Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz GeryFlash #54 üzenetére

    A fizika és az AI különbözhet, de lehetnek egyéb eltérések is. A fejlesztőktől függ minden, mert a rendszert igen széles skálán lehet használni. Scriptelés biztos lesz, mert ez a játékmenet része helyenként, de nyilván a növekvő számítási kapacitás segít, hogy több helyen legyenek véletlen események.

    (#55) WayneGace: A grafika az PC-n jó lehet. Amiben a konzol elhúzott az az API, de gyorsan lehet egy DX11.2-t csinálni például. Ilyenkor a shader modell különbségek eltűnnek.
    Az AI és a fizika attól függ, hogy a fejlesztő hogyan használta azokat. Van egy pipeline, amit PC-n követni kell. Ez egy szabályban jelenik meg, vagyis nem szabad visszaírást csinálni a procira. Ergo a proci megcsinálja a jelenetet, a GPU pedig "lefényképezi". Ha ezen a futószalagon átraksz feladatokat a GPU-ra visszaírás nélkül, akkor az PC-n is jó lesz. Ha visszaírással csinálsz valamit, például hogy az AI reagáljon a füstre, amit a GPU kiszámol, majd visszaadja az eredményét még az adott jelenetben, akkor az az új konzolokon lehetséges, míg a PC-n már nem. De ez csak egy példa a könnyebb érthetőség érdekében.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák