Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    A ködös hatás Mantle és DX kód alatt is post-process. Mivel nagyon egyszerű, így nincs jelentős hatása a teljesítményre. Legalábbis 0,03 ms a futási ideje DX-en és a hiba miatt 0,05 Mantle alatt. Nyilván a javítás után a Mantle kód legalább ugyanolyan gyorsan fut le majd Mantle alatt is, mint DX alatt. De maga a futási idő annyira kicsi, hogy ez a végső eredményt nem igazán fogja befolyásolni. Egyszerűen nagyon egyszerű az effekt.
    Egyébként sokat néztük a képi különbségeket. Igazából a DX is bugos. Több helyen nem jelenik meg a shadow map, ami Mantle alatt meg van. Szóval a hibátlan grafikára DX és Mantle alatt is gyúrni kell, de elvileg mindegyik csak egy bug.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák