Új hozzászólás Aktív témák
-
TechArtist
aktív tag
BF4-ben:
"Added new “PerfOverlay.FrameFileLogEnable” command that records frame times on CPU & GPU and logs out to a .csv file"
Egyébként a Star Swarm (bench) is szedhető már vagy 3 napja steam-ről ingyen.
-
sakal83
addikt
Bárki bármit szól, én ennek a MANTLE-nek nem örülök.
Bár ez egy sovány próba kizárólag a BF4 esetében, és máris messiásnak van kiáltva.
De nem messiás, hanem ha elterjed, akkor a csúnya jövő...
Gondoljatok bele, mi van, ha az INTEL/NVIDIA ad majd ki egy VANTLE-t , amely az Nvidia vgakat dobja meg kizárólag, és megjelenik a BF5-re, a Mantle pedig nem... és így tovább
Két vga lesz a gépben, vagy két gép kell, hogy legyen.
Ez egy abszurd és épp nem előremutató lépés. Mot minden AMD fan örül, hogy mennyivel jobb, de nem az.
Csinált magának az amd egy új rendszert, ahol az ő hardverei jobban futnak, ha jól látom, csináljon az intel/nvidia is.
Talán egy közös rendszerben kellene kiegyezni, és foglalkozzanak csak a hardverfejlesztéssel egyedül, ne pedig az egymás úgymond lassításával. A 100m-es gyorsfutók is egyenes pályán futnak, nem azon igyekeznek, hogy maguknak lejtőssé tegyék...
-
#85552128
törölt tag
"De nem messiás, hanem ha elterjed, akkor a csúnya jövő..."
Szerintem is rettentő csúnya az @50% gyorsulás és a folyamatos FPS.
"Gondoljatok bele, mi van, ha az INTEL/NVIDIA ad majd ki egy VANTLE-t , amely az "
Intel részről előbb egy 3D-re alkalmas GPU kellene , az nVidia-nak meg senki nem mondta, hogy ne támogassa a mantle-t. Évek óta nyomják a
szmogszimulátortPhysX-et, nem kis előnyük volt a 8000-es széria idejében az AMD-hez képest (a HD2900 labdába nem rúghatott a 8800 ellen).
Bárt ha lesz következő DirectX azért hátha beleraknak pár mantle "ihlette" cuccot is és akkor mindenkinek jó lesz."Két vga lesz a gépben, vagy két gép kell, hogy legyen."
Vagy csak átkapcsolsz dx-re...
[ Szerkesztve ]
-
BeLucZ
addikt
annyiban igazat adok, hogy sokkal jobban örülne mindenki ha a microfos gatyába rázná a dx-et, hogy ne korlátozza szanaszét a jelenlegi izomgpuk erejét és akkor nem lenne szükség mántlira, de amint látod keresztbe kasul szarnak rá, ezért lehet örülni annak hogy végre valaki felkavarta az állóvizet és ezt nvsként mondom, mert titkon bízok abban, hogy elterjed ez a dolog és általánosan előrelépés lesz teljesítményben szoftveres oldalon is
-
wednesday
őstag
Legalább történik valami, eddigi az állóvíz helyett. Mindenki a DX-től várt fejlődést, de az MS nem hozta meg a radikálisabb lépéseket.
Nvidia a Steammel karöltve OpenGL--re fog jobban fejleszteni, az is lehet MS kicsit rágyúr egy új DX-re. Gyökeresen eltérő új API-t, szerintem már senki nem fog kidobni.
De ez miért is baj, hiszen ezeket lehet kapcsolgatni a VGA-n. Nem arról van szó, hogy kizárólag Manlte lesz AMD-t, ott van a DX mellette, bármikor át lehet kapcsolni. Amíg opció addig csak fejlesszenek.
-
eszakas
senior tag
Az NV-nek is van hasonló hardver/szoftver combója ez az NVIDIA PhysX.
De jó volna ha ténylegesen támogatnák egymás apijait de akkor nem volna verseny
Asus rog strix x570‑e gaming alaplap ,AMD Ryzen 7 3800X ,SAPPHIRE NITRO+ AMD Radeon RX 7900 XT Vapor-X 20G,G.SKILL Ripjaws V 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz, Corsair HX1200i Köszönöm szépen. Üdv. eszakas :)
-
Prof
addikt
válasz Malibutomi #79 üzenetére
Ez tetszett. Barcsak megerteneke ezt az emberek a Kaveri-nel is, hogy a tesztekben ahol Intelhez kepest lassunak tunik 60% a chipnek nem csinal semmit, mert nincs program ami munkara fogja.
[ Szerkesztve ]
-
sakal83
addikt
akkor lenne igazán verseny, mert a hardverfejlesztésről szólnának a dolgok.
Szaby59
(senior tag)Látom megértetted, amit írtam, és nem vagy AMD fan
wednesday
(őstagAddig nem gondolod bajnak, amíg AMD-d van esetleg, és csak DX meg Mantle van. De mivan, ha esetleg, és ezt aláhúzom, bejön még egy combó, ami Nvidia/intel, akkor már az amd-s csak dx-re tudja kapcsolni, ami lassabb lesz. Majd megjelennek a durván AMD-s, Nvidias játékok, kb, mint a konzoloknál.
De ez egy PC, azonos rendszerprogramra kell hardvert fejleszteni, nem egy másik PC működési elvet kitalálni, vagy ha kitalálnak, akkor is csak egy legyen...
[ Szerkesztve ]
-
TechArtist
aktív tag
Rossz topik.
[ Szerkesztve ]
-
zseko
veterán
(#159) eszakas az a PhysX szvsz egy vicc, tényleges hasznot nem hoz csak az nv-nek (pl. Mafia 2 balhé). A Mantle-ból a gyengébb gépű játékosok profitálnak, mindegy hogy intel vagy amd proci van. Igaz, az nv pont kimarad :p de ha jól tudom semmi akadálya hogy támogassák, az architektúrájuk megfelelő rá nekik is.
Persze azért bőven profitál az amd is , aki eddig azon gondolkodott hogy cpu vagy vga fejlesztés legyen most könnyebben dönt vga mellett. Ami amd kell legyen a mantle-hoz
Köztük én is, egy HD6850 és egy Phenom II 905e kombóm van, úgy gondolom a proci nem hajtja ki teljesen a vga-t, így erősebb procin gondolkom. Ám ha bejön a mantle akkor jelenleg érdemesebb gcn-es vga-t vennem míg kiforrja magát a kaveri is.
Kíváncsi vagyok mennyit hozna az én procimmal töbletben.[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
F34R
nagyúr
Es ki az az okor aki 7850k melle tesz 290x.et ? bf4-ben mantlenak hala sebesseg novekedes, de a tobbi jatekban olyan bottleneck lesz hogy hajithatod ki a cpu-t magas ropteben.
-
pvtfoley
csendes tag
Sziasztok!
Lefuttattam a Star Swarm tesztet gondoltam megosztom az eredményeket.
config: amd athlon x4 750k, amd hd 7770dx extreme beállításokkal:
API: Mantle
Scenario: ScenarioFollow.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: Off== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 5306Average FPS: 14.74
Average Unit Count: 4019
Maximum Unit Count: 5530
Average Batches/MS: 332.04
Maximum Batches/MS: 750.77
Average Batch Count: 25148
Maximum Batch Count: 118811mantle extreme:
== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 6981Average FPS: 19.39
Average Unit Count: 3787
Maximum Unit Count: 5525
Average Batches/MS: 375.69
Maximum Batches/MS: 1542.90
Average Batch Count: 19414
Maximum Batch Count: 118006bf4-et még nem próbáltam de megnézhetem azt is, ha esetleg van rá igény
[ Szerkesztve ]
-
Csabroncka
addikt
Valóban van sebesség növekedés, de azért ne felejtsétek el, hogy BF4 multiban egy pörgős, nagy létszámú pályán gondok akadhatnak a CPU teljesítményével!
Mert ugye, de erről korábban már szóltak: Egy I3 bőven elég a 7-es széria mellé - mire a válasz igen, de nem multiban nagy pályára!
"in medias res"
-
zseko
veterán
válasz Csabroncka #167 üzenetére
Nem felejtem el, ám utálom a multit Utoljára a cod4-el játszottam multiban amit még úgy-ahogy elviseltem, azóta nem, vagy csak max. kipróbálás szinten, a legújabb két szériával meg már annyit sem egyik vonalon se (cod/bf). Only single játékos vagyok
Ám ezt így végiggondolva most végeredményben jobban járnék egy erősebb cpu-val a 905e helyett, ugyanis azt minden játékban érezném, mert bár egy új vga is hozna növekedést, de a cpu limit miatt nem lenne jelentős, a mantle meg nem gyorsítja a régebbi játékokat. Jól gondolom?HR24.hu
-
=WiNTeR=
senior tag
Star Swarm //FX8320 + Gigabyte 280X
== Hardware Configuration =================================
GPU: AMD Radeon R9 200 Series
CPU: AuthenticAMD
AMD FX(tm)-8320 Eight-Core Processor
Physical Cores: 4
Logical Cores: 8
Physical Memory: 8550522880
Allocatable Memory: 140737488224256
===========================================================
== Configuration ==========================================
API: DirectX
Scenario: ScenarioFollow.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: Off
===========================================================D3D11:
== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 9591Average FPS: 26.64
Average Unit Count: 3960
Maximum Unit Count: 5632
Average Batches/MS: 436.18
Maximum Batches/MS: 1039.55
Average Batch Count: 19007
Maximum Batch Count: 101591
===========================================================MANTLE:
== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 18074Average FPS: 50.20
Average Unit Count: 4462
Maximum Unit Count: 5815
Average Batches/MS: 880.03
Maximum Batches/MS: 1987.65
Average Batch Count: 19868
Maximum Batch Count: 74485
==========================================================="I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
jozsef8
aktív tag
Valaki segítene? Csak azok tudják kipróbálni bf4-et mantléval akiknek eredeti? Valahonnan nem lehet letölteni a patch-et amit a dice kiadott?
-
privacy99
senior tag
Egész meggyőzőek az eredmények. Én még várok pár hetet a BF4 vásárlással, meg a driver frissítéssel, amíg nem lesz végleges driver.
-
Én most próbáltam ki egyelőre csak a kampányban, tehát multit nem. FX8350 4.7GHz, 280X 1100MHz, nincs különbség dx és mantle mód között. Mind kettővel 55-65 fps között változik a szituációtól függően.
-
leviske
veterán
válasz antikomcsi #173 üzenetére
Most nem az van végül, hogy első körben csak a R9 290 és R7 260 esetén van aktiválva a Mantle mód BF4 alatt? Nem vágom.
Bár már meg vagyok kavarodva az infóktól.
[ Szerkesztve ]
-
A beta letöltő oldalon ez is szerepel:
AMD Mantle Beta driver is currently supported on:
AMD Radeon™ R9 Series GPUs
AMD Radeon™ R7 Series GPUs
AMD Radeon™ HD 7000 Series GPUs
AMD Radeon™ HD 8000 Series GPUs
AMD A10-7000 Series and AMD A8-7000 Series APUsSzerintem ez az összes gcn-es.
-
#85552128
törölt tag
válasz antikomcsi #175 üzenetére
Known issues with the current Mantle driver build:
Mantle performance for the AMD Radeon HD 7000/HD 8000 Series GPUs and AMD Radeon R9 280X and R9 270X GPUs will be optimized for BattleField 4 in future AMD Catalyst releases. These products will see limited gains in BattleField 4 and AMD is currently investigating optimizations for them.
Bár szerintem single playerben nem lesz nagy változás ezzel a proci+VGA kombóval.
[ Szerkesztve ]
-
westcoastog
veterán
Kár hogy a Bf3 már nem kap mantle tuningot.
-
langward
tag
Amúgy meg lesz NVidia kártyákon is majd, ugyanis a Mantle API platformfüggetlen
[ Szerkesztve ]
-
-
#85552128
törölt tag
válasz antikomcsi #179 üzenetére
Szerintem a BF4-el lehet valami, mert a Swarm benchmark 7790-el viszont gyorsabb Mantle alatt.
[ Szerkesztve ]
-
atti_2010
nagyúr
Nyilvánvaló hogy lassabb hiszen van egy erős CPU-d és egy gyenge VGA-d ott a Mantle nincs mit segítsen a CPU-nak.
[ Szerkesztve ]
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
Dr.FantastiK
őstag
gyengebben telyesit ez az uj Beta, mint az elozo hivatalos WHQL !!
Metro 2033 es Valley-t probaltam.
Main full time job : >>> The ultra fast money producer !!!
-
Bazzzs
senior tag
Futtattam én is egy tesztet Star Swarm alatt Extreme beállítás és RTS nézet mellett.
CPU: i5-2500k @ 3.3GHz
GPU: Sapphire 7850 2Gb OC (GPU Clock: 1150MHz, GPU Voltage: 220mV, Memory Clock: 5500Mhz)API: DirectX
Scenario: ScenarioRTS.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: Off
============================================================= Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 2750Average FPS: 7.64
Average Unit Count: 3917
Maximum Unit Count: 5734
Average Batches/MS: 811.61
Maximum Batches/MS: 1049.08
Average Batch Count: 104098
Maximum Batch Count: 165580
===========================================================API: Mantle
Scenario: ScenarioRTS.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: Off
============================================================= Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 7747Average FPS: 21.52
Average Unit Count: 3939
Maximum Unit Count: 5424
Average Batches/MS: 1792.37
Maximum Batches/MS: 2307.40
Average Batch Count: 84768
Maximum Batch Count: 168117
==========================================================[ Szerkesztve ]
Battlelog: theSaint87 | BattleTag: theSaint#2596
-
hjanoo
csendes tag
válasz atti_2010 #183 üzenetére
Akkor Swarm benchmark alatt hogy tud mégis gyorsabb lenni a mantle?
== Hardware Configuration =================================
GPU: AMD Radeon R7 200 Series
CPU: GenuineIntel
Intel(R) Core(TM) i5-4570S CPU @ 2.90GHz
Physical Cores: 4
Logical Cores: 4
Physical Memory: 8540835840
Allocatable Memory: 8796092891136
============================================================= Configuration ==========================================
API: DirectX
Scenario: ScenarioFollow.csv
User Input: Disabled
Resolution: 1920x1080
Fullscreen: True
GameCore Update: 16.6 ms
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
ToneCurve Quality: High
Glare Overdraw: 16
Shading Samples: 64
Shade Quality: Mid
Deferred Contexts: Disabled
Temporal AA Duration: 16
Temporal AA Time Slice: 2
Detailed Frame Info: Off
===========================================================Dx:
== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 6647Average FPS: 18.46
Average Unit Count: 3794
Maximum Unit Count: 5549
Average Batches/MS: 482.45
Maximum Batches/MS: 1090.83
Average Batch Count: 30466
Maximum Batch Count: 137517
===========================================================Mantle:
== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 9523Average FPS: 26.45
Average Unit Count: 3881
Maximum Unit Count: 5427
Average Batches/MS: 436.50
Maximum Batches/MS: 1848.10
Average Batch Count: 16863
Maximum Batch Count: 69838
=========================================================== -
wednesday
őstag
Nagyon erősen fog függni magától a játéktól, hogy hogyan fog futni. Ráadásul ha Swarm-ot nem Follow, hanem RTS módban futtatod még nagyobb lehet a különbség.
Egy RTS-nél ott durván több lehet a rajzolási parancs (ahol több ezer egység is van), mint egy FPS-nél.
Tehát a leegyszerűsítő általános kijelentéseket el kéne felejteni, hogy X FPS-sel nagyobb teljesítmény stb. Csak sajnos a többséget a leegyszerűsített válasz érdekli vagy semmi.
Az elkövetkezendő Mantle-s játékoknál erősen függ, hogy a fejlesztők miképp bánnak vele, teleszórják olyan dolgokkal a címüket, ami erősen használja vagy nem.
[ Szerkesztve ]
-
jozsef8
aktív tag
Úgy látszik ezzel csak ti nyertetek. Én felraktam mindent, nekem FHD-ban minden fullon, motion blur maxxon, minden ultra HBAO+max MSAA 115% RES. Scale. Eddig volt 41-45 fps-em, most meg van 46-48.
Konfig:
FX 8350 @ 4GHZ
HD 7950 950 Mhz ED.
8 GB 1866 Corsair RAMStar Swarm steam, mantle: 50 FPS átlag minden fullon
DX:27 FPS minden fullon FHD.Valamit rosszul csináltam srácok?
Megjegyzés:
Known Issues
Mantle performance for the AMD Radeon™ HD 7000/HD 8000 Series GPUs and AMD Radeon™ R9 280X and R9 270X GPUs will be optimized for BattleField 4™ in future AMD Catalyst™ releases. These products will see limited gains in BattleField 4™ and AMD is currently investigating optimizations for them.Lehet ezért nem jó?
-
wednesday
őstag
válasz Malibutomi #190 üzenetére
Rome II.
Shogun II azért még elmegy és jól is néz ki, bár már ott is növekedett rendesen. De a Rome-hoz, ha 150, max 200k-s keretből nem is érdemes gépet összerakni. A COH 2 is vánszorog. Tehát a nemrég megjelent grandiózusabb RTS-sek bekerültek a gépgyilkos játékok közé.
-
Dronte
aktív tag
válasz westcoastog #177 üzenetére
Énis erre vágyok, dehát esélye gondolom teljesen 0
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #32839680 #152 üzenetére
A TrueAudio túlságosan kötődik az AMD hardveres blokkjához. Azt maximum licencelni lehet, és belerakni a konkurens hardverekbe. De önmagában a TrueAudio nem gáz. Bárki tud csinálni egy saját hangprocesszort és egy olyan API-t, amivel ez a hardver elérhető az audio middleware-eken keresztül. Innentől kezdve mindegy, hogy TrueAudio, vagy NV/Intel-Audio ... a middleware támogatással működni fog a hardver. Szóval a hangok problémája nem kritikus jellegű, amihez nem lehetne kialakítani normális platformszintű támogatást.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz wednesday #189 üzenetére
Ezzel csak az a baj, hogy pusztán a CPU használat OpenGL-el is közel olyan hatékonyan csökkenthető, mint Mantle-el (legalább is az nVidia szerint). Ezért hiányolom én ezekből a Mantle tesztekből azt, hogy a GPU oldalon is mutasson fel valamit (ne csak egy szinte elhanyagolható, durván ~5%-ot, hanem mondjuk 25%-ot) olyankor is, mikor egyáltalán nincs CPU limit. Kizárólag GCN hardware-en elért 5-10% javulásért (mármint ami nem a CPU limit eltüntetéséből, hanem ténylegesen a GCN jobb kihasználásából fakad) szerintem kár feláldozni a gyártófüggetlenséget, főleg hogy a DirectX helyett OpenGL-re áttérésből (na meg persze annak megfelelő használatából) az nVidia is hasonlóan profitálna, nem csak az AMD.
Erre már-már én is inkább azt mondanám, amit nemrég az Ubisof-os arc böfögött fel, hogy ha valakinek nem elég gyors a PC-jében a CPU, az vegyen gyorsabbat, és kész. Mert ez itt és ilyen formában még tényleg vállalható tanács is, a CPU nem csak játékra jó, nagyon sokan használják sok más számításigényes feladatra is a játék mellett, és nem olyan horribilis az erősebb CPU-k ára, mint a csúcs VGA-ké (persze nem 6 magos Xenon-okról beszélve).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz #32839680 #197 üzenetére
Az OpenGL-ről nem tudod, hogy mi, vagy csak felületesen olvastad a hsz-t, amire válaszoltál?
Azt pedig amúgy szintén nem szeretném, hogy szándékosan legyen úgy kitalálva a játék, hogy direkt a GCN-en fusson jól. Már a mai helyzet is túlzás bizonyos szempontból, hogy néha fontosabb az, hogy abszolút értelemben legyen látványosan effektezve egy játék, mint hogy a történethez igazodjon a képi világ hangulata.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
#25954560
törölt tag
válasz janos666 #196 üzenetére
az amd nem mondta szerintem h opengl-el nem lehet hatekonyan dolgozni. ha az opengl _tenyleg_ ennyire hatekony lenne es nem mellesleg tudna ennyi ficsort, akkor lehet nem is lenne letjogosultsaga a mantle-nak, hiszen nyilt, ingyenes, stb. mondom mindezt ugy, hogy egyetlen sor kodot sem irtam mantle-t hasznalva, tehat csak okoskodas. jobban belegondolva az opengl-nek igy is szelesebb korben kell hasznalhatonak lennie, mint a mantle-nak, tehat nem feltetlenul butasag h a mantle-t konnyebb hatekonyra megirni.
ha nem lennenek az uj konzolok es nem most tamadna a steamOS, lehet nem is tudna ezt meglepni az amd. -
Malibutomi
nagyúr
válasz janos666 #196 üzenetére
Az nv mindenfélét mond, mióta kiesett a konzol bizniszből. azóta hirtelen a konzolok szarok, cska a pc a jó (persze azért ők is pályáztak a konzolokra, csak bukták), Opengl-t is csak azóta nyomaták, hogy az AMD bejelentette a mantle-t.
Mantle GPU látható különbség akkor lesz látható, ha lesz olyan játék, ami ki is használja azt amivel többet tud a mantle mint a dx. Akkor simán elképzelhető, hogy dx-en High beállitásig lehet kapcsolni, a Very high csak mantle-ben lesz. Vagy pl stratégiánál a max egységszám alacsonyabb lesz dx render esetén.Mantle-t ahogy Abu is már sokszor írta azért nyomatja az AMD, mert a konzolokra való programozáshoz úgyis megtanulják a fejlesztők. A nagy studióknak pedig az a fő célirány, és onnan meg könnyen (könnyebben) áthozzák a PC-re.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Laptop Lenovo ThinkPad X280 Magyar billentyűzettel win 10 pro INGYEN SZÁLLÍTÁS MONITORCENTER.hu
- Lenovo Thinkpad T480 Magyar billentyűzettel INGYEN SZÁLLÍTÁS MONITORCENTER.hu
- Lenovo Thinkpad L470 Magyar billentyűzettel INGYEN SZÁLLÍTÁS !! MONITORCENTER.hu
- HP ELITEBOOK 840 G4 14,1" I5-7200U, 8GB RAM, 120GB SSD
- HP Elitebook 840 G4 G5 G7 450 G8 850 G7 G8 650 G9 MAGYAR BIL.!!! i5 i7 7-12. gen. 3 hó gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs