Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz MZperX75 #453 üzenetére
Most őszintén, nincs igazság abban, amit mond?
Nem konkrétan abban az egy hozzászólásban, hanem úgy a topikot követve?
Ha lehet normálisan megbeszélni valamit, akkor az jó, de nekem úgy tűnik, mintha kissé lekezelnétek, csak azért, mert más a véleménye és azt le is írja.
-
MZperX75
addikt
válasz antikomcsi #454 üzenetére
Fáradt vagyok ehhez,mindenkiben hibát keresni,vagy magyarázkodni,
mindenki szocializálodik valamiben valahol,különböző igények,érdekel csapnak össze,lehet vitatkozni,ha van érv minden oldalon.Vagy mindkét oldalon,ha nincs.....
itt egy kicsit túl van lihegve,már úgy érzem.
Az igazság odaát van.Mindenki egyenrangú partner nálam, lenézni? Dehogyis.
Abu-t tisztelem ,ő is csak ember tévedhet,ill információk változhatnak,ez van.[ Szerkesztve ]
-
isizakhi03
tag
visszatalálós.
Intel Haswel i5 Feel the Real Power !
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A ködös hatás Mantle és DX kód alatt is post-process. Mivel nagyon egyszerű, így nincs jelentős hatása a teljesítményre. Legalábbis 0,03 ms a futási ideje DX-en és a hiba miatt 0,05 Mantle alatt. Nyilván a javítás után a Mantle kód legalább ugyanolyan gyorsan fut le majd Mantle alatt is, mint DX alatt. De maga a futási idő annyira kicsi, hogy ez a végső eredményt nem igazán fogja befolyásolni. Egyszerűen nagyon egyszerű az effekt.
Egyébként sokat néztük a képi különbségeket. Igazából a DX is bugos. Több helyen nem jelenik meg a shadow map, ami Mantle alatt meg van. Szóval a hibátlan grafikára DX és Mantle alatt is gyúrni kell, de elvileg mindegyik csak egy bug.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Peat;)
veterán
A fentebb belinkelt képek akkor mégsem valósak? Mert ha ez igaz lenne és nv-ről lenne szó akkor a sajtó tele lenne a negatív hírkampánnyal, így komolyan érdekel hogy valóban ennyire visszaesik a részletesség Mantle alatt(és akkor hol van erről a híráradat?!), vagy a fenti képek egy lejárató kampány részei lennének(nvidia ügyeskedés)? A te hozzászólásod is azt sugallja hogy egyik kutya másik eb. A képeken viszont rohadtul nem ezt látni.
Ha elindulna jó irányba ez a mantle akkor én elég jól járnék, mert a régi i5 proci élettartamát nagyon kitolná. Sokkal olcsóbbra jönnék ki egy új vga-val majd, mint egy új processzor+lap+memória+vga négyessel ha fejleszteném a pc-met.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mondta Johan, hogy ez egy bug, amit ők ejtettek a BF4 Mantle kódjában. Ez több ködöt számol, ezért ilyen a Mantle alatt a grafika minősége. De mivel ez a köd effekt nagyon kevés ideig számolódik, így csak nagyon csekély mértékben lassítja le a Mantle leképzőt. Ha kijavítják, akkor is alig 1%-ot gyorsul majd a Mantle kód, ha gyorsul, ami szinte mérési hibahatár, tehát a teljesítmény ettől összevethető most is.
Ezek a DX és Mantle grafikai hibák a játék programkódjából keletkeznek. A DX alatt a shadow map problémák például valszeg azért jöttek elő, mert bekapcsoltak olyan optimalizálásokat amik eddig inaktívak voltak, de erre is mondták már, hogy a számítás DX alatt is megtörténik csak nem lesz látható eredménye. Ez egy szimpla bug. Ha kijavítják, akkor megjelennek az árnyékok mindenhol, és sebességvesztés sem lesz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ilyennel nem találkoztunk. Eleve nincs értelme ennek, mert a Mantle számára érdektelen, hogy mennyi fát rajzol ki. Ezen nem tudnak sebességet spórolni. Nem érzi meg az API a terhelést. A DX alatt rengeteg olyan trükk van, hogy a fákat egy bizonyos szint után kiszedi a rajzolásból, de ez a drága rajzolások miatt történik. A Mantle erre kvázi immúnis. Tízszeres is lehet a látótávolság, akkor sem érzi meg az API. Többek között ezért készítették el, hogy ezt a gondot megoldják.
