Új hozzászólás Aktív témák

  • Xerxész

    őstag

    válasz Kephamos #74 üzenetére

    Hát, előnyére biztos nem vált, az fix. :) Ne mond már nekem, hogy az jó, hogy haladsz az autóval az átlagsebességen jóval felül, frontálisan ütközöl valamivel, és az autónak semmi baja nincsen. Vagy nagyobb sebességnél beveszel egy kanyart és be sem dől az autó.
    Nem szimulátort vár el az ember, de ha már egyszer kidolgoztak a 4. részhez egy hihető, sokak által jól fogadott törési és fizikai modellt, akkor azt ne butítsák már. Ne csináljanak betonautókat csak Vér István kedvéért.

    Amúgy nem a GameStar és egyéb oldalakon olvasni ezt, hanem olyanok írják, akik játszottak a 4. és 5. résszel egyaránt. Egyértelműen visszafejlődött az autók fizikája. Csak azért, hogy ne legyen nyafi, ha kisebb koccanásoktól is sérül az autó. Mindezt egy olyan környezetben, ahol jóval kevesebb az NPC forgalom az előző részhez képest.

Új hozzászólás Aktív témák