Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ilyennel nem találkoztunk. Eleve nincs értelme ennek, mert a Mantle számára érdektelen, hogy mennyi fát rajzol ki. Ezen nem tudnak sebességet spórolni. Nem érzi meg az API a terhelést. A DX alatt rengeteg olyan trükk van, hogy a fákat egy bizonyos szint után kiszedi a rajzolásból, de ez a drága rajzolások miatt történik. A Mantle erre kvázi immúnis. Tízszeres is lehet a látótávolság, akkor sem érzi meg az API. Többek között ezért készítették el, hogy ezt a gondot megoldják.
A főcsomókat a BF4 véletlenszerűen helyezi el. Nincs direkt helye egyiknek sem. Területekbe kell rajzolni ezeket. Akárhányszor töltöd be a játékot mindig máshol lesznek valamennyire a főcsomók. A legtöbb játék ma így működik. Az ok pedig, hogy kevesebb munkával jár a pálya elkészítése.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
gp Az AMD pár órával ezelőtt kiadta a sajtó számára a 14.1 Catalyst béta meghajtókat, meg is érkeztek az első mérések eredményei.
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 128GB RAM + Quadro RTX4000 8GB + 512GB SSD
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 64GB RAM + Quadro P4000 8GB + 512GB SSD + Win
- HP Pavilion x360 14-ek Convertible - ÚJ - 14" TOUCH notebook - i5-1235U, 16GB, 512SSD, Win11
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 2 akku, Motion Controller 2 - 1 év garancia
- LETISZTULT PC ÁTLAG FELADATOKRA - AMD R5 5600G - 16GB DDR4 RAM - 500GB NVME SSD