A főcsomókat a BF4 véletlenszerűen helyezi el. Nincs direkt helye egyiknek sem. Területekbe kell rajzolni ezeket. Akárhányszor töltöd be a játékot mindig máshol lesznek valamennyire a főcsomók. A legtöbb játék ma így működik. Az ok pedig, hogy kevesebb munkával jár a pálya elkészítése.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az képtelenség, mert ugyanazt a tartalmat tölti be. Egyedül a specilar mapok kontrasztja eltérő, de ez a textúrák minőségét nem befolyásolja. A textúra része a játéknak dettó ugyanúgy néz ki DX és Mantle alatt is. Meg ezeken nem tudnak sebességet nyerni. Teljesen mindegy, hogy ultra vagy low textúrát töltesz be Mantle és DX alatt is. A sebesség ugyanaz lesz, mert ugyanannyi mindig a sample count.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Phobion
őstag
Idővel lehet effektív lesz, ki kell várni. A próbálkozást meg értékelni kell, csak nem úgy kell beharangozni, mint valami megváltást.
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
Yany
addikt
Abu, ugye ezt most nem mondod komolyan. Ezzel csak a hiteledet rontod. Nézd már meg a textúrákat és a fák kérgét. Nem mondom meg, hogy mit nézz, mert elvileg szakember vagy, látnod kéne. Széllel szembe ne nagyon pisilj, mert nem csak nedves, de büdi is leszel.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Én nem vettem ezt észre. Pedig megnéztem.
Eleve ezekkel Mantle alatt nem lehet sebességet nyerni. Ez az API pont arra jó, hogy a többletterhelést csökkentse. Nem érzi meg ezeket a dolgokat. Amiket megérez az a DOF, HBAO, post-process és ezek hiánya. Bármi ami textúra, objektum, vagy akármi, ami tömör néven batch arra nem érzékeny. Csak nézzétek meg a Star Swarm demót. 150000 batch mellett kezd el 30 fps alá csökkenni a Mantle, míg a DX-ben ehhez elég 20000 batch is. Arra tervezték az API-t, hogy ezeket ne érezze meg. A BF4 frame-enként 2000 batch-csel dolgozik DX alatt. Mantle alatt 15000-rel, mert annyira immúnis ezekre a dolgokra ez az API, hogy felesleges kötegelni. Utóbbi csak a késleltetést növelné, de teljesítményt nem lehetne vele nyerni ilyen kis számnál. És innen jön az, hogy mégis mi értelme pár fával és pár textúrával spórolni, amikor 100000 batch-et is tud az API. A 15000 ennek a közelében nincs. Ezzel lehetetlen Mantle alatt sebességet nyerni.
Aki szerint ezzel sebességet lehet nyerni nem érti a Mantle működését. Semmit nem érnek el azzal, ha elvesznek 10 fát és pár füvet, meg csökkentik a textúra minőségét, amiről amúgy is ugyanannyi mintát fognak venni a számításhoz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Alacsonyabb texture LOD-el vagy (veszteséges[ebb] textúra tömörítéssel/resample-el) nem lehet Mantle alatt sebeséget nyerni?
Akkor mostantól mindenhol (valódi) HD tetúrák lehetnek?[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
iMaverick
addikt
Pedig igazat szólnak a kollégák. Az nekem is feltűnt, hogy Mantle alatt olyan volt, mintha LOW-ra tettem volna a grafikai beállításokat. (Most HIGH-on tolom, ezért is volt "mellbevágó").
A magam részéről ráfogtam a béta driver-re és a BF4 alatti "béta" Mantle támogatásra. Gondolom majd jobb lesz ez még. Persze idővel.
"Sokkal könnyebb gazdagon boldognak lenni, mint szegényen" (Moldován András)
-
Prof
addikt
válasz iMaverick #471 üzenetére
Az azert tudni kell jatekkiadas utan egy kicsi support csapatot hagynak csak meg adott cimen, a tobbiek beleertve a nagyagyukat, altalaban mind uj projektet kapnak.
Szemely szerint a Thief-nek (SE kiado) marciusra tobb eselyt adok ,hogy rendesen menjen vele a Mantle, mint barmelyik EA cimnel.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
- High settings, post-process low és Mantle.
A render is le van kérve. Látszik, hogy ez a Mantle.
(#470) janos666: Ezekkel már DirectX alatt sem lehet tempót nyerni.
A durva minőségű textúrázáson a Mantle csak annyiban segít, hogy közvetlen a VRAM elérése, tehát sokkal hatékonyabb streaming algoritmusokat lehet írni. A legtöbb játékban azért nincsenek 16k-s textúrák, mert a WDDM kezeli a VRAM-ot, és ez nem ideális a fejlesztés szempontjából. Sok program volt, amihez készítettek 16K-s textúrákat, de nem tették bele, mert nem tudtak megfelelő streaminget írni. Manapság ez annyit változott, hogy ezeket a textúrákat el sem készítik. A Mantle-ön ez az egész jóval egyszerűbb lesz.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Prof
addikt
Nem talalt vki Mantle-s tesztet csucskonfiggal (6 magos i7 ivy OC + 4x 290X OC) 4K eyefinity-vel?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
[link] - Ott a kép Mantle-lel. Rajta van.
Az meg, hogy a Mantle-t csodának fogjuk fel abszolút hülyeség. A Mantle nem csoda csupán egy olyan API, ami alapjaiban a modern GPU-khoz és a többmagos processzorokhoz készült. Azért jobb a DX-nél, illetve az OpenGL-nél, mert utóbbi kettő alapjaiban az egymagos processzorokhoz és a TnT/Voodoo3/Rage grafikus lapkákhoz készült. A modern GPU-k és többmagos konfigurációk nem így működnek, de a szabványos API-k még mindig a régimódi, 2000-es évek előtt megvalósított strukturális működést kényszeríti ezekre.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
csendes tag
a lényeg továbbra is az, hogy megmozdult a Mantle által az állóvíz..lásd új Dx pl. Innentől már csak hálásak lehetünk érte.
Az meg hogy az AMD is jól járhat ebből kifolyólag - tekintve, hogy a GCN révén ami jelen van a konzolokban, PC-k jelentős részén, valamint a Steam vonalon is esélyes, helyzeti előnybe kerülhet a Mantle így a videokártyái mindenképpen, de még akár a processzorai/APU-i is -, nekem személy szerint mindegy, mint ahogyan az Nvidia/Intel hegemónia sem érintett, nincs ugyanis részvényem egyik cégből sem -
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyelőre egy ember számolt be zöldséghiányról. Nem zárható ki, hogy programhiba, de kevés az adat ehhez.
A DICE két bugról tud. Az egyik a Mantle alatt a köd post-process problémája, míg a másik a DX alatt a shadow mapok eseti hiánya. Viszont mindkettő olyan gond, ami nem befolyásolja a sebességet, mert a számítás megtörténik, csak az eredményben lesz gond.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nekem mindegy, hogy meddig vársz, de a DICE mondta, hogy a shadow map hiánya DX alatt nem lényeges, mert a számolás megtörténik, csak helyenként nem lesz árnyék. Ez egy bug, ahol meg kell oldani, hogy legyen árnyék is.
A Mantle a köd post-process átparaméterezésétől alig fog gyorsulni. Ha olyan lesz a köd, mint DX alatt, akkor igen ritkán maximum 1%-nyi sebességet nyer a Mantle kód. Egyszerűen az effekt számításának ideje túl kicsi, hogy az számítson.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert a DICE-nak házon belül sokkal újabb kódja van, amiben ezek már nincsenek jelen. Ha bármi megjelenik x időpontban, akkor az legjobb esetben is egy három hetes kód kitesztelt verziója.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Zso2
őstag
Persze a Dice mondta.., mind1 mit mond, erről a 2 képről is azt lehet látni,hogy szembetűnő a minőségbeli különbség, felhők árnyékai sem látszanak.Lehet szépíteni a helyzetet,hogy csak 1 % nyereség, hisszük ha meglesznek a tesztek egyforma minőséggel...
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-
Prof
addikt
Viccesek az emberek, mar ha ingyen kapnak teljesitmenyt abba is belekotnek. Megint a nyuszika es a sapka jut az eszembe.
Savanyu a szo"lo" az AMD hatereknek csak nem valljak be. Arrol nem beszelve, ha legalabb kiprobalnak DX alatt a serelmezett elemek lebutitasaval kb. 1 fps-t lehet nyerni.Semmi se jo nekik csak aranyaron az aktualis csucsmodell barmilyen termekbol ,mert attol erzik magukat menonek (amit persze nem vesznek meg)
Ha nem tunt volna fel a DX-es jatekoknal is sok-sok honap mire egy-egy hasonlo minor-nak titulalt bugot kijavitanak.
Nem beszelve arrol mik voltak a DX API megjelenesekor, vagy milyen grafikai hibak voltak a Glide alatt egy uj jateknal is mar akkor, amikor az API maga reg kiforrottnak szamitott.
Elvarni, hogy egy hataridore osszefercelt teljesen uj public beta driver/API egy sokkal kisebb csapattol (nem MS nagysagu ceg, se a Dice, se az AMD) elso verzioja azonnal tokeletesen mukodjon, amikor az MS-nek evekbe kerult a DX hasznalhatova tetele? Szerintem menjetek vissza almodozni az agyikobaEgy ilyen korai stadiumban levo API-nal, eleg egy nem egyertelmuen megfogalmazott/hianyzo parameter leiras a hianyos alpha/beta doksiban es maris nincs zoldseg vagy gagyi a fust, vagy crashel a program.
A sales/marketing ertek miatt, igenis megeri meg egy iyen korai verziot is megmutatni, akarmennyire messzire is van a final stabil verziotol. A mar kiforrott technologiakra, fejlesztokornyzetekre epulo programoknal is igy megy ez regota, es azokat is bugosan adjak ki akar tetszik akar nem, mert penz beszel, a kutya ugat.
-
Ingyen??? Ne legyél már egyszerre ilyen magabiztosan okos és ilyen naiv.
El kell magad köteleznek egy adott gyártó mellett, és kimaradni a másik gyártó válaszként saját termékeihez láncolt zártkörű szolgáltatásaiból.
Ez neked nem elég nagy ár?
Hosszabb átvon szerintem simán kiteheti a kártya árának akár 100%-át.Nem mint ha eddig nem lett volna ilyen, pl. a PhysX, de a Mantle jellegű lépések csak még tovább provokálják és szentesítik az efféle lépéseket mindkét oldalon. Mehet a labda oda-vissza, a végén mi végfelhasználók pedig könnyen ülünk majd két szék közt a f@szra... (Pl. mindig pont nem az a VGA lesz nálunk itthon, amelyik ahhoz a játékhoz kéne, amivel épp játszani szeretnénk, vagy évekkel később nem tudjuk majd elővenni a régebbi játékainkat, egyszer csak váratlanul kivonul az egyik gyártó és összeomlik a zártkörű szoftveres támogatása stb,)
A PhysX-et még ki lehetett úgy játszani, hogy volt egy drága AMD és egy olcsó nV kártyád is a gépben. Ezután kell két csúcskártya, vagy ki tudja még mi, a végére talán két komplett konfig, ha semmiből nem akarsz kimaradni (ez esetben már akár ~200% felára van annak az "up to 45%", gyakorlatilag egyelőre inkább ~5% tényleges teljesítmény javulásnak, bár egyelőre nem látom mi lenne a gond ott, ahol AMD APU mellett van egy AMD és egy nV csúcskártya, hogy legalább a deszka+CPU+RAM+táp cuccokból alapból ne kelljen kettő, hacsak nem mesterséges szoftveres tiltás, de az is elképzelhető, ha eldurvul a helyzet...).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Prof
addikt
válasz janos666 #489 üzenetére
Ne viccelj mar, egy extra feature-t (ami jelenleg beta allapotban fut egy DLC-nek is tulzasnak nevezheto techdemo FPS-el) beallitasz mint valami kotelezo dolgot.
Hany ezer fejleszto, program van ami hallomasbol se ismeri a Mantle-t? Szinte csak az vanEnnyi erovel mindenki sziv, mert nincs Occulus Riftje vagy Logitech G27-je ezzel "elviselhetetlenul gagyi jatekelmenyt kap" az adott programokban igaz?
Az un."fizika" leprogramozasahoz semmi szukseg a PhysX-re, se NV kartyara, csak egy eszkoz a keves idovel/gyenge matekkal rendelkezo fejlesztoknek, hogy gyorsabban haladjanak.
Barmilyen furcsa is egyeseknek, a tortenelem bizonyitja egy program futassanak sebessege legtobbszor a sokadik szempont. Az elsodleges altalaban a profit, majd a marketing, minel nagyobb piac megszerzese.
Ha egy frizura modell implementalasa varhatoan tobb penzt hoz, akkor inkabb arra koltenek penzt, minthogy egy speci szuk reteg altal hasznalhato API-t implementaljanak.
A kiadok inkabb nyomnak +1milliot a reklamba, minthogy ennyit koltsenek a fejlesztesre/optimalizaciora, mert sokkal tobbb bevetelt hoz. (lasd. pl. World of Tanks F2P MMO 4 meteres plakatokon 5 millios nagyvarosban)Az uj sebesseg, feature-ok szempontjabol erdekes API-k mindig is az Engine fejlesztoket fogjak erdekelni, ha ugy itelik meg a masik konkurrens engine/termek-el szemben, adott API tamogatasaval elonyre/profitra tehetnek szert. A Dice es az Oxide ezek kozott van.
Lehet remlik neked, de volt anno egy igeretes Glide, majd egy NVidia fele CG nyelv (szidtam is oket mikor a vele megirt Pontifex nem indult az AMD karimon) es mind eltunt. A szoftverfejlesztok es hardverfejlesztok erdekei adott ponton egyeznek, adott ponton viszont ellenerdeltek. Az a sikeres aki jol lavirozik mindket reszrol minden rendelkezesre allo eszkozt felhasznalva (Crysis trukkozes stb.).
-
Az ingyen, az speciál nekem 80K volt, és nem kaptam érte semmit. Ja, de, néha 5-el több fps, de cserébe jobban ingadozik, és néha-néha megakad a játék kis időre, mintha MX440-en játszanék, és mindehhez számomra úgy tűnik, mintha a kép is "fakóbb" lenne, vagy nem is tudom, mi a jó szó, de nem az igazi.
Az az igazság, hogy azt olvastam tavaly, hogy 1 hónap és itt a mantle, ami nagyon jó, mi több világmegváltó lesz GCN-s radeonokkal. Semmi olyat nem olvastam, hogy csak ilyen, meg olyan proci, és amolyan vga esetén, abban az esetben ha........
Eltelt több, mint negyed év, és egyelőre, mint mondtam 80K-ba van nekem az az ingyen semmi.
-
Prof
addikt
válasz antikomcsi #491 üzenetére
Komolyan azt akarod bemeselni a Mantle miatt vettel most 80k-ert karit? par leendo jatek miatt?
Es a karin termesztesen nem fut DX-es jatek, mert mantle only, tehat kidobott penz igaz?Gondolom akkor a Windows-t is szarozod az 0.9-es beta miatt es nem erted, hogy lehet tobbszazmillio gepen rajta a kesobbi valtozata.
Na az ilyen userek miatt nem kene az AMD-nek jo fejnek lenni es megosztani a beta verziokat a konzonseggel, akik meg a telepiteskor se olvassak el mit telepitenek es mibe egyeznek bele a Next/install-ra kattintva.
Az Nvidia biztos jobban csinalta volna, kiad egy 1000 dollaros Titan Black edition-t es csak azon futott volna az uj API-ja.Ezert szeretem a PH forumot hasizomedzesnek a legjobb es ingyen endorfint ad
[ Szerkesztve ]
-
Hiába próbálod kiforgatni a dolgokat, amiket mondtam nem a levegőből szedtem, hanem tények, ezen nem is lehet vitatkozni, mert nem feltételezés, nem talán, hanem ez van és kész.
Igen, GTX-em volt, és a mantle miatt vettem 280X-et. Nem bemesélni akarom, mert nem igazán izgat a véleményed ez ügyben, ez is egy konkrét tény. Szerettem volna kipróbálni, magam is átélni az években mérhető áttörést. Nem pár leendő játék miatt, hanem kizárólag a BF4, vagyis egy játék miatt. A kártya maga nem rossz, erről szó sincs, még ha ezt is próbálod sugallni, csupán a mantlival nem kaptam semmit.
Kidobott pénz? Ezzel is miért kell a feszültséget kelteni? Mondta ezt valaki? A kártya jó, a mantle az jelenlegi formájában, semmit nem ér nekem, mert gyakorlatilag nincs.
Persze nagyon örülök, hogy csúcs i7 és 2db 290X mellett yx % gyorsulás mérhető, hisz ez az elterjedt játékos gép a pór nép között.
szerk.:
"Gondolom akkor a Windows-t is szarozod az 0.9-es beta miatt es nem erted, hogy lehet tobbszazmillio gepen rajta a kesobbi valtozata.
Na az ilyen userek miatt nem kene az AMD-nek jo fejnek lenni es megosztani a beta verziokat a konzonseggel, akik meg a telepiteskor se olvassak el mit telepitenek es mibe egyeznek bele a Next/install-ra kattintva."????????????????????????????????????????????
[ Szerkesztve ]
-
atti_2010
nagyúr
válasz antikomcsi #493 üzenetére
Na az ilyen userek miatt nem kene az AMD-nek jo fejnek lenni es megosztani a beta verziokat a konzonseggel, akik meg a telepiteskor se olvassak el mit telepitenek es mibe egyeznek bele a Next/install-ra kattintva."
Nem azért osztják meg hogy jó fejek legyenek hanem hogy minél több visszajelzést kapjanak.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
Prof
addikt
válasz antikomcsi #493 üzenetére
Akkor roviden, a Mantle sehol sincs meg. Egy uj API mire hasznalhatoan kiforrja magat tobb ev. Az meg, hogy hanyan fogjak hasznalni majd/ mennyire lesz sikeres megint sok ev mulva dol el. Ha mar egy mindenfele uj technologiat figyelmen kivul hagyo Blizzard is fejleszt ra, akkor lehet mondani, hogy kiforrott.
En a helyukben azt mondtam volna az elso public beta csak 7850k+290X-el mukodikNem akarlak megbantani de ha egy vadiuj fejlesztes allat allo API miatt vettel mar tavaly AMD karit, akkor eleg naiv vagy. Az egyeni szocporblema, hogy a technologiaban rejlo valos "upto" lehetosegeket elore felvazolt potencialt te abszolut erteku szamnak veszed mar az elso public betanal.
Egy jotanacs mindig olvasd el az eredeti press release-t angolul, mert az ujsagirok 90%-a, tisztelet a kivetelnek ugy all a szamokhoz, hogy 10000 ember volt a teren vagy 1 millio tokmindegy sok nulla az 1-es utan (mivel nem azokbol lesz ujsagiro altalaban akik jok voltak matekbol.)
[ Szerkesztve ]
-
atti_2010
nagyúr
mivel nem azokbol lesz ujsagiro altalaban akik jok voltak matekbol.)
Nem a matek a probléma hanem hogy minél nagyobb szám áll valami mögött annál nagyobb a hírértéke és többen olvassák, márpedig manapság csak ez számít.Ha azt írják hogy volt 200 ember a téren a kutyát nem érdekli de ha 20.000 írnak akkor az már hír.
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
-
leviske
veterán
A DICE túl van egy átszervezésen, aminek következtében még a saját játékukat, évek óta ismert hardver/szoftver környezetben (ugye X360/PS3/PC DX11) sem sikerült hibátlanul kivitelezni. Emellett, ha a DX10 startjára visszatekintünk, akkor kikövetkeztethető, hogy számottevő valami akkor lesz 1 év múlva a DX12-ből, ha a Mantle-el oda-vissza kompatibilitás lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- HUAWEI MATEBOOK 13 2020/2021
- DELL G15 5510 - 15,6"FHD IPS 120Hz - i5-10200H - 8GB - 512GB - GTX 1650 - Win11 - Garancia
- Ipad Pro 12.9" 3.Gen ( 2018 ) WIFI+ Cellular. 1 TB !!! , Üzletből, Garanciával, beszámitás
- Canon Powershot SX700 HS fényképező / kamera eladó! Választható tartozékok!
- Lenovo ThinkPad T490 14" FHD IPS i5-8365U 16GB DDR4 512GB NVMe ujjlolv., gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs