Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
According to Microsoft itself, the Xbox One graphics API is “Direct3D 11.x”
Direct3D is not the most efficient API and therefore there can be API-related performance limitations. Microsoft, though, claims that the Direct3D 11.* for Xbox One features significant enhancements in the area of runtime overhead, which results in a very streamlined, “close to metal” level of runtime performance.
Therefore, there is no need for a special close-to-metal API on Xbox One. Forrás.A vastagbetűs rész fejlesztései + DX11.2 = DX12
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Amit idéztem abból kiderül, hogy nem egy Mantle szerű low-level API -ról van szó, hanem az új Xboxon a DX11.x egy olyan változata fut, ami a low-level API-khoz hasonló teljesítményt nyújt, ezért nincs szükség low-level API-ra, tehát az Intel és az NV sem fog sehova sem menni, ha kisebb módosításokkal áthozzák PC-re.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 13 128GB midnight kártyafüggetlen 7 hónapos, Akku 98%! 2024 novemberig Apple garancia!
- GAMER PC i5-10500 2x8 GB DDR4 RTX 2060 Super 8GB 512GB Nvme
- Eladó bontatlan AMD Ryzen 7 7800X3D processzor
- Új bontatlan Sandisk Ultra 3d SSD 4TB és Samsung 2.5 870 Evo 500GB SATA3 (MZ-77E500B)
- AkciÓ ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/512GB SSD Magyar bill Azonnal átvehető.