Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tommmysun

    senior tag

    Valakinek esetleg van tapasztalata a HiCare szolgáltatásaival kapcsolatban? A GPS hibám miatt tervezem, hogy élek a 3 hónapon belüli cserekészülék igényemmel. A kérdésem viszont az lenne, hogy elég csak a HiCare appban regisztrálni, vagy valahol máshol is szükséges? Mert a leírásban az áll, hogy a vásárlási bizonylattal kell regisztrálnom egy hónapon belül, viszont az Appban semmi ilyet nem kellett regisztrálnom, mégis azt írja, hogy VIP arany tagságom van 2018 júni. 20-ig.

    Illetve még az is kérdésem lenne, hogy ha esetleg személyesen beviszem a szerviz központba, akkor ott mondjuk azonnal adnak cserekészüléket (kétlem, de ki tudja), vagy akár napokig, hetekig vizsgálgatják az ügyet? Tapasztalat esetleg, hogy meddig tart egy ilyen ügyintézés?

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés