Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
- High settings, post-process low és Mantle.
A render is le van kérve. Látszik, hogy ez a Mantle.
(#470) janos666: Ezekkel már DirectX alatt sem lehet tempót nyerni.
A durva minőségű textúrázáson a Mantle csak annyiban segít, hogy közvetlen a VRAM elérése, tehát sokkal hatékonyabb streaming algoritmusokat lehet írni. A legtöbb játékban azért nincsenek 16k-s textúrák, mert a WDDM kezeli a VRAM-ot, és ez nem ideális a fejlesztés szempontjából. Sok program volt, amihez készítettek 16K-s textúrákat, de nem tették bele, mert nem tudtak megfelelő streaminget írni. Manapság ez annyit változott, hogy ezeket a textúrákat el sem készítik. A Mantle-ön ez az egész jóval egyszerűbb lesz.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
gp Az AMD pár órával ezelőtt kiadta a sajtó számára a 14.1 Catalyst béta meghajtókat, meg is érkeztek az első mérések eredményei.
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mobil flották
- DIGI internet
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- EAFC 24
- Bestbuy játékok
- Politika
- Vezetékes FEJhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- HP Pavilion x360 14-ek Convertible - ÚJ - 14" TOUCH notebook - i5-1235U, 16GB, 512SSD, Win11
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 2 akku, Motion Controller 2 - 1 év garancia
- LETISZTULT PC ÁTLAG FELADATOKRA - AMD R5 5600G - 16GB DDR4 RAM - 500GB NVME SSD
- ASUS VP249QGR IPS, Full HD, 144hz, 23.8, 1ms, Gamer Monitor
- PS Vita Slim // Henkaku // Állapot Videó //+ Extrak