Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Loha #469 üzenetére

    - High settings, post-process low és Mantle.

    A render is le van kérve. Látszik, hogy ez a Mantle.

    (#470) janos666: Ezekkel már DirectX alatt sem lehet tempót nyerni.
    A durva minőségű textúrázáson a Mantle csak annyiban segít, hogy közvetlen a VRAM elérése, tehát sokkal hatékonyabb streaming algoritmusokat lehet írni. A legtöbb játékban azért nincsenek 16k-s textúrák, mert a WDDM kezeli a VRAM-ot, és ez nem ideális a fejlesztés szempontjából. Sok program volt, amihez készítettek 16K-s textúrákat, de nem tették bele, mert nem tudtak megfelelő streaminget írni. Manapság ez annyit változott, hogy ezeket a textúrákat el sem készítik. A Mantle-ön ez az egész jóval egyszerűbb lesz.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák