Új hozzászólás Aktív témák

  • Peterson_

    addikt

    válasz Pöttön #16 üzenetére

    Igen, ez az általam említett Naruto játékokban is idegesítő hiányosság, pedig ott is vannak olyan technikák, amivel az animében egyrészt a terepet, másrészt az ellenfelet teljesen atomjaira szedték, és a játékba gyönyörű animációkkal át vannak ültetve.
    Ennek dacára meglehetősen illúzióromboló, amikor egy hatalmas robbanás után csak egy pár azonnal eltűnő kődarab látszik, a pálya meg lényegében érintetlen marad, az ellenfél pedig minden esetben lehuppan a talajra bármiféle külsérelmi nyom nélkül.
    Erre legalább a "kivégzéseknél" figyelhettek volna.
    A másik a kevés pálya, ami ráadásul elég kis területű, és nem is variálható pl bajnokságon belül forsulónként külön-külön.
    Arról már nem is beszélek, hogy szakadékos pályán egy láthatatlan üvegbúra veszi körbe, amit először át kell törni, csak aztán lehet a mélybe taszítani az ellent.
    Oké, taktikai oldalról nézve megértem, de pályadizájn szempontjából hatalmas bukta ez is.

    [ Szerkesztve ]

    Apu mi ez?-Ez? Feketeribizli...-Akkor miért piros?-Mert még zöld...

Új hozzászólás Aktív témák