből véletlenül töröltem a fordítás során a < jelet, az volt az end tag, vagyis a vég jel, a második fájlban pedig szintén ugyanez volt a helyzet, csak ott egy " jelet.
Sajnos ha siet az ember, néha belecsúszik ilyen baki. De mind a kettőnél szépen leírta a log fájl, hogy mi volt a baj.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Laris
junior tag
Köszi. Pár visszatöltéssel, új küldetésteljesítéssel próbálkoztam, és elég zavaros lett a dolog.Vissza töltöttem égészen Fima-ig . mert sokáig halogattam a szappanos küldijét, és egy idő után nem állt szóba velem. Próbaképp előre elhelyeztem egy gázpalackot Havre melletti ajtónál, a szóváltás utáni menekülés végett.Lelőttem Havret , irány Akim, és elfogadta a közben összegyűjtött zombi kezeket. Aranycafatot meg árulja a Doki .Elakadni meg biztos fogok még többször is.
-
Laris
junior tag
Köszi az infót. Jártam a könyvtárban, de csak egy üres zsákot találtam, az egyik megdőlt szekrény mögött. Viszont mellette ott volt Cyclops írógépe.Eléggé csavart feladatok ezek, lehet hogy ennek is van valami előzménye, amit kihagytam? Egyébként te a könyvtár melyik részén találtad meg.
-
Laris
junior tag
Köszi a segítséget, meglett a zsák. De lenne egy kérdésem. Itt Jupiteren a cementgyár tetejéről, az üzletet elég megzavarni, vagy egyből likvidálni kell a társaságot Frost hadnagy kivételével. Két perc van ráadva, de nagy a távolság, látni meg alig lehet A páncélos katonák eléggé golyóállóak, Mi itt a megoldás?
-
Laris
junior tag
Köszi a segítséget, de nem találom azt a zsákot. Vissza töltöttem azt a részt is amikor először mentem Jupiterre, akkor sem.Busstynak pénzes kazetta kellett innen, elvittem neki, de közben megbetegedett, Kruel vette át, egy gyógyszeres küldi neki is, és Simmeringen adta ezt a tranzakciós feladatot így vannak ők hárman.Lehet hogy máshol van az a puska. Gauss nem jó, itt nagyon gyorsnak, és pontosnak kell lenni.Lenne egy kérdésem ahol Aaz van ott is lapul egy mesterlövész ő lő ki, ha nem sikerül a feladat, és el akarod hagyni a területet őt is ki kell lőni, mellesleg 360 m-re van tőlem.
-
Laris
junior tag
Közben itt Zatonon szereztem, egy Barret M95-ös sníper puskát, meglátom milyen ütős. De az PKS-07-es távcső még érdekel. ( egyébként újratelepítettem a játékot, és most nem találkoztam sem Petrenkónál, sem máshol, ezzel a távcsővel, pedig már Jupiteren vagyok, és a Soupos szál sincs lemaradva)
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- További aktív témák...