Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Enszuke #461 üzenetére

    Ilyennel nem találkoztunk. Eleve nincs értelme ennek, mert a Mantle számára érdektelen, hogy mennyi fát rajzol ki. Ezen nem tudnak sebességet spórolni. Nem érzi meg az API a terhelést. A DX alatt rengeteg olyan trükk van, hogy a fákat egy bizonyos szint után kiszedi a rajzolásból, de ez a drága rajzolások miatt történik. A Mantle erre kvázi immúnis. Tízszeres is lehet a látótávolság, akkor sem érzi meg az API. Többek között ezért készítették el, hogy ezt a gondot megoldják.

    A főcsomókat a BF4 véletlenszerűen helyezi el. Nincs direkt helye egyiknek sem. Területekbe kell rajzolni ezeket. Akárhányszor töltöd be a játékot mindig máshol lesznek valamennyire a főcsomók. A legtöbb játék ma így működik. Az ok pedig, hogy kevesebb munkával jár a pálya elkészítése.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák