Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Prof

    addikt

    válasz janos666 #489 üzenetére

    Ne viccelj mar, egy extra feature-t (ami jelenleg beta allapotban fut egy DLC-nek is tulzasnak nevezheto techdemo FPS-el) beallitasz mint valami kotelezo dolgot.
    Hany ezer fejleszto, program van ami hallomasbol se ismeri a Mantle-t? Szinte csak az van :P

    Ennyi erovel mindenki sziv, mert nincs Occulus Riftje vagy Logitech G27-je ezzel "elviselhetetlenul gagyi jatekelmenyt kap" az adott programokban igaz? :))

    Az un."fizika" leprogramozasahoz semmi szukseg a PhysX-re, se NV kartyara, csak egy eszkoz a keves idovel/gyenge matekkal rendelkezo fejlesztoknek, hogy gyorsabban haladjanak.

    Barmilyen furcsa is egyeseknek, a tortenelem bizonyitja egy program futassanak sebessege legtobbszor a sokadik szempont. Az elsodleges altalaban a profit, majd a marketing, minel nagyobb piac megszerzese.
    Ha egy frizura modell implementalasa varhatoan tobb penzt hoz, akkor inkabb arra koltenek penzt, minthogy egy speci szuk reteg altal hasznalhato API-t implementaljanak.
    A kiadok inkabb nyomnak +1milliot a reklamba, minthogy ennyit koltsenek a fejlesztesre/optimalizaciora, mert sokkal tobbb bevetelt hoz. (lasd. pl. World of Tanks F2P MMO 4 meteres plakatokon 5 millios nagyvarosban)

    Az uj sebesseg, feature-ok szempontjabol erdekes API-k mindig is az Engine fejlesztoket fogjak erdekelni, ha ugy itelik meg a masik konkurrens engine/termek-el szemben, adott API tamogatasaval elonyre/profitra tehetnek szert. :K A Dice es az Oxide ezek kozott van.

    Lehet remlik neked, de volt anno egy igeretes Glide, majd egy NVidia fele CG nyelv (szidtam is oket mikor a vele megirt Pontifex nem indult az AMD karimon) es mind eltunt. A szoftverfejlesztok es hardverfejlesztok erdekei adott ponton egyeznek, adott ponton viszont ellenerdeltek. Az a sikeres aki jol lavirozik mindket reszrol minden rendelkezesre allo eszkozt felhasznalva (Crysis trukkozes stb.).

Új hozzászólás Aktív témák