Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Peat;) #458 üzenetére

    Mondta Johan, hogy ez egy bug, amit ők ejtettek a BF4 Mantle kódjában. Ez több ködöt számol, ezért ilyen a Mantle alatt a grafika minősége. De mivel ez a köd effekt nagyon kevés ideig számolódik, így csak nagyon csekély mértékben lassítja le a Mantle leképzőt. Ha kijavítják, akkor is alig 1%-ot gyorsul majd a Mantle kód, ha gyorsul, ami szinte mérési hibahatár, tehát a teljesítmény ettől összevethető most is.

    Ezek a DX és Mantle grafikai hibák a játék programkódjából keletkeznek. A DX alatt a shadow map problémák például valszeg azért jöttek elő, mert bekapcsoltak olyan optimalizálásokat amik eddig inaktívak voltak, de erre is mondták már, hogy a számítás DX alatt is megtörténik csak nem lesz látható eredménye. Ez egy szimpla bug. Ha kijavítják, akkor megjelennek az árnyékok mindenhol, és sebességvesztés sem lesz.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Peat;) #463 üzenetére

    Az képtelenség, mert ugyanazt a tartalmat tölti be. Egyedül a specilar mapok kontrasztja eltérő, de ez a textúrák minőségét nem befolyásolja. A textúra része a játéknak dettó ugyanúgy néz ki DX és Mantle alatt is. Meg ezeken nem tudnak sebességet nyerni. Teljesen mindegy, hogy ultra vagy low textúrát töltesz be Mantle és DX alatt is. A sebesség ugyanaz lesz, mert ugyanannyi mindig a sample count.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák