Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mondta Johan, hogy ez egy bug, amit ők ejtettek a BF4 Mantle kódjában. Ez több ködöt számol, ezért ilyen a Mantle alatt a grafika minősége. De mivel ez a köd effekt nagyon kevés ideig számolódik, így csak nagyon csekély mértékben lassítja le a Mantle leképzőt. Ha kijavítják, akkor is alig 1%-ot gyorsul majd a Mantle kód, ha gyorsul, ami szinte mérési hibahatár, tehát a teljesítmény ettől összevethető most is.
Ezek a DX és Mantle grafikai hibák a játék programkódjából keletkeznek. A DX alatt a shadow map problémák például valszeg azért jöttek elő, mert bekapcsoltak olyan optimalizálásokat amik eddig inaktívak voltak, de erre is mondták már, hogy a számítás DX alatt is megtörténik csak nem lesz látható eredménye. Ez egy szimpla bug. Ha kijavítják, akkor megjelennek az árnyékok mindenhol, és sebességvesztés sem lesz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Autós topik
- PC VGA - TV RGB SCART összekötés
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Diablo IV
- Politika
- Hardcore café
- Hisense LCD és LED TV-k
- További aktív témák...