- Ravenswatch - Előrendelői előzetesen a Switch kiadás
- Half-Life - A G-Mant megszólaltató színész rejtélyes bejegyzéssel zárta az évet
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 15. nap: Hell Let Loose
- PlayStation Plus 2025 Essential - A januári lista
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 14. nap: Kingdom Come Deliverance
Új hozzászólás Aktív témák
-
Enton
addikt
válasz GeryFlash #89 üzenetére
De azpont nem fogják bejátszani hogy ne a xboy-on menjen jobban a UE. Nem véletlenül puszipajtás MS és Epic.
"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
GeryFlash
veterán
hát a hardvergyártóknak nem nehéz, sztem crossfireben (2x-esben) 7950 viszi, amúgy meg 2014-ig 2év van, az sok idő.... A kérdés az hogy az xbox viszi-e, szten bőven nem, most egy rókabőrt akarnak kidobni a 720-as projekttel, meg csilivili kontrolerrel... jó ha lesz benne egy 2gb-os vga meg 4gb ram de zstem még az se, max a ps4 viszi, és azzal h később jön a ps4 sokat profitálhat, széjjel verheti a 720-at ha a zon szépen fut az ut4 a 720-on meg nem
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
RyanGiggs
őstag
Állítólag!
Persze ezeknek a pletykáknak nem hiszek, messze még a megjelenés! -
haxiboy
veterán
A lényeg : Költsünk sokat. A szoftver maga is dgrága...de ha félmilliós gépen fut csak akkor mennyibe fog fájni a konzol ? Szerintem megjelenéskor 200fölött lesz az új xbox.
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
Enton
addikt
Nagyon ugy fest hogy legtöbbje már integrálásra került azóta az UDKban is. Itt megtalálhatod mikor mit frissítettek:
(#82) Findzs:
A lehetőség adott, akár jobbat is csinálni, de minek ha az pénz meg idő és ugysem térül meg, plusz a konzolok is visszafogták a fejlődést.
[ Szerkesztve ]
"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Enton
addikt
Ez már egy nagyon régi UE lehet. Folyamatos fejlesztés alat áll a motor jelenleg ezeket a featur-öket tudja:
[link]"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
ribizly
veterán
Onnan, hogy ha összeraksz SLI-be 3db VGA-t, akkor az nem 300%-os teljesítményt fog hozni. Emlékeim szerint legfeljebb 160-170%-ot lehet kihozni 2 kártyából és nem sokkal 200% felett lesz a 3 kártya. Szóval itt azzal vakítani, hogy ehhez 10 xbox360 kell, amik nem úgy skálázódnak, hogy összeadom a teljesítményt szépen sorban és akkor megvan az eredmény, szerintem parasztvakítás kategória...
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
Findzs
addikt
én nem bánnám ha már most jönne egy ilyen technológiával készült játék
legalább lenne értelme gépet fejleszteni és felkavarná a pc-s játékipar állóvizét2014 -re egyébként elvárható lenne már egy ilyen szintű játék megjelenése függetlenűl a ut4 engin -től
egyébként meg a ut3 engine bemutatásakor látottakat mostanában hozzák a játékok
2006 -os u3 engine bemutató
ezt a látványt, fizikát, mozgást kb. a bulletstorm hozzacsak remélni tudom, hogy nem kell majd 6 évet várni egy olyan játékra ami valóban hozza az u4 engine bemutatásakor látott szintet
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
BalaNce87
addikt
Ez "régi" videó, ezek szerint elő kellett venni megint hogy valami hírt csináljanak.
-
mrhitoshi
veterán
Hatásvadász egy hír ez.
A videó nem egy nagy durranás, sőt egyenesen borzalmas, egyáltalán nem mutat meg semmit ezzel a sötét világgal, inkább csak "ködösít".De a hírre reagálva: Akkor búcsút inthetünk az optimalizálásnak ?
(#74) nanorambo: Az élethű nem ott kezdődik, hogy a 100 méterre álló fűszálon is látom a vízcseppet.
[ Szerkesztve ]
PS4
-
nanorambo
őstag
Szerintem a "jövő" játékaiban nem a közeli főhős lesz még részletesebb, hanem a tereptárgyak, mellékszereplők és messzebbi objektumok is olyan minőségűek lesznek mint a kamera előtt álló saját karakter. Ergo egyszerre több "highpoly" object lesz a képen mint most. Persze még jobb és erőforrás igényes algoritmusokat írnak, hogy a recék eltűnjenek. De a textúrákat már fölösleges élesíteni. A crysishoz van egy (pár) textúra mód. Akkora felbontásúak a textúrák, hogy 12x-es zoomal sem lesz pixeles... Ennél nagyobb felbontású textúra tényleg csak az erőforrás pazarlása. Bár tudjuk, hogy üzleti szempontból nem kell a szomszédba menni egy-két ilyen húzásért
Inkább a képi összhatást javítják. Árnyékok, fény-visszaverődés (e téren a BF3 nagyon odatette magát), objektumok reflektálódása a csillogó felületeken.Viszont mikor jön már a Mass Effect 3 demóóó?
[ Szerkesztve ]
-
gyáliSanyi
őstag
Csak az Unreal Engine át ne ugorjon a ló, akarom mondani a Crytec oldalára, mert akkor 2014-re se sokat fognak vele játszani, ha most is egy GTX580 100 ezernél jár és abból is 3, ami már tud is valamit kezdeni a motorral. De addig még sok idő van finomíthatni és egy tech demónál se minden a valóságot mutatja.
Ebből megint a PC jött ki nyertesen az xbox már régi ahhoz, hogy versenyezhessen a mostani hardverekkel.Live poor, die rich.
-
Blyan
félisten
Szépnek szép, de azért nem dobtam el magam tőle, főleg hogy 10 Xbox kell a futtatásához... annyira azért nem szép.
Szóval ez egy szép nagy parasztvakítás videó.The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Force.
-
fatallerror
addikt
bocs h nem nézem át a kommenteket de akkor ha ez real time demo az azt jelenti h tényleg kiszámolta a 3 gtx 580 és megjelenítette tehát semmi hókuszpókusz nincs tényleg nézhet így ki 1 játék? csak mert olyan arcmimikája van a fazonnak h mármár animációs film, elég élethű
don't tell me what i can't do!
-
Angel1981
veterán
válasz TESCO-Zsömle #48 üzenetére
Így van, egyetértek!
A látvány már annál inkább számít! -
RyanGiggs
őstag
Na akkor 2014-ben lehet gépet fejleszteni, ez már biztos!
Mind1, addigra már úgyis 6 éves lesz a jelenlegi alaplapom! -
Mappa
addikt
válasz TESCO-Zsömle #63 üzenetére
kööösz! ebből csak a "unacceptable" tudtam kivenni.... nagyon para hang.
nem kötelező megadni
-
válasz Brown ügynök #19 üzenetére
És a sok APU grafikus kártyát vegyen a gyermekének.
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
ribizly
veterán
válasz TESCO-Zsömle #44 üzenetére
Arról nem beszélve, hogy x db kártya összekötve amúgy sem egyenes arányban skálázódik, és nem is pozitív irányba. Úgyhogy ez eléggé marketig szagú.
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
Ilsyde
őstag
Oh, igy minden erthetobb. Eddig kulonvettem a ket dolgot es ugy hittem hogy a 3D modellezes sokkal problemasabb es idoigenyesebb mint texturakat fesziteni a vazra.
De ezek szerint hiaba lesznek kidolgozottabbak a modellek ha ezzel a texturazasi technologiaval visszanyerik azt az idot (vagy tobbet is, modelltol fuggoen).
Koszonom a valaszt mindkettotoknek
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz wednesday #57 üzenetére
Szokás ilyet csinálni. Ekkor nyilván az UV mapot megint módosítani kell. Ez is a Ptex nagy előnye. Ha kész egy modell, akkor mindegy, hogy hogyan alakítod a részletességét. A textúrázás oldaláról nem lesz gond az eredménnyel.
Valszeg ezt a lépést sosem érdemes kihagyni, mert LOD-ra mindig érdemes adni, de a Ptex nagyon egyszerűvé teszi az egészet.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
wednesday
őstag
Nem értek hozzá, így lehet nem jól mondom, de úgy tudom az is nagy munka, mikor a high poly modellt "visszabutítják" azért, hogy a hardware ne füstöljön el alatta, de a kinézetéből minél többet megtartsanak.
Tehát nagy munkával megcsinálnak egy magas poligonszámú modellt, aztán még több munkával elkezdenek trükközni vele, hogy "használható állapotba" kerüljön. Erre mondtam azt, hogy kíváncsi vagyok mikor jön el az az idő, mikor ezt a lépést már ki lehet hagyni. -
Löncsi
őstag
-
Mappa
addikt
a végén a robot mit mond????? nem értem, nem tudom kivenni a szavait
nem kötelező megadni
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Ptex minden szempontból sokat segíthet. A tereptárgyakat továbbra is ki kell dolgozni, de a Disney megközelítésével nem kell vacakolni az UV mapokkal, és a tesszellálás is nagyságrendekkel egyszerűbb lesz. Ezzel, ha a tereptárgy alapjainak kidolgozásának időigényét nem is csökkented, a részletes kidolgozást pár kattintásra redukálod több órás meló helyett. Ez azért fontos. Mindemellett a Ptex még fejleszthető, de a Disney szerint a művészek így is imádják. Ezt nem csodálom. Nem mindegy, hogy egy fület pár kattintás kialakítani, vagy órákig tököl rajta, hogy a textúra jól feszüljön fel.
Az biztos, hogy a több tereptárgy több pénzt is von majd el, de itt azt kell nézni, hogy mennyit spórolsz az újszerű fejlesztési megközelítésekkel. A helyzet tehát nem olyan kritikus.
Az a kérdés, hogy a stúdió milyen eszközöket használ, illetve az animáció összetettsége is fontos. Én itt az animációs filmeket tartom mércének. A játékok most fognak olyan problémákba ütközni a művészi oldalról, amibe a Disney már évekkel korábban beleütközött. Nem véletlen, hogy ennyire lopják a Disney ötleteit. Ezek teszik lehetővé, hogy a művészi oldalon az anyagiakat meg lehessen fogni.
Érdemes a textúrázást a modellezéshez szorosan kapcsolni. Nem pont a modell geometriai vázának kialakítása a legnagyobb nehézség. Azt már elég könnyen meg lehet oldani tesszellálással, vagy vannak rá más elég korrekt eljárások. Pont, hogy a feltextúrázás vesz el sok időt. Ha megvan a modell textúrája, akkor ahhoz kell egy UV map, ami megmondja a textúrának, hogy hogyan kell feszülnie a modellen. Itt megy el a legtöbb idő. Főleg akkor van baj, ha alakítasz a modell geometriai vázán, és akkor új UV map is kellhet. Ez egy nagyon pepecselős rész, és főleg vannak itt nehéz részek, mint például egy emberi modell füle. Modellek és textúrák kreálása tehát önmagában nagy munka, de a legtöbb időt a modellek korrekt feltextúrázása viszi el. A Ptex pont ezért annyira jó dolog. Ezen a ponton segít, de nagyon.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Lenry
félisten
(nem a texturazasra gondolok hanem a modellezesre)
a textúrázás és modellezés egymással szorosan összefüggő, egymástól el nem választható folyamatok
Ha ezt levetitem egy jatekra, ahol ezer meg ezer targyat kell lemodellezni - azaz modellenkent rendkivul magas a poligonszam - hogy fogjak ezt birni idovel meg munkaerovel a mai csapatok?
pontosan úgy, ahogy most is: kimodelleznek egy fél vagon megfelelően változatos tereptárgyat, és teliszórják vele a pályát.
attól, hogy sok van belőle és részletesen ki vannak dolgozva, attól még nem lesz sokkal több munka, hisz csak egyszer kell mindegyiket megcsinálni, és nem is kell belőlük ezer meg ezer. környezetenként 30-40 különböző prop már bőven elég a zsúfolt változatossághoz.
plusz ha megnézed, itt sincs gyakorlatilag semmi az utcán. pár tábla, kukák, törmelék.[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Ilsyde
őstag
Hmm erdekes, nem is tudtam hogy ilyenek vannak. Elolvasgattam a magyarazatot es a cikket, megtalaltam az AMD oldalan is ugyanezt a tartalmat. Rengeteg szakszoval nem vagyok tisztaban de valamennyire talan megertettem hogy mit takar ez a technologia.
Arrol mi a velemenyed hogy (koszonhetoen ennek az UE4-nek) tobb es reszletesebb - hogy mondjam - "tereptargyra" lesz igeny es szukseg? Eleg megnezni a hirben szereplo videot, minden egyes targyat muszaj volt aprolekosan lemodellezni. Es van beloluk nehany.
Tudtommal a Blur studio csinal teasereket ilyen minosegben kulonbozo kiadok felkeresere (meg peldaul a Blizzard, onmaganak), es egy-egy ilyen video nekik hosszu honapokig is eltarthat a reszletesseg miatt.Ha ezt levetitem egy jatekra, ahol ezer meg ezer targyat kell lemodellezni - azaz modellenkent rendkivul magas a poligonszam - hogy fogjak ezt birni idovel meg munkaerovel a mai csapatok?
(nem a texturazasra gondolok hanem a modellezesre)
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz wednesday #49 üzenetére
Nem mindig. Például a Larrabee-re fejlesztették az UE4-et nagyon sokáig, csak abból nem lett semmi. [link] - Sweeney akkor ki is fakadt. Valószínű, hogy a bemutatásra kerülő UE4 sem teljesen az amit elképzeltek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
wednesday
őstag
Nem egy mai darab ez a prezentáció, úgyhogy 7970-re még akkor nem is gondoltunk.
A másik, hogy az Epic mindig is az Nvidiával szeretett kooperálni.A 2-nél több kártya alkalmazásába én meg nem hiszek. Nem azt mondom, hogy nincs ott növekedés (bár tuti nem akkora mint 2 kártyánál), de elképzelhető, hogy 3-4 kártyánál az input lag már komolyan érezhető lehet. És ilyenkor a kevesebb a több.
-
nebulo
tag
Remélem végre kijön majd ezzel az új motorral a Monopoly is XBOX 720-ra, végre méltó grafikával tündökölhet ez a klasszikus darab, és a Kinekt támogatás miatt te lehetsz a dobókocka, ha magzatpózban lefordulsz a kanapéról.
Future is now!
-
BeLucZ
addikt
nem lehet valahol elérni ezt a demot? vagy nem publikus? megnézem mit izzadna alatta a vas
-
Löncsi
őstag
válasz TESCO-Zsömle #44 üzenetére
Ezek a TFLOPS-ok mind elméleti maximumot jelölnek, és nem is biztos, hogy ez a teljesítmény ténylegesen megjelenik. (lásd. HD4850 1 TFLOPS-ot tud, miközben egy hasonló "teljesítményű" GTX460 mégis 2x-er gyorsabb).
Másik, ez csak demo, UE3-at is SLI 8800GTX-el mutogatták, és a végén jóval kisebb hardveren is elfutott.
NV-t azt hiszem azért "erőltetik", mert ők biztosították a kártyákat az Epic számára, ez a demo is lehet csak egy "szerződés".
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
TESCO-Zsömle
félisten
Ez a 2.5TFLOPS eléggé semmitmondó adat, meg a 3db GTX580-is.
Sima lebegőpontos számítás terén a HD6970-es egymaga 2.7TFLOPS-ot produkál, szóval nem értem akkor minek a 3db 1.5TFLOPS-os GTX580-et, vagy hogy miért is kell belőle 3db. Azért annyira nem rossz az SLI skálázódása, hogy 2*1.5-ből ne maradjon 2.5... A 7970-es majd 3.8TFLOPS-al bír...
Szóval ha csak a nyers egyszeres pontosságú számítási teljesítmény számít, akkor nem értem miért erőltetik az nV-t, pláne hogy a példaként felhozott xbox-ban is Radeon GPU dübörög (és az utódban is az fog).
Ha valaki volna olyan kedves és megmagyarázná, nagyon megköszönném.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
BeLucZ
addikt
Brutális ez a video Nem is értem miért kellett 3 db 580as... ha "csak" 2,5 teraflops kell hozzá, akkor elvileg egy 7970es már nagyon lazán vinné vagy tévedek ?
és akkor az unreal 4es még ezt is odaveri, hát nah ez már a nyálcsorgatás kategória látványban -
-
wednesday
őstag
Én arra lennék kíváncsi, mikor jön ez az az idő, mikor a high poly modelleket többé már nem kell visszabutítani, (az is nagy munka) hanem egyből berakják a játékba.
-
oneiros
tag
Még pár napja az IGN azt írta, hogy az Xbox 720-ban HD6670-es lesz, ami csak 6X erősebb a mostaninál...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/oneiros/index.html
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyrészt nem neked válaszoltam, másrészt milyen AMD Ptexről beszélsz? Ez a Disney technológiája. Még egyszer leírom, hogy a Disney fejlesztette ki. Az AMD-nek ehhez semmi köze, mivel ők csak hasznosítják azt amit a Disney felépített. De ha elolvasod a hsz-t, akkor van linkelve egy NV-s videó is, amit a SIGGRAPH-on mutattak be, mert működik a rendszer a DX futószalagján is. Persze ez nagyon lassú, de működik.
Törölted a hsz-t. Ettől függetlenül én válaszoltam.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
GAlli
tag
majd kitalálják h a komolyabb gamekhez 2 xbox 720 at vegyél crossfireben, adjad még nekik az ötleteket
-
Apika
addikt
Gyönyörű volt a képminőség a videón! Tényleg, mintha egy film lett volna...
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szerinted más fejlesztő elégedett mindennel, amit alájuk raknak? Ugyanúgy szeretnének több memóriát. Egy fejlesztőért az MS nem változtatott volna a koncepción. A mindenki az már elég meggyőző, hogy átelemezzék az anyagiak szempontjából a helyzetet. Még így sem biztosított a dolog, mert ha nem éri meg gazdaságilag, akkor kapta volna a piros lámpát, de szerencsére az MS hosszútávon gondolkodott.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem feltétlen. Az új művészi kihívásokra vannak új koncepciók is. A játékipar még mindig eléggé maradi módon dolgozik ebből a szempontból. Ellenben ott vannak az animációs filmek, ahol az elmúlt évek alatt óriási jelentőséget kapott a befektetett humán- és anyagi erőforrás kímélése.
A Disney rengeteg dolgot kifejlesztett, amit a játékipar átvehet. Ezért van az a fenenagy érdeklődés a Ptex textúra formátum iránt, és a hardvergyártók számára is elég komoly szempont lett, hogy ezt valós időben meg lehessen oldani. Az AMD egy saját eljárást is fejlesztett erre az új generációs Radeonban PRT néven (erre építettek már egy demót - [link]), de ahogy az NV példája is mutatja szimplán a DX futószalagon belül megoldható. [link] - itt is valós idejű a leképzés, csak egy animálatlan objektummal.
A Ptex-szel a művészek munkája jelentősen redukálódik, és a rendszer még a DX11-es noSplit tesszellálás problémáját is teljesen megoldja. Egyetlen probléma vele jelenleg az erőforrásigény, de az kétségtelen, hogy ez a jó irány, mert a művészek válláról le kell venni a terhet.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
De az Epic-ről. (ez nem "önfényezés")
Más fejlesztő nem volt jelen, csak az Epic volt képes kihúzni az 512Mb memóriát, vagy legalábbis a lökést ők adták meg. De mind1 ne vitatkozzunk, nem tudsz meggyőzni másról úgysem.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Értsd már meg, hogy ez nem az Epicről szól. Minden, hangsúlyozom minden fejlesztő több memóriát akar. Az Epic csak az egyik volt az összes közül. A konzolok fejlesztésénél a memória mennyisége az amit a legkönnyebb módosítani, és ez sokszor meg is történik. De nem csak azért, mert a fejlesztők ezt akarják, hanem azért, mert gazdaságilag belefér. Ha nem fér bele gazdaságilag, akkor nulla értelme van a fejlesztőknek kapálózni. A végeredmény az lesz, hogy le kell butítaniuk a játékot a célhardverhez.
A cégek általában érdekből nyilatkoznak úgy, hogy magukat fényezzék. Nem az Epic itt a hős, hanem az MS döntött a nagyobb memória mellett. Be lehet persze állítani úgy, hogy mi harcoltuk ki, csak ez nem lesz igaz, mert ettől még minden fejlesztő több memóriát szeretne. Tipikus esete az önfényezésnek.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Ilsyde
őstag
En inkabb azt latom benne hogy joval tobbe fog kerulni egy-egy jatek fejlesztese (idoben is, meg penzben). Megnovelt poligonszam, texturameret, effektek... a grafikusok vert fognak izzadni.
Termeszetesen a grafikara fognak koncentralni es a jatekmenet meg jobban megsinyli az egeszet.
-
Enton
addikt
Szerintem ilyen problémával nem fogunk küszködni. Ugyis bugos lesz valami, aztán szépen villognak a texturák, vagy nem lesz vsync vagy kismillió hiba lehetséges.
A legnagyobb baj ebben pont az hogy sokan csinálnak rá játékot, de nem is tudják igazából hogy működik a motor csak az 3-4 ember akit kölcsönöznek a projekt idejére."just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Löncsi
őstag
The newest blogcast from Major Nelson, reviels that Epic fought for an Xbox 360 with 512MB memory. Microsoft first wanted an Xbox 360 with 256MB memory, Epic called Microsoft and showed them Gears of War with only 256MB memory.
Then Microsoft announced the final hardware, with 512MB memory. Epic then became the first developer that had to work with the final Xbox 360 hardware. Later that day, Microsoft's 'Chief Financial Officer' called Epic and said: "You guys just costed me $1 billion", and Epic's Mark Rein responded with: "No, we just did 1 billion gamers a favor".
Biztos hazudok/hazudnak.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Biztos nem az Epic győzte meg az MS-t. Ez szimplán gazdasági szempont. Minden fejlesztő több memóriát akart. Ezen nem volt vita. Az volt a kérdés, hogy anyagilag megéri-e. Ha az MS úgy látta volna, hogy nem, akkor az Epic az égről is lehozhatta volna a csillagokat, akkor sem kapott volna az Xbox 360 több memóriát.
Most is lesz ugyanilyen az új konzoloknál. Azért nincs megadva a Wii U-ra a memória mennyisége, mert ezt a legkésőbb érdemes eldönteni. Biztos van egy elképzelés, de lehet, hogy abból végül több lesz, ha az gazdaságilag még belefér. Abban biztos vagyok, hogy a fejlesztői oldalon mindenki a nagyobb RAM-ot preferálja.
Az persze mindegy, hogy miért lesz több RAM. A több a lényeg.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az nem így van. Egy stúdió véleménye nem befolyásolja a fejlesztést. A memória mennyisége mindig téma volt az utolsó pillanatig. Ez viszont az anyagiaktól függőt nem attól, hogy a fejlesztők mit akarnak. Minden fejlesztő több memóriát akar, ez nem kérdés. A megvalósíthatóság a kérdés gazdasági szempontok alapján.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Vistaboy
veterán
Oké, köszi, kijavítottam. Tipikusan ilyen a formám, két lehetőség közül tuti a helytelent írom. Ezért nem játszok én semmilyen szerencsejátékkal, nem nyerek soha.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
IreN!CuS
őstag
A tag nem éppen költséghatékonyan cigizik
Baromi szép,de kétlem,hogy ilyet conzolon látni fogunk.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
wednesday
őstag
Nem hinném, hogy az MS pedig 10x erősebb konzolt akar építeni. Most már nem akarnak akkora kezdeni veszteséget benyelni a gépek áron aluli értékesítése miatt, most a kinect továbbfejlesztése a lényeg.
-
nagyúr
-
Szerintem ez már az a szint, amikor nem tudod eldönteni, hogy filmet nézel vagy egy játékot...
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Youri
veterán
Majd árulják szettben, kábellel Elég húzós ez a számítási igény. Ezt a köv konzolok sem fogják kipréselni talán magukból. De a PC mindig ott lesz
RTX ON
-
#65313280
törölt tag
Pedig milyen kíváncsi voltam hogy majd milyen next gen UE-s játékokkal játszhatunk majd az új xbox-on. Ezek szerint nem nagyon lesz olyan. Az Epic games csinálja a legjobb játékokat, remélem hogy a Microsoft lép valamit ennek érdekében.
-
Lenry
félisten
semmiképp sem akarok nyelvtannáculni, de a terraFLOPS, az a Föld bolygó számítási kapacitása.
a megfelelő prefixum egy R-el, teraFLOPS-ként írandó.
nagy látogatottságú informatikai oldalként szerintem fontos, hogy helyesen írjunk le ilyen kifejezéseket, főleg annak fényében, hogy ezt baromi sokan elrontják.Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
grunge
addikt
Aztak*rva! Ez brutál
159 SW 1.9 jtdm <3
-
Ilsyde
őstag
Akkor ideje lebutitani az UE4-et Vagy optimalizalni...
-
Angel1981
veterán
"Az egészben viszont az a legérdekesebb, hogy a hardvergyártóknak keményen oda kell tenniük magukat, amennyiben lépést szeretnének tartani az Epic Unreal Engine 4.0 által hajtott játékainak futtatásával."
Majd biztos a konzolgyártók fogják a gépeik teljesítményét az UE-hez igazítani, és nem fordítva...
-
nebulo
tag
Tehát akkor az beígértek szerinti hatszor erősebb nextgen XBOX-on nem is fut majd el, csak ha "Cross Fire"-be kötöm a haveroméval???
...trollololo...
-
szpal17
őstag
Nekem egy celeron D is elindította a videót.
Najó ez csak vicc, egyébként brutálisan jól néz ki. Várjuk, hogy bővíthessük a hardvert.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Szép! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 8/512 FHD HUN
- 486 CPU bazár
- S3 Trio64V2/DX 1 MB PCI videokártya
- Gamer Pc eladó! I5-9400F/Asus GTX 1660 Ti/16GB RAM 3000mhz/256GB SSD+500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest