Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Meteorhead

    aktív tag

    válasz ->Raizen<- #11 üzenetére

    Ez nem egészen van így... Úgy kell megírni a programot, hogy használja, és ez csak nagyon jól definiált feladatokra használható (persze baromi sok minden másra is, mint egyszerű részletnövelés), de jellemzően olyan fantáziát nem várok el a fejlesztőktől, ahol ez nem arra lesz használva, hogy 8GB-os textúrát húzzanak a Halo 15 szereplőjének páncéljára.

    Értelmesen használva pálya geometriától kezdve fluid dynamicsen keresztül MINDENRE lehetne használni, csak radikálisan másképp kellene megtervezni hozzá a játékok render motorját, amit senki nem fog megtenni (mert sok infomókust kellene etetni sokáig, mire megszületne a render backend).

    Egyébként iOS-en nincs OpenGL 4.3? Ott van PRT OpenGL alatt. Mi ez a megalomán kijelentés, hogy ezt csak Win 8.1 tudja? Vagy az csak OSX?

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés