Új hozzászólás Aktív témák

  • [CsuCsu]

    őstag

    válasz TTomax #23 üzenetére

    Azt a tehetségtelen fejlesztők (élvezhető sp játék nem egyszerű móka) és a mikrotranzakció-huszárok találták ki, ugyanis cosmetic itemeket ill. tápot adó itemet csak akkor veszel, ha másnak is mutogathatod ill. erősebb leszel nála. Egy rendes story DLC (igen, van olyan is!) összerakása nagyságrendekkel többe kerül. Nem csodálom, hogy multiplayer folyik a csapból is. Be kéne ismerniük, hogy a multi piacot pár cím uralja a felesleges erőlködés helyett.

    Nézzétek csak meg a dotát: ingyenes modként kezdte, pénzt ilyenre senki nem adott volna (mármint fejleszteni). Most, hogy már sikeres, mindenki nyomja a klónokat, hogy majd jól megfeji a playereket az extra herokkal/tápokkal. Kár, hogy a dota kiforrottságát SOHA nem fogják elérni, nem is beszélve, hogy a játék ingyen van.

    Mellesleg dotáé a legkorrektebb mikrotranzakciós modell amit valaha láttam. Abszolút felesleges a játékhoz, semmiről sem maradsz le nélküle, de változatosabbá tudja varázsolni. Megfejelve azzal, hogy a pénz egy része a communityhez kerül, mivel ők gyártják a tartalom nagy részét. A fejlesztők sem a dlc-kkel tökölnek és a lelkes community csak ontja magából őket. Ja, és hogy meg is lehet nyerni őket, ill. egyes eventeken egyenesen két kézzel szórják az itemeket? Igazán példát vehetne róluk a legtöbb kiadó.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